Menu

G2A Změna statistik zbroje

Příspěvekod huttma » pon 24. pro 2018 23:40:14 » G2A Změna statistik zbroje
Ahoj lidi,

už nějakou dobu se snažím o to, abych změnil statistiky zbroje z krunýřů důlního červa a doposud se mi to dle návodů nepovedlo.

Mohl by mi prosím někdo poradit? Už z toho opravdu šílím... :D :twisted:
Postupoval jsem následovně :
1. Stáhl jsem si Gothic 2 NOTR z GOG verze 2.7.
2. Dle návodu jsem stáhnul verzi 2.6. aby na to šla většina modů
3. Stáhnul jsem Gothic Sourcer a pomocí něj jsem rozbalil GOTHIC.dat který jsem měl ve složce _work...
4. Upravil jsem statistiky a opravil chyby ve skriptech
5. Uložil jsem všechny změny a zkompiloval
6. Vytvořila se nová složka s názvem který jsem si vytvořil v Gothic Sourceru
7. Původní GOTHIC.dat jsem nahradil nově vytvořeným kde by měli být ty nové statistiky ale žádná změna statistik výše zmíněné zbroje nenastala... :sad:

Co se s tím dá dělat? Udělal jsem chybu v posledních bodech?

Díky :wink:
huttma
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: pon 24. pro 2018 23:24:30

Příspěvekod Beowulf » pon 24. pro 2018 23:58:23 » Re: G2A Změna statistik zbroje
Hra sama od sebe necte skripta ze slozek ale z mod souboru ktere najdes ve slozce Gothic2/DATA
Tam je totiz balik ktery skripta obsahuje. Ten je treba smaznout. Myslim ze se jmenuje Gothic2Game nebo tak nejak. Pak by to hra mela zacit nacitat z tveho souboru.
//Ten ten kdy ta obluda vyleze ven, bude hrůza a pláč. Pozdě bude litovat. Vyleze en a kdo nebude čistého srdce už neunikne z tohoto světa.
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2537
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod huttma » stř 26. pro 2018 14:08:30 » Re: G2A Změna statistik zbroje
Zkoušel jsem všechno možné ale změna statistik nenastala. Už si s tím opravdu nevím rady. :sad:
Mohl by mi někdo kdo má zkušenosti se změnou statistik zbrojí, monster atd. poradit?

Díky
huttma
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: pon 24. pro 2018 23:24:30

Příspěvekod Beowulf » stř 26. pro 2018 15:01:39 » Re: G2A Změna statistik zbroje
Zitra ti to vypisu bod po bodu ted nemam cas.
Je treba podporovat nove potencionalni modare :D
Naposledy upravil Beowulf dne stř 26. pro 2018 15:31:44, celkově upraveno 1
//Ten ten kdy ta obluda vyleze ven, bude hrůza a pláč. Pozdě bude litovat. Vyleze en a kdo nebude čistého srdce už neunikne z tohoto světa.
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2537
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod huttma » stř 26. pro 2018 15:35:04 » Re: G2A Změna statistik zbroje
Super předem díky moc za čas :D :D . Mohl bych to udělat jednodušší cestou a upravit si statistiky přes Marvin ale to není ono. Já si prostě tu zbroj chci nechat od Wolfa vyrobit už s těma statistikama, který se dají srovnat s lehkou zbrojí drakobijců...jsem holt náročný uživatel no :wink: :D
huttma
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: pon 24. pro 2018 23:24:30

Příspěvekod Beowulf » čtv 27. pro 2018 9:59:12 » Re: G2A Změna statistik zbroje
1) Nainstalujeme Gothic 2 Gold
Zde doporučuji pokud je to možné instalovat mimo Program Files ideálně i na jiný disk. Moje umístění nyní nainstalované hry je např.
G:\Gothic2 Gold
Podstatné je aby v cestě nebyla diakritika a o více vlastně nejde. Ovšem myslím že i to ohrožuje až pokročilejší moování než náš záměr. Každopádně tohle zmiňuji.
2) Otestujeme zdali hra funguje. Můžeme aplikovat System Pack ovšem nyní se zdá že je vše v pořádku (Mám Win10) takže můžeme začít s úpravou. Hra je připravena. Přesuneme se na internet.
3) Stáhneme a nainstalujem program pro kompilaci skript. Dále jej budu volat jako GS.
https://www.worldofgothic.de/dl/download_234.htm
Opět doporučuji na disk jiný než systémový
4) Stáhneme si funkční skripta pro Gothic 2 Upravovat Skripta z HRY NEDOPORUCUJI!!!
https://uloz.to/!r2RmZVmr/gothic-skripta-7z
To jsou skripta originální hry které ale Millhause opravil od "chyb" které by GS zabránili v kompilaci. Stáhneme tedy. Pro rozbalení je potřeba například program WinRar. V balíkujsou skripta pro oba Gothici. Mi potřebujeme Gothic2addon. Celou složku doporučuji vytáhnout třeba zase na disk kde máme i Gothic ale je to jedno.
5) Nyní už budeme pracovat s programem GS. Otevřeme jej a přes volbu FILE vybereme NEW SOLUTION
Zde musíme vyplnit několik uúdajů. Jméno projektu, třeba CrawllerArmor.
Umístěni kam se bude ukládat všechno. (celkem dost souborů)
To zdali hodláme modovat G1 nebo G2 - to je důležité! Vybreme tedy Gothic2.
Ze tři možností zvolíme tu poslední - dekompilaci souboru .DAT ten je ihnet třeba vyhledat klikem na tři tečky, nalezneme jej ve složce se skripty jížš jsme si připravili. Jeho celé jméno je GOTHIC.DAT to je ten soubor ze kterého i hra bude číst naše skripta Tedy jej vybereme a klikneme na ok.
Nyní nás patrně GS požádá o vyhledání ještě OU.BIN , měl by sám se ukázat ale pokud ne tak je samozřejmě také ve skriptech. Také on bude potřeba pro pozdější editace. Vybereme jej tedy.
Nyní se projekt založil al nelze nic dělat. Ještě je třeba skripta dekompilovat. A to uděláme klikem na DECOMPILE.
6)Skripta se dokompilovala. Můžeme zkusit zkušebně kompilovat zdali je vše OK před zásahem. Vše by mělo být ok. Ještě doporučuji si nastavit cílovou složku KOMPILOVAN7CH SKRIPT. To uděláme přes OPTIONS - INSERT FILES OPTIONS - zde nastavíme cestu pro Gothic 2 do našeho Gothic 2 tedy v mém případě
G:\Gothic2 Gold
Tím se soubory sami dostanou tam kam potřebují. Rozhodně si zatrhneme volbu AUTOMATIC SAFE ....... !!!!!!!
Vyzkoušíme kompilaci.
Objeví se potvrzení o přepsání souboru DAT tak jej potvrdíme a přepíšeme. Příště už budeme přepisovat i BIN který jsme nyní vytvořili. Tedy příště budeme potvrzovat dva soubory. Tím máme jistotu že bylo přepsáno.
Jsme připraveni editovat Gothic.
7) Proklikáme se skrze Items/IT_Armor a vyhledáme ITAR_DJG_Crawler naši cílovou zbroj. Nyní jen upravíme její staty. Uložíme soubor (CTRL+S) a znovu kompilujeme už editovaná skripta. Potvrdíme DAT i BIN.
TIP: Pro rychlejší otestování změny můžeme najít instanci Bezejmeného hrdiny a v řádek
Mdl_SetVisualBody(self,"hum_body_Naked0",9,0,"Hum_Head_Pony",Face_N_Player,0,NO_ARMOR);

změnit takhle
Mdl_SetVisualBody(self,"hum_body_Naked0",9,0,"Hum_Head_Pony",Face_N_Player,0,ITAR_DJG_Crawler);

Tím bude mít Hrdina už brnění od začátku hry a poznáme změnu. To samozřejmě je třeba udělat před kompilací.
Tedy kompilujeme.
K mému velkému překvapení nyní stačilo spustit novou hru a zbroj byla editována. Ve složce data jsem totiž už neměl žádný MOD soubor a hra tedy už od začátku brala z DAT a BIN.
//Ten ten kdy ta obluda vyleze ven, bude hrůza a pláč. Pozdě bude litovat. Vyleze en a kdo nebude čistého srdce už neunikne z tohoto světa.
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2537
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod huttma » čtv 27. pro 2018 20:34:44 » Re: G2A Změna statistik zbroje
Vše funguje jak má! Moc díky za tvůj čas a já se jdu pustit do editace i jiných věcí 8-) :D
Největší předchozí chyba bylo opravovat původní skripta kde mi to vyhazovalo 115 warningů a 20 chyb a teď to šlo jako po másle :wink:
huttma
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: pon 24. pro 2018 23:24:30

Příspěvekod Beowulf » čtv 27. pro 2018 21:02:07 » Re: G2A Změna statistik zbroje
Jojo to je zbytecne kdyz uz nam to Millhause pripravil kdysi davno. :)
//Ten ten kdy ta obluda vyleze ven, bude hrůza a pláč. Pozdě bude litovat. Vyleze en a kdo nebude čistého srdce už neunikne z tohoto světa.
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2537
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé