Menu

Hejt na Zaklínača 3

Sekce pro pokec o hrách na PC či konzole
Pravidla fóra
V této sekci se mohou vyskytovat topicy o hrách.
Není nutné zakládat vždy téma nové, lze využít i obecné téma o hrách, pokud se nejedná o kopletní rozbor nějaké hry, nebo o delší debatu o ní.
Neaktivní nebo nezajímavé témata budou mazány bez upozornění.
Rozhodnutí, je-li téma potřebné je na moderátorech fóra a proti jejich rozhodnutí není odvolání.

Pravidla pro založení téma:
Chcete-li předejít tomu, že vám moderátor zamče, nebo smaže téma rovnou, dodržujte tato pravidla:
1.) při zakládání tématu o hře uveďte do názvu tématu název hry.
2.) V prvním, úvodním příspěvku tématu uveďte obecné informace o hře, aby i uživatelé, kteří hru neznají věděli a pochopili, o jakou hru se jedná.
3.) nezakládejte zde témata obecná o hrách, nezakládejte zde poradny o nějaké hře, kam máte jít a co dělat tam a tam, či podobné věci, neboť vám budou taková témata smazána. Nejedná se o prostor pro poradnu, co se hrou, ale o prostor pro bavení se o konkrétní hře jako celku.
4.) Pokud chcete i přesto založit nějaké obecné téma o hrách, jako hlasování o nejlepší hře atd., kontaktujte nejprve moderátora, jestli vám jej schválí. Takové téma by ale muselo mít dobrou úroveň a smysl. Pak by bylo vytvořeno jako důležité, aby se odlišilo od těch ostatních.

Chcete-li se poradit ohledně nějaké hry, která vám nefunguje, využijte topic na radění nebo příslušný topic s hrou, který již zde existuje.
Nezakládejte zde kvůli tomu samostatné téma jen s otázkou na radu.
Příspěvekod L-Titan » úte 09. říj 2018 14:13:50 » Re: Hejt na Zaklínača 3
Walterko píše:Nemám motiváciu objavovať svet. Hra mi všetko predkladá. Všetko mi pripadá rovnaké, ako keby som bol stále na jednom mieste a pri tom je ten svet taký obrovský.

Sám bych to lépe nenapsal :wink:

Zaklínač 3 opravdu baví tak prvních 10-15 hodin, kdy člověk objevuje svět, seznamuje se s možnostmi bojového systému, plní první úkoly, udělá svojí první zakázku atp. Ale jak píšeš, všechno to působí hrozně stejně. Navíc nelze hlavní postavu (kvůli předloze) skoro vůbec rozvíjet. Zaklínač 3 (stejně jako mnoho dnešních her) je dělaný tak, aby hráč vynaložil co nejmenší úsilí, vše je hráči přineseno na stříbrném podnose.

Např. úkol s hledáním hub/Neka pro Snafa v Gothicu 1 by v Zaklínači 3 vypadal asi takhle:
1. na mapě by se označila oblast jižní brány Starého tábora -> hráč by tam tedy došel
2. u jižní brány by Geralt měl monolog: "Hm, musím se podívat po nějakých stopách." -> hráč zapne "zaklínačský smysl"
3. pomocí zaklínačského smyslu hráč tupě následuje stopy až blízko k jeskyni
4. Geralt má opět monolog: "Hm, stopy tady končí. Musím se podívat kolem. Třeba tu bude nějaká jeskyně nebo něco takového."
5. hráč se rozhlédne a po "velkém" usílí objeví jeskyni
6. monolog: "Jeskyně. Musím ji prozkoumat. Radši bych se měl připravit, kdo ví co tam najdu." -> hráč vytáhne meč a jde do jeskyně
7. v jeskyni porazí krysokrty a objeví mrtvého Neka
8. monolog: "Hm, je mrtvý. Zabili ho krysokrti. Musím najít ty houby." -> hráč zapne zaklínačský smysl
9. hráč pomocí zaklínačského smyslu následuje pachovou stopu až k houbám okolo jeskyně
10. hráč sebere 5 hub a jde za Snafem
11. u Snafa se spustí cutscéna jak Snaf odmítá dát náhodné kolemjdoucí elfce jídlo
12. Geralt má možnost dát houby Snafovi nebo té elfce -> hráč dá elfce 5 hub a ta mu na oplátku dá celé své rodinné úspory
13. konec úkolu - Hráč má radost, že našel houby, zabojoval si s krysokrty a ještě učinil "těžkou morální volbu" :roll:

Souhlasím, že Z3 je v nemálo momentech dost absurdní či repetitivní. Třeba já se hodně těšil na zaklínačské zakázky - že na každou zakázku si budu muset připravit lektvary, zjistit informace a že následný boj se zakázkovou příšerou bude tuhý a vyzkouší můj postřeh a bojovou taktiku. A ono nic :x 99 % zakázek je úplně stejných (zaklinačský smysl, stopování, návnada, uklikání příšery).

Já hry hraju především kvůli příběhu a jakmile nějakou hru rozehraju, tak ji prostě hodlám dohrát (i za cenu neustálého nadávání). V Zaklínači 3 mě k dohrání motivoval hlavní příběh, který byl hezky napsaný a mě jako fanouškovi se celkem líbil. Ale že bych byl kromě toho ze Zaklínače 3 nějak unesený, to vážně ne.
Uživatelský avatar
L-Titan
Uživatel
 
Příspěvky: 161
Registrován: sob 16. led 2010 16:34:42

Příspěvekod Beowulf » úte 09. říj 2018 16:35:03 » Re: Hejt na Zaklínača 3
To s lektvary mi prijde hodne zanedbane.
Zrovna v zaklinaci by alchymie se dala hodne rozpracovat. Geral nejen ze by se mohl ruzne ucit nove lektvary ale take mohl je ruzne vylepsovat coz by potreboval trofeje z tezkych monster.
Lektvary by pak meli specificke vlastnosti, takze by se kazdy hodil na jine stretnuti. Toto by mohlo i rozhodnout boj. Tedy hrac by zprvu tapal ale postupne by uz vedel. Ruzni bosove by treba bez lektvaru ani nesli porazit.
To by krasne odrazelo predlohu kde take Geralt na lektvary hodne spoleha.
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1817
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Walterko » čtv 11. říj 2018 12:25:05 » Re: Hejt na Zaklínača 3
L-Titan :D Quest s Nekom ma pobavil :D Týmto si myslím, že sme zhrnuli Zaklínača 3 tak ako si zaslúži. A odo mňa by neobdržal viac ako 60% - aj z toho veľkú časť len za hudbu (ktorá však stále kompozične nedosahuje kvalít Kaia Rosenkranz)
Nerozumiem recenzentom, je to síce už skoro 4 roky, ale tuzemskí tomu dávali zväčša 90% , niektorí až 100% , vraj nie je čo vytknúť - viz. Sector.
Podľa mňa práve nie je moc čo chváliť :D
Ale tak, 100 ľudí 100 úchylov. Mám úplne iný vkus. A my - teraz už "staršia" generácia hráčov, Gothic nostalgikov, sme strašne nároční. Mrzí ma len, že tú náročnosť súčasní hráči absolútne nedosahujú.
Walterko
Uživatel
 
Příspěvky: 61
Registrován: ned 05. pro 2010 21:28:32

Příspěvekod Milhaus » čtv 11. říj 2018 12:56:30 » Re: Hejt na Zaklínača 3
Myslím, že v hodnocení mnohých hraje roli ta knižní předloha a z nepochopitelného důvodu tudle hru a sérii jako celek berou jako její pokračování, kde se osudy Geralta završí. Už jen to znamená 100% hodnocení. Pak se odečítá v procentech nedostatky, ale ono to pak v jejich očích žádné vlastně nemá, tak odečtou -5%, aby se neřeklo (co kdyby vyšel ještě 4 díl).

Ale recenze jsou dávno součástí placené reklamy a zde u třetího dílu to bylo více, než zřejmé. Viz ono: "Nejlepší RPG hra všech dob".

To není seriozní recenze hry, ale je to hodnocení Zaklínače, jakožto universa a jeho příběhu a i to není moc seriozní, protože na jedné straně je kniha a kniha asi jen těžko může pokračovat počítačovou hrou. Tedy je to spíše zoufalství, protože fanoučci knižní přelohy vědí, že žádné další pokračování nebude a tak vezmou za vděk čemukoliv. Jsem zvědav, jak dopadne ten seriál, co mají připravovat.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5862
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Walterko » pát 12. říj 2018 7:07:48 » Re: Hejt na Zaklínača 3
Podozrenie na korupciu v recenziách mám už dlhšie, avšak stále som zavieral oči a trval som na tom, že je paranoidné myslieť si to. Dnes už je ale hodnota online reklamy (PPC, CPM) tak nízka (+ 60% Adblock), že naopak nedokážem pochopiť ako sa stránky typu Doupě alebo Sector dokážu uživiť. Tým pádom je korupcia prudko reálna.
Okrem toho si ale myslím, že veľkú úlohu v tomto hrá aj voľba recenzenta. Veľa serverov postupuje spôsobom, že určí recenzenta, ktorý sa danou sériou zaoberá a väčšinou je aj fanúšikom. Ako príklad rád uvádzam Alžbetu Trojanovú (šéfredaktorka Re-Play). Nechcem nijak podceňovať jej hráčske, subjektívne vnímanie, ale je až príliš zaujatá. Ona je
striktný konzolový hráč, fanúšik série Assassin`s Creed, a sama si to aj recenzuje - to je predsa zlý postup, nemyslíte ? Jej hodnotenia tak nemôžeme brať ako relevantné. Celá séria AC je už roky tá istá fraška, a z môjho pohľadu sa jedná o totálny odpad herného priemyslu. Takisto je fanúšikom Zaklínača, a tak mi zdvíha žalúdok, keď o tom začne rozprávať ako o nejakom klenote. A som si istý, že postupujú takýmto spôsobom, lebo mi to raz v komentoch, pár mesiacov dozadu Mazarini dokonca potvrdil. Tuček, na druhej strane, bol s jeho skúsenosťami veľmi kvalitný recenzent až do doby, než sa stal otcom. Ako argument to môže pôsobiť humorne, no na skvalitnenie re-playu z jeho strany kvôli tomu neostáva priestor a čas.
Je smutné akým smerom sa priemysel uberá za posledných 10 rokov. Ak sa nezmení hodnotenie a požiadavky hráčov, tituly ako HoMaM 3 , Diablo 1 a 2 , Age of Empires, Baldurs Gate, Gothic alebo Might and Magic ostanú zabudnuté v hernom pekle. A my sa nikdy nedočkáme napríklad remasteru Diabla 2...pretože kopa mladých hráčov tvrdí, prečo robiť remaster, keď tu máme Diablo 3. No a čo si myslím o Diablo 3, asi ani nemusím uvádzať :D .
Walterko
Uživatel
 
Příspěvky: 61
Registrován: ned 05. pro 2010 21:28:32

Příspěvekod Dolero » pát 12. říj 2018 7:49:27 » Re: Hejt na Zaklínača 3
Měl jsem v plánu odpovědět na některé zdejší (teda spíše Walterkovy) bludy, ale poté, co mi můj nedokončený text ve Wordu nyní již zabírá 4 strany, si myslím, že to stejně nemá smysl.
No teď mi ale přijde vtipné, jak tu Walterko ve stylu Babišově vidí ve všem komplot, třeba jak CDPR podplatil 99 % recenzentů a ti všichni klepli Zaklínačovi 3 absolutní hodnocení. Jak CDPR dokázal podplatit i hráče z "nerecenzentských" kruhů je mi záhadou, když i na českých stránkách o hrách jako je ABC Games, ČSHDD, Databáze her či na světových jako je Metacritic, má Zaklínač 3 od hráčů hodnocení ze všech her nejvyšší. Buď je CDPR zákeřná sketa a nebo nabídl hráčskému publiku hru, kterou většina hráčů dokáže ocenit opravdu vysokými známkami. Samozřejmě jsou to všechno idioti, podobně jako já, jelikož nedokáží prohlédnout pravdu a zjistit, že je Zaklínač 3 shit stěží si zasluhující průměrnou známku. Howgh
Valašská trojka: já, ona, slivovica
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2189
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Dolero » pát 12. říj 2018 8:19:25 » Re: Hejt na Zaklínača 3
Milhaus píše:Myslím, že v hodnocení mnohých hraje roli ta knižní předloha a z nepochopitelného důvodu tudle hru a sérii jako celek berou jako její pokračování...


Heh, kdybych měl při hraní her brát v potaz knihy, tak ode mne mají mnohem nižší hodnocení, protože si CDPR moc z knížek nevzal a spíše tvořil podle sebe, takže knihy a hry jsou dost nesourodý celek. To, že to tak bere dost lidí je pravda, ostatně se vůči tomu vymezuje i spisovatel, díky kterému hry nejsou kanonické pokračování story.

Milhaus píše:Ale recenze jsou dávno součástí placené reklamy a zde u třetího dílu to bylo více, než zřejmé. Viz ono: "Nejlepší RPG hra všech dob".


V recenzi na Half-Life 2 ve starém časopisu co mám doma, recenzent udělil absolutní hodnocení (jakožto velká část po celém světě) a nazval jej nejen nejlepší FPS hrou všech dob, ale i nejlepší hrou vůbec. Víš, že recenze herních produktů je čistě subjektivní žánr a autor si do ní může napsat vlastně co chce?

Milhaus píše:na jedné straně je kniha a kniha asi jen těžko může pokračovat počítačovou hrou.


Ruský spisovatel Dmitrij Gluchovskij, autor knížek Metro, zároveň napsal scénář i ke hrám a bere je jako pokračování knih, respektive jejich součást, protože jedna jeho kniha pokračuje po herním příběhu.

Milhaus píše:Jsem zvědav, jak dopadne ten seriál, co mají připravovat.


Vzhledem ke castingu a kvalitám produkčního týmu si troufám tvrdit, že špatně a ještě se bude na herního Zaklínače
vzpomínat na skvělou adaptaci knih (kterou dle mě není).
Valašská trojka: já, ona, slivovica
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2189
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Walterko » pát 12. říj 2018 8:25:55 » Re: Hejt na Zaklínača 3
Dolero píše:Měl jsem v plánu odpovědět na některé zdejší (teda spíše Walterkovy) bludy, ale poté, co mi můj nedokončený text ve Wordu nyní již zabírá 4 strany, si myslím, že to stejně nemá smysl.
No teď mi ale přijde vtipné, jak tu Walterko ve stylu Babišově vidí ve všem komplot, třeba jak CDPR podplatil 99 % recenzentů a ti všichni klepli Zaklínačovi 3 absolutní hodnocení. Jak CDPR dokázal podplatit i hráče z "nerecenzentských" kruhů je mi záhadou, když i na českých stránkách o hrách jako je ABC Games, ČSHDD, Databáze her či na světových jako je Metacritic, má Zaklínač 3 od hráčů hodnocení ze všech her nejvyšší. Buď je CDPR zákeřná sketa a nebo nabídl hráčskému publiku hru, kterou většina hráčů dokáže ocenit opravdu vysokými známkami. Samozřejmě jsou to všechno idioti, podobně jako já, jelikož nedokáží prohlédnout pravdu a zjistit, že je Zaklínač 3 shit stěží si zasluhující průměrnou známku. Howgh


Nikde netvrdím, že by bolo skorumpovaných 99% recenzentov. Tiež mi to pripadá viac-menej ako konšpirátorské tvrdenie. Je len mojim osobným názorom, že sa to v určitých prípadoch deje. Väčšie percento prikladám zlej voľbe konkrétnych recenzentov, ako som písal naposledy. Takisto som nenapísal, že je Zaklínač 3 shit. Naopak, stále ho ešte hrám, a to u mňa neznamená, že je to shit.
Ale keď považuješ moje preferencie za bludy, tak to sem pošli. Veď preto som tento topic založil. Budem len rád za polemiku, ako som už písal. A veľmi rád si to prečítam, aj keď to má 4 strany.
Walterko
Uživatel
 
Příspěvky: 61
Registrován: ned 05. pro 2010 21:28:32

Příspěvekod Milhaus » pát 12. říj 2018 19:57:41 » Re: Hejt na Zaklínača 3
Dolero píše:Heh, kdybych měl při hraní her brát v potaz knihy, tak ode mne mají mnohem nižší hodnocení, protože si CDPR moc z knížek nevzal a spíše tvořil podle sebe, takže knihy a hry jsou dost nesourodý celek. To, že to tak bere dost lidí je pravda, ostatně se vůči tomu vymezuje i spisovatel, díky kterému hry nejsou kanonické pokračování story.


Problém je o všem v tom, že je to jediné "pokračování". A to ti lidé jednoduše vědí, protože je to pořád mnohem lepší, než nic. A rozhodně to ovlivňuje hodnocení té hry.

V recenzi na Half-Life 2 ve starém časopisu co mám doma, recenzent udělil absolutní hodnocení (jakožto velká část po celém světě) a nazval jej nejen nejlepší FPS hrou všech dob, ale i nejlepší hrou vůbec. Víš, že recenze herních produktů je čistě subjektivní žánr a autor si do ní může napsat vlastně co chce?


A byla ta hra v té dopobě nejlepšé FPS nebo hrou vůbec? Tvrdit o něčem, že je to nejlepší hra obecně je hodně odávžné. Ale tvrdit o něčem, že je to nejlepší FPS hra může, pokud ví, o čem mluví, opravdu ty ostatní FPS hry hrál a měl odobrné znalosti a srovnání, které pak napsal i do té recenze.

NE, nevím o tom, že recenze je čistě subjektivní žánr, kam si dotyčný může napsat co chce. Recenze je kritika určitého díla, měla by poukazovat na jeho kvality i zápory. Pokud recenzent napíše, že je to nejlepší RPG hra všech dob, měl by to přímo v té recenzi dokázat a odůvodnit. (což se nestalo). Recenze ale rozhodně není oslavná óda na oblíbenou hru. A pokud jí tak autor napíše, je to špatná recenze. Problém je v tom, že tím ovlivní velkou spoustu lidí.

Zaklínač3 prostě není nejlepší RPG hra všech dob, spíše bych na místě recenzenta měl potíže najít a vyzvdihnout alespoň některé povedené prvky, které v RPG hrách bývají. Měl bys přece v takové recenzi rozebrat všechny aspekty. Příběh, úkoly, rozvojový systém, bojový systém, další mechaniky hry. Nestačí říct, že má hra dobré hlavní úkoly a tak je to nejlepší hra všech dob, nebo dokonce nejlepší RPG hra všech dob.

Bohužel, ty recenze na zaklýnače byly všechny oslavnými ódami a nikoliv kritikou. Pak je těžké, je brát vážně.

Ruský spisovatel Dmitrij Gluchovskij, autor knížek Metro, zároveň napsal scénář i ke hrám a bere je jako pokračování knih, respektive jejich součást, protože jedna jeho kniha pokračuje po herním příběhu.


A? Co to mění na věci, že to tak brát nejde, jelikož je to úplně jiný styl umělecekého díla. A hra je opravdu hodně jiná, než knížka. I filmy se s knihami dají srovávat jen hodně těžko, natož počítačové hry.

Vzhledem ke castingu a kvalitám produkčního týmu si troufám tvrdit, že špatně a ještě se bude na herního Zaklínače
vzpomínat na skvělou adaptaci knih (kterou dle mě není).


Mnozí fanoušci jsou už nyní hodně nažhavení. Myslím spíše, že bude záležet na tom, jak ten seriál bude vytvořený. Jestli to bude adaptace knih, tedy bude obsahovat to, co obsahují knížky, nebo to bude příběh Zaklínače nějak rozšiřovat a navazovat tam, kde skončil. (podobně jako hra). Pokud to druhé, má todcela šanci na úspěch. Pokud to první, bude to o dost horší a budou to mít o o dost těžší.

Ale zajímalo by mě, pokud si tedy dával Zaklínači 3 vysoké/aboslutní hodnocení, jakožto RPG hře, pak by mě zajímalo, jak si ty jedntlivé prvky té RPG hry hodnotill. Třeba jak se ti líbil rozvojový systém a jeho význam. Čekal si jak na smilování, aby si postoupil na vyšší úroveň, mohl přiřadit ten jeden klíčový vědomostní bod do nějaké schopnosti, což ti umožnilo dostat se dál ve hře, protože bez toho to nešlo? Musel si zvažovat a opravdu naplánovat, jak budeš Geralta rozvíjet, protože to je součást RPG her. Pokud ano, pak byl rozvojový systém dobrý.

Co bojový systém? Měl si z něj pocit, že je to výzva, současně ale snadno zvládnutelná, pokud si správně rozvíjel hrdinu a zcela nehratelná, pokud si udělal vrozvoji chybu?

Co obsah a náplň, kdy 95% času ve hře ztrávíš tím, že držíš pravé tlačítko myši a sleduješ červené stopy? Myslím, že v RPG hrách obecně je poměrně důležitá variabilita, tedy aby si nedělal pořád to stejné, ale naopak, aby se tvá činnost měnila, dle rozvojového systému (proto v té hře je). Pokud by si chtěl dělat pořád totéž, hrál by si akční hru, kde tydle věci neřešíš.

Podle mě jsou, respektive byly RPG hry nejsložitějším žánrem na vytvoření, protože obsahovaly mnoho významných složek, kde nešlo jednu ošidit, jednu udělat skvělou a zbytek průměrné. Mnoho "RPG" her v současnosti je v recenzích chváleno za orginální příběh a úkoly a kritizováno za fádní a nudný bojový systém, nebo za špatný rozvojový systém a jen kvůli tomu dá autor hře třeba 60%.
Tak jak to, že to u Zaklínače nevadilo, že tamní soubojový systém je nudný a rozvoj hrdiny nemá žádný větší význam? Mnoho RPG her je kritizováno za to, že jsou fádní a člověk v nich dělá pořád totéž a je to důvodem dát hře klidně 60%. Jak to, že to u Zaklínače3 recenzentům nevadilo? Protože měl dobré hlavní úkoly a úkoly na ně navazující? To je jen jedna složka RPG hry. (nemluvě o tom, žejsou RPG hry, které mají také velmi propracované úkoly a příběh, i když ne zprostředkovaný v cutscénách, ale textem a které měly i ty ostatní složky velmi dobré).

Nejspíše většina těch lidí, co dávali zaklínače 100% na všech těch stránkách jak si psal, včetně těch odborných recenzentů, kteří ovlivňují názor veřejnosti, je nehrálo? Jak tomu ale pak mohli dát 100%? A jak to vlastně vůbec mohli hodnotit, když neměli žádné měřítko?
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5862
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod L-Titan » pát 12. říj 2018 21:00:33 » Re: Hejt na Zaklínača 3
Milhouse píše:
Dolero píše:
Milhouse píše:na jedné straně je kniha a kniha asi jen těžko může pokračovat počítačovou hrou.

Ruský spisovatel Dmitrij Gluchovskij, autor knížek Metro, zároveň napsal scénář i ke hrám a bere je jako pokračování knih, respektive jejich součást, protože jedna jeho kniha pokračuje po herním příběhu.

A? Co to mění na věci, že to tak brát nejde, jelikož je to úplně jiný styl umělecekého díla. A hra je opravdu hodně jiná, než knížka. I filmy se s knihami dají srovávat jen hodně těžko, natož počítačové hry.

Je pravda, že jeden druh umění (hra) není z hlediska umělecké formy ekvivalentním pokračováním jiného druhu umění (kniha). To ale nutně neznamená, že to není pokračování (předpokládám, že máš na mysli pokračování z hlediska příběhu). Knihy vyprávějí příběhy, filmy vyprávějí příběhy, obrazové kompozice vyprávějí příběhy, série fotografií vyprávějí příběhy, atd. Příběh tedy je vyprávěn, umělecká forma pouze určuje styl/estetiku vyprávění.

Zda brát něco jako pokračování neurčuju já, neurčují to fanoušci ani nikdo jiný - existuje tu ale 1 výjimka. A touto výjimkou je zpravidla autor. Pokud tedy např. Dmitrij Glukhovskij, autor knihy Metro 2033, považuje hru Metro: Last Light jako sequel této knihy, potom prostě ta konkrétní hra je příběhovým pokračováním knihy Metro 2033.

Milhouse píše:Mnozí fanoušci jsou už nyní hodně nažhavení. Myslím spíše, že bude záležet na tom, jak ten seriál bude vytvořený. Jestli to bude adaptace knih, tedy bude obsahovat to, co obsahují knížky, nebo to bude příběh Zaklínače nějak rozšiřovat a navazovat tam, kde skončil. (podobně jako hra). Pokud to druhé, má todcela šanci na úspěch. Pokud to první, bude to o dost horší a budou to mít o o dost těžší.

Taky patřím k těm "nažhaveným" :D Můj tip je, že to bude stejné jako u Game of Thrones. Tzn. hlavní příběhové milníky budou plus-minus autobus kopírovat milníky z předlohy, ale vše mezi tím bude volná inspirace rozšiřující/upravující předlohu dle potřeby.

Myslím, že tohle je ale už dost off-topic.
Uživatelský avatar
L-Titan
Uživatel
 
Příspěvky: 161
Registrován: sob 16. led 2010 16:34:42

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé