Menu

Kaiserova škola modování pro totální amatéry

Vše o tvorbě a úpravách módů
Příspěvekod Jakub1 » pát 12. črc 2019 19:26:46 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
Urobíš aj návod ako dať aj do Gothic 1 nejaké tie veci a aj dialógy a aj questy ? Vopred Ďakujem ak áno.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Jakub1 píše:Urobíš aj návod ako dať aj do Gothic 1 nejaké tie veci a aj dialógy a aj questy ? Vopred Ďakujem ak áno.


Ok
Sem tu zas a ted budou mody. Prase je kaput tak uz neni v ceste modum. Cenzura padla volejte slava.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1294
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Tak sa mi to nakoniec podarilo už tam neí Shadow ale že Fingers. A dokonca som premenoval už aj ten trolí lilek na trolí třešeň a rád bysom vedel že kebyže tam dám nové dialógy že či tam bude aj na tých nových dialógoch anglický dabing? Vopred Ďakujem za odpoveď.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Jakub1 píše:Tak sa mi to nakoniec podarilo už tam neí Shadow ale že Fingers. A dokonca som premenoval už aj ten trolí lilek na trolí třešeň a rád bysom vedel že kebyže tam dám nové dialógy že či tam bude aj na tých nových dialógoch anglický dabing? Vopred Ďakujem za odpoveď.

Gratuluji k úspěchu. K tvé otázce, dialogy v Gothicu jsou trošku zvláštně řešené. O samotné "odmluvení" konkrétní části dialogu (zobrazení okna v horní části obrazovky, nastavení kamery, zobrazení textu a spuštění dabingu) se stará metoda "AI_Output", vypadá nějak takhle:

Kód: Vybrat vše
AI_Output(other,self,"Info_Nov_5_WichtigePersonen_15_00");   //Kdo to tu vede?

První dva argumenty, other a self, určují kdo je mluvčí a kdo posluchač dialogu - jestli to říká hrdina NPCčku nebo naopak. Třetí argument, to "Info_Nov_5_WichtigePersonen_15_00", je název zvukové stopy která se má při rozhovoru spustit - konkrétní úsek dabingu. Pokud bys tedy na své nové dialogy chtěl použít dabing z původní hry - tvá nová postava říká něco co už někde někdo ve hře říká - můžeš teoreticky použít dabing z toho rozhovoru i pro svůj nový rozhovor. Pokud ti ale jde o to aby byl namluvený i nějaký úplně nový rozhovor, musíš si samozřejmě dabing nahrát sám, pak ho do hry můžeš dostat - viz polský dabing pro Temná Tajemství.

Poslední důležitá věc je ten "komentář" na konci řádku - text za těmi dvěma lomítky. Gothic bere text který má v rozhovorech zobrazovat ze zkompilovaného souboru OU. Pokud používáš k úpravám GothicSourcer, můžeš si ho vygenerovat přímo v něm - a text který se zkompiluje se bere právě z těchto komentářů na řádcích, kde se volá AI_Output funkce.
Uživatelský avatar
milan.009
Uživatel
 
Příspěvky: 269
Registrován: pon 03. bře 2008 18:30:23
Bydliště: Olomouc

Viete alebo neviete kde by som našiel aj skripty z módov Golden Mod, Temná tajemství, Edycja Rozszerzona a Welt der Verurteilten. Vopred Ďakujem.

Chcem ešte jednu vec ako a o koľko v temných tajemstvích a Welt der Verurteilten je riešené poškodenie tých zbraní vopred Ďakujem.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Ach jo
Sem tu zas a ted budou mody. Prase je kaput tak uz neni v ceste modum. Cenzura padla volejte slava.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1294
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Jakub1 » úte 11. úno 2020 14:42:23 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
Ako mám spraviť to aby Bartholo nemal na predaj ten kľúč čo má u seba?

A dajú sa dať priamo do Gothic 1 aj nové textúry jako prekopírovať z nejakého módu?
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Brzo se rozepisu...
Sem tu zas a ted budou mody. Prase je kaput tak uz neni v ceste modum. Cenzura padla volejte slava.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1294
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

_Nespletl jsi si NPC? Bartholo myslím nikdy neobchoduje s hráčem...
Sem tu zas a ted budou mody. Prase je kaput tak uz neni v ceste modum. Cenzura padla volejte slava.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1294
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Jakub1 » úte 17. bře 2020 19:36:41 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
Nie. Dá sa s ním obchodovať ale len raz. A ten týpek má na predaj ten kľúč od skladiska rudobaronov. A dá sa v tých skriptoch nastaviť tak aby s tebou obchodoval až do tretej kapitoly vo štvrtej už nie, pretože už celý starý tábor je proti hrdinovi.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Příspěvekod Jakub1 » stř 25. bře 2020 12:54:31 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
By ma velice zaujímalo akým spôsobom sa tam cez ten GothicSourcer vkladajú veci. Či to bude textovo alebo sa tam dá aj otvoriť ten svet snáď viete ako to myslím.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

To je snadne hledej
Wld_InsertItem

Svet se da otevirat ve Spaceru. Nebo AST editoru. Tam ho realne vidis a vkladas. V GS pises text a vkladas na Waypointy.
Sem tu zas a ted budou mody. Prase je kaput tak uz neni v ceste modum. Cenzura padla volejte slava.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1294
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Jakub1 » stř 25. bře 2020 15:12:35 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
Wld_InsertItem To kde tam presne nájdem?
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

STORY/STARTUP.d

Tam máš NPC a ITEMY které se vloží do hry při prvním načtení.
v G1 koukám se vkládají všechny NPC trochu jinak. Ale najdi si Startup_Sub_Oldcamp a tam před první
Kód: Vybrat vše
Wld_InsertNpc(VLK_501_Buddler,"OC1");

připiš
Kód: Vybrat vše
Wld_InsertItem(ItFo_Potion_Health_02,"WP_INTRO_FALL3");


Tvá úprava tedy bude vypadat takto


Kód: Vybrat vše
func void Startup_Sub_Oldcamp()
{
   Wld_InsertItem(ItFo_Potion_Health_02,"WP_INTRO_FALL3");
   Wld_InsertNpc(VLK_501_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_502_Buddler,"OC1");
   Wld_InsertNpc(VLK_503_Buddler,"OC1");


Tím do hry vložíš na pozici kde stojí Diego na začátku léčivý lektvar.
Sem tu zas a ted budou mody. Prase je kaput tak uz neni v ceste modum. Cenzura padla volejte slava.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1294
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Jakub1 » čtv 26. bře 2020 13:08:44 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
Ty blááááhooo ide to dal sem tam dve žravé štěnice jak je ten mlady krysokrt na začiatku pri moste a oni tie žravé štěnice tam sú jak sem ich tam dal. Velký lempl Ďakujem ti za toto nádherné potešenie :wink: :wink: :wink: :wink: .
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron