Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Nejede? Padá? Pokum ano, pište sem..
Příspěvekod Vila de Este » sob 23. lis 2019 21:44:49 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Oukej, díky za info. Mám tu další 2 věci. Po cestě pro ohnisko do horský pevnosti jsem narazil na odpodlíky a Olivera, ale nikdo se mnou nechce mluvit. A potom na vrcholu pevnosti je truhla co potřebuje klíč, ale já tam všechno vybral a otevřít mi stejně nejde.
Mimochodem našel jsem už 2 využití levitačních lektvarů, dobrej nápad ;)
Uživatelský avatar
Vila de Este
Uživatel
 
Příspěvky: 26
Registrován: pon 01. bře 2010 17:52:47

Příspěvekod Fawkes » pon 25. lis 2019 22:41:53 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Vila de Este píše:Oukej, díky za info. Mám tu další 2 věci. Po cestě pro ohnisko do horský pevnosti jsem narazil na odpodlíky a Olivera, ale nikdo se mnou nechce mluvit. A potom na vrcholu pevnosti je truhla co potřebuje klíč, ale já tam všechno vybral a otevřít mi stejně nejde.
Mimochodem našel jsem už 2 využití levitačních lektvarů, dobrej nápad ;)

Oliver a Odpadlici - nedokoncene :) pre nich mam plan, ale este som sa nedostal k realizacii.
Truhla v pevnosti - nedokoncene. Truhlice vo vezi, kde najdes mrtveho dobrodruha su takisto prazdne - nic som tam zatial nedal. Rozmyslam, co s tym spravit.
Levitacne lektvary som pridal viac menej pre zabavu :) niesu potrebne pre ziadny quest - tak som rad, ze si nasiel vyuzitie :D Ako si ich pouzil ?
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 202
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Vila de Este » úte 26. lis 2019 13:57:21 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Jasný, řek bych, že se těšim na další verzi, ale asi to nebude kompatibilní s rozehranu hrou, co? :D
Já myslel, že je to takovej vtípek, že koukal přes mříže na truhly, zabil se u pokusu se k nim dostat a já pak zjistim, že to bylo pro nic :D
K těm lektvarům, jelikož jsem ještě neměl akrobacii, tak jsem jeden využil k dostaní se k truhle tam nahoře jak je klášter a z odměny jsem měl pak smíšené pocity :D
A druhej jsem použil v pevnosti abych se dostal na ohniskovou plošinu, kromě ohniska je tam i pár mincí, co bych telekinezí určitě nezískal :D
Uživatelský avatar
Vila de Este
Uživatel
 
Příspěvky: 26
Registrován: pon 01. bře 2010 17:52:47

Příspěvekod Fawkes » úte 26. lis 2019 15:16:17 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Vila de Este píše:Jasný, řek bych, že se těšim na další verzi, ale asi to nebude kompatibilní s rozehranu hrou, co? :D

Bohuzial nebude - upravujem tam moc veci, ktore by save uplne rozbili :)
Vila de Este píše:Já myslel, že je to takovej vtípek, že koukal přes mříže na truhly, zabil se u pokusu se k nim dostat a já pak zjistim, že to bylo pro nic :D

To znie celkom zaujimavo, mozno to tak necham :P
Vila de Este píše:K těm lektvarům, jelikož jsem ještě neměl akrobacii, tak jsem jeden využil k dostaní se k truhle tam nahoře jak je klášter a z odměny jsem měl pak smíšené pocity :D

:D :D :D dufal som, ze to niekto najde tymto sposobom :D :D :D
Vila de Este píše:A druhej jsem použil v pevnosti abych se dostal na ohniskovou plošinu, kromě ohniska je tam i pár mincí, co bych telekinezí určitě nezískal :D

Namiesto tych minci tam dam nieco ine, zaujimavejsie ;)

Za aky tabor hras a ako daleko si sa uz dostal ?
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 202
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Vila de Este » úte 26. lis 2019 16:43:45 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Hraju za sektáře, protože jsi tu někomu doporučoval, že tam je toho přidáno nejvíc (a mám róbu Guru! :D). Jinak akorát jsem dokončil ohniska.
Uživatelský avatar
Vila de Este
Uživatel
 
Příspěvky: 26
Registrován: pon 01. bře 2010 17:52:47

Příspěvekod Fawkes » stř 27. lis 2019 0:32:23 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Vila de Este píše:Hraju za sektáře, protože jsi tu někomu doporučoval, že tam je toho přidáno nejvíc (a mám róbu Guru! :D). Jinak akorát jsem dokončil ohniska.

A uz si zabil Dustyho ? Ak mas robu - tak ti Cadar urcite povedal co mas spravit:
SPOILER:
Kliknutím odkryjete skrytý text
Pouzi na neho svitek Ovladnuti - tak sa dostanes do jeho mysle. Zatial som neupdatoval navod ... ale pomocou kuzla Ovladnuti by si mal byt schopny ovladnut potom jednoho z demonov (ovladni ho pokial mozno z co najblizsej vzdialenosti - aby si nestratil kontrolu pocas bitvy). S ovladnutym demonom mozes zabit postupne ostatnych demonov co su v Dustyho mysli. S kazdym zabitym demonom ten tvoj naberie silu a zdravie. Takto by si mal byt schopny zabit vacsinu demonov, a nakoniec by mal byt tvoj ovladnuty demon dost silny na zabitie Dustyho.
Skrytý text může obsahovat důležité informace o obsahu, které mohou pokazit prožitek ze hry, nebo zkazit nějaké překvapení připravené pro hráče.

Este ma napada - ako si sa dostal k Levitacnym lektvarom - videl si NPC padat z oblohy, alebo si ho uz nasiel na zemi ? :D
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 202
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Vila de Este » stř 27. lis 2019 9:16:30 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Jo jo, Dustyho už mám za sebou.
SPOILER:
Kliknutím odkryjete skrytý text
Jo takhle, já ty démony zabíjel normálně, prosekal jsem si cestu k Dustymu (tak abych se vyhnul těm lordům, ty sem nedával :D) a když mi ho ani na několikátej pokus nešlo zabít tak jsem zkusil ovládnou démona a ten s Dustym už problém neměl. :)
Skrytý text může obsahovat důležité informace o obsahu, které mohou pokazit prožitek ze hry, nebo zkazit nějaké překvapení připravené pro hráče.

Neviděl jsem ho, jenom si tak běžim zvenku kolem starýho tábora a najednou hroznej křik, tak koukám co se stalo a nikde nic pak jsem ho nějak náhodou našel :D
Uživatelský avatar
Vila de Este
Uživatel
 
Příspěvky: 26
Registrován: pon 01. bře 2010 17:52:47

Příspěvekod Fawkes » sob 30. lis 2019 7:36:52 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Do Vianoc by som rad vydal dalsiu beta-verziu na testovanie, a tak som si hovoril, ze spisem mini-update noviniek:

Uprava AI
  • Ak napadne hrac NPC, vsetky jeho priatelske NPC, ktore napadnutie vidia ho budu branit.
  • Ak sa hrac snazi vypacit zamok a zlomi kluc, je sanca 50/50, ze sa spiace NPC zobudi a prichyti Vas pri kradezi.
  • NPC, ktore hraca vidia sa plizit v chatrci ho budu sledovat. (Predtym sa po hracovom odchode z chatrce vratili ku svojej kazdo-dennej cinnosti)
  • Ak NPC narazi na ine mrtve NPC - tak bude na jeho mrtvolu reagovat - pribehne, skontroluje a potom sleduje podozrivych (hraca) :)
  • Ak NPC pristihne hraca okradat ine NPC - tak ho napadne a zavola Straze.
Pridany system zlocinu
Kazdy tabor ma Strazcu poriadku - u ktoreho sa hrac bude musiet zodpovedat za svoje zlociny: Thorus pre Stary tabor, Cor Angar pre Tabor v Bazinach a Gorn pre Novy tabor. Kedze sme v Trestaneckej Kolonii, kde su sami zlocinci tak obycajna kradez a napadnutie nebudu pokutovane. Ak ale hrac zmlati do bezvedomia alebo zabije clena tabora, tak bude musiet zaplatit pokutu. Podobne ako v G2A cim viac svedkov zlocin bude mat, tym vacsiu pokutu bude musiet hrac zaplatit.
A podobne ako v G2A hrac ma moznost svedkov zlocinu umlcat:
  • Kuzlo Sarm - ocarovani svedkovia na zlocin zabudnu.
  • Kuzlo Strach - ocarovani svedkovia od strachu zlocin nebudu hlasit.
  • Zabitie - svedka zlocinu umlci takisto :)
Ak mate v tabore nejaky zlocin, tak Vas straze nevpustia do dolezitych casti tabora - ku Gomezovi, Y'Berionovi ani k Magom Vody. Jedine umlcanim svedkov, alebo zaplatenim pokuty mozete svoje zlociny odcinit a teda zase ziskate pristup do dolezitych casti tabora. Kazdy tabor bude tolerovat iba urcity pocet prestupkov - ak prekrocite hranicu unosnosti - tak ste v tabore skoncili.

Spravil som male video, ktore ukazuje postupne:
  • Utok na clenov Tabora v Bazinach - priatelske NPC, ktore su nablizku budu branit obet.
  • Napadnutie, vrazdu a umlcanie svedkov.
  • Pacenie zamkov + zlomenie pakluca + reakcia NPC.
  • Okradnutie a nasledne zabitie Kyla pocas spanku.
  • Okradnutie kopacov sediacich pri ohni.
  • Reakcia NPC na mrtvolu.
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 202
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Leskly_Zalud » ned 29. pro 2019 20:11:05 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Tak jsem zpátky, poslední aktualizaci stahuju a dám se do toho, ať tvůj majstrštik, Fawkesy, brzy konečně fachčí jak má...
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » ned 29. pro 2019 22:37:00 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Leskly_Zalud píše:Tak jsem zpátky, poslední aktualizaci stahuju a dám se do toho, ať tvůj majstrštik, Fawkesy, brzy konečně fachčí jak má...

Ahoj :D este som poslednu verziu neuploadoval - je tam niekolko problemov sposobenych upravou AI - napriklad NPC, ktore maju utocit neutocia, tie co nemaju utocit utocia atd. prosim o trpezlivost a ospravedlnujem sa za predbezne slubovanie dalsej verzie :oops:
Do Vianoc by som rad vydal dalsiu beta-verziu na testovanie ...

Velmi opatrne by som to odhadol este na 1 tyzden.
P.S. dakujem, ze na mod myslis a chces testovat :!:
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 202
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Leskly_Zalud » pon 30. pro 2019 13:33:55 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
zvláštní, ve verzi 6.1 neměl mordrag v první hře luk, zatímco v druhé hře luk najednou měl...

Mimochodem, jde 6.1 dohrát za nový tábor, chci mít stajl jako Anmar :D
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod paveldoh » úte 04. úno 2020 13:27:50 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Zdarec, nějaká nová verze? Mám teď čas začít pařit :D
paveldoh
Nováček
 
Příspěvky: 5
Registrován: úte 19. úno 2019 21:29:28

Příspěvekod Fawkes » čtv 06. úno 2020 11:25:22 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj,
Na novej verzii stale pracujem, kedy bude dostupna si netrufam odhadovat. Moje posledne zmeny sposobili viac problemov, nez som cakal. Zmena u AI, ktora zlepsi spravanie NPC moze sposobit, ze sa rozbije quest, ktory predtym fungoval bez problemov. Testovanie akychkolvek zmien, ktore v mode spravim je velmi zlozite. Idealne s kazdou zmenou by som mal otestovat kazdy quest znovu - co znamena - novu hru s kazdou zmenou.
Aktualne som vo faze, kedy doslova nenavidim Diega :) Jeho uvodnu rec som videl minimalne 1000 krat. A 1000 krat som ju a ine dialogy musel od-ESC-apovat aby som sa mohol pustit do testovania novej hry.

Rozhodol som sa, ze je na case napisat nieco, co som mal urobit od zaciatku - vytvorit system na testovanie vsetkych questov. K StoryHelperovi (NPC, skrz ktore v originalnej hre mozete skakat skrz Kapitoly) pridavam nove dialogove moznosti - ktore mi umoznia otestovat vsetky questy v mode.

Testovacie skripty funguju tak, ze simuluju diskusiu s NPC. Pouzivam na to funkciu setInfoToTold, ta sposobi,
ze je v mode dialog s NPC oznaceny ako 'diskutovany'.
Skript takisto zavola vacsinu relevantnych cinnosti - zmenu rutiny NPC, pridanie XP, zapisy do dennika, odoberanie/pridavanie predmetov/zbroji/zbrani.
Pri prechode kapitolami navyse vyvrazdi 90 % monstier, ktore su aktualne vo svete. (ID_MOLERAT, ID_SCAVENGER, ID_GOBBO, ID_BLACKGOBBO, ID_MOD_GOBBO_SKELETON, ID_BLOODFLY, ID_LURKER, ID_BLACKWOLF, ID_ORCBITER, ID_WOLF, ID_HARPIE, ID_SNAPPER, ID_SWAMPSHARK, ID_TROLL, ID_WARAN, ID_SHADOWBEAST)

Vyhody:
  • Questy - vsetky dostupne na poziadanie.
  • XP/LP - prehlad o tom, kolko XP/LP hrac dostane za questy / prechody skrz kapitoly (skrz simulovane vyvrazdenie NPC za kapitolu).
  • Dennik - prehlad o tom, ci je dennik dobre naskriptovany a ci su zapisy dostatocne zrozumitelne, ked su vcelku.
  • Pohyb NPC - NPC sa presunu vo svete tam, kde by sa normalne presunuli pocas hry.
prijatelne nedostatky:
  • nie vsetky itemy sa vymienaju tak ako maju medzi NPC ... (nesimulujem vymenu na 100% iba pri dolezitych itemoch, mozno upravim)
  • itemy co su v truhliciach nedokazem dostat von.
  • itemy co su vo svete nedokazem pozbierat.
  • hrac nemusi mat ziadne skilly aby sa splnili questy, kde su skilly za normalnych okolnosti potrebne.
  • ak sme vo 'vonkajsom' svete tak nemozeme ovplyvnit rutiny NPC, ktore su v Starom dol, v Slobodnom dole, v Skretim hrbitove. Kazdy svet tak musime testovat zvlast.
Ale na testovanie by to malo postacit. Trvalo mi 1 mesiac kym som vytvoril testovaci skript pre Tabor v Bazinach. Este musim dokoncit Stary tabor, Quentinov tabor a Novy tabor. Pocitam teda minimalne 1 mesiac.

Ako to funguje:
Marvin: insert SH
Pomocou dialogu si navolim quest, ktory chcem otestovat. V pripade, ze quest vyzaduje aby boli splnene ine podmienky (predchadzajuce questy, prijatie do tabora) tak vsetky tieto veci sa automaticky zavolaju.

Napriklad ak chcem otestovat 3. zkusku od Baal Cadara - pouzitie svitku Pyrokineze, tak mi skript splni vsetky questy v tabore, zariadi prijatie do tabora (z hraca sa stane Novic) a nakoniec skript hraca presunie na waypoint, ktory je najblizsie k aktualnemu questu:
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 202
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » pon 10. úno 2020 19:03:28 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Kym som editoval niekolko malickosti vo svete pomocou Spaceru, narazil som na dalsiu nevyuzitu featuru. Myslim, ze si zasluzi rozsirit mini-seriu (1. cast, 2. cast, 3.cast) o zaujimavostiach objavenych pocas developmentu modu :)
V Tabore v bazinach sa nachadza pochoden CS_FIREBOWL s child objektom CS_FIRE, ktora je vytvorena pod Mover objektom. (skrz Mover su vacsinou vytvorene brany - objekty ktore sa pohybuju)
Celkom netradicne - tak som ju skusil aktivovat a toto sa stalo:


Moj tip - Pirane planovali tuto pochoden pre nejaku cut-scenu, v ktorej by jeden z Baalov ukazal hracovi moznosti Spacovej magie.

V originalnej hre si to mozete sami vyzkusat skrz marvin:
Kód: Vybrat vše
goto waypoint PSI_PATH_100
ztrigger CS_FIRE
ztrigger CS_FIREBOWL
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 202
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Gallbator » stř 11. bře 2020 14:03:26 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Nazdar Fawkes, chcem sa opýtať, či si niekedy nepremýšľal nad možnosťou úpravy hrdinovho domu(chatky) v starom tábore?
Mýslím tým - zo začiatku je jasné, že si hrdina môže dovoliť len zchátranú chatku ale ako postupuje(v OC) na tieňa a neskôr na strážcu(mága) má aj viacej rudy a mohol by si vedieť dovoliť úpravu tej rozpadnutej chatky na dom hodný tieňa alebo strážcu(veď predsa tieň nemôže mať horšiu chatku ako nejaký "obyčajný" kopáč).

Napr. čistý dom, nový krb, nový stôl + stoličky na sedenie, "čistá" posteľ, viac truhiel na rozdelenie(zbraní, mágie brnení a podobne), dvere by boli vítaným prídavkom(na kľúč) ako má napr. Fisk, veď predsa hrdina nepotrebuje aby mu niekto vykrádal jeho domov keď tam sa tam nenachádza :D

Vďaka za odpoeď ak budeš ochotný. :)
Gallbator
Nováček
 
Příspěvky: 1
Registrován: stř 11. bře 2020 13:49:02

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron