Menu

Nastavení

Volný pokec o Gothicu 3.
Pravidla fóra
  • Uzamčená témata lze v odůvodněném případě opět otevřít - pokud nikdo nebude o uzavřená témata jevit delší dobu zájem, budou smazána..
  • Dbejte na to, aby měly vaše příspěvky výpovědní hodnotu, zvláště v obecné diskuzi se bude toto pravidlo uplatňovat ve větší míře..
  • Než založíte jakékoliv téma, prohledejte nejdříve FAQ + příslušnou sekci, zda již podobné téma neobsahuje (nebylo řešeno) - takto zbytečně založená témata budou smazána a autor bude podle pravidel ohodnocen..
  • V žádném případě se zde nebude tolerovat jakákoliv zmínka o nelegálně staženém softwaru, příspěvky s rasistickým obsahem a příspěvky s obsahem napadajícím jiné uživatele - autoři těchto příspěvků budou opět po zásluze odměněni..
  • Pokud si s něčím nevíte rady, raději napište soukromou zprávu moderátorovi příslušné sekce..
Příspěvekod JeffreeCombs » úte 23. pro 2014 18:45:59 » Nastavení
Zdravím Vás,
mám na Vás jednu otázku týkající se nastavení.
Dost by mě zajímalo, co některé části nastavení znamenají a jaký mají dopad na hru.
Jedná se o : Shader Model, Hloubka pole, Efekt overglow - Bloom, HDR a Efekt oslabení.
Mohl by mi prosím tedy někdo vysvětlit, co to znamená a jak to změní hru?
Předem děkuji za každou odpověď :)
Příjemné hraní
JeffreeCombs
Uživatel
 
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 28. bře 2013 16:25:39
Bydliště: Brno

Příspěvekod TmavyCyklista » stř 24. pro 2014 13:52:42 » Re: Nastavení
Efekt oslabení je, že když tě zmlátěj, tak ti po okrajích zčervená obrazovka a vypadá do dost blbě. Ostatní nevím, jenom to, že hloubka pole mně dělala bordel v grafice, tak jsem to vypnul :D
Uživatelský avatar
TmavyCyklista
Uživatel
 
Příspěvky: 246
Registrován: stř 28. srp 2013 20:10:30
Bydliště: je

Příspěvekod Greg » stř 24. pro 2014 14:17:11 » Re: Nastavení
JeffreeCombs píše:Zdravím Vás,
mám na Vás jednu otázku týkající se nastavení.
Dost by mě zajímalo, co některé části nastavení znamenají a jaký mají dopad na hru.
Jedná se o : Shader Model, Hloubka pole, Efekt overglow - Bloom, HDR a Efekt oslabení.
Mohl by mi prosím tedy někdo vysvětlit, co to znamená a jak to změní hru?
Předem děkuji za každou odpověď :)
Příjemné hraní


Shader Model
Je to způsob, jakým se počítají stíny, odlesky a zkrátka všechno co souvisí s intenzitou světla. Starší verze jsou rychlejší na výpočet, ale podávají také horší kvalitu výsledného renderu. Takže čím novější (vyšší) verze, tím je grafika hezčí :wink: .

Hloubka pole
Je to známá věc z fotek, kdy se objektiv zaostří na jednu věc ze snímané scény a zbytek je rozostřený cca podle vzdálenosti od toho objektu na který jsi zaostřil.

např.


HDR
Jedná se o korekci světlých a tmavých scén. Aby světlá a tmavá místa víc vynikla. Opět pro srovnání

Obrázek

Efekt overglow - Bloom
Takovej ten efekt, když se koukáš proti slunci a jeho záře překrývá i blízký okolní objekty. Tady na tom obrázku je to trochu přehnaný, ale jako příklad se to hodí...

Obrázek

Efekt oslabení už tady nastínil TmavyCyklista a taky ho doporučuji vypnout. Celkově i ty ostatní efekty vyzkoušej jestli ti sednou a případně je zase vypni. Jejich implementace v Gothic 3 nebyla původně plánovaná a nemyslím si, že se všechny zrovna povedly...
Obrázek
Uživatelský avatar
Greg
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 1891
Registrován: pon 25. úno 2008 7:20:59
Bydliště: Mezi piráty...


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron