Menu

Gothic: Total war

Moderátor: Pivl

Soutěže a hry uživatelů fóra.
Pravidla fóra
  • V této sekci není možné založit nové téma. Chcete-li založit hru novou, založte jí v sekci Nové hry - čekárna a založte oba topicy (soutěžní - diskuzní).
  • V této sekci je možné do soutěží psát a reagovat v nich, dávat zde přihlášky do nich a podobně
  • V této sekci platí pravidla, která jsou stanovena v tomto topicu.
  • Platí zde současně pravidla globální celého fóra.
  • Pravidly je povinen se řídit jak zakladatel, tak soutěžící.
Příspěvekod Manfred Richthofen » čtv 21. čer 2018 12:23:47 » Gothic: Total war
GOTHIC
Několik desítek let po smrti krále Rhobara III. sjednotitele kontinentu se království rozpadlo po krvavé Občanské válce do řady nezávislých království, v hranicích, ve kterých se nacházely před sjednocením Říše. S rozdílem, že nomádské Al-Shedim získalo nezávislost na Asasínech, díky porevolučnímu zmatku a skřeti zmizeli neznámo kam......

Informace
Hra se bude hrát jako klasická politika, později na povrch začne proplouvat příběh a objeví se další frakce a......ale jen si počkejte :D Hratelné budou klasické státy + nehratelné, které se odemčou pro další případné hráče. Mapa se bude používat klasická z Gothicu 3, s Irdorathem, ostrovem Khorinis a Jižními ostrovy z Arcanie s tím že severně od Nordmaru se rozkládají Severní pláně a Nordmaru podléhají všechna sídla.

Soundtrack
https://www.youtube.com/watch?v=DLyqSQhS6E0

Hratelné země:
Myrtana
Počet obyvatel: 1.200.000
Hlavní město: Vengard
Země s největším počtem obyvatel, která díky své strategické poloze vždy hrála důležité místo ve světové politice. Ačkoliv je země nejúrodnější, postradá nějakou významnou strategickou komoditu, ačkoliv malé množství od každého se najde v zatím neobjevených dolech. Severní soused je Nordmar, jižní Varant a na západě se nachází zatím neprozkoumané a těžce dostupné Neznámé oblasti. Důležitými faktory, ovlivňující politiku jsou šlechtický dvůr, díky své poloze také banditismus a druidské, nezávislé enklávy.

Varant
Počet obyvatel: 1.000.000
Hlavní město: Ištar
Nejrozlehlejší země, která nicméně není nejlidnatější díky své pouštní povaze. Ačkoliv není zrovna nejúrodnější, mohou být nalezeny zlaté doly, buďto nové, nebo mohou být obnoveny staré doly, zavalené válkou. Jediným sousedem je severní Myrtana, oddělená Varantským průsmykem. V zemi se nicméně nacházejí nomádské enklávy a samostatná, nomádská metropole Al-Shedim. Do politiky rovněž mohou zasáhnout vlivní obchodníci a cech vrahů....

Nordmar
Počet obyvatel: 500.000
Hlavní město: Klan Ohně
Ledem pokrytá země, která nenabízí ani velký počet obyvatel, ani nejúrodnější půdu, ale za to nabízí dva velice důležité faktory: doly, kde může být těžena magická ruda a také samozřejmě Vysokou pec, kde se magická ruda může přetavit na ČISTOU magickou rudu, ze které jsou vyráběny nejlepší zbraně a zbroje. V Nordmaru se nechází 3 klany a Klášter s Veleknězem ohně a několik menších vesnic. Problémem je, že klany i Klášter jsou polozávislé na centrálním vedení a sjednocuje je jen společná věc.

Khorinis
Počet obyvatel: 750.000
Hlavní město: Khorinis
Nejúrodnější země ze všech, která kromě bohatých polí nabízí i doly na magickou rudu, říká se že dokonce bohatší, než doly v Nordmaru. Jediné větší a zároveň hlavní město Khorinis nabízí i rozlehlý přístav a řadu zkušených námořníků. Kromě města samotného se na Khorinisu nachází řada menších vesnic a rozlehlých farem, ne vždy úplně spolupracujících s centrální vládou......

Argaanské království
Počet obyvatel: 800.000
Hlavní město: Setariff
Ostrovní království, které se nachází na ostrovech Argaan, Korshaan, Torgaan a Feshyr. Nerostné zdroje království nejsou úplně nejlepší, nicméně o to lepší je to s úrodností, díky spoustě řek. Království zároveň může těžit z rozsáhlého pobřeží, které je ovšem někdy potřeba bránit před piráty, vyplouvajících zatím neznámo odkud.

Východní soustroví
Počet obyvatel: 750.000
Hlavní město: Arvahn
Ostrovní království, které se nachází na 3 ostrovech, bylo dlouhou dobu okupováno skřety, poté co skřetí flotila porazila tu myrtanskou a poté skřetí ostrovní království snadno pokořili. Nicméně obyvatelům se podařilo zpod skřetího jha částečně osvobodit, avšak jeden z ostrovů se stále nachází pod skřetí okupací. Soustroví se skládá ze jednoho menšího, centrálního ostrova, na kterém se nachází i hlavní město a které nabízí i přívětivé podmínky pro hospodářství a dvou větších okolních ostrovů, z čehož jeden je celkem bažinatý, nicméně s mnoha rybářskými vesnicemi. A třetí ostrov, s mnoha nerostnými zdroji je v současnosti okupován skřety.

Al-Shedim
Počet obyvatel: 400.000
Městský stát, který vyrostl na ruinách stejnojmenného města, které bylo vybudováno dávno zaniklou civilizací. Město bylo obnoveno Nomády, kteří už nemohli vystát tvrdou vládu ostatního varantského lidu a založili nezávislý státeček. Město nedisponuje ani mnoha nerostnými zdroji, ani zrovna kvalitní půdou, nicméně mohou být využity dávno zničené zavlažovací kanály a nad městem dokonce prý drží ochranou ruku sám Adanos.

Nehratelné země
Irdorath
Neznámé země

Pravidla
:arrow: Daně se vždy vybírají v pondělí a v pátek, 1 zlatý na obyvatele
:arrow: Začíná se s milionem zlatým a výběrem daní
:arrow: Důležitým obchodním artiklem je magická ruda a ČISTÁ magická ruda, jedna bedna plně vystrojí a vyzbrojí jednoho vojáka
:arrow: Nový rok začíná vždy v pondělí a v pátek, s tím že armáda se verbuje vždy jeden rok a může být maximálně 25% obyvatel
:arrow: V pozdější fázi hry se objeví i důležité příběhové faktory
:arrow: Tajná rozhodnutí raději řešte přes SZ, existoval tady někdy někdo, kdo nečetl spoilery? :D
:arrow: Přihlášky pište sem, informace o nich budou v diskuzi
:arrow: Do budov a podobně pořádně investujte, ale může se stát se investice někdy nepodaří
:arrow: Důležitá bude činnost zvědů, do jejich služeb bude potřeba také něco investovat
:arrow: Příjmy se přičítají až další rok!
Naposledy upravil Manfred Richthofen dne pon 02. črc 2018 12:22:11, celkově upraveno 6
Gotik mídl ejdž-od Alexios XD,Fallen,Fallen,Fallen
Uživatelský avatar
Manfred Richthofen
Uživatel
 
Příspěvky: 255
Registrován: stř 26. kvě 2010 20:12:07

Příspěvekod Lee77 » sob 30. čer 2018 7:53:15 » Re: Gothic: Total war
Stát, za který chci hrát: Myrtana
Erb:

Obrázek


Jméno vládce: Leo
Věk: 43
Krátký životopis:
Král Leo nyní mocný vládce království Myrtany, kdysi pouhý voják. Za svou kariéru se z neznámého vojáka stal nejmocnějším generálem v říši. Během občanské války se rozhodl že jediné možné řešení krize je nastolení stabilní vlády - jeho vlády. Spolu s armádou pod jeho vedením vstoupil do Vengardu a vyhlásil se právoplatným králem Myrtany. Ačkoliv získal moc nad Myrtanou, většina bývalé říše se v té době už nacházela pod vládou cizích vladařů odmítajících přijmout jeho legitimní vládu. Sám Leo se prohlašuje za syna Rhobara III. a právoplatným dědicem Myrtanského království ovšem mnozí to vnímají pouze jako nástroj k ospravedlnění jeho jinak těžko ospravedlnitelné uzurpaci moci. Staré bohy vnímá jako přežitek a zlé jazyky tvrdí že dokonce usiluje o vytvoření svého vlastního panteonu bohů.

Rodina, významné osobnosti a přátelé:
Eulelia- králova manželka
Lee- králův syn
Ramirez- správce královských financí
Lothar- generál, nejvyšší představitel armády
Hagan- admirál, nejvyšší představitel námořnictva
Legislavus- nejvyšší mág ohně v království
Mud- králův rádce a věrný přítel.

Ceník:

Lehká jednotka (100 zlatých): Domobrana - rolníci donucení sloužit v armádě. Jsou vyzbrojeny krátkými meči a štíty. Většinou dohlížejí na bezpečnost měst a obchodních cest.
Obrázek

Střední jednotka (150 zlatých): Kopiníci - vojáci s lepším vybavením a výcvikem než obyčejní domobránci. Jsou vyzbrojeni kopím, štítem a patřičnou zbrojí.
Obrázek

Těžká jednotka (200 zlatých): Rytíři - zkušení vojáci. Kvalitní výzbroj z nich dělá obávané protivníky. Kvalitní zbroj, štít a meč využívají v pokročilých formacích.
Obrázek

Elitní jednotka (250 zlatých): Paladinové - nejlepší z nejlepších. Nejschopnější rytíři se mohou stát paladiny. Tito neohrožení válečníci používají obouruční meč. Některým jsou dokonce připisovány magické schopnosti.

Obrázek



Střelecká jednotka (150 zlatých): Kušníci - střelci z kuší
Jezdecká jednotka (200 zlatých): Jízda: Jezdci na koních většinou vyzbrojeni dlouhými meči. Obrázek

Speciální jednotka (3500 zlatých, max. 250): Troll: Trollové byly od pradávna v Myrtaně považováni za jedno z nejnebezpečnějších stvoření vůbec. Během posledního desetiletí se ovšem v Myrtaně rozmohl nápad využití jejich obrovské síly.

Obrázek


Mág: Mág ohně: V Myrtaně mají dlouholetou tradici. Vládnou ohnivou magií.

Obléhací stroje:
Žebřík: 500 zlatých
Beranidlo: 2000 zlatých
Obléhací věž: 2500 zlatých
Katapult: 5000 zlatých (max. 10)


Transportní loď (4000 zlatých, uveze 500 vojáků)
Koga(25 000 zlatých)
Holk (30 000 zlatých)
Vlajková loď (100 000 zlatých, max. 1)
Naposledy upravil Lee77 dne pon 09. črc 2018 17:38:01, celkově upraveno 20
Gotham City Impostors: ☜?☞ PIRATE☜!☞
Lee77
Uživatel
 
Příspěvky: 309
Registrován: pát 15. kvě 2015 20:59:26
Bydliště: Gotham City

Příspěvekod ondralukas1010 » sob 30. čer 2018 12:26:14 » Re: Gothic: Total war
Stát, za který chci hrát: Varantská konfederace
Erb:
Obrázek

Jméno vládce: Ximizil
Věk: 38
Krátký životopis:
Ximizil se narodil jako jeden z mnoha synů Varantského zchudlého šlechtice, později obchodníka Zeretina, který měl velmi silný odpor vůči Myrthanské vládě. Bylo jasné, že Ximizil nezdědí po smrti svého otce mnoho majetku, proto on a další jeho mladší bratři byli posláni studovat na univerzitu. Po studiích se mu podařilo odkoupit téměř zbankrotovanou námořní obchodní společnost. Díky jeho schopnostem a i trochou štěstí se mu podařilo zajistit několik kontraktů, jenž mu umožnili rozšířit jeho statky a brzy založil i banku s pobočkami po celém Varantu a jížní Myrthaně.

Prosperita však neměla trvat věčně. S příchodem občanské války, nejen že se spousta obchodu zastavila, ale aby Myrthana mohla udržet své nově potřebné armády, daně se zvedli o neuvěřitelnou úroveň. Tou dobou, Ximizilovy vztahy vůči Myrthaně byli zcela zníčené. Pobouřen, nejen daněmi, ale i neférovým chování Myrthanské vlády vůči Varantu, se stal ještě před válkou členem hnutí usilující o nezávislý Varant. Toto hnutí teď stálo v čele Varantu během Myrthanské občanské války. Ximizil okamžitě využil svého bohatství aby pomohl nově vytvořenému Varanatskému konfederálnímu kongresu sestavit armádu, která by mohl porazit Myrthanského nepřítele. Brzy dokonce získal i post tajemníka pokladny v nově vytvořené konfederální vládě.

Nakonec Varant zvítězil a zajistil si většinu svého ztraceného území. Jenže válka není levná a tou dobou Ximizilova společnost zcela zbankrotovala a musel být prodána. Ximizil si však udržel svůj post Tajemníka pokladny. Když Zemeril, jeden z generálů, jenž se proslavil během občanské války, umřel a uvolnil tím pozici Hejtmana (Vůdce Varantské konfederace, byl to Ximizil kdo byl kongresem zvolen jako jeho náhrada.
Rodina, významné osobnosti a přátelé:
Yendezera - manželka
Ximizil mladší - syn a Tajemník pokladny
Zemerin - Státní tajemník
Vertin - Válečný tajemník
Meremir - Tajemník námořnictva
Jakaral - Předseda Konfederálního kongresu
Vezimir - guvernér Severního teritoria
Doplňující informace (nepovinné):
Vláda
V čele Konfederace stojí Konfederální kongres. Každý městský stát vyšle do kongresu tři poslance, jak jsou tito poslanci zvoleni se liší. V některých městech mohou být "demokraticky"(většinou mohou volit jen majetní muži Varantského původu) zvoleni na určitý čas, v jiných jsou dosazeni zdejším vládcem a to na jak dlouho daný vládce chce. Poslanci pak volí Hejtmana a jeho kabinet, který se udrží u moci dokud má důvěru kongresu. Co se soudnictví týče, to je kontrolováno každým z měst samostatně.

Náboženství
Situace ohledně náboženství je komplikovaná. Během Myrthanské vlády, byli veškeré chrámy zasvěceny Beliarovy chrámy zníčeny a mágové ohně udělali vše aby kult Innose ujala po celé pouštní říši. Tyto snahy byli úspěšné a díky tomu mnoho lidí nadále praktikuji náboženské zvyky Myrthaňanů i přesto, že ostatní prvky jejic hkultury byli dávno vyhnány zpátky na sever. Mezitím Beliarova církev oslábla, a je nyní populární pouze v jížních oblastech. Konfederálí vláda, v rámci zachování stability, nevydala žádné stanovisko týkající se náboženství a nechává městské státy, aby se s tímto problémem vypořádali sami. To však může vést k nevhodným následkům, jelikož dochází k velkým náboženským rozdílům, mezi severem a jihem.

Severní teritorium
Pouze Ištar, Mora Sul a Bakareš jsou považovány za autonomní městské státy. Ben Sala je považována za součást Bakareše, zatímco ostatní tři vesnice; Braga, Ben Erai a Lago, tvoří Severní teritorium. Krom toho že tato oblast není reprezentována v Kongresu, tak ani nemá svou vlastní samosprávu. Teritorium je spravováno Guvernérem, ten je dosazen Kongresem, kterému se také zodpovídá.

Ceník:
Pěší průzkumník (100 zlatých)
Tato jednotka není vybavena, trénována, či určena pro přímý boj. Jsou vybaveni prostým, lehkým oděvem, oštěpem a dýkou.

Kopiník (150 zlatých)
Páteř Varantské armády, vybaveni kroužkovou zbrojí, prostou přilbicí, asi dvou metrovým kopím a velkým obdélníkovým štítem.

Halapartník (200 zlatých):
Vybaveni kyrysem či destičkovou zbrojí, hrncovou přilbou, halapartnou a popřípadě dýkou.

Hašašín (250 zlatých)
Byť ve svých časech, Hašašín byl používán jako termín pro téměř jakéhokoli obyvatele Varantu, s vítězstvím Myrthaňanů se toto slovo vytratilo ze slovníků. Nyní se jim označují ikoničtí Varantští šermíři se dvěmi jedovatými čepeli.

Lučištník (150 zlatých):
Lehce ozbrojený voják vybavený mocným dlouhým lukem.

Jízdní průzkumník (200 zlatých):
Jízdní varianta průzkumníka, která je vybavena ještě navíc kopím.

Státní zmocněnec (3500 zlatých, max. 250):
Státní zmocněnec je speciální člen Státního oddělení a zodpovídá se tedy Státnímu tajemníkovy. Zmocněnci zastávají mnoho funkcí, tou nejdůležitější je špeh.
Naposledy upravil ondralukas1010 dne pon 02. črc 2018 14:50:19, celkově upraveno 2
Nejhorší to bude až i Alabama bude mít svou vlastní atomovou bombu.
Věta: "Pošlete Mariňáky!" je ultimátní řešení na všechny vaše problémy.
Uživatelský avatar
ondralukas1010
Uživatel
 
Příspěvky: 213
Registrován: čtv 29. lis 2012 14:38:52
Bydliště: Kasárna domobrany Města Khorinis

Příspěvekod Secury » sob 30. čer 2018 19:52:35 » Re: Gothic: Total war
Stát, za který chci hrát: Khorinis
Erb:
Obrázek

Jméno vládce: Loras
Věk: 36
Krátký životopis:
Původně královský voják z Gothy, který se zúčastnil několika tažení pro Varantu nebo skřetům na straně Myrthanského vojska. Postupně se mu podařilo stoupat po důstojnickém žebříčku až byl za odměnu jmenován správcem ostrova Khorinis. Zde se Loras postupně zpřátelil s místní šlechtou, snažil se udržovat dobré vztahy s klášterem ohně a pod záminkou ochrany magické rudy, zde nechával postupně přivážet královské vojáky z pevniny. Brzo již nikdo neměl pochyby kdo má hlavní autoritu na ostrově.
Když došlo ke smrti Rhobara III, některé místní frakce to viděli jako příležitost se osamostatnit od Myrthanské nadvlády, nicméně díky již značně početné královské posádce se Lorasovi podařilo město a blízké okolí udržet pevně v rukou. Odtud začal postupně tvořit vlastní armádu ostrova Khorinis a jeho dalším cílem je si získat věrnost zbytku ostrova.

Rodina, významné osobnosti a přátelé:
Eva: Milenka Lorase
Milton: Hlava kláštera ohně.
Hudris: Významný člen khorinické šlechty.
Koron: Věrný pobočník a velitel posádky v Khorinisu.

Ceník:

Lehká jednotka (100 zlatých): Domobrana - Podpůrná část armády. Slouží převážně jako zvědi, podpora zásobování nebo záloha v nouzi. Mají k dispozici kožené brnění, palici nebo kopí.

Střední jednotka (150 zlatých): Kopiník - Základní jádro armády. Do jejich výbavy patří kopí, kroužkové brnění, helma a dřevěný štít.

Těžká jednotka (200 zlatých): Těžkooděnci- Již zkušení a dobře vybavení jedinci armády. Mají k dispozici velké štíty a dlouhé meče a šupinatá brnění.

Elitní jednotka (250 zlatých): Paladinové - Z expedice paladinů na Khorinis, která se kdysi vypravyla na Khorinis zůstalo dost členů na založení malého paladinského řádu, který začal nabírat a cvičit místní. Mají k dispozici plátovou zbroj a obouruční meč.

Střelecká jednotka (150 zlatých): Lukostřelci - verbování většinou z místních lovců. Ozbrojeni v kožených zbrojích, dlouhých lukem a dýkou.

Jezdecká jednotka (200 zlatých): V hornatém prostředí Khorinis nemá jizdní složka velkou historii. Slouží převážně jako zvědi. Mají kroužkové brnění a dlouhý meč.

Speciální jednotka (3500 zlatých, max. 250): - TODO.

Mág: Mág ohně: Mágové s vojenských výcvikem. Verbování z místního kláštera ohně.

Obléhací stroje:
Žebřík: 500 zlatých
Beranidlo: 2000 zlatých
Obléhací věž: 2500 zlatých
Katapult: 5000 zlatých (max. 10)

Loďstvo:
Transportní loď (4000 zlatých, uveze 500 vojáků)
Koga(25 000 zlatých)
Holk (30 000 zlatých)
Vlajková loď (100 000 zlatých, max. 1)
Uživatelský avatar
Secury
Uživatel
 
Příspěvky: 42
Registrován: úte 19. led 2010 16:20:23

Příspěvekod Pivl » sob 07. črc 2018 19:00:47 » Re: Gothic: Total war
Přihláška
Stát, za který chci hrát: Východní souostroví
Erb:
Obrázek
Jméno vládce: Augusto Wivetti
Věk: 29
Krátký životopis: Původem z rytířského rodu z Myrtany se na Východní souostroví dostal společně se svými bratry již v brzkém věku a byl vychován v řádného rytíře. Odmítl při invazi sřetů převoz do Myrtnay a byl tak zajat společně se svými bratry Jeden z jeho bratrů zemřel přímo při nájezdu skřetů, druhý při pokusu o osvobození hlavního města. Augusto jako poslední z bratrů rodu Wivetti dovedl Východní souostroví k vítězství nad Orky v hlavním městě a získal si tak hlasy v radě hlavního města, která si Augusta zvolila za svého vládce pro nadcházející období krize.
Po 7 letech bojů se skřety se podařilo získat dva ze tří ostrovů a s tím i přístup k přístavům. Nyní, když se souostroví opět spojilo, začínají si někteří představitelé dřívější horní vrstvy obyvatelstva klást otázku, zdali je rytíř a zdatný bojovník politicky dostatečně schopný, aby dokázal sehnat posily a zmobilizovat celý ostrov tak, aby dokázal čelit poslední velké skřetí hrozbě. Zároveň začíná mít pochybnosti i lid. Přecejen, jedná o prvního vládce ostrovů, který není zdatným námořníkem.

Rodina, významné osobnosti a přátelé:
Joachym Oxa (30) - Rytíř původem z ostrovů. Vyrůstal společně s bratry Augusta i Augustem samotným. Augustovi velmi pomohl při osvobozování hlavního města a vedení odporu proti skřetům. Pravá ruka Augusta.

Karmen Argaanská (24) - Žena Augusta. Přistěhovalka z šlechtického rodu ze Stewarku. S Augustem se seznámila při odboji, kde pracovala jako ošetřovatelka.

Leo (7) - Syn Augusta. Učí se lukostřelbu od svého učitele (Hraničáře) z Myrtany a jako pravý syn východního souostroví také námořnictví. Jelikož je Augustus plně zanedbán boji se skřety, byl vychováván převážně matkou.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lehká jednotka (100 zlatých): Arvahnský mečíř
Již od osvobození hlavního města došlo k rekrutaci prakticky téměř každého bojeschopného muže na souostroví. V tomto období byly vybudovány mohutné kasárny, které produkovali hlavně rychle vycvičené muže. Tento trend je přenášen na vojáky do dnes, nicméně nyní již mají k dispozici široké meče kované po vzoru Nordmarských válečníků a kulatý štít tak, aby byli schopni ve větším počtu zdolat skřety.

Střední jednotka (150 zlatých): Kopiník
Boj se skřety vyžadoval, aby se muži nedostávali ke skřetům tak blízko, kteří je pak svou silou snadno rozdrtili. Jednou z prvních jednotek, která se společně s těžkými jednotkami doplňovala na bojišti s těžkými byli kopiníci. Ti nosí vysoké štíty s otvorem pro kopí a široký meč pro případný boj na krátko.

Těžká jednotka (200 zlatých): Sekyrník
Tradiční jednotka východního souostroví, kdysi za dob převážně námořních bitev byl sekyrník s malým štítem. Pro boj se skřety byla nutna větší síla, avšak stejná "lehkost" jednotky. Proto jsou pro sekyrníky vybíráni pouze silnější muži a jejich výcvik je poměrně dlouhý. Pro větší pohyblivost na bojišti jim není dávána těžká zbroj, avšak jednotka nosí dva štíty - Jeden malý, kulatý, pro boj na blízko na zádech a druhý větší a vyztužený pro krytí střeleckých jednotek. Jakmile dojde k prolomení liní, stávají se ze sekyrníků obrovsky rychlé a smrtící jednotky vzbrojeny těžkou sekyrou.

Elitní jednotka (250 zlatých): Rytíř z Arvahnu
Jednotka sousostroví, která nikdy nebyla použita na moři. Vždy sloužila pro ochranu ostrovů. Těžkou zbrojí vybavená jednotka s kopím, štítem a dlouhým mečem. Vhodná jak pro držení linie společně s kopiníky, tak pro rychlý boj na blízko s pomocí meče.

Střelecká jednotka (150 zlatých): Kušník
Kušníci byli na souostroví obrovskou tradicí a stali se nepsotradatelnými jednotkami při námořních bitvách. Krátké avšak velmi přesné a silné kuše byli na moři pověstné. Lučištnické umění na soustroví nikdy nebylo potřeba a nebylo ani dostatek učitelů, kteří by jej do armády zavedli.

Jezdecká jednotka (200 zlatých): Lapač
Jezdecké jednotky pro souostroví nejsou typické nejen z toho důvodu, že ostrovy trpí poměrně velkým nedostatkem koní. Z toho důvodu je každý muž, kterému je přidělen kůň prakticky oceněn vyznamenáním. Lapači jsou sekyrníci, kteří neprokázali při výcviku dostatečnou sílu. Následně jsou přeučování na jezdce s kopím, avšak v jejich vybavení zůstává stejný štít a odlehčená sekera.

Speciální jednotka (3500 zlatých, max. 250): Velitel posádky
Velitelé posádky bývali nejsilnější a neschopnější muži námořnictva. Obratní jak v námořnictví, tak v boji. Dříve usedali v radě souostroví, v dnenších dobách je jejich význam určen hlavně pro boj. Vybaveni jsou středně těžkou zbrojí, sekerou s kladivem na opačné straně hlavice, menší kuší a kulatým štítem. Ovládají boj se sekerou a námořní umění jako nikdo jiný. Jejich síla se při přechodu na souš poměrně snižuje (jediná výhoda je možnost výměny zbraně za kuš), nicméně jejich přítomnost výrazně burcuje zbylé jednotky.

Mág: (5000 zlatých, max. 20): Čaroději z bažin
Na souostroví nidky neexistoval klášter ani žádný řád mágů. Všichni mágové a víra byla dovezena z Midlandu a Jižních ostrovů. Jako zdatní léčitelé a vládci podivné magie se však ukázali být čaroději z bažin. Z prvu pouze původní obyvatelé ostrvů, kteří se stranili Myrtanské společnosti a hlavně mágům. Po skřetí invazi se však plně zapojili do bojů se skřety a odpřísáhli věrnost Augustovi a nově vzniklé radě. Strach vyvolávající čarodějové, o kterých není známo, jaká je jejich víra ovládají element větru.
Uživatelský avatar
Pivl
Obecný účet vedení fóra
 
Příspěvky: 4322
Registrován: sob 08. lis 2008 14:34:57
Bydliště: Klan Ohně, Santova 69

Příspěvekod Vojta1122 » pon 09. črc 2018 7:29:25 » Re: Gothic: Total war
Země, za kterou chci hrát: Al-Shedim
Erb:
Obrázek
Jméno vládce: Kratylos
Věk: 28
Krátký životopis
Kratylos je nejmladším synem Sinikara, vůdce jednoho z nomádských kmenů. Za léta putování po poušti neměl příležitost nikterak vyniknout - neměl (na rozdíl od svých bratrů) talent ani pro lukostřelbu ani pro boj s mečem ani pro boj s holí. Proto se ho otec rozhodl ponechat při jedné pouti v Al-Shedim, jehož rekonstrukce právě probíhala. Zde Kratylos vstoupil do učení k mágům vody. Pro magii projevoval přiměřenou dávku talentu, zároveň měl velký zájem o teologii a historii. Byl vysvěcen na kněze-mága vody, jako kněží dostal na starost čtvrť učenců.

Kněžské povinnosti jej však přestaly časem naplňovat. Stal se rektorem Al-Shedimské univerzity a učenecká čtvrť jež pod správu univerzity spadala, za jeho rektorátu vzkvétala. Byl pro své zásluhy po smrti Saturasově zvolen vůdcem Al-Shedimského městského státu.

Prvním vojenským konfliktem, který musel řešit, byla válka s chalífou z Mora Sul. Těžkou ranou pro Kratyla bylo, když nepřátelský posel přinesl do města hlavu jeho otce Sinikara. Kratylos vyjednal s chalífou chatrné příměří. Stále je přesvědčen, že někde v poušti putují jeho bratři, stále živí...

Rodina, významné osobnosti a přátelé:

Faidros (31): Kratylův bratr, zdatný lovec a lukostřelec
Faidón (33): Kratylův bratr, mistr boje s holí
Kritón (35): Kratylův bratr, mistr mečíř, po smrti otce Sinikara vůdce nomádského kmene
Myxir (85): Stařičký mág vody, Kratylův hlavní poradce

Ceník:

Lehká jednotka (100 zlatých): Nomádský cvičenec
Muž, který prošel základním vojenský výcvikem. Oděn v lehkou zbroj, ovládá na elementární úrovni kopí i střelbu z luku.

Střední jednotka (150 zlatých): Nomádský kopiník
Muž cvičený k boji v poušti. Odolný vůči horku, schopen rychlého pohybu v píscích. Vybaven dlouhým kopím, střední nomádskou zbrojí

Těžká jednotka (200 zlatých): Nomádský válečník
Oděn v těžké nomádské zbroji, vybaven hašišinským mečem a koženým štítem.

Elitní jednotka (250 zlatých): Elitní nomád
Bojovník cvičený k přežití v náročných pouštních podmínkách. Rychlý, bojuje se dvěma katanami, k ruce má též kopí, jejž je schopen použít i jako oštěp.

Střelecká jednotka (150 zlatých): Nomádský lovec
Lovci byli vždy schopni ochránit svůj klan před potulujícími se smečkami temných chňapavců. V Al-Shedim jsou ale cvičeni též pro efektivní boj s lidskými protivníky.

Jezdecká jednotka (200 zlatých): Jízdní lučištník
Jede na velbloudu. Tato jednotka začala být v Al-Shedim cvičena podle vzoru hašišinských lovců otroků, sloužit má ovšem ušlechtilejším cílům, totiž právě ochraně těchto bezbranných.

Speciální jednotka (3500 zlatých, max. 250): Chrámový bojovník
Cvičeni především k ochraně Al-Shedimského chrámu. Mají bránit zdejší prastaré znalosti, podle nichž jsou právě cvičeni. Vyzbrojeni jsou kouzelnou holí, ovládají prastarou magii. Jejich zbroj je poměrně těsná (připomíná lehkou hašišinskou zbroj - leč místo černé barvy zde dominuje bílá), utkaná z materiálu, jenž je jiným národům neznámý. Její vlákna vykazují odolnost nejen vůči chladným zbraním, ale i magii a samozřejmě ohni.

Mág: Mág Vody
Nástupci známých mágů, kteří se podíleli na vyčarování bariéry.

Obléhací jednotky:
Lano s hákem: 500 zlatých
Razič tunelu: 500 zlatých
Vrhač zápalných směsí: 500 zlatých

Transportní loď (4000 zlatých, uveze 500 vojáků)
Liburna (25000 zlatých)
Triéra (30000 zlatých)
Vlajková loď (100000 zlatých, max. 1)
Uživatelský avatar
Vojta1122
Kronikář
 
Příspěvky: 5368
Registrován: sob 21. lis 2009 12:12:06

Příspěvekod Dolero » ned 22. črc 2018 16:31:46 » Re: Gothic: Total war
Valašská trojka: já, ona, slivovica
https://i.gyazo.com/a6feb9c25f92cbac313 ... 99e609.gif
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2042
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé