Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Příspěvekod paveldoh » úte 04. čer 2019 14:23:53 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Hej lidi, co je s Fawkes? Jak to vypadá s novou verzí?
paveldoh
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte 19. úno 2019 21:29:28

Příspěvekod Velký lempl » úte 04. čer 2019 22:50:33 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Byl tu vcera. Je v pohode.
Snazil jsem se neco delat. Prispet. Nejde to. Tohle forum. Plny lidi co proste uvazuji jinak. Maji divny mysleni. Asi nejsou zly ani tak nejak ale proste si nerozumime. Neco je tu spatne. Je to skoda. Ja to vzdavam lidi. Bude nam vsem lepe kdyz tu nebudu uz chodit. Pro vas, pro me. Ja proti vam nakonec ani nic nemam kdyz ste v klidu tak to bylo fajn. Nepotrebujeme se. Svet se bude tocit dal.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1257
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Leskly_Zalud » stř 05. čer 2019 15:28:44 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Když odevzdávám čelisti důlních červů Cor Calomovu koktavýmu pomocníkovi, otevře se mi nabídka dát 1/5/10/15/všechny čelisti .... zvolím "všechny" vyinkasuju lektvary many, ovšem v nabídce zůstane 15/10/5/1, pakliže v inventáři nemám jedinou čelist, tak se mi po zvolení jednotlivých nabídek, které jedna po druhé vymizejí, vygenerují další lektvary many, takže si takhle nacheatuju rovných 15+10+5+1 lektvarů many.... :-)))))
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » stř 05. čer 2019 16:14:17 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
paveldoh píše:Hej lidi, co je s Fawkes? Jak to vypadá s novou verzí?

Ahoj, mal som mensiu nechcenu pauzu (hodne prace za malo penazi :D ), uz je to lepsie, tak sa vraciam k tomuto mojmu guilty pleasure konicku - odhadujem (najhorsie je nieco slubovat, ale aj tak skusim ;) ), ze na buduci tyzden vydam dalsiu verziu.
@Leskly_Zalud dakujem za report, mrknem na to.

edit: prosim majte este chvilu strpenia - konecne robim poriadny beta-testing.
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 155
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Leskly_Zalud » pát 05. črc 2019 1:30:24 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Taky testuju jak divej - pastýř ovcí si vezme kůže číhavců, ale nedá rudu .... černí goblini, kteří se spawnou ve druhé kapitole kolem Cavalornovy chatrče ho většinou srazí na zem, čímž mu zamknou obchodovatelnej inventář (dokonce, když sem k němu vedl Riche, tak byl Cavalorn mrtev, Rich se rozmyslel a sedl si vedle mršiny mrchožrouta opodál xDD )

Mimochodem, hra je vskutku obtížná, napadlo mě, kdyby hra nabízela editaci Muda (zbroj, zbraně, itemy, vlastnosti), já todle dělám přes marvin + "O" .... udělal sem to i s trestancem, nasadil mu zbroj, dal zbraň, prsteny ... pak je hra ve skupince zábavnější :-)))
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » pát 05. črc 2019 19:29:43 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Leskly_Zalud píše: ... napadlo mě, kdyby hra nabízela editaci Muda (zbroj, zbraně, itemy, vlastnosti ... nasadil mu zbroj, dal zbraň, prsteny ... pak je hra ve skupince zábavnější :-)))

:D Dakujem za inspiraciu - tusim, ze viem ako by sa taketo nieco dalo urobit. Vyskusam dnes naprogramovat a ak to bude fungovat tak urcite necham v mode ;)
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 155
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Velký lempl » pát 05. črc 2019 21:00:07 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
To urcite jde a je to moc dobry napad. Ale pozor aby mud nebyl az moc op :)
Snazil jsem se neco delat. Prispet. Nejde to. Tohle forum. Plny lidi co proste uvazuji jinak. Maji divny mysleni. Asi nejsou zly ani tak nejak ale proste si nerozumime. Neco je tu spatne. Je to skoda. Ja to vzdavam lidi. Bude nam vsem lepe kdyz tu nebudu uz chodit. Pro vas, pro me. Ja proti vam nakonec ani nic nemam kdyz ste v klidu tak to bylo fajn. Nepotrebujeme se. Svet se bude tocit dal.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1257
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Leskly_Zalud » sob 06. črc 2019 21:37:45 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Když jsem se před nedávnem snažil dostat z bal isidra v krčmě nového tábora drogu, chybělo mi do kapsaření 56 obratnosti, potom sem prokecl hostinskýho, načež sem isidrovi sebral kapsařením všechnu drogu, ovšem když sem se o totéž snažil dnes, tak se nabídka kapsaření u isidra nezměnila... zvláštní, to je totálně na mol jen v konkrétní čas??? o.O

Celkem často se stává, že předměty předané NPC mi zůstanou v inventáři, například když odevzdávám ingredience Snafovi, tak mi v inentáři zůstane 5 hub, potom když sem křísil Slye v jeskyni, tak opět mi zůstal lektvar zdraví (10) v inventáři, ovšem vyinkasoval sem 400 zkušeností a požadovaný efekt se dostavil - Nek prdí do hlíny :-))))
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » ned 07. črc 2019 2:08:58 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Leskly_Zalud píše:Když jsem se před nedávnem snažil dostat z bal isidra v krčmě nového tábora drogu, chybělo mi do kapsaření 56 obratnosti, potom sem prokecl hostinskýho, načež sem isidrovi sebral kapsařením všechnu drogu, ovšem když sem se o totéž snažil dnes, tak se nabídka kapsaření u isidra nezměnila... zvláštní, to je totálně na mol jen v konkrétní čas??? o.O

Baal Isidro ma nastavene animacie Tired & Drunken:
INSTANCE NOV_1333_BaalIsidro (Npc_Default) {
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Tired.mds");
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Drunken.mds"); };

A takto vyzera jeho denna rutina - od 08:00 do 22:30 stoji pri bare - a pije, a potom sedi. Pri sedeni jeho animacia neni taka alkoholicka ako ked stoji pri bare :)
FUNC VOID Rtn_START_1333 () {
TA_Isidro_Drinking (08, 00, 22, 30, "NC_TAVERN_SIT2");
TA_SitAround (22, 30, 08, 00, "NC_TAVERN_SIT2"); };

SPOILER:
Kliknutím odkryjete skrytý text
Myslim, ze si narazil na skrytu moznost - ktoru som vlozil pre Isida - jeho rutina kde pije TA_Isidro_Drinking je totizto unikatna ;) Na zaciatku hry ma Isidro 100 bodov obratnosti. (na zaciatku bez sance, ze by si ho okradol) Ak mu ale predas Ryzovu palenku - tak vzdy ked vypije flasu, tak sa mu zrazi 5 bodov obratnosti. Daj mu 18 flasi Ryzovej palenky, chvilu pockaj az ju vsetku vypije a jeho obratnost sa zrazi na 10 bodov ;) Predpokladam, ze si mu predal nejaku palenku, a tak sa stalo to, ze mu klesla obratnost. Planujem pridat Laresovi dialog, kde ti priamo poradi aby si skusil Isidra odrovnat palenkou ak ho chces okradnut, zatial som si pripravil skripty :D
Skrytý text může obsahovat důležité informace o obsahu, které mohou pokazit prožitek ze hry, nebo zkazit nějaké překvapení připravené pro hráče.

Leskly_Zalud píše:Celkem často se stává, že předměty předané NPC mi zůstanou v inventáři, například když odevzdávám ingredience Snafovi, tak mi v inentáři zůstane 5 hub, potom když sem křísil Slye v jeskyni, tak opět mi zůstal lektvar zdraví (10) v inventáři, ovšem vyinkasoval sem 400 zkušeností a požadovaný efekt se dostavil - Nek prdí do hlíny :-))))

Jop, v niektorych pripadoch som zapisal nespravne metodu presunu itemov - zapisal som aby sa presunuli z hraca naspat na hraca !! Opravil som dufam uz vsetky taketo pripady :)
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 155
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » ned 07. črc 2019 2:48:12 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Fawkes píše:
Leskly_Zalud píše: ... napadlo mě, kdyby hra nabízela editaci Muda (zbroj, zbraně, itemy, vlastnosti ... nasadil mu zbroj, dal zbraň, prsteny ... pak je hra ve skupince zábavnější :-)))

:D Dakujem za inspiraciu - tusim, ze viem ako by sa taketo nieco dalo urobit. Vyskusam dnes naprogramovat a ak to bude fungovat tak urcite necham v mode ;)

Tak som to skusil a vyzera to funkcne :) Konecne mozeme z Muda spravit poriadneho chlapa :D
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 155
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Leskly_Zalud » ned 07. črc 2019 14:36:23 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Fawkes: To je pravda, tehdá sem mu prodal kubík rýžový pálenky, kterou sem vyraboval z truhel Nového Tábora :-))))

Když jsem vstoupil do řad mágů ohně, nenašel jsem u žádného z mágů možnost učení magických kruhů, je to chyba, nebo nejprve musím splnit úkol s innosovými soškami, aby mi bylo umožněno se učit magii?

Taky se vám hra během pohybu v inventáři nebo v nabídkách obchodníků pomalu ale stále zřetelnějc trhá, kdy pomůže až restart hry?
Tuším, že to byl problém i originálního gothica.
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » pon 22. črc 2019 17:14:39 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Leskly_Zalud píše:Když jsem vstoupil do řad mágů ohně, nenašel jsem u žádného z mágů možnost učení magických kruhů, je to chyba, nebo nejprve musím splnit úkol s innosovými soškami, aby mi bylo umožněno se učit magii?

Ano chyba - opravene v dalsej verzii :oops:
Leskly_Zalud píše:Taky se vám hra během pohybu v inventáři nebo v nabídkách obchodníků pomalu ale stále zřetelnějc trhá, kdy pomůže až restart hry? Tuším, že to byl problém i originálního gothica.

Ano mam to iste - myslim, ze je to originalny problem :| nepodarilo sa mi to nijak fixnut zatial. (Tusim ale, ze je to problem s neustalym nacitavanim fontov)
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 155
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Dolero » úte 23. črc 2019 14:49:58 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Co se týká tohoto problému s inventářem, tak mi pomohlo prvně to, že jsem si z internetu stáhl patch 1.08k a nainstaloval jej. TO bylo u mého hraní původního Gothicu (česká verze na torrentu stažená, cítím ostuda, ale bylo mi 12 no :lol: ). Dneska jsem to jednoduše vyřešil System Packem a už to hra nedělá a inventář jede na krásu se 60 FPS včetně otáčení všech itemů kolem dokola, drsnej efekt :D
Uživatelský avatar
Dolero
Templář
 
Příspěvky: 2112
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Fawkes » stř 31. črc 2019 14:38:56 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beta verzia #6
(nekompatibilne s predchadzajucimi ulozenymi hrami - a teda budete musiet rozohrat nanovo :evil: )

Link na stiahnutie:
http://forum.gothicz.net/viewtopic.php?p=584965#p584965

Po dlhej dobe by som chcel zase uploadovat co mam - ak mate cas a chut - prosim pomozte s testovanim :)

V mode som chcel aby mal kazdy tabor svoj vlastny unikatny pribeh, s novymi questami a aby za kazdy tabor pribudla unikatna herna skusenost.
    Za Tabor v Bazinach - hrac sa stane Guru - plne dokoncene, mozete testovat.
    Za Stary Tabor - ak sa pridate k Magom Ohna:
    • mozete sa stat Nekromantom - pribeh nieje kompletne nedokonceny, ale hra sa da dohrat, mozete testovat.
      SPOILER:
      Kliknutím odkryjete skrytý text
      Pribudne nova postava - Valian. Siesty Mag Ohna (ano :) skusime opravit tuto G1 dialogovu chybku), ktory sa kratko po vztyceni Bariery pokusil Gomeza zabit a prevziat kontrolu nad hradom. Ostatni Magovia Ohna mu v tom ale zabranili. Uvedomili si, ze jedina moznost ako zaistit Kralovi dodavky magickej rudy su trestanci, ktori by pracovali pre niekoho koho respektuju, koho sa obavaju, niekoho, kto je jednym z nich - pre Gomeza. Magovia Ohna Valiana zbavili jeho magickych schopnosti, a uvrhli ho do podzmneho vazenia. Tu ho nechali vyhladovat. Ked zomieral a v hradnej cele ho pohltila temnota, dostal druhu sancu. Z temnoty sa ozval hlas. Tak sa Valian stal sa sluzobnikom temnoty, sluzobnikom Beliara. Ked sa hrac prida k Magom Ohna, Valian ho pride uvitat a navhrne mu aby sa stal jeho ucnom. Povie mu vsetko o Spacovi, o tom, ze tento demon to Beliarov byvaly sampion, ktory sa pokusil dostat do naseho sveta. A ze to on zapricinil narast Bariery. Beliar si hraca vybral ako svojho noveho sampiona, ktory moze Spaca porazit. Ak sa hrac rozhodne k Valianovi pridat, Valian ho nauci vsetko co vie, vyrobi pre neho runy s Beliarovou magiou.
      Skrytý text může obsahovat důležité informace o obsahu, které mohou pokazit prožitek ze hry, nebo zkazit nějaké překvapení připravené pro hráče.

    • mozete zostat Magom Ohna - pribeh je takmer totozny s originalnym Gothicom, pribudne maly twist, mozete testovat.
      SPOILER:
      Kliknutím odkryjete skrytý text
      Predtym nez Vas Saturas vysle za Magmi Ohna s prosbou o pomoc, posle Vas za Cronosom. Cronos vysvetli hrdinovi, ze kopaci zo Slobodneho dola pocas tazby rudy narazili prastaru kryptu. Ked ju otvorili, kliatba ktora kryptu chranila premenila vsetkych v dole na nemrtvych. Cronos poziada hrdinu o pomoc so znicenim nemrtvych. Ked sa k nemu pridate, Cronos ako sa blizi ku Kotline citi, ze straca silu. Az dorazite priamo ku Kotline, Cronos da hrdinovi runu na znicenie nemrtvych a poziada ho aby to spravil sam, pretoze zlo, ktore sa taha z Kotliny ho uplne vycerpava. V Kotline najdete hromadu nemrtvych kostlivcov - az ich vsetkych zabijete, Cronos sa teleportuje do Kotliny - po kratkom rozhovore sa Vam odhali jeho skutocna identita. Je to Valian. Kedze ste odmietli stat sa jeho ucnom, pomocou iluzie presvedcil, aby ste vyvrazdili Slobodny dol. Po Vasom rozhovore sa teleportuje prec. Ked sa dotknete niektoreho z mrtvych kostlivcov - premeni sa ich telo na kopaca/banditu/zoldniera.
      Skrytý text může obsahovat důležité informace o obsahu, které mohou pokazit prožitek ze hry, nebo zkazit nějaké překvapení připravené pro hráče.
    Novy tabor - tu neni skoro nic nove hotove - zatial tam nestracajte moc cas :D
Followeri:
  • Pridana moznost udrzby inventara pre followerov. Konecne je na case vziat Muda na vypravu.
Pridana moznost otravy:
  • Krvave muchy Vas utokom otravia, jed Vam bude postupne uberat zivotnu energiu. Kazde zihadlo sa pocita - cim viac dostanete zihadiel, tym dlhsie bude na Vas jed posobit.
  • Niektore NPC su odolne voci jedu (nemrtvi a golemovia nemozu byt otraveni)
Uprava mechanizmu boja:
  • NPC, ktore utoci na hraca uz nesposobuje prerusenie animacie - v G1, ak na Vas utocila hromada NPC naraz - napriklad krysokrti, kazdy utok prerusil hracovi animaciu, a v podstate ho na maly okamih zasekol. Toto sa mi podarilo uplne odstranit - teraz ma hrac sancu prebojovat sa skrz vacsiu hromadu nepriatelov.
Uprava AI:
  • Vyvolane NPC rozpoznavaju a utocia na ine NPC. (PERC_ASSESSENEMY nefunguje v pripade Vyvolanych NPC - NPC reaguju iba na ENEMY podla nastavenych guild attitudes. Napriklad Vyvolany vlk, teda ignoruje kazde ine zviera, ktore nema vyslovene nastavene v guild-tabulke ako nepriatela)
  • Ak na NPC jednoho druhu, povedzme vlk utoci iny vlk, ktory je vyvolany, ostatne NPC rovnakej guildy (NPC) budu na utocnika reagovat. (predtym ho ignorovali, lebo patril do rovnakej guildy)
  • Vsetci Templari maju zmeneny talent na boj s obojrucnym mecom na najvyssi level - Ondrasu nebol spokojny :)
Bugfixy:
  • Miznutie itemov z inventara pri pouziti mobov opravene (krompac pri tazbe, ocel pri kovani atd.)
  • Ak Bludicka vzala jednu z Miniatur tak to mod nerozpoznal, a nedostali ste tak ziadne XP - opravene.
  • Hromada inych malickosti - napriklad ma zarazilo, ze Cor Angar mal taktiku boja na FAI_HUMAN_MAGE, takze bojoval s runovou magiou. (featura z originalneho G1!)
Nezaradene:
  • Bariera teraz nikdy nezmizne z oblohy - jej viditelnost sa znizi, ale vzdy bude aspon trochu viditelna.
  • Bludicka Vas teraz vylieci vymenou za Vasu manu - ak teda mate 40 bodov many, moze Vam bludicka vyliecit 40 bodov zivota.
  • Quest Cesta Guru (pre Tabor v Bazinach) dokonceny, predtym tento quest skoncil tym, ze Magovia Vody zastavili Dustyho ritual privolania Spaca. Teraz ma hrac moznost porazit Dustyho - skrz mini boss fight :)
  • Pridanych 6 novych miniatur NPC, ktore mozete najst rozne po svete.
  • Pridani mini-bossovia, (poradil Ondrasu) s postupnym hranim hrac obcas narazi na nezvycajnu potvoru / NPC
    SPOILER:
    Kliknutím odkryjete skrytý text
      1. Kapitola Draci chnapavec (aby sme zacali niecim mensim)
      3. Kapitola Cierny Troll (aby sme to okorenili niecim vacsim)
      Kostlivy Lord (v tajnej miestnosti v Pevnosti)
      Kostlivec Jack (v mlznom majaku - bude tam az, ked Vam o nom povie Mud!)
    Skrytý text může obsahovat důležité informace o obsahu, které mohou pokazit prožitek ze hry, nebo zkazit nějaké překvapení připravené pro hráče.
  • Prenesene 3D modely z G2A do G1: Stinova selma, Kostliva Stinova selma, Cierny Troll, Bazinny Golem. Celkovo uz mame teda 10 modelov z G2A (Goblini, Troll, Draci Chnapavec, Ovecka, Elitni Skret, Nemrtvy Paladin, Obrovska Krysa)
  • Vob transport co som prezentoval vo videu, ktory umoznuje presuvat v hre vsetky objekty je dostupny v Marvin mode. Ak by ste napriklad chceli navhrnut dizajnersku zmenu v mode - poslite mi printscreen toho co vytvorite ;)
      Marvin
      Stlacte [ a aktivujete Select mod:
        Sipkami vlavo/vpravo vyberiete objeky.
        ] zrusite Select mod.
        [ opatovnym stlacenim potvrdite vyber objektu a aktivujete Transport mod.
        Transport mod:
          S pohybom hraca pohybujete aj objektom.
          [ stlacenim ukoncite Transport mod.
          ] aktivujete automaticke umiestnenie na zem.
          X, Y, Z aktivuje rotaciu jednotlivych osi X, Y, Z.
          E Vam umozni zmenit vertikalnu polohu objektu.
    • Rozne moje testovacie vypisy na obrazovke som skryl - budu viditelne iba v Marvin mode po pouziti prikazu (F2) GothicReplayDevMode.
Dajte vediet, keby ste videli nejake chyby / nejaky problem.
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 155
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod ondrasu » čtv 01. srp 2019 20:50:59 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Co nejdřív začnu,vypadá to teda parádně Fawkesi...klobouček 8-)
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé