Pokud si hrál G3, tak můžeš velice jednoduše vytušit, že se Hrdina se z Bariéry dostal ven. Nějak tudíž nechápu, proč je Nový tábor divný.
Je to jednoduché. Nový tábor chce za pomoci plánu Mágů vody utéci ven z Bariéry jejím zničením. Starý tábor obchoduje s králem, užívá si luxus (teda jen někteří). Bratrstvo (= Sekta/Tábor v bažinách/tábor magorů atd.) se modlí ke svému idolu, ke Spáčovi a doufá, že je Spáč vyvede z Bariéry ven. K Hrdinovi mi nejvíce sedí Nový tábor.
Vyber si prostě dle toho, kde se ti líbí, k magii se můžeš dostat ve všech, stejně tak k obouručním mečům. Ovšem Starý tábor se vyznačuje skvělým zvratem v příběhu, který za ostatní tábory tak moc neprožiješ a jedna část hry je tak více "osobitější", než když jsi členem jiného tábora.
Já osobně byl poprvé u Starého jako většina lidí, prostě první tábor co potkáš, zafixuješ si ho, ostatní tábory se tam pomlouvají a dost lidí se k němu přidalo ještě než bylo u ostatních táborů (ten limit level 5 je dost nízký).
Bojovník na blízko s mečem, klasika, nejlepší hraní (protože bojový systém Géčka 1/2 je super, smažení ohněm je ale taky super, luky jsou dle mě nuda). Zbrojí je povícero. První prodává Fisk (500 rudy, snadné získat), další můžeš získat zdarma v dole v Novém táboře (šéf rudařů Swiney, stačí říct, že se k nim chceš přidat) a poslední, nejsilnější, prodává templář u vchodu do Bratrstva. A až se k někomu přidáš, tak dostaneš lepší. Pocit, když sem ve Starém táboře dostal ten rudý oblek Stína, byl k nezaplacení, připadal sem si jako největší borec (z toho snu mě pak za pár minut probrali skřetí psi)

PS: Jupí jej! Dolero slaví dvoutisící příspěvek!
