Menu

Xeres' Rückkehr [ve vývoji]

Příspěvekod Delicius1 » úte 07. srp 2018 15:03:45 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
Já vždycky kontroluju úkoly v deníku. Tam většinou bývají správné informace. A počkej až narazíš na těch několik dialogů co jsou pořád v němčině. :-)
Jinak žoldáci mají stejný problém s brněním jako temní mágové. Milice je nemá ráda. K jakému řemeslníkovi ses dal?
A hraješ teda pěkně rychle, mě trvalo dlouho než jsem vůbec udělal první kapitolu, pořád jsem se nemohl rozhoupat ke kterému řemeslníkovi jít, a pak ke které frakci.
Z gild jsem se nakonec přidal k Táboru v bažinách, což je pro mě srdcová záležitost, a jejich vůdce Cor cosi mě za to naučil rychlé učení (11LP za úroven), což je hodně fajn. Dostal jsem i brnění, roušku novice, která je se svými 15 odolnostmi fakt směšná. Pak k pirátům a lovcům. Lovci mě dost překvapili originální úkolovou linkou. Jako poslední mám v plánu přidat se k Královské stráži.
Údajně (dle wogu) jsou ve hře i různé artefakty, které můžou padnout z protivníků. Tak jako čas od času se dají nalézt kosti nebo zlaté prsteny v něčích žaludcích, údajně je ve hře prsten, co přidává 200 k síle a prsten, který když zabiješ nepřítele, tak vyvolá gobliního kostlivce.
Mně se zatím povedlo najít jediný artefakt, a to masku spáče (dává 50 k odolnostem) a je chráněn asi deseti dračími chnapavci. Tak se cítím dost nabušeně. Brnění pořád používám to z krunýřů důlního červa
Delicius1
Uživatel
 
Příspěvky: 34
Registrován: ned 18. čer 2017 13:44:07

Příspěvekod Diademos » úte 07. srp 2018 18:13:54 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
Pár německých dialogů už jsem měl, ale většinou v nich nebylo nic důležitýho. Mám teď nahráno asi 10 hodin a jsem něco po začátku druhé kapitoly. Dal jsem se k Thorbenovi a jeho úkoly jsou sice dost originální, ale zatím nijak extra zajímavý, v zásadě to samé dokola, ale za každý dokončený úkol jsem zatím dostal bonus k síle a obratnosti, takže fajn :D Já se přidal ke zlodějům, ale ti mě zatím dost zklamali, prakticky žádný úkol, jen jsem musel Cassie zaplatit 2000 zlatých, aby mě přijala do guildy. Pak se chci dát k lovcům, pirátům a pak uvidím. Artefakt jsem zatím nenašel žádnej, tak budu dávat pozor :D jinak jsem ale bohužel natrefil na hodně nepříjemný bug. Když jsem se ve druhé kapitole teleportoval z Jharkendaru do Khorinisu, tak zmizelo několik NPC (zaznamenal jsem zmizení Hakona, Hanny a pak té trhovkyně, co je místo Sarah, ale asi jich zmizelo víc), ale hlavně zmizela všechna monstra. Nakonec jsem to spravil úpravou save souboru, což mi teda vrátilo i už zabitý monstra a loot, ale hlavně zpsobilo další bugy, když mi zmizeli vodní chňapavci (ty jsem si pak u jezera zkusil nacheatovat, ale objevili se ve městě :D ), stráže mě nechtěly pustit za Hagenem, tak jsem je musel zabít, a ještě se znova zavřela brána k vykopávkám mágů, tak musím buď používat teleport nebo cheat. Navíc jsem teď zjistil, že mi chybí některé dialogy (Halvor mi nechce vykupovat cennosti) a několika obchodníkům zmizelo zboží. Celkem mě to nasralo, ale zatím to není takový problém, aby to nešlo dohrát, tak snad se z toho problém nakonec nestane. Jo a jak dlouho ti vyráběl Wolf to brnění z krunýřů? Já mu je donesl, ale pořád říká, že mám přijít později, i když už uplynulo tak dvacet dní.
Uživatelský avatar
Diademos
Uživatel
 
Příspěvky: 309
Registrován: ned 31. kvě 2015 20:59:34

Příspěvekod Delicius1 » úte 07. srp 2018 21:42:04 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
No. Já mu donesl krunýře už v první kapitole, tak mi brnění dal hned na začátku druhé.
Myslím, že tak dvacet až třicet dnů jsem ale mezi tím čekal. Jinak ty bugy zní závažně, nemáš starší save?
Jinak kovařina si myslím že je supr, pokud člověk jede na blízko. Mám možnost zadat si lepší kování běžných mečů, takže El bastardo má požadavek 120 síly a dává 190 poškození a 12 k dovednosti s jednoručkama. Akorát nevím, zda je to to, co mě v první kapitole naučil harad, nebo zda je to od začátku. Ve druhé kapitole mě jako odměnu naučil brousit meče (ale tyto vylepšené zbraně bohužel nejdou nabrousit). Na jednu ránu zabíjím kostlivce. Nicméně s některými příšerami mám pořád problém stínovky, pumy apod. mě dovedou na jednu až dvě rány zabít. A to mám odolnosti vůči zbraním na 120!
Ale třeba e mi líbí to, že upravili bojové chování polnm škůdcům, bylo pak mnohem těžší jim ze začátku uhýbat, aby mě nezranili.
Delicius1
Uživatel
 
Příspěvky: 34
Registrován: ned 18. čer 2017 13:44:07

Příspěvekod Diademos » úte 07. srp 2018 23:33:42 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
Starší save bohužel nemám, přišel jsem na to až pozdě. Jinak to brnění jsem už dostal, dá ti ho ve druhé kapitole. Já jak upravil ten save soubor, tak ta hra byla nějak divně mezi první a druhou kapitolou, když jsem pak došel podruhé do Jharkendaru, tak se mi znova zapla druhá kapitola a pak mi dal Wolf brnění. Jen jsem už mezitím získal o dost lepší brnění od pirátů. Teď se trápím s ohnisovými kameny, to udělali dost hardcore v porovnání s normálním G2A. Není někde v Jharkendaru normální teleportační kámen, nebo se dá rychle cestovat jenom skrz plošiny a svatyně?
Uživatelský avatar
Diademos
Uživatel
 
Příspěvky: 309
Registrován: ned 31. kvě 2015 20:59:34

Příspěvekod Delicius1 » stř 08. srp 2018 10:56:51 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
O normálním teleportu nic nevím, a jo ohniskové kameny jsou komplikované. Nezapomen, že první potřebuješ ten "Prism". U toho jsem se dost navztekal, než jsem došel na to, co mám dělat. Spíše mě tu mrzelo, že jsem pořádně nevěděl co je hlavním úkolem. Úkol sežen ohniskové kameny, abychom mohli pohodlně cestovat po Jharkhendaru mi přišel takový... no zláštní.
Ale možná v tom bude hrát roli i to, že jsem nezabil toho kamenného strážce, ale utekl před ním, přesvědčen, že jej zabiji později- a on mi zmizel. Třeba měl něco u sebe.
Delicius1
Uživatel
 
Příspěvky: 34
Registrován: ned 18. čer 2017 13:44:07

Příspěvekod Diademos » stř 08. srp 2018 12:29:56 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
Ten prism už se mi povedlo získat. Ta ohniska jako hlavní úkol mi taky přijde takový divný. Strážce jsem taky nezabil, ale myslím, že s tím hra počítá. Je snad nemožný, abys ho v téhle fázi zabil.
Uživatelský avatar
Diademos
Uživatel
 
Příspěvky: 309
Registrován: ned 31. kvě 2015 20:59:34

Příspěvekod Diademos » stř 08. srp 2018 16:59:07 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
Jak mám použít ten prism? Už se mi ho nějak povedlo nabít, ale nechápu, jak mám pak tu energii vystřelit do ohniska.
Uživatelský avatar
Diademos
Uživatel
 
Příspěvky: 309
Registrován: ned 31. kvě 2015 20:59:34

Příspěvekod Delicius1 » stř 08. srp 2018 18:00:08 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
Musíš si v nastavení nastavit jakým tlačítkem to budeš používat. Jinak mně se povedlo zasáhnout to co drží ohnisko až na několikátý pokus tak optarně (údajně ti to má žrát trvale životy, ale já mám pocit, že se mi pak doplnily).
Delicius1
Uživatel
 
Příspěvky: 34
Registrován: ned 18. čer 2017 13:44:07

Příspěvekod Diademos » stř 08. srp 2018 18:05:20 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
No to jsem si nastavil, ale když to tlačítko zmáčku, tak mi jen ubydou životy, vyprázdní se ukazatel nabití a nic se nestane.
EDIT: No tak už se mi to povedlo, ale byla to dřina :D jako je hezký, že dělají ty úkoly fakt originálně, ale nemuselo by to být tak složitý :D
Uživatelský avatar
Diademos
Uživatel
 
Příspěvky: 309
Registrován: ned 31. kvě 2015 20:59:34

Příspěvekod Nixtraxa » pát 10. srp 2018 12:53:23 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
Škoda všech těch bugů, protože tady tenhle mod má obří potenciál. Nicméně pomalu to opravují, tak snad jednoho dne. Znovu jsem to rozehrál a tentokrát to hodlám dohrát a ne přestat na konci třetí kapitoly. Nicméně se mi stal hodně zajímavý bug. Po tom, co se stanete novicem ohně, tak dostanete za úkol dvě hodiny mačkat víno. Po splnění vás požehná Innos a přidá vám jeden bod k síle. Nicméně jsem nedostal jeden bod síly, ale 1001. :D Tak jsem to musel rychle spravovat Marvinem a nastavit si sílu na 11. :D Nicméně co mě zaujalo byl fakt, že když jsem pak načetl záložní save, tak hrdina měl taky 1001 síly. Jako chápu, že bug ovlivní daný save, ale že to ovlivní i jiný save? Koukal jsem jak blázen. :D Když jsem to hrál poprvé, tak se mi tohle nestalo.

Nicméně je mi jasné, že mě to poprvé přestalo bavit, protože jsem to hrál na easy. A že tenhle mod je na easy super easy. Drtivá většina potvor padala na jednu, nebo dvě ohnivé koule, které se s regenerací many dají používat defacto nonstop. Na druhou stranu by mě zajímalo jaké je to na hard, když na medium s obratností 45 a lukem 35 skoro nejde zabít dva vlky.
Nixtraxa
Uživatel
 
Příspěvky: 24
Registrován: stř 16. srp 2017 4:58:33

Příspěvekod Delicius1 » pon 13. srp 2018 19:42:44 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
Tak jsem se sekl. Roznášel jsem ohniska po teleportech v Jharkhendaru a po druhém (u poustevníka) mě to teleportovalo do jeskyně kousek od pirátů. Od té doby nemůžu položit další ohniska na teleporty, hrdina vždy říká jen: "pokecal bych s saturasem."
Saturas mi dal úkol kdy mám očistit 6 míst v Khorinidu za pomocí vodních perel. No a těch míst je 6 a já mám 4perly, tak nevím co dělat.
K tomu jsem se sekl v úkolech o Cantharovi, kdy jsem se dočetl v dopisu, že jeho muži jsou tam kde žil byl Kuno, a nikdo tam není.
A k tomu nevím jak splnit úkol Feeding females, pro ještěráky, kam mám odnést maso z močálových žraloků a kam dovést ty živé a položivé žraločky.

Help? :-)
Jinak začal jsem teda aspon plnit úkoly v Gelatu. A taky mě dost ten svět rozčiluje. Kdo proboha stavěl tak obrovské baráky co mají ve vesnici? Vždyt je tam kosa! To se musí fakt blbě vytopit! A proč je ten svět tak obrovský a tak prázdný? Díky bohu za amulet spěchu.
Začínám mít pochybnosti, zda to dohraju no.
Delicius1
Uživatel
 
Příspěvky: 34
Registrován: ned 18. čer 2017 13:44:07

Příspěvekod Diademos » úte 14. srp 2018 20:34:03 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
jak vidím, tak hra je ještě docela zabugovaná, tak nevím, jestli vůbec hrát dál. Já mám momentálně totálně zabuguvanej Khorinis, jinde hra běží bez problému, ale jakmile jsem v Khorinisu, tak to dělá problémy, přičemž jsem narazil i na dost zajímavý a bohužel častý bug, který jsem ještě nikdy neviděl. Občas se mi v Khorinisu stane, že se hrdina najednou zastaví uprostřed chůze, jako by narazil na nějakou neviditelnou překážku. Dělá ten pohyb chůze, může se otáčet, vytahovat zbraně, pokud je v okolí nějaká NPC, tak s ní v pohodě interagovat, ale za žádnou cenu se nehne z místa. To, co je na tom zajímavé, je, že je nemožné se pohnou i s pomocí marvinu. Klávesy k a F8 nic nedělají (hrdina sebou jen jakoby poskočí) a to samé i s příkazem goto waypoint. Při pokusu načíst starší pozici hra spadne, takže jediné řešení je hru vypnout a zase zapnout, což není úplně příjemné, když se to stane třeba čtyřikrát po sobě.
Uživatelský avatar
Diademos
Uživatel
 
Příspěvky: 309
Registrován: ned 31. kvě 2015 20:59:34

Příspěvekod slappy » stř 24. říj 2018 21:05:50 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
Musím pochválit tenhle mód. Fakt mě baví rozmanité netradiční úkoly. Už jsem u něj strávil přes sedmdesát hodin (jsem ve druhé kapitole)..
Někdy mi ale přijde ten svět takový prázdný (málo monster, nevyužité lokace, ...). Možná je to ale jen zkreslený pohled z toho, jak Gothic2 hraju už dlouhé roky : )

Každopádně (kromě několika menších) jsem narazil na první bug, který omezuje pokračování ve hře:
V táboře v bažinách při úkolu s nemrtvými močálovými žraloky, poté, co Baalu Cainovi přinesu jejich vzorky, jež se pak testují na dobrovolnících - chvilku poté, co se spustí skript a začnou se na novicích projevovat efekty, hra prostě spadne.

Neviděl jste někdo řešení tohohle problému?
Případně víte, kde se dají hlásit bugy přímo autorům, jestliže na tom pořád dělají?
slappy
Uživatel
 
Příspěvky: 14
Registrován: stř 14. led 2009 13:05:38

Příspěvekod Beowulf » stř 24. říj 2018 22:22:36 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
Co zkusit utec pryc? A vratit se pozdeji.
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 3114
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod slappy » čtv 25. říj 2018 11:41:51 » Re: Xeres' Rückkehr [ve vývoji]
Ha, tak se to spravilo samo - dneska jsem to zkusil znova a už to nespadlo : )
slappy
Uživatel
 
Příspěvky: 14
Registrován: stř 14. led 2009 13:05:38

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé