Menu

Optimální průchod hrou

Volný pokec o Gothicu 3.
Pravidla fóra
  • Uzamčená témata lze v odůvodněném případě opět otevřít - pokud nikdo nebude o uzavřená témata jevit delší dobu zájem, budou smazána..
  • Dbejte na to, aby měly vaše příspěvky výpovědní hodnotu, zvláště v obecné diskuzi se bude toto pravidlo uplatňovat ve větší míře..
  • Než založíte jakékoliv téma, prohledejte nejdříve FAQ + příslušnou sekci, zda již podobné téma neobsahuje (nebylo řešeno) - takto zbytečně založená témata budou smazána a autor bude podle pravidel ohodnocen..
  • V žádném případě se zde nebude tolerovat jakákoliv zmínka o nelegálně staženém softwaru, příspěvky s rasistickým obsahem a příspěvky s obsahem napadajícím jiné uživatele - autoři těchto příspěvků budou opět po zásluze odměněni..
  • Pokud si s něčím nevíte rady, raději napište soukromou zprávu moderátorovi příslušné sekce..
Příspěvekod Milhaus » pon 20. led 2014 13:56:41 » Re: Optimální průchod hrou
tak mě nejvíce vadily právě tyto věci + dementní úkoly + špatné vyvážení oblud. (což zřejmě zůstalo i v CP, jelikož Vlk je pořád elitní nepřítel, který je mnohem silnější, než většina jiných oblud). O příběhu v g3 nemohla být řeč, takže to se určitě nezměnilo ani v CP a předpokládám, že úkoly taky nijak nedodělali, aby nepůsobily tak stupidně - tj vyjdi z města, udělej 2 kroky, zabij 4 potvory a vrať se.

Ale nejhorší je ten boj. Celkově vzato se to dá překonat díky luku a sprintu, krom arén. Takže ono boje jsou pořád vlastně jednoduché, jen to nějakou chvíli trvá. Boj na blízko je ale nepoužitelný a bojovat na blízko se zvířaty je snad nemožné :). Dobrý je mít sebou tu návnadu z Reddocku, takže se ani nemusím díky němu léčit, on schytá většinu ran místo mě :).

Přemýšlím, jestli má smysl si kupovat nějaké brnění ale ve městě Braga by hráč měl dostat to lehké hassasinů, v rámci plnění nějakého úkolu a teleport do toho města mám, takže možná se tam přesunu a získám jej (stejně je z nabídky brnění nejhezčí). Tuším, že s tím úkolem tam nějak mohl pomoci i Diego (s chňapavci), ale to si nejsem jist. Ale nějak tak se mi to tam plete, že Diego šel s hridnou, zabil chňapavce a hráč si nechal z kůží vyrobit brnění a ušetřil tak 5000-6000 zlatých. To by ze začátku mělo smysl udělat, asi to vyzkouším. Pokud to tak bude, bude to můj další "krok" ve hře.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5640
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Brouzi » pon 20. led 2014 15:06:23 » Re: Optimální průchod hrou
Tak na G3 mi vadí najviac práve spomínaný súbojový systém. Nebavilo ma klikať myšou odušu a keď nedajbože vlk alebo diviak zaútočil, mohol som stlačiť ESC a vybrať položku "Nahrát hru" :???: Preto som si potom zvolil mágiu, aby som sa tomuto neduhu vyhol.
Uživatelský avatar
Brouzi
Uživatel
 
Příspěvky: 161
Registrován: čtv 22. zář 2011 7:33:32
Bydliště: Pohorelá

Příspěvekod Milhaus » pon 20. led 2014 15:21:11 » Re: Optimální průchod hrou
já hrál za magii svojí "první" dohranou hru, kterou jsem jako jedinou dohrál. Nicméně s ohnivou koulí a regenerací many to snad ani nemělo smysl hrát. To bylo tak trapně lehké, že to bylo jak akční hra. Teď jsem to chtěl zkusit za bojovníka, když to ten CP opravuje, ale vzhledem k tomu, že toho moc neopravuje, to asi budu hrát spíš za střelce a boj budu považovat spíše za nouzovku a když už se budu učit boji, tak s obouručními zbraněmi. (nějak mě příjde, že učením se luku nejsem o nic lepší, tedy lukem zraňuji pořád stejně a nezaznamenal jsem ani žádný výrazný rozdíl, když jsem se naučil některé perky, tedy zřejmě ani to se v CP nezměnilo). Tak nevím, jestli se má luk cenu učit víc. Ale když hráč couvá 15 centimetrů před zvířetem a střílí, tak zvíře jej většinou netrefí (nezaútočí - protože je z toho zmatené) a lze jej tak v klidu ustřílet :D
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5640
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Emperor » pon 20. led 2014 16:34:44 » Re: Optimální průchod hrou
Pokud by soubojový systém byl stejný jako v Risenu (prvním, pochopitelně), tak mě to baví mnohem více, než jen s ohnivou koulí, se kterou má smysl G3 vůbec hrát, i když dávám Milhausovi za pravdu v tom, že to je snadné a po chvíli až nudné hraní - stačí mít dost Znalostí prastarých, many a její regeneraci a člověk nemusí víc řešit. Ale jen díky ohnivé kouli jsem tuhle hru vůbec dohrál ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4690
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Brouzi » pon 20. led 2014 16:37:02 » Re: Optimální průchod hrou
Tak to máš pravdu. S ohnivou guľou/bleskom/ľadovou strelou a regeneráciou many to bola ľahota. :D Ale tak radšej ako sa uklikať k smrti za bojovníka :???: S lukom/kušou som to ešte neskúšal. Pokiaľ sa pamätám, tak v žiadnom Gothicu som nepoužíval luk alebo kušu. G1 a 2 som prechádzal za bojovníka s obojručnou zbraňou. Iba G3 som prešiel za mága, lebo súbojový systém na blízko sa ani nedá popísať. Dúfam, že v tom Community projekte to vylepšia, lebo to je hrôza. Mohli by spraviť súbojový systém na štýl Risenu. Tam sa mi ten systém páčil. 8-)
Uživatelský avatar
Brouzi
Uživatel
 
Příspěvky: 161
Registrován: čtv 22. zář 2011 7:33:32
Bydliště: Pohorelá

Příspěvekod Dolero » pon 20. led 2014 16:38:18 » Re: Optimální průchod hrou
On by byl G3 skvělá hra... Kdyby tam nebylo tolik bojů neb že se nejspíše asi nedá udělat modifikace, ve které by se komplet předělalo ovládání...
Valašská trojka: já, ona, slivovica
https://i.gyazo.com/a6feb9c25f92cbac313 ... 99e609.gif
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2041
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Lester100 » pon 20. led 2014 18:28:26 » Re: Optimální průchod hrou
takže je tu mistr tak si přečtěte jak jsem jsi já pročistil od skřetu/lidí myrtanu!!Bojte se :D
Začalo to jednoho krásneho rána kdy jsem si zapl G3.Grafika v té době byla super a o mapúě ani nemluvím ale fakt nevím jak sem šel tak jak sjem to hrál poprvé tak jsem byl v ardei nebo nějak tak se to město jmenuje pak sem s Gornem šel do redocku od tamtud jsem splnil doslova všechny úkoly promě dones ohnivé kalichy magovi to jsem prohledal celej redock a nemohl jsem to najít :D pak jsem šel do cape dunu ten sem osvobodil skočil sem odtamtud do moře a plaval do varantupak jsem to vzdal a nehrál dál :D...
Jak jsem to hrál znovu tak jsem jakon skoro každej získal myrtanu pro orky :) a pak varant jsem pomohl hašašinum td. :D
Lester100
Trvalý ban
 
Příspěvky: 197
Registrován: pon 05. srp 2013 11:49:45
Bydliště: Skyrim

Příspěvekod Milhaus » úte 21. led 2014 0:29:52 » Re: Optimální průchod hrou
dolero píše:On by byl G3 skvělá hra... Kdyby tam nebylo tolik bojů neb že se nejspíše asi nedá udělat modifikace, ve které by se komplet předělalo ovládání...

on je problém v tom, že ta hra prostě nefunguje. Například je běžné, že obluda s NPC postavou klidně bojují půl hodiny, aniž by se zranily. Zatímco hrdinu v klidu sejmou oba a hrdina je (v obou případech je to zranění velice výrazné). To samo o sobě ukazuje, že ve hře není žádný vzorec pro výpočty, ale prostě se vše nastavuje uměle, díky tomu taky je mimo hru (tj nemá žádný smysl a vůbec na ní nezáleží) zbroj, zbraně atd (nic z toho nemá smysl). Například já s Lov na 200 a s jedním z nejlepších luků vůbec v celé hře, s perky luk II, lov predátorů a lov zvířatat, zabiju krvavou mouchu na 2 rány - při plném nabití (na začátku hry s obyčejným lukem, jsem jí zabil také na dvě rány). Jaký tedy má smysl se učit luk. A tak je to se vším v té hře. Ono nejde jen o ovládání, ale prostě o celý tento proces. Když k tomu navíc připočtem umělou debilitu nepřátel, kdy to opravdu ve hře vypadá jak v nějaké špatné béčkové americké parodii (porotože to se prostě nedá popsat jinak), to jak ty postavy poskakují někam pryč, ve snaze "najít" cestu k hrdinovi (který před nimi stojí metr), mě vždycky dostane atd atd. Jinak počet bojů (pokud by fungovali), by byl vpohodě, klidně by jich mohlo být i více.

Celá ta hra má docela slušný potenciál stát se legendou a osobně nedokážu pochopit, jak to tak mohli zmrvit.

No ale abych se vrátil k tématu, nakonec jsem se rozhodl opravdu zajít proto brnění (ne, že bych brnění potřeboval, ale je to prostě kosmetická záležitost). Vzal jsem do party Diega, získal brnění a pak jsem se rozhodl Varant trochu víc pořešit. Tak jsem splnil a vyčistil celou oblast kolem Bragy a pak i oblast mezi Bragou a Mora Sul a začal řešit tamní úkoly. Diego mi příjde jako nesmrtělný :D. Vydrže bojovat s 4 zlobry asi 10 minut a neměl ani škrábnutí. (mě 5tý jednou praštil a konec). Je to užitečný pomocník, asi si jej sebou vezmu do Myrtany. Ale možná vezmu Angara, toho porazit v aréně bylo fakt psycho. Ti bojovníci před ním byli naprosto jednoduší (nejspíš i proto, že se do toho napletl právě Diego, když ho omylem zasáhli a on je pak sejmul a já mu jen tu a tam pomáhal :D), Angar ho omylem netrefil a tak začly nervy. Ten bojový systém je fakt nepoužitelný. Nakonec jsem jej uklikal pomocí rychlého seku (pravé tlačítko) a asi 4x se během boje přes inventář léčil a dodával si staminu - tj taky solidní úlet, ten inevntář.

No ale ve Varantu se docela rychle leveluje, tak jsem se dostal z 11 na již 22 level. (rozvíjel jsem luk a kovářství)
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5640
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Dolero » úte 21. led 2014 8:16:41 » Re: Optimální průchod hrou
Ty k té hře máš opravdu dost výtek... Mě se ten BUG s inventářem někdy zamlouvá, protože bez něj by to v CP, s AI i AV na hard prostě nešlo :D Ta demence postav je asi tím, že neměli dost času na to aby ji dodělali a v CP to trochu poupravili. S těmi zbrojemi je ale někdy poznat, že máš na sobě o dost lepší (zkus si dobýt Vengard s nejhorší zbrojí rebelů a potom paladinskou) a zbraně... Já vždycky když hraju G3 tak se k tomu snažím přihlížet jako ke hře, která má zaujmout svojí velikostí a hratelností a nedívat se na tu hru stylem "Ta hra dokazila celou sérii (napsáno slušně :))

Ještě se mi zdá, že na kopcu nad Bragou (zdá se mi že ten, ze kterého vede stezka do Varantu) by měla být nějaká zbroj... Je to jedna z mála truhel, kam vložili nějakou věc "na pevno" :)

Jinak co si myslíš o náhodně generovaném obsahu truhel? Mě se to někdy zároveň líbí a nelíbí... Dobré je to v tom, že nikdy nevíme, co se v truhlách objeví (nemyslím třeba Zapomenuté atd.) a tudíž je každá hra "jiná" (hlavně se různí v počtu magických prutů na výrobu zbraní), ale ten pocit, když ste si mohli už v 1. kapitole vykrást celý Starý hrad, je stejně nepřekonatelný :)

[quote="Milhaus" O příběhu v g3 nemohla být řeč, takže to se určitě nezměnilo ani v CP...[/quote]

Ber to jako celek ke G1+G2 ... :D
Valašská trojka: já, ona, slivovica
https://i.gyazo.com/a6feb9c25f92cbac313 ... 99e609.gif
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2041
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Milhaus » úte 21. led 2014 8:52:20 » Re: Optimální průchod hrou
S inventářem to není bug, ale úmysl. Ono já to též využívám, ale je to prostě úlet a působí to hrozně směšně.
Demence postav je naprosto absurdní a dodává té hře prostě něco, co se nedá popsat. A CP to měl opravovat, ale nějak se mi nezdá, že by to bylo lepší. I nadále zůstávají úkoly Doprovoď někoho někam, nebo Doveď někoho někam, nejvíce adrenalinové úkoly v celé hře. A ono ta inteligence má problémy i v jiných věcech, kdy to taky působí hrozně směšně (například NPC postava je v klidu schopná naběhnout do středu armády krvelačných oblud, aniž by si jich všimla a podobně - opět jsou to kolikrát velice komické situace)

Tak ono i zbraně nějaký "efekt" mají. Místo půlky života třeba ubírám 3/4 života (té mouše). Jenže to je prostě kosmetická záležitost, reálný význam je velice malý aprojeví se až opravdu u nejsilnější věci vs nejslabší věci.

Já se na tu hru dívám jako na RPG hru, která s gothicem nemá společného vůbec nic a hodnotím jí tak. A je to fakt úlet.

Truhle, já myslím, že v g3 je to vcelku jedno. Ono těch truhel je tam tolik, že příliš nezáleží na tom, co obsahují. Možná na začátku, kdy hráč nemá peníze a potřebuje co nejvíc věcí prodávat, jinak je to ale jedno. Dá se toho zneužívat skrz load/save, ale v truhlách zase nejsou žádné vyloženě užitečné věci (například zbraně), takže se nedá kalkulovat s tím, že aha, tak když půjdu tady sem a tam, dost zariskuji (protože jsou zde silné obludy) tak získám silnou zbraň, díky čemuž bude hra jednoduší jinde. Díky tomu ve hře trochu mízí to kalkulování a plánování postupu ve hře (je jedno, kam hráč jde a kdy). Ostatně ve hře ani není živá bariera, jako tomu bylo v předchozích dílech, tedy je jedno, jestli hráč prochází třeba Myrtanu, nebo Varant (obludy zde jsou víceméně stejně silné a drží se tak celou hru) - možná i to je důvod, proč je to vyvážení tak blbé.

No i když to beru jako "celek" ke g1 a g2, pořád to nemá žádný příběh, žádnou příběhovou hlavní linku úkolů, v podstatě žádný děj, který by hráče nějak táhl dál, aby šel tam a tam a dělal to a to. atd On by v tom zase tak zásadní problém nebyl, pokud by hra fungovala (ačkoliv vzhledem ke gothicu to je prostě úplně jiný styl), jenže když hra nefunguje, tak se to trochu více výrazní a vyčnívají i ty další chyby a nedostatky, které by hráč jinak odpustil.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5640
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Dolero » úte 21. led 2014 9:10:04 » Re: Optimální průchod hrou
Ten "celek" byl myšlen schválně... Ono je zajímavé, že když si odpočítáš ty vzdálenosti, tak se hlavní linie G3 dohraje za chvíli... Ono jde jen o to...
SPOILER:
Kliknutím odkryjete skrytý text
Zaběhnout ke Xardasovi, k Rhobarovi, najít všechny artefakty, poté sejmout podle vybraného úkolu Xardase/Rhobara/Zubena a na konec dokončit pomocí holí úkol "Za ..."
Skrytý text může obsahovat důležité informace o obsahu, které mohou pokazit prožitek ze hry, nebo zkazit nějaké překvapení připravené pro hráče.
a hra je dokončená... Kdybys se člověk nepatlal s těmi zbytečnostmi (=úkoly) a vzdálenostmi... Hlavní linie tudíž asi zas tak moc dlouhá není... A stojí ještě ke všemu za nic...
Valašská trojka: já, ona, slivovica
https://i.gyazo.com/a6feb9c25f92cbac313 ... 99e609.gif
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2041
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Milhaus » úte 21. led 2014 9:56:54 » Re: Optimální průchod hrou
Já si myslím, že ta hra měla mít hlavně jiný koncept.

Podle mě měla být udělaná takto:
Myrtana - určená pro hrdinu řekněme na levelu 0 - 40.
Varant - určen pro hrdinu na 20 - 60 level
Nordmar - určen pro hrdinu na 40 - 80 level
Osvobozování měst v Myrtaně a Varantu - určeno pro hrdinu na 60 - 80 level
Některá vrcholová místa hlavní linie (tj třeba získávání artefaktů Adanose) - určeno pro hrdinu řekněme na 75 - 100 level.

Navíc v rámci jednotlivých míst by se to ještě lišilo, tedy například v Myrtaně oblast Ardei, Reddocku a Cupe dunu by byla pro hráče řekněme na 0 - 5 úrovni, Montera - Trelis na 5 - 10 úrovni atd atd.

Tomu všemu by pak odpovídalo všechno ve hře. Síla nepřátel, obtížnost úkolů, možnost získat vybavení (odpovídající sile danému místu a síle nepřátel), získané zkušenosti za obludy a splněné úkoly atd atd.

Samozřejmě by hráč mohl i v místech určených pro slabé postavy potkat extrémně silné obludy (třeba v jeskyních, nebo specifických místech), kam by se prostě podíval až později ve hře a vedl by jej tam později ve hře nějaký úkol, ale obecně by to mělo být děláno takto.

Platilo by tedy třeba, že vlk je slabší, než kojot, důlní červ je slabší, než písečný červ, chňapavec je slabší, než temný chňapavec atd atd.

Hlavní linie úkolů by tomu pak odpovídala a hráče by tak trochu vedla do oblastí, kam by měl vzhledem k obtížnosti jít. Tedy na začátku by třeba dostal úkol v rámci hlavní linie jít do Reddocku, pak třeba do Montery, pak třeba do Geldernu, pak třeba do Varantu (to už by záleželo na autorech, jak by to vymysleli, aby hráče přiměli k tomu někam jít, něco splnit, vrátit se, plnit něco jinde a pak se zase vrátit zpět a dokončit třeba těžší části). Na hlavní linii by se pak vázaly úkoly vedlejší (menší či větší - tj vedlejší úkolové linie), které by hráči v rámci oblasti vedly i jinam, například v Reddocku by dostal hráč vedlejší delší linii v Cupe Dune a v té přímořské oblasti, v Cupe Dunu taky atd atd.

Hráč by ale pochopitelně nemusel podle hlavní linie jít a mohl by se rozhodnout zariskovat a jít třeba hned na počátečních levelech do Varantu. Bylo by to pro něj zde velice těžké, každá obluda by jej dala bez problémů na jednu ránu (ale pokud by fungoval bojový systém a hráč jej uměl, mohl by to zvládnout), ale zase by plněním úkolů získal rychleji více expů, neb by mohl jen získat lepší vybavení (což by byl důvod proč tam jít a riskovat) a pak se prostě vrátit do Myrtany a řešit úkoly dál a mít to "jednoduší". A nebo by tedy podle hlavní linie se mohl řídit a plnit ty úkoly a města tak, jak by bylo plánováno autory, což by měl zvládat taky (podle toho by byly potvory a hra prostě přizpůsobená). Když by v hlavní linii konečně postoupil dál, přešel by tu fázi seznamování se ze světem a získávání zkušeností (tj prošel by třeba Myrtanu, Varant a Nordmar), dostal by za úkol v rámci hlavní linie osvobozovat města/ničit rebely. (do té doby by to udělat mohl, ale bylo by to tak těžké, že by to bylo téměř nemožné). Děla by to třeba kvůli spojencům, které by v rámci hlavní linie musel získat (tj například by na svojí stranu musel získat skřety nebo rebely - tj zničil by tábory rebelů nebo osvobodil města - stejně tak ve Varantu). Jakmile by měl dva spojence (tj skřety/rebely a hassasini/nomádi) + nordmařany (které by získal vždy - zde by neměl na výběr), mohl by v rámci hlavní linie postoupit dál a dohrát hru.

Takto by měla být dělaná RPG hra tohoto typu a kdyby tak byl dělán gothic3, neskutečně by stopl na kreditu a konečně by využil svůj potenciál. (který je jinak velký). Ale je to prostě jen kdyby, realita je bohužel jiná, no. Kdyby byly alespoň reálné modifikační nástroje, které by to umožnily upravit do této podoby.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5640
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Dolero » úte 21. led 2014 10:18:04 » Re: Optimální průchod hrou
No podle mě je tam absence jedné z nejdůležitějších věcí.... Kapitol... Sice to trošku zavání takovým tím lokačním systémem (třeba u arcanie byl hrozný, ale u Zaklínače byl OK), ale systém toho, že se například do Vengardu můžete dostat třebas až v 3. kapitole nebo do Varantu ve 4., by hře dost prospělo (samozřejmě by se dle mého musel přidat systém frakcí)... Jak říkáš, musely by v i v lokacích, kde člověk už byl, zůstat třebas příšery, věci, na které předtím nemohl "dosáhnout" atd. Já myslím, že třeba něco podobného právě kutí chlapci z CSP :) Necháme se překvapit (teda pokud "modifikaci" dokončí)
Valašská trojka: já, ona, slivovica
https://i.gyazo.com/a6feb9c25f92cbac313 ... 99e609.gif
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2041
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Milhaus » úte 21. led 2014 10:24:27 » Re: Optimální průchod hrou
no to zas né, kapitoly, respektive omezení přístupu do oblasti na základě kapitoly, bych do hry tohoto typu nedával. Nechal bych tu možnost jít kamkoliv a otevřený svět. Na kapitoly bych popřípadě jen vázal určité úkoly hlavní linie (ale ono kapitoly samotné by nebyly vyloženě nutné). Spíš ta hlavní linie by hráče měla vést tím, kam jej posílá, když hráč hru nezná a hraje jí poprvé, určitě se jí bude řídit. Když už jí zná, může experimentovat a jít jinak a jinam atd atd.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5640
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Dolero » úte 21. led 2014 10:43:25 » Re: Optimální průchod hrou
Možná sem to asi špatně vysvětlil... ono když se v G1 třeba řídíš linií (a nepodvádíš), tak tě hra nepustí do Svobodného dolu dříve než ve 4. kapitole, do Spáčova chrámu v 5. apod. Třebas že by ses mohl na určitá místa v G3 dostat až v kapitole jiné. :)
Valašská trojka: já, ona, slivovica
https://i.gyazo.com/a6feb9c25f92cbac313 ... 99e609.gif
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2041
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé