Menu

Co změnit na Risen 2

Obecná diskuze o druhém díle série Risen.
Příspěvekod Jémák » sob 29. zář 2012 18:48:46 » Co změnit na Risen 2
Tak mě tak napadlo, co byste na samotné hře změnili, aby vás bavila více, popř kdyby měl být vydán rozšiřující datadisk, tak co byste v něm chtěli vidět?
Uživatelský avatar
Jémák
Crysis fighter no. 1
 
Příspěvky: 7736
Registrován: sob 01. zář 2007 8:29:11

Příspěvekod Liflaen » sob 29. zář 2012 19:49:11 » Re: Co změnit na Risen 2
Já bych snad ani nechtěl datadisk .. :) Nechal bych to bez datadisku jako u jedničky, a pustil se se vší vervou do trojky, nebo do jiného příběhu.
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Liflaen
Voodoo čaroděj
 
Příspěvky: 909
Registrován: sob 11. srp 2012 15:31:54
Bydliště: Středočeský kraj

Příspěvekod Jémák » sob 29. zář 2012 20:07:50 » Re: Co změnit na Risen 2
tak nějako bych to taky viděl - a když tedy chceš další díl, tak co by se tam nemělo / mohlo objevit z minulých dílů?
Uživatelský avatar
Jémák
Crysis fighter no. 1
 
Příspěvky: 7736
Registrován: sob 01. zář 2007 8:29:11

Příspěvekod Liflaen » sob 29. zář 2012 22:14:45 » Re: Co změnit na Risen 2
Určitě bych dal do příběhu opět Patty ta k tomu už patří, pokračoval bych v pirátsaké tématice (vlastně bych i pokračoval jak šli lidké dějiny). Na začátek bych si představoval, že pokračujete tam kde jste skončili a to odplutím z Chrámu vody. Plavba za novým dobrodružstvím !! Odplul bys z místních ostrovů a přijel do neznámé země, kde by si opravdu na mapě měl otazníky a nic nevěděl, musel bys poznávát nový kraj, domorodce, piráty, badnity, šlechtu. To by byla peckovka :)

+ konečně vytříbit vztah hrdiny s Patty, ve dvojce to už jiskřilo - jsou jasní !! :D
ObrázekObrázekObrázek
Uživatelský avatar
Liflaen
Voodoo čaroděj
 
Příspěvky: 909
Registrován: sob 11. srp 2012 15:31:54
Bydliště: Středočeský kraj

Příspěvekod Kočičák » pát 12. říj 2012 15:21:28 » Re: Co změnit na Risen 2
zdravím. K tomu dalšímu dílu: dvojka vůbec neřešila to ničení staryho kontinentu a ty pány titánů tam spolu bojující, předem oznamovaná likvidace titánů taky neproběhla a tak bych rád viděl ve trojce konečné vyřešení toho sporu Ursegora a Samuela(jestli ty ména nepletu) a konečně to samotny znovuuvěznění titánů nebo něco co by je odstranilo ze světa (znovu). čekal sem to v už v té dvojce tak bych se rád dočkal.
Uživatelský avatar
Kočičák
Uživatel
 
Příspěvky: 148
Registrován: ned 22. srp 2010 18:13:38

Příspěvekod Vilem Otte » ned 14. říj 2012 3:03:38 » Re: Co změnit na Risen 2
Osobně dvojka mi přišla jako hra dobrá, nicméně totálně umřela na jejím lore (v porovnání např. s TES 5, které ji svým lore bez problému zadupe do země).

Upřímně změnil bych docela velký počet věcí - otázkou je, zda nezahodit celou sérii jako takovou a nezačít novou (což možná není úplně ideální, ale vzhledem k absenci lore už v Risen 1 by to nebylo od věci). Nicméně uvážíme-li, že hra by měla pokračovat jako tzv. Risen 3.

Zahodil bych starý kontinent, Caldera byla zničena a jsme pouze v novém světě a "oceánii" (tedy ostrovy). První by byly technické změny - vlastně jediná zásadní - cestování lodí by bylo dynamické (tedy hráč by měl stále kontrolu nad sebou a trávil cestu na lodi (nicméně ostrovy bych dal možná i na dohled od sebe - podobně jak tomu je např. v Two Worlds 2 datadisku).
Dále jako první bych pro svět Risen vytvořil Lore (ten ho totiž stále nemá). Co se stalo na starém kontinentě, jak dopadla Faranga, co to byla Caldera, jak vzniklo království jehož hlavní město byla Caldera, kdo byl Ursegor a Ismael, kdo byli titáni, atd. ... a ne vše popsat vždy v jediné větě. Já se chci do světa vžít, to znamená poznat ten svět, přečíst si jeho historii, a vžít se do něj (proto také vyhodit loading screeny).
Druhou věcí jsou postavy. Všechny jsou velmi suché a nevýrazné. Nemyslím designově - tam jsou pěkné, stylizované. Ale dát jim background, nějaké questy kolem nich, které je oživí, které odhalí co dělají. Naskriptovat jim detailní denní program jako tomu bylo v G2A, třeba ještě lépe. A poslední podstatnou věcí je udělat nedebilní příběh. Jelikož to, co má Risen 2 je naprosto debilní (ano a myslím to ve významu toho slova - tedy mentálně retardované). Scény byly vyloženě trapné a závěr nudný. Takto opravdu NE!

Kdyby splinili toto v PB, tak jsou na dobré cestě vyrovnat se TES 5, jelikož tomu momentálně bohužel nesahají ani po paty (a i ten měl velmi klišé nudný příběh). Ostatně jde to vidět i na komunitě, kolem Risenu umírá. Gothic 1/2 měl skvělou komunitu, která dodnes módí, podobně jako Morrowind, Oblivion a dnes Skyrim. S G3, Risen a Risen 2 je to mrtvé. Nějaký retexture mód, autumn texture pack ... co to je? Příběhové módy, příp. celý nový svět (např. Diccuric ve starém Gothic) - asi bohužel nikdy pro Riseny nebudou. PB by se měla poučit od svých vlastních her - jako je G2A například.
Currently working on "Project RPG (subject name to change)".
El. Psy. Congroo.
Uživatelský avatar
Vilem Otte
Uživatel
 
Příspěvky: 340
Registrován: ned 23. zář 2007 22:30:50
Bydliště: Znojmo - Sedlešovice, Kraví Hora

Příspěvekod sleeper » pon 08. dub 2013 20:19:42 » Re: Co změnit na Risen 2
Nový diel by bol na Arboree (veľká časť krajiny, prístupná od začiatku). Boli by tu zase piráti, chrámy, ale hlavne inkvizícia a mágovia. Samozrejme by boli aj niake tie ostrovy. Hrdinova loď by sa na začiatku/ pred ním potopila a hrdina by sa vážne zranil(tz. prišiel o veci a schopnosti). Zo začiatku by mal len roztrhanú košelu(aj tú by musel získať) a holě nohy, bojoval by dreveným klackom či hrdzavým nožom. Strielať by sa musel naučiť, ale až v štvrtine hry. Proste by bol postup hrou pomalší. Boli by tu, piesoční diabli, ohniváci, supy, gnóvia, kľudne aj divokí škreti(nerozprávali by, vpodstate by to boli veľké tupé opice), žili by samotársky. Potom gnómovia. Prvú štvrtinu hry by hrdina hľadal Patty a potom by spolu bývali. Bolo by tu veľa druhov lodí a modelov domov. Hrdina by sa mohol pridať k frakciam a dostal by aj ich oblečenie. Oblečenia by tiež boli delené, ale boli by tu aj komplety a zbroje.
Uživatelský avatar
sleeper
Uživatel
 
Příspěvky: 2292
Registrován: ned 25. kvě 2008 13:30:40
Bydliště: Tam, kde sa dobre pije!

Příspěvekod Morbid » ned 06. říj 2013 11:17:29 » Re: Co změnit na Risen 2
Radšej by som pokračovanie a v ňom: ZVAČŠIŤ!!! hernú plochu, ZINTERAKTÍVNIŤ!!! prosterdie, (ako tomu bolo v G III, i keď by bola inerakcia len pre srandu), NAUČIŤ!!! hrdinu plávať, pridať znovu skeleton-ov, pridať VIAC dungeonov (obzvlášť skeleton-ích), pridať možnosť mať s Patty vážnejší vzťah(+možnosť vyzliecť ju do naha a zasexovať si s ňou, aby to bolo aj graficky-zvukovo explicitne zobrazené, na to by sa podľa mňa dal urobiť aj original quest: možnosť vyzliecť a sexovať s viacerími ženskými NPC a quest by bol zostať Patty verný, tak všeliak toto rozvetviť, poprepracovať), automatický spawn potvor, MOŽNOSŤ VYPNÚŤ AUTO-SAVE!!! z menu hry (a nie krkolomne sa hrabať v adresároch hry), VRÁTIŤ!!! rozne druhy mágie a samozrejme manu, VYPRACOVAŤ!!! systém behu a pohybu, ako to bolo v GIII (postava bežala rýchlejšie, keď mala dosť staminy, bežala rýchlejšie, keď nemala tasenú zbraň), možnosť DORAZIŤ!!! súpera final úderom, keď ležal na zemi (pre mňa super pocit).....toto som len tak teraz z hlavy vysypal, áno, som zaťažení na GIII a jeho systém, no myslím si, že by to pomohlo prípadému Risen-u 3. PS Aby nevznikol mylný dojem, R2 je pre mňa celkom dobrá hra....našťastie a zároveň bohužiaľ. Je u mňa tak na 3, (keby som známkoval ako v škole) mala na to byť lepšou.
Morbid
Uživatel
 
Příspěvky: 43
Registrován: sob 24. říj 2009 5:54:57

Příspěvekod sleeper » ned 06. říj 2013 11:19:15 » Re: Co změnit na Risen 2
Ako píšeš, máš pravdu.
Uživatelský avatar
sleeper
Uživatel
 
Příspěvky: 2292
Registrován: ned 25. kvě 2008 13:30:40
Bydliště: Tam, kde sa dobre pije!

Příspěvekod comp-maniak » pon 09. pro 2013 18:02:10 » Re: Co změnit na Risen 2
Risen 2 beriem ako skvelú hru, no nie je to (podľa mňa) ani trochu pokračovanie R1. Je toniečo ako Gothic a arcania (ibaže arcania sa mi nepáčila)- úplne odlišný príbeh- a akosi postúpili v dobe- v R1 tam neboli žiadne búchačky, a v R2 ako keby sa v dobe pohli o 100 rokov. Ale hra sa mi úplne páči, no radšej by som bral pokračovanie Gothicu.
čo by som zmenil? Trochu doceliť a trochu zlepšiť príbeh- ten záverečný súboj bol nudný- to som len bojoval proti chobotničej žene a pár utopencom. Ďalej by som dal do hry trochu viac starých príšer napr. skeletony alebo driapavé mole...
Ďale by som chcel viac vysvetliť niečo o tom Ursegorovi, čo sa stalo s Farangou, aťd. , potom by som tam viacej dotiahol mágiu, no tá sa do toho prostredia nehodí. Grafikou som skvele ohúrený- vyzerá to ako hraný film :D

No Risen ako tu už bolo povedané- umiera. G1,G2,A,(tak trochu aj)G3 mal skvelú komunitu, a v G1 a G2A sa aj veľa moduje., v Risen sa ťažko moduje. Ja chcem pokračovanie Gothic, - taký Gothic- ktorý ktorý bude nadväzovať na G3, nemusí byť taký veľký, aby sa tá atmosféra nestrácala v tom veľkom svete, a aby som stále nemusel bežať. Potom chcem aby sa dalo dobre modovať.
comp-maniak
Uživatel
 
Příspěvky: 27
Registrován: pon 08. črc 2013 21:44:29

Příspěvekod Miko » pon 20. led 2014 20:45:30 » Re: Co změnit na Risen 2
Zmeniť, veľa toho netreba. Iba by som chcel, ABY SA VŠETKY DLC DALI DO JEDNÉHO DATADISKU.
Nový diel by som si podobne predstavoval ako to písali ostatný,- zaceliť vzťah Hl. hrdinu a Patty, zistiť čo sa stalo s Farangou možno sa počas hry na ňu dostať, vývoj postavy asi taký ako písal Sleeper.
Mohlo by tam byť aj to, že by som Ursegorovi pomohol úplne zabiť bohov, aj keď oni už sa v hre veľmi nevyskytovali.
Ako nejaký prológ by tam mohol byť zopakovaný súboj s Marou, ale aby som tam bol silný. potom by už odplával a začal od začiatku.
Mohol by ísť na svoj rodný ostrov z ktorého ušiel.
A asi by som nechcel aby to bolo na Steame, lebo mám teraz problém hrať R2, kvôli tomu že sa naň nemôžem prihlásiť :!:
Miko
Uživatel
 
Příspěvky: 26
Registrován: pon 20. led 2014 17:12:17
Bydliště: Khorinis

Příspěvekod Lario » stř 18. čer 2014 21:17:51 » Re: Co změnit na Risen 2
Jémák píše:Tak mě tak napadlo, co byste na samotné hře změnili, aby vás bavila více, popř kdyby měl být vydán rozšiřující datadisk, tak co byste v něm chtěli vidět?

Rozšiřující datadisk by byl zbytečný, protože v Risenu 2 se moc smysluplného a konzistentního k "základu" přidat nedá.

Ale určitě by se hodil Developer´s cut, který by pár drobnými změnami zkoncentroval všechno co je na hře dobrého.
Například by hra mohla začínat na Tacarique. Caldera je na úvod do hry trochu moc ukecaná, temná a prostě atmosférickou odlišností není dobrým úvodem do hry. Tu část děje na Caldeře by šlo shrnout pár minutkami ingame cutscény v nějakém flashbacku. Hra by tak působila trochu méně lineárně.
Dál by se mohly zesílit a zpřesnit střelné zbraně. Prostě je udělat smrtící. A zároveň limitovat jejich použití - dlouhé nabíjení a naviíc a jětě k tomu mimo boj. Plus u velkých zbraní by platilo čím lepší zbraň, tím vícekrát by šlo vystřelit.
Ještě by se mohl ořezat RPG strom. Ten jaký má sice zvyšuje znovuhratelnost, ale strašně snižuje zábavnost hry už z prvního zahraní. V základě by kmen tvořili pirátské a základní dovednosti, pistolky a boj s mečem. Dál by ho rozšiřovaly ještě dvě větve. Jednu pro cestu za Inkvizici (střelné zbraně) a druhá cesta za Domorodce(Voodoo). (Samozřejmě by bylo vhodné poladit ty schopnosti s vlastnostmi).
Ještě k boji s mečem. Ve hře existují drsně efektní animace k dovednostem s mečem (zvlášť pro Strong riposte). Bylo vhodné je zpřístupnit hodně brzy a zjednodušit jejich provedení. Taky by bylo vhod udělat pár dorážecích animací pro zvířata (zabodnutí, utětí hlavy, kombo rychlého sekání).

Udělat tohle by nebylo moc nijak náročné a drahé. Šlo by jen o práci se scripty a vytvoření pár animací :)
Lario
Uživatel
 
Příspěvky: 247
Registrován: pát 01. bře 2013 15:31:50


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé