Menu

"Ohnivý mod"

Příspěvekod Beowulf » stř 09. říj 2019 18:48:39 » Re: "Ohnivý mod"
Ok to by asi bylo dobry.
Jesterce jsem ubral odolnost na ohen to jsem fakt prehnal, dal jsem ji puvodne 100
Mír zní líp.
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1153
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Emperor » stř 09. říj 2019 19:07:24 » Re: "Ohnivý mod"
paráda ...

takže si to shrňme:
- koule poškození 75 za 10 many (nominálně i fakticky)
- hořlavější ještěrky
- hůl s DMG rostoucí s úrovní many a částečným efektem BD ...
- regenerace many
TD = BD + [(BDxMana)/Ec] + PID

TD - total damage, BD - basic damage, Ec - Emperorova konstanta, PID - damage per interval
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4402
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Beowulf » stř 09. říj 2019 19:11:54 » Re: "Ohnivý mod"
Jo.
Akorat pro horlavejsi jesterky se musi zacit nova hra. Odolnosti se nsstavuji pri nacteni sveta. (Mozna v jinych lokacich budou uz ty horlavejsi? Kdo vi... :D )
Mír zní líp.
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1153
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Emperor » čtv 10. říj 2019 14:48:43 » Re: "Ohnivý mod"
Kaisere, myslíš, že bys to dneska, nejpozději zítra mohl mít hotový? Abych mohl o víkendu testovat ...
TD = BD + [(BDxMana)/Ec] + PID

TD - total damage, BD - basic damage, Ec - Emperorova konstanta, PID - damage per interval
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4402
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Beowulf » čtv 10. říj 2019 16:09:44 » Re: "Ohnivý mod"
Jo zitra bych to mel nahodit.
Mír zní líp.
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1153
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Beowulf » pát 11. říj 2019 0:19:47 » Re: "Ohnivý mod"
Emperor píše:paráda ...

takže si to shrňme:
- koule poškození 75 za 10 many (nominálně i fakticky)
- hořlavější ještěrky
- hůl s DMG rostoucí s úrovní many a částečným efektem BD ...
- regenerace many

:shock:
Nějak mi tohle ušlo :DDD
Ale ok, máš ji tam. Ale JEN když nasadíš tu hůl :P Pokud hůl sundáš regenerace se zastaví,
pokud ti tolik nezáleží na těch ještěrkách, pokračuj v uložené hře pokud nějakou máš. mělo by se vše projevit

https://uloz.to/file/W4z0CRSQVhiy/firemod-rar
Mír zní líp.
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1153
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Emperor » pát 11. říj 2019 14:11:10 » Re: "Ohnivý mod"
super, zatím dík za tvou práci a že jsi splnil, co jsi slíbil, dneska začnu novou hru ...

Ta regenerace many (jo, přidal jsem ji tam, ať se s tím neděláš nadvakrát :D) - tři otázky:

1) je jen pro mágy?
2) je automatická nebo ji někdo učí?
3) souvisí rychlost regenerece s výší many?
TD = BD + [(BDxMana)/Ec] + PID

TD - total damage, BD - basic damage, Ec - Emperorova konstanta, PID - damage per interval
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4402
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Beowulf » pát 11. říj 2019 17:53:26 » Re: "Ohnivý mod"
Regenerace many je fixovana na tu hul. Bez hole neregeneruje. Musis ji mit nasazenou na zadech.
Takze by mela byt jen pro magy ackoliv zatim porad lze hul koupit.
Mana regeneraci neovlivnuje. Je to fixni 1 bod many / sekunda.
Mír zní líp.
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1153
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Emperor » sob 12. říj 2019 11:11:19 » Re: "Ohnivý mod"
tak po pár testování bych měl ještě nějaké "drobné" úpravy ke konzultaci:

1) Všiml jsem si, že funguje i regenerace života, tu bych ale zrušil
2) hůl mágů ohně - zrušit ji v Goraxově inventáři (aby si ji nemohl koupit každej jouda, ale měl ji jen mág) + přidal bych k ní místo bonusu k obouručnímu skilu bonus k maně, dejme tomu 30
3) upravil bych kouzla tak, aby poměr DMG/mana byl u silnějšího kouzla vždy o něco výhodnější.

test: poškození při 300 many hráče (v součtu s dodatečným poškozením) a 0 odolnosti protivníka:

ohnivá šipka 125 DMG/za 5 many
ohnivá koule 225 DMG/za 10 many
ohnivá bouře 425 DMG/za 25 many

ohnivá šipka z toho vychází nejlépe, protože 2 šipky dají v součtu více DMG než jedna koule a stejně tak 5 šipek dá větší poškození než jedna bouře za stejné množství spotřebované many. Viděl bych to na zvýšení DMG u koule na 80 a u bouře na 120 ...

4) asi složitější věc - dala by se hra upravit tak, aby učení se dovednostem bylo nezávislé na jejich zvyšování pomocí lektvarů, tabulek, modlení atd.)? V několika modech jsem to hrál, bylo fajn, že člověk mohl zvyšovače použít hned a nezvyšovalo to nároky na LP při učení se, ty by se zvyšovaly jen skutečným učením se ... jestli mi rozumíš ...

5) napadlo mě, vzhledem k regeneraci many jsou tak trochu zbytečné lektvary a jejich výroba a tím pádem i sběr. Co tak využít u ohnivé kopřivy a modrého bezu stejného efektu jako u tmavých hub, tedy za 50 snězených by hráč dostal bonus 10 k maně (u bezu 5 k maně + 5 k životu), aby měl motivaci to sbírat ...

co si o těch nápadech myslíš?
TD = BD + [(BDxMana)/Ec] + PID

TD - total damage, BD - basic damage, Ec - Emperorova konstanta, PID - damage per interval
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4402
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Beowulf » sob 12. říj 2019 11:47:18 » Re: "Ohnivý mod"
Regenerace HP :shock: jáj bud jsem ji tam zapomel nebo zlobi ta many. Kouknu na to.
Ok, ty dmg se upravi.

Hul uz vezmu Goraxovi a skoncuji teda s tim bonusem k obruc.

Hmmm to s tim ucenim uvidim co pujde delat. Pokusim se. Bylo by to hrozne super ale zatim nevim jak. Mrknu jak to resi v Navratech.

Jo to by nebyl problem.
Mír zní líp.
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1153
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Emperor » sob 12. říj 2019 12:19:49 » Re: "Ohnivý mod"
super ...

nezapomeň, prosím tě, u tý hole dát bonus + 30 k maně ...

kdy by to tak mohlo bejt hotový?

zatím díky
TD = BD + [(BDxMana)/Ec] + PID

TD - total damage, BD - basic damage, Ec - Emperorova konstanta, PID - damage per interval
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4402
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Emperor » ned 13. říj 2019 18:10:52 » Re: "Ohnivý mod"
Kaisere, píšu ti to raději i sem:

vypíšu nejprve základní věci:
ohnivá šipka - základní DMG 30, per interval 5x5, spotřeba many 5
ohnivá koule - základní DMG 60, per interval 5x15, spotřeba many 10
ohnivá bouře - základní DMG 90, per interval 5x30, spotřeba many 15
toto by zůstalo neměnné, měnit se může jediná věc, konstanta, jejíž výše ovlivní vše ostatní ...
a dále:
vzorec je následující:
příklad ohnivá koule: 60 (zákl. DMG) x 300 (výše mojí many)/150 (konstanta) = 120 (bonusový DMG). Tenhle výsledek přičteme k základnímu DMG kouzla, tedy 120 + 60 = 180. A nakonec dodatečné poškození per interval, tedy 180 + (5x15) = 255 celkové DMG při 300 many a 0 odolnosti proti ohni. Výhodou je, že stačí jen změnit konstantu a výsledek se projeví u všech kouzel, aniž by se musely měnit další hodnoty. Čím nižší konstanta, tím vyšší celkové DMG. Tak co na to říkáš?
TD = BD + [(BDxMana)/Ec] + PID

TD - total damage, BD - basic damage, Ec - Emperorova konstanta, PID - damage per interval
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4402
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé