Menu

"Ohnivý mod"

Příspěvekod Emperor » čtv 19. led 2017 22:12:22 » "Ohnivý mod"
Zdravím, chci se zeptat, bylo by příliš složité upravit ve hře ohnivá kouzla tak, aby u nich fungoval dohořívací efekt z jedničky? Prostě aby po zakouzlení ohnivé šipky/koule/bouře/deště zasažený objekt po nějakou dobu hořel a utrpěl tak další poškození, úměrné síle kouzla ...

ještě jinak řečeno, aby se ohnivým kouzlům vrátila jejich dávná sláva - co si budem povídat, v datadisku je ohnivá magie celkem slabota (a ohnivý déšť v 5./6. kapitole už mág stejně moc neužije) a bylo by fajn, kdyby našla smysl třeba povinná runa ohnivého šípu nebo ohnivé koule, myslím, že hra za mága by tím získala nový rozměr ...
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4454
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Dolero » čtv 19. led 2017 22:27:37 » Re: "Ohnivý mod"
Já myslím, že by to v podobě jednoduchého módu (scriptu) šlo udělat jednoduše. Greg, Warezz nebo Milhaus (já módovat Gothic neumím) by to dle mě zvládli, možná by šel použít i script z jedničky, kde ten efekt fungoval.
Uživatelský avatar
Dolero
Templář
 
Příspěvky: 2113
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Emperor » čtv 19. led 2017 23:36:31 » Re: "Ohnivý mod"
já tomu taky vůbec nerozumím, vím jen, že kromě Návratů to tak fungovalo ještě ve starý verzi Gothic Enhanced Edition, což byl v podstatě jen vdf soubor, kterej se vložil do složky Data ...

jinak v normální dvojce s datadiskem ten efekt dohoření mají třeba ohnivý ještěrky, jestli by ten script nešel nějak "opsat" od nich :D ...
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4454
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Emperor » pát 20. led 2017 11:08:02 » Re: "Ohnivý mod"
Asi bych si to u těch kouzel představoval následovně:

Ohnivá šipka: 25 dmg, 3 sekundy 7 dmg během hoření
Ohnivá koule: 75 dmg, 3 sekundy 20 dmg
Ohnivá bouře: 100 dmg, 3 sekundy 25 dmg
Ohnivý déšť: 200 dmg, 3 sekundy 50 dmg

tedy tak, aby poškození během dohořívání nebylo v součtu větší, než poškození při samotném zásahu ... samozřejmě by se braly v potaz odolnosti protivníka ...

taky by se mohlo přidat ohnivé poškození magickým holím, protože ty jsou v normální hře celkem k ničemu ... popřípadě ještě o něco zvýšit poškození kouzel podle toho, kolik má hráč many (stejně jako se zvyšuje poškození zbraněmi úměrně se stoupající silou/obratností, jakási "inteligence"), takže např. už zmíněná ohnivá šipka by měla tyto vlastnosti:

10-29 many - 25 dmg
30-59 many - 30 dmg
60-89 many - 35 dmg
90-119 many - 40 dmg
120-149 many - 45 dmg
150 a výše - 50 dmg (strop)

Já myslím, že by z toho nakonec mohla být docela pěkná modifikace pro ty, kteří mají rádi magii ... škoda, že neumím pracovat se skripty ...
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4454
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Delicius169 » sob 04. úno 2017 21:14:15 » Re: "Ohnivý mod"
Nápady se mi líbí, může být fajn mlátit konečně kolem sebe holí.
nicméně:
k úpravě ohnivé šipky
"10-29 many - 25 dmg
30-59 many - 30 dmg
60-89 many - 35 dmg
90-119 many - 40 dmg
120-149 many - 45 dmg
150 a výše - 50 dmg (strop)"

Kouzla jsou v g2a vybalancovány cenou many-ohnivá šipka je za 5bodíků, nejsem si jistý jestli to není příliš velkék narušení rovnováhy síly, když naráz bude mít sílu jako ohnová koule (ikdyž je to na 150many, to lze mít ale už někdy kolem 2.kapitoly, myslím), myslím že by to bylo a moc velké zlehčení hry.
Zuby
Uživatelský avatar
Delicius169
Uživatel
 
Příspěvky: 546
Registrován: pon 23. lis 2009 9:27:11

Příspěvekod Emperor » sob 04. úno 2017 22:57:07 » Re: "Ohnivý mod"
ohnivá koule má základní dmg 75, takže zas tak velký narušení rovnováhy to není, navíc by se to dalo počítat podle toho, kolik many se skutečně naučíš, a ne kolik jí nahoníš lektvarama, houbama a tabulkama, pak by naučení se 150 many bylo podle mě zaslouženě odměněno a byla by motivace vrážet do many maximum LP ...

detaily se můžou samozřejmě upravit, to byl jeden z mých návrhů, jak hru za mága upravit, aby byla zajímavější už od první kapitoly a hráč-pure mage nemusel čekat až na kouzla 4.-6. kruhu ... pro mě je především důležité to první, tedy dohořívací efekt a ohnivá magie byla skutečně ohnivou

když to srovnám s Návraty, tam měla ohnivá šipka základní dmg 80, při maximální inteligenci 180, což je zase extrém, který byl ale vyvážen odolnostmi protivníka a třeba na skřety, kterých tam je požehnaně, se víc vyplatil ledový šíp s magickým poškozením, případně až ohnivá bouře, která svým ohnivým poškozením přebila i ty odolnosti ...

takže bych volil kompromis mezi OP (overpowered) kouzly v Návratech a NP (na prd) kouzly v normální hře, takový zlatý střed ...

Baal - tu hůl by mohl mág dostat při přijetí spolu s róbou, dohořívací efekt bych určitě použil i na ni, třeba ne tak silný (třeba při výši many 150 by měla hůl 150 dmg a po dobu dalších tří sekund dalších 20), ale už pro ten pocit, jen bez toho bugu, co byl v Návratech (že se např. při zabití zvířete nedaly vyjmout trofeje)
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4454
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Emperor » sob 04. úno 2017 23:24:25 » Re: "Ohnivý mod"
huh, na to ti neodpovím, o skriptech nic nevím, ani o různých verzích češtiny ... mě se třeba zrovna problém s neodcházejícími postavami vyřešil sám právě po vložení jednoho VDF souboru s modem (nevím teď, jestli to byl Enhanced Edition nebo Hights of Powers), každopádně mi jeden z nich změnil verzi hry na 2.6 jen tím, že jsem ho vložil do složky data a mohl to tak hrát i bez Gothic Starteru ... po vyhození toho souboru ze složky jsem zase mohl hrát normální G2 s datadiskem, ale verze hry už zůstala změněna a Erol a další NPC už poslušně šli, kam měli :D ...
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4454
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Dolero » sob 04. úno 2017 23:39:38 » Re: "Ohnivý mod"
Já bych použil fanouškovskou češtinu. A těch bugů je v "oficiální" češtině mnohem více... :)
Uživatelský avatar
Dolero
Templář
 
Příspěvky: 2113
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Emperor » pon 06. úno 2017 0:31:02 » Re: "Ohnivý mod"
Ba'al píše:Jen pro klid. Mluvíme tu o tom efektu kdy NPC prostě hoří a přitom mu ubívá HP.

přesně to mám na mysli ...

burn effect, vlastně jakési dodatečné zranění popáleninami, je přesně takový, jako byl v G1 a v Návratech, tedy že při tom ubývá život (zasažený ještě prostě chvilku hoří, nebo alespoň doutná :D ) ...

je to vidět např. zde, když zabíjíš ledovýho golema (cca od 50 sekundy):



V Návratech to bylo spíš skokově (zkusil jsem to nahrát, moc to ale přes ten nápis není vidět)

https://www.youtube.com/watch?v=EL9A8y0 ... e=youtu.be

pyrokinezi rozhodně ne, ta kromě zranění za manu způsobovala navíc neschopnost objektu se během zaměření kouzlem pohybovat, ale jinak to nebylo kdovíjak používaný kouzlo, alespoň ne mnou ...
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4454
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Emperor » pon 06. úno 2017 1:20:47 » Re: "Ohnivý mod"
Ještě ukázka toho efektu v Návratech (zkusil jsem to nahrát, bohužel to přes ten nápis není až tak dobře vidět):

https://www.youtube.com/watch?v=EL9A8y0 ... e=youtu.be
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4454
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Emperor » pon 25. úno 2019 12:24:47 » Re: Ohnivý mod
ja chci zmenit ceskou verzi normalni hry, kdyby to slo ... resili jsme to tady

viewtopic.php?f=41&t=19322
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4454
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Velký lempl » úte 05. bře 2019 17:36:46 » Re: Ohnivý mod
Uz jsem na to kouknul.
Zatim jsem testoval v klasickem G2A
Podarilo se dohorivaci efekt vratit. Respektive on tam vzdycky byl akorat je nefunkcni :) tak jsem ho upravil aby pracoval. Ted je otazkou jake presne to ma delat kousky? Zraneni, dobu trvani atd.
Napadlo me ze by mohlo treba jit o 1/10 damage spellu ktere by cil zasahovalo po dobu 5 sekund. Co vy?
Snazil jsem se neco delat. Prispet. Nejde to. Tohle forum. Plny lidi co proste uvazuji jinak. Maji divny mysleni. Asi nejsou zly ani tak nejak ale proste si nerozumime. Neco je tu spatne. Je to skoda. Ja to vzdavam lidi. Bude nam vsem lepe kdyz tu nebudu uz chodit. Pro vas, pro me. Ja proti vam nakonec ani nic nemam kdyz ste v klidu tak to bylo fajn. Nepotrebujeme se. Svet se bude tocit dal.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1257
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Emperor » úte 05. bře 2019 18:07:38 » Re: Ohnivý mod
super ...

co třeba takto?
Emperor píše:Asi bych si to u těch kouzel představoval následovně:

Ohnivá šipka: 25 dmg, 3 sekundy 7 dmg během hoření
Ohnivá koule: 75 dmg, 3 sekundy 20 dmg
Ohnivá bouře: 100 dmg, 3 sekundy 25 dmg
Ohnivý déšť: 200 dmg, 3 sekundy 50 dmg

tedy tak, aby poškození během dohořívání nebylo v součtu větší, než poškození při samotném zásahu ... samozřejmě by se braly v potaz odolnosti protivníka ...


myslíš, že by šlo zvýšit poškození úměrně k množství many, něco jako je inteligence v Návratech?

Emperor píše:...zvýšit poškození kouzel podle toho, kolik má hráč many (stejně jako se zvyšuje poškození zbraněmi úměrně se stoupající silou/obratností, jakási "inteligence"), takže např. už zmíněná ohnivá šipka by měla tyto vlastnosti:

10-29 many - 25 dmg
30-59 many - 30 dmg
60-89 many - 35 dmg
90-119 many - 40 dmg
120-149 many - 45 dmg
150 a výše - 50 dmg (strop)
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4454
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Velký lempl » úte 05. bře 2019 20:12:57 » Re: "Ohnivý mod"
"Šlo by to" tedy udelal bych to tak ze by ke klasickemu dmg obdrzel cil jeste bonusove dmg zavisle na mane carodeje.
Minimalne to funguje v kuzi hrdiny. To jsem testoval ted.
Otazkou je co se bude dit az to zacnou Patraci metat koule jak tenisaky jeden pres druheho :D :D :D
Snazil jsem se neco delat. Prispet. Nejde to. Tohle forum. Plny lidi co proste uvazuji jinak. Maji divny mysleni. Asi nejsou zly ani tak nejak ale proste si nerozumime. Neco je tu spatne. Je to skoda. Ja to vzdavam lidi. Bude nam vsem lepe kdyz tu nebudu uz chodit. Pro vas, pro me. Ja proti vam nakonec ani nic nemam kdyz ste v klidu tak to bylo fajn. Nepotrebujeme se. Svet se bude tocit dal.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1257
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Emperor » úte 05. bře 2019 20:19:55 » Re: "Ohnivý mod"
No, aspoň nějaká obtížnost by z toho plynula ...

ale jinak zatím paráda ...

poslední věc - asi nejtěžší - ta ohnivá hůl pro mága - stejné jako u hole ohnivého mága mága v Návratech (jedničce), pokud možno bez bugu, který způsoboval, že nešly sebrat trofeje ... mám pocit, že měla stejný efekt, jako malá ohnivá bouře ... mohl by ji obdržet po splnění zkoušky ohně, aby se nedala koupit u Goraxe ...
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4454
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé