Menu

Nové zbroje [scripty]

Vše o tvorbě a úpravách módů
Příspěvekod Wolfgang » pát 28. led 2011 15:33:46 » Nové zbroje [scripty]
Chtěl bych poprosit, jestli by mi sem nemohl někdo podrobně napsat, jak si vytvořit novou zbroj, která by měla např: stejný model, jako zbroj milice, ale jinou texturu a zbroj milice by mi zustala nezměněná. Jako například v temná tajemství, kde mate asi tři modely Těžký zbroje stráží, ale každá má jinou texturu.
Wolfgang
Uživatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: stř 01. dub 2009 12:47:02

Příspěvekod Jémák » pát 28. led 2011 15:35:47 » Re: Nové Zbroje
Uživatelský avatar
Jémák
Crysis fighter no. 1
 
Příspěvky: 7752
Registrován: sob 01. zář 2007 8:29:11

Příspěvekod Wolfgang » pát 28. led 2011 16:14:14 » Re: Nové Zbroje
Ne ne myslel jsem uplně novou zbroj se stejnym modelem, jinou texturou , ale ta puvodni zbroj by se zachovala. Třeba, měl bych ve hře zbroj milice s texturou zbroje milice a k tomu nějakou jinou zbroj s modelem zbroje milice ale se mnou vytvořenou texturou.
Wolfgang
Uživatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: stř 01. dub 2009 12:47:02

Příspěvekod Saladin » úte 01. úno 2011 19:51:09 » Re: Nové Zbroje
Od Marka:
mark56 píše:ja to vim z jedneho viedea
je to lahke urobis druhu texturu das ju do textures.vdf a musi mat take iste meno ako ta neupravena napr.
ideme urobit druhe templarske brnrnie 1.otvoris armor.d skopirujes skript tpl_armor_ha na konci dokumentu ho vlozis a zmenis nazov...
2.v tej skripte zmenis hodnotu visual skin=0 na 1
3.v gomanovy tvoju texturu pomenujes (zaklad)HUM_TPLS_ARMOR_C0-C.TEX ale hodnota visual skin tvojho noveho brnenia je 1(moze byt aj ina)a tak hodnota C0-c.TEX sa zmeni na C1-C.TEX ,cize HUM_TPLS_ARMOR_C1-C.TEX
a potom skripte pasten a v marvine si ju hod.

Skript : na nas priklad TPL...
/******************************************************************************************/
INSTANCE NAS NAZOV -pouz . marvin a ine(C_Item)
{
name = "Zobrazený nazov v hre";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR; -kazdu vec nejdem komentovat .
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 70;
protection [PROT_BLUNT] = 70;
protection [PROT_POINT] = 10;
protection [PROT_FIRE] = 35;
protection [PROT_MAGIC] = 0;

value = VALUE_TPL_ARMOR_H;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "tplh.3ds";
visual_change = "Hum_TPLS_ARMOR.asc";
visual_skin = 1; - NAS VISUAL SKIN(ak mas napr dve nove textury tak dalsi skript bude mat visual skin 2 a textura na konci C2-C.TEX
material = MAT_LEATHER;

description = name;
//TEXT[0] = "";
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

/******************************************************************************************/

Uživatelský avatar
Saladin
Uživatel
 
Příspěvky: 431
Registrován: čtv 16. dub 2009 17:39:07
Bydliště: Khorinis

Příspěvekod Wolfgang » stř 02. úno 2011 14:46:25 » Re: Nové Zbroje
Díky, fakt dík moc, funguje to v pohodě
Nemohl bys mi říct, jak je to se zbrojema v G2A, Které nemají C0-C.TEX ale nemají tam nic, a když jsem k tomu přidal jen 1 na konec názvu, tak se ve hře na ty zbroji nic nezměnilo.
Wolfgang
Uživatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: stř 01. dub 2009 12:47:02

Příspěvekod Saladin » stř 02. úno 2011 16:17:16 » Re: Nové Zbroje
To se ti divim, protože, mě tam píše C.Tex , fakt nevim. za C-čkom je potřeba dopísat 1.
Uživatelský avatar
Saladin
Uživatel
 
Příspěvky: 431
Registrován: čtv 16. dub 2009 17:39:07
Bydliště: Khorinis

Příspěvekod Wolfgang » stř 02. úno 2011 16:40:23 » Re: Nové Zbroje
Jo C.TEX tam mam ale nemam tam C0-C.TEX. A když dopišu za to Cčko 1 tak se nic nestane.
Wolfgang
Uživatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: stř 01. dub 2009 12:47:02

Příspěvekod Saladin » stř 02. úno 2011 16:41:58 » Re: Nové Zbroje
tak zkus napsat C1nebo C0.Tex.
Uživatelský avatar
Saladin
Uživatel
 
Příspěvky: 431
Registrován: čtv 16. dub 2009 17:39:07
Bydliště: Khorinis

Příspěvekod Wolfgang » stř 02. úno 2011 16:56:39 » Re: Nové Zbroje
Nejde to :cry:
Wolfgang
Uživatel
 
Příspěvky: 54
Registrován: stř 01. dub 2009 12:47:02

Příspěvekod Saladin » stř 02. úno 2011 17:06:33 » Re: Nové Zbroje
tak napiš SZ markovi já to nevím.
Uživatelský avatar
Saladin
Uživatel
 
Příspěvky: 431
Registrován: čtv 16. dub 2009 17:39:07
Bydliště: Khorinis

Příspěvekod Xko » stř 25. kvě 2011 0:12:31 » Re: Nové zbroje [scripty]
V G2A to nefunguje, dá se ale udělat to že si stáhnete "g2mdk-asc_armor.zip" , tam jsou všechny brnění z G2A, stačí si vybrat brnění které chcete duplikovat, extrahovat na plochu třeba, a přejmenovat na váš vlastní název, potom přesunout do "_work\data\anims\asc_bodies" (složka "asc_bodies" tam není takže vytvořit) potom ten .ASC soubor otevřít a najít si název textury, ten název přejmenovat na název textury kterou jste vytvořili, poté ve "_work\data\anims" otevřít "HumanS.mds" a do seznamu připsat váš název .ASC zbroje, vytvořit script pro vaše nové brnění, kompilovat script a je to.

Předem se omlouvám za chyby v tomto až moc stručném pseudo-návodu který jsem napsal při sledování filmu. Pokud budou nejasnosti (což pravděpodobně budou) tak se neváhejte zeptat, rád odpovím.

soubor "g2mdk-asc_armor.zip" lze stáhnout zde http://www.worldofgothic.com/dl/?go=dlfile&fileid=83

Plnohodnotný návod jak duplikovat brnění jak v G1 tak G2A (v angličtině) zde http://wiki.worldofgothic.com/Tutorials/Modify+Armor+skins
Uživatelský avatar
Xko
Uživatel
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte 19. dub 2011 14:38:01
Bydliště: Old Camp, House of Elites

Příspěvekod mark56 » stř 25. kvě 2011 17:49:22 » Re: Nové zbroje [scripty]
jo napsals t uplne spravne :) , v g2 to nefunguje protoze tam maji zbroje nazev textury je palatin.tga nebo raven.tga v g1 maji nazev koncici priponou V0 cize verze 0 tam se to dalo velice jednoducho.... xko vidim ze si fakt sikovni a ze tomu docela chapes ....takovych lidi se na fore casto nevidi :) a ja takovych lidi potrebuju
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Xko » stř 25. kvě 2011 19:08:45 » Re: Nové zbroje [scripty]
:D tak to teda díky :D děláš teď na modu Carnage co jsem tu někde zahlídl že?
Uživatelský avatar
Xko
Uživatel
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte 19. dub 2011 14:38:01
Bydliště: Old Camp, House of Elites

Příspěvekod mark56 » stř 25. kvě 2011 19:22:53 » Re: Nové zbroje [scripty]
jo v taboroch a gildach meme svoj team mozes sa tam mrknut
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod palino » ned 12. čer 2011 20:47:30 » Re: Nové zbroje [scripty]
Jj, Xko je fakt šikovný... hodil by si sa na pomoc.
palino
Uživatel
 
Příspěvky: 320
Registrován: stř 11. úno 2009 10:39:14

Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé