Menu

OLDGothic (Vyžaduje patch 1.70-1.74!)

Příspěvekod Mike1 » pon 02. črc 2012 18:16:28 » Re: OLDGothic (Vyžaduje patch 1.70-1.74!)
Myslím, že s tímto zde nic nesvedeme. Buďto autor, který není aktivní, či jiný člověk, který se v tomto vyzná.
Tedy, bez tohoto programu ti G3 nejede?
Mike1
Trvalý ban
 
Příspěvky: 2793
Registrován: stř 06. říj 2010 16:36:07

Příspěvekod Gothic12 » pon 02. črc 2012 18:17:49 » Re: OLDGothic (Vyžaduje patch 1.70-1.74!)
Oh main Got :D tak to radšej počkám, až mi G3 pôjde normálne..
Gothic12
Trvalý ban
 
Příspěvky: 763
Registrován: pon 26. črc 2010 12:38:14

Příspěvekod Nekolacek » pon 02. črc 2012 18:44:45 » Re: OLDGothic (Vyžaduje patch 1.70-1.74!)
V tom případě ... Nemáte defaultní soubor Materials? Má to jedno mego....
Na verzi CP 1.73 .... Zkusím totiž jestli to není tím. Config zálohovaný mám.
Uživatelský avatar
Nekolacek
Trvalý ban
 
Příspěvky: 769
Registrován: pon 10. srp 2009 23:43:13
Bydliště: Tam kde lítají jednorožci a kakají gumíky.

Příspěvekod Gothic12 » pon 02. črc 2012 19:01:48 » Re: OLDGothic (Vyžaduje patch 1.70-1.74!)
No to neviem. Tak pohľadaj a porovnaj, ale bude to dosť práce :)
Gothic12
Trvalý ban
 
Příspěvky: 763
Registrován: pon 26. črc 2010 12:38:14

Příspěvekod Nekolacek » úte 03. črc 2012 10:16:50 » Re: OLDGothic (Vyžaduje patch 1.70-1.74!)
Obnovení původního Ge3.ini opravilo problém.... Už vidím objekty normálně. Teď si jen najít řádky na zlepšení výkonu no :D
Problém je v jednom z těchto řádků :

ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_VeryHigh=0.016
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_VeryHigh=500.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_VeryHigh=1000.0
ObjectDetails.fGlobalVisualLoDFactor_VeryHigh=0.001
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_VeryHigh=0
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_VeryHigh=0
ObjectDetails.fLowPolyObjectDistanceCulling_VeryHigh=0.01
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0.025
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=500.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=-300.0
ObjectDetails.fGlobalVisualLoDFactor_High=0.001
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_High=0
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_High=0
ObjectDetails.fLowPolyObjectDistanceCulling_High=0.01
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Medium=0.035
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Medium=500.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Medium=-2000.0
ObjectDetails.fGlobalVisualLoDFactor_Medium=0.001
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Medium=0
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Medium=0
ObjectDetails.fLowPolyObjectDistanceCulling_Medium=0.01
ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_Low=0.045
ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_Low=500.0
ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_Low=-10000.0
ObjectDetails.fGlobalVisualLoDFactor_Low=0.001
ObjectDetails.enuMeshLoDQualityStage_Low=0
ObjectDetails.enuAnimationLoDQualityStage_Low=0
ObjectDetails.fLowPolyObjectDistanceCulling_Low=0.01
Uživatelský avatar
Nekolacek
Trvalý ban
 
Příspěvky: 769
Registrován: pon 10. srp 2009 23:43:13
Bydliště: Tam kde lítají jednorožci a kakají gumíky.

Příspěvekod Gothic12 » úte 03. črc 2012 11:32:47 » Re: OLDGothic (Vyžaduje patch 1.70-1.74!)
Tak vidíš! Objavéne a dúfam, že opravené :)
Gothic12
Trvalý ban
 
Příspěvky: 763
Registrován: pon 26. črc 2010 12:38:14

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé