Menu

Titan Quest (diablovka)

Sekce pro pokec o hrách na PC či konzole
Pravidla fóra
V této sekci se mohou vyskytovat topicy o hrách.
Není nutné zakládat vždy téma nové, lze využít i obecné téma o hrách, pokud se nejedná o kopletní rozbor nějaké hry, nebo o delší debatu o ní.
Neaktivní nebo nezajímavé témata budou mazány bez upozornění.
Rozhodnutí, je-li téma potřebné je na moderátorech fóra a proti jejich rozhodnutí není odvolání.

Pravidla pro založení téma:
Chcete-li předejít tomu, že vám moderátor zamče, nebo smaže téma rovnou, dodržujte tato pravidla:
1.) při zakládání tématu o hře uveďte do názvu tématu název hry.
2.) V prvním, úvodním příspěvku tématu uveďte obecné informace o hře, aby i uživatelé, kteří hru neznají věděli a pochopili, o jakou hru se jedná.
3.) nezakládejte zde témata obecná o hrách, nezakládejte zde poradny o nějaké hře, kam máte jít a co dělat tam a tam, či podobné věci, neboť vám budou taková témata smazána. Nejedná se o prostor pro poradnu, co se hrou, ale o prostor pro bavení se o konkrétní hře jako celku.
4.) Pokud chcete i přesto založit nějaké obecné téma o hrách, jako hlasování o nejlepší hře atd., kontaktujte nejprve moderátora, jestli vám jej schválí. Takové téma by ale muselo mít dobrou úroveň a smysl. Pak by bylo vytvořeno jako důležité, aby se odlišilo od těch ostatních.

Chcete-li se poradit ohledně nějaké hry, která vám nefunguje, využijte topic na radění nebo příslušný topic s hrou, který již zde existuje.
Nezakládejte zde kvůli tomu samostatné téma jen s otázkou na radu.
Příspěvekod Emperor » stř 06. srp 2014 11:47:27 » Re: Titan Quest (diablovka)
Kombinace HuntingxNature je jedna z nejsilnějších - obecně luky jsou díky bodnému zranění a možnosti redukce odolnosti + plošnému efektu střeleckého skilu nejsilnější a nejúčinnější zbraní ... Normální úroveň - Řecko, Egypt - je snadná - trošku přituhne ve 3. a 4. aktu, ale jinak nemá cenu se zde zdržovat, protože lepší (fialové) itemy padají až od Epické části ...

Největší výzva je samozřejmě na Legendary obtížnosti - stejně jako v Diablu hell - tam se pozná, jak dobře sis postavu vypiplal a vyzbrojil. Lučištnictví má ale velkou výhodu vysoké obrany (při boji s lukem či oštěpem), pokud ji máš kolem 1500-1600, jsi prakticky nezranitelný proti útoku zblízka.

Na epické obtížnosti padají pochopitelně lepší věci (fialové), ale často jsou lepší ty zelené, které se dají i koupit a máš tam možnost socketu. Vlci maj cenu maxovat až na epiku, kde jim razantně přibudou životy.

Magické postavy to mají trochu těžší, zejména v datadiskové části, tady už více záleží na strategii rozvoje mistrovství a jejich vhodné kombinaci.
Moje nejoblíbenější postava je bone charmer - kombinace mistrovství lovectví a ducha.

ad tc - doporučuju:

1) odebrat body ze skillu Ostrostřelec (nechat jen 1)
2) maxovat Průrazné šípy, Tříštivé střely a Salvu
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4824
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Milhaus » stř 06. srp 2014 12:15:32 » Re: Titan Quest (diablovka)
Oni se ty body v dovednostech dají odebrat a investovat jinam kdykoliv během hry, né (u té jedné postavy)? Tudíž na začátku je asi výhodnější naučit se ty základní a až ztratí význam či efekt, tak je odebrat a dát je do jiných. Mě se třeba ten perk Ostrostřelec docela líbí, zadarmo to zvedne relativně dost zranění (ono když máš luk s demage 20-30, tak +54 se projeví) a také to zvyšuje rychlost útoku jako takového. Přitom to nestojí žádnou manu - respektive viditelně nijak neubývá. To jakmile jsem aktivoval ty další perky (průrazné šípy, tříštivé střely a salvu), tak je hrdina začal používat sám pasivně (nemůžu ovlivnit, kdy se projeví a kdy ne), ale současně s tím mi mana začala hodně rychle klesat a bylo to znát. Přičemž efekt zatím nebyl zas tak velký. (museli by být opravdu asi namaxované, aby se to projevilo víc). Tak si říkám, že bude lepší toho ostrostřelce zatím nechat (dokud neseženu zbraně, kdy +54 k útoku nebude nic) a zatím se učit ty další dovednosti a pak případně ty body přeuspořádat. Těžko říct, jestli to někdy budu hrát i na vyšší obtížnosti. Ani Diablo mě v tomto směru nedokázalo udržet a nebavilo mě to. (a to i když jsme to hráli ve dvou po síti).

Tadle hra by mohla být při hře po síti zajímavější a zábavnější, než při sólo hře (podobně jako to Diablo).
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5849
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Emperor » stř 06. srp 2014 12:44:46 » Re: Titan Quest (diablovka)
tak já jsem zase spíš osamělý jezdec, nějaké multihraní mě nebere, radši všechno sám :D
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4824
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Dolero » stř 06. srp 2014 12:53:26 » Re: Titan Quest (diablovka)
Jo, taky sem si říkal, že by tu hru bylo lepší s někým hrát.... :)
Ale když jsem zkoušel vyhledávat na netu nějakou hru, nic to nenašlo.
Valašská trojka: já, ona, slivovica
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2119
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32
Bydliště: Daleký Klášter Ohně

Příspěvekod Milhaus » stř 06. srp 2014 13:17:48 » Re: Titan Quest (diablovka)
To já bych Diablo hrát víckrát bez parťáka nedokázal. A to nemluvím o těch těžších obtížnostech, kdy dělat úplně to samé s úplně stejnou postavou mě nebavilo (to už jsem raději zahájil novou hru s jiným povoláním). To se spoluhráčem je alespoň sranda, dali se tam vymýšlet různé kombinace povolání a jejich schopností. Například já hrál za nekromacera a parťák za paladina nebo vražedkyni a podobně :). Nicméně je to omezeno počtem, řekl bych že víc, jak 3 lidi současně by se pozabíjeli navzájem. Nejlepší to je asi ve dvou.

U této hry (vzhledem k tomu, že se mi zatím zdá, že to hodně rychle směruje ke stereotypu), by to bylo asi ještě nutnější. V té hře je dobré, že hráč musí opravdu tím světem putovat a musí ujít relativně velkou štreku, než se dostane z města do města, takže tam vzniká poměrně velký prostor, kde se mohou lidé pohybovat (oproti Diablu, kde to bylo přece jen omezenější). Ale nevím, těžko říct. Až to dohraju, jestli to dohraju, můžeme zkusit tu těžší obtížnost společně :)
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5849
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Emperor » stř 06. srp 2014 13:28:31 » Re: Titan Quest (diablovka)
Mě by to nebavilo hrát s někým dalším i proto, že by to bylo snazší, při singleplayeru si to poctivě vydřeš sám ... a nevím, jak to je v multi při sběru lootu ... to se ti dva/tři jako mezi sebou domluví, co si kdo vezme? Nebo se o to mezi sebou pobijou? Jak to funguje?
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4824
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Milhaus » stř 06. srp 2014 14:06:04 » Re: Titan Quest (diablovka)
no v Diablu byla hra o to těžší, čím víc lidí hrálo.

Jinak my jsme to dělali tak, že jsme vlezli na mapu a každý si jel sólo, dokud jsme jí celou nevyčistili a každý si sbíral věci, které vypadly. Pak jsme se vždy na nějakém místě sešli (většinou u bosse nebo vstupu do další lokace). Na některé místa jsme šli třeba společně a začala mela, nebo když jsme chtěli jít současně (zrovna na těžších obtížnostech, kde jsme kombinovali dovednosti to bylo mnohdy výhodnější). Pokud někdo sehnal věci, které by se mohli hodit tomu druhému, dal mu je. Pokud to byly obyčejné věci, tak je prodal. Právě zde platí, že čím více lidí, tím asi spíše hůř, ale ve dvou/třech je to sranda. Nejsem si ale už úplně jistý, jak to bylo s penězmi. Celkově ale u věcí může prostě platit pravidlo, že kdo dřív přijde, ten dřív bere :). Nicméně takto jsme to tedy nehráli. (některé věci, jako třeba kostka nebo úkolové předměty, byly ve hře dvakrát).

Dobrej byl i mód do Diabla, který nastavil základní obtížnost na obtížnost nejtěžší. To jsme vyběhli z první vesničky, každý na prvním levelu, doběhli k 1 kostlivci a mlátili ho společně 5 minut :D.

Ale jak to je v této hře, to nevím.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5849
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Dolero » stř 06. srp 2014 14:25:40 » Re: Titan Quest (diablovka)
Obrázek

Tady je popis ve hře :)

Milhaus píše:Až to dohraju, jestli to dohraju, můžeme zkusit tu těžší obtížnost společně :)


Podle mě je ta hra zábavná, hlavně s datadiskem, kde se kompletují i nějaké obálky či co, ze kterých jdou vyrobit itemy (?) (už sem tu hru dlouho nehrál, zapomněl sem na ni, no musím ten datáč dohrát :) )
Jop, klidně to zahrajem, mě osobně ta hra ke konci samotného už místy nudila, takže hraní se spoluhráčem bude oživení.... :D
Valašská trojka: já, ona, slivovica
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2119
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32
Bydliště: Daleký Klášter Ohně

Příspěvekod Milhaus » pát 08. srp 2014 11:45:43 » Re: Titan Quest (diablovka)
Tak Egypt mám za sebou. Řekl bych, že to je více, než jen inspirace Diablem, to je doslova kopie.

Namaxoval jsem salvu, průrazné střely a rozštěpené střely. Můj momentální hero tedy vypadá takto
http://www.titancalc.com/TitanCalc.asp? ... 12-6-0-0-0
Ale efekt není zas takový, jaký jsem doufal. Nejúčinější jsou asi ty průrazné střely. Uvidíme, co budu rozvíjet dál.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5849
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Emperor » pát 08. srp 2014 12:35:50 » Re: Titan Quest (diablovka)
Milhaus píše:Řekl bych, že to je více, než jen inspirace Diablem, to je doslova kopie.


myslím, že si TQ ani na nic jiného nehraje ... oproti Diablu tam je mnohem větší inventář a možnost reskillu ...

Jakej máš luk?
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4824
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Milhaus » pát 08. srp 2014 13:49:43 » Re: Titan Quest (diablovka)
Pořád ten modrý ledový. Nesehnal jsem žádný lepší, ani zelený, ani modrý. Ale našel jsem hodně zase jiných věcí (modrých/zelených). Pořád vše likviduji na jednu, max dvě rány - bossy na tři a více. Řekl bych, že je to tak nějak +/- pořád stejné.

edit: myslím že tento
http://www.gamebanshee.com/cgi-bin/sear ... ms.id=1430



tento: http://www.gamebanshee.com/cgi-bin/sear ... ms.id=1448

jsem našel už 2x, jednou hned na začátku hry a pak ještě později. Tak mám jeden v truhle.
Naposledy upravil Milhaus dne pát 08. srp 2014 14:01:28, celkově upraveno 1
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5849
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Emperor » pát 08. srp 2014 14:01:06 » Re: Titan Quest (diablovka)
on by se ti hodil tento set, myslím, že padá v Číně ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4824
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Milhaus » pát 08. srp 2014 14:04:44 » Re: Titan Quest (diablovka)
Všiml jsem si, že u přírody je ještě možnost vyvolávat krom vlků i nějakou jinou obludu, co střílí z luků, neučil jsem se to, ale moc jsem nepochopil dle popisku, jak funguje. Jestli mě jako doprovází jako vlk a střílí z luku, nebo jestli stojí na místě a střílí po všem v dosahu. Dle té kalkulačky moc účinná není, ale kdyby doprovázela hrdinu, možná by měla větší smysl, než vlk, který se většinou do bojů vůbec nezapojuje (je za mojem rekem a než mu dojde, že by mohl bojovat, je po všem).
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5849
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Emperor » pát 08. srp 2014 14:10:30 » Re: Titan Quest (diablovka)
vlci se dají nastavit do agresivního modu a v pozdější fázi hry (na epicu) jsou jednak dobrej živej štít a jednak ti jejich aura razantně zvýší rychlost a zranění (můžeš mít až tři vlky). Ta obluda je ve skutečnosti taková roztomilá hopkající víla s lukem, nic, do čeho by se vyplatilo dávat body ...

edit: kup si v číně zelenej luk, měl by to být nějaký s předponou "veteránský" a příponou "lovu/bezohledné síly" ... do něho si sockni artemidinu tětivu.
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4824
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Milhaus » pon 11. srp 2014 17:32:24 » Re: Titan Quest (diablovka)
Tak dohráno na 40 levelu
viz:

dovednosti:
http://www.jpeg.cz/images/2014/08/11/IxeQo.jpg

Zkoušel jsem chvíli i tu těžší obtížnost, ale nevidím v tom žádný smysl, o proti konci základní obtížnosti je ta těžší na začátku zase směšná (řekl bych výrazně snadnější, než na začátku normální obtížnosti), pravděpodobně zase trošku těžší to bude v poslední kapitole v podstvětí a to jen díky nepřátelům s kouzelným útokem, protože ti zraňují vždy, i kdyžř jsem měl třeba v ledu odolnosti 80%, tak mě nepřítel s ledovými kouzli zraňoval a v těžší obtížnosti jsou odolnosti zredukovány. To je víceméně jediný způsob, jak hrdina může umřít, když narazí na nějakého silnějšího kouzelníka, nebo když se mu případně sekne hrdina (jako se to stávalo mě).

Příklad rozdílu obtížnosti: Vytáhl jsem vlky na max a při použití svatyně mistrovství jsem tedy mohl vyvolat 3 vlky na 20 levelu. V té normální obtížnosti v podsvětí byli mrtví do minuty a víceméně nemělo smysl je vyvolávat. Úplně ti stejní v té těžší obtížnosti na začátku vydrželi celou hru, dokud jsem to nevypl, anž by je někdo vůbec zranil (sami přitom byli dokonce schopné nepřítele zabít). Prostě ten začátek je tak lehký, že nepomůže, že jsou nepřátelé cca o 30-40 levelů výš, vzhledem k jejich schopnostem. Ale zase je zajímavé, že sanyr champion je dle hry silnější obluda, než Hades. Taky jsem na začátku těžší obtíéžnosti mohl klidně prodat/vyhodit všechny ty runy a amulety z oblud, které jsem nestihl zkompletovat za normální obtížnosti, protože v epické obtížnosti se generují jiné.

Tak jsem to po té, co jsem zabil bosse kentaura vypl. Zajímavjší by to bylo hrát s jinou postavou, než pokračovat s touto.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5849
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé