Temná Tajemství - Návod

Moderátor: Moderátoři GOTHICZ.NET fóra

Odpovědní moderátoři: tonyskate, Emperor
Příspěvekod tonyskate » pát 26. pro 2008 18:02:55 » Temná Tajemství - Návod
Několik měsíců před vydáním češtiny na Temná Tajemství jsem sepsal návod na tuto modifikaci, ale na její starší verzi. Proto návod ještě nenajdete na stránkách gothicz.net, ale chci jej zatím alespoň lehce projít a případně poupravit. V tomto topicu budu postupně odhalovat prověřené části. Možná se někde bude lišit počet zkušeností apod., ale to je jen detail. Vždy platí název úkolu (zadavatel).

:arrow: Tábor Strážců dolu - 1. část a 2. část
:arrow: Tábor Pašeráků
:arrow: Tábor Fanatiků
:arrow: Pralidé
:arrow: Ostatní úkoly
:arrow: Chromanin
Naposledy upravil tonyskate dne pát 26. pro 2008 18:04:09, celkově upraveno 1
tonyskate
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 452
Registrován: pát 04. led 2008 23:03:09

Příspěvekod tonyskate » pát 26. pro 2008 18:03:44 » Re: Temná Tajemství - Návod
Pomoc Diegovi (Diego)
Na začátku hry po počátečním rozhovoru s Diegem jej oslovíte znovu a zeptáte se jej na ostatní tábora, tak se kromě známých táborů zmíní ještě o jednom táboře, který žije až na okraji Kolonie. Dá vám k tomuto táboru mapu, ale musíte pro něj udělat službičku. Když tam půjdete, tak jim musíte předat 200 nugetů rudy, které vám Diego dá. Stačí, když jim řeknete, že vás posílá Diego a za odměnu vám bude vděčný a třeba z toho i něco kápne. Samozřejmě jeho nabídku přijměte a dostanete 200 nugetů a mapu k táboru pašeráků. Ovšem mapa není zcela přesná a tábor pašeráků je kousíček nalevo od červeného X. Jakmile jste v táboře pašeráků (quest Tábor Pašeráků), tak v jeho levé části si promluvte se Servinem (100 exp). Po zmínce zásilky pro Diega, po vás chce 300 nugetů rudy, které mu zaplaťte a dostanete čtyři luky pro Diega. Až se zase dostanete do Starého tábora, tak luky předejte Diegovi (200 exp) a doplatí vám těch 100 nugetů rudy. Diego pak ještě zmíní, že pro vás ještě bude mít nějakou práci.

Když se pak za Diegem vydáte ve druhé kapitole a zeptáte se jej, jestli pro vás něco nemám, tak vám řekne, že by se mu hodila pomoc při vyšetřování smrti strážce Neka nebo spíše vraždy. Vydejte se tedy do jeskyně s mrtvým strážcem a zde mu u noh najdete podezřelou šipku, kterou jste už možná dávno sebrali během první kapitoly. Tuto šipku ukažte Diegovi (100 exp) a zjistí, že ji dělal Cavalorn. Běžte tedy za Cavolornem do jeho chaty a ten vám prozradí, komu šipka patří, když pro něj odnesete zásilkou 200 šípů do tábora na pláži. Samozřejmě se jedná o tábor pašeráků, takže tam zaskočte, šípy odevzdejte Servinovi (100 exp) a s rudou se vraťte za Cavalornem a prozradí vám, že šipka patří Pachovi, který hlídá cestu do skřetího teritoria. Jděte tedy za Pachem, který sedí u stromu kousek od zadní brány Starého tábora a trochu jej zmáčkněte (200 exp), tak přizná, že šipka pochází z jeho kuše, ale za vraždou prý stojí Sly. Promluvte si tedy se Slyem (200 exp) ve Starém táboře, ale moc se od něj nedozvíte. Všechno to pak oznamte Diegovi (100 exp) a ten zmíní, že Nek býval také kurýrem mágů a udržoval s nimi dobré vztahy. Máte se tedy zeptat Thoruse, který má přehled o věcech v zámku. Pohovořte si tedy s Thorusem (300 exp), ale musíte mít splněný úkol, kdy jste se měli postarat o Mordraga. Thorus viděl Neka, jak mágům ohně přinesl nějaký list od mágů vody a Corristo mu dal nějaké věci. Nové informace oznamte opět Diegovi (100 exp) a máte zjistit, pro koho byla zásilka určena. Běžte tedy znovu zmáčknout Slye, ale ten si myslí, že blafujete a máte mu říct jméno jeho šéfa a tím je Raven (200 exp). Sly se pak rozhodne s vámi setkat, ale někde mimo tábor a to v jeskyni u mostu do Starého tábora. Vydejte se sem mezi 22. a 6. hodinou ranní a promluvte si se Slyem (400 exp), který na vás pak ale zaútočí. Zabijte jej tedy a najdete u něj divný vzkaz, který ukažte Diegovi (500 exp). Ovšem vzkazu nerozumíte, je zašifrován.

Později až se dostanete k pralidem (část Pralidé), tak požádejte Algiriona o přečtení dopisu, ale ten je zašifrován a Algirion nezná rozluštění pro tuto šifru. Ale zmíní se o vědci, které se bohužel při svých výzkumech proměnil v nebezpečnou zombii. Klíč by měl být v jeho deníku a ten bude u vědce, který se schovává v bažinách. Jakmile se tedy dostante s touto informaci od Pralidí, tak se vydejte do tábora v bažinách a běžte do pravé části bažin až do zadu na ostrůvek, který je ozařován světlem. Zabijte okolní nemrtvé a u podstavce najdete deník kryptologa. Deník si přečtěte (200 exp) a až zase budete u Pralidí, tak deník předejte Algirionovi (500 exp). Dopis sice rozluští, ale moc vám toho neřekne nebo spíše odmítá říct vám více. Vše pak oznamte Diegovi (1000 exp) a úkol je úspěšně dokončen.

Únos (Rost)
Hned po pár krocích na začátku hry, na vás zaútočí kopáč jménem Rost s tím, že někoho unesli a vy vypadáte jako jeden z únosců. Zbijte jej a pokračujte svou cestou ve hře. V deníku o tom máte zápis, že asi unesli nějakou ženu. Později až budete mít přístup do hradu Starého tábora, tak běžte k Bullitovi a poblíž něj vezměte klíč k věznici. Případně získáte více informací od Volarav táboře banditů, ale to můžete vynechat. Jděte tedy dolů do věznice Starého tábora a klíčem otevřete dveře nalevo od strážného. Uvnitř je vězeň Kroll a ten vám slíbí bohatou odměnu, když mu pomůžete utéct. Aby se tak stalo, musíte mu přinést nějakou zbroj. Může se jednat o zbroj ze starého tábora nebo nějakou od strážců dolu. Jakmile ji máte, tak mu ji přineste a podle hodnoty zbroje získáte více zkušeností. Poté ještě chce, abyste jej pro jistotu vyvedli z hradu. Jakmile jste mimo hrad, tak vás osloví (200 exp) a pošle do tábora banditů (viz. Pašeráci), abyste si promluvili v Volarem, který vás vpustí za jistou ženou jménem Kira a ta vám dá odměnu. Vydejte se tedy do tábora banditů a Volar vás vpustí do jeskyně. Promluvte si s Kirou (500 exp), sice je dosti arogantní, ale odměnu vám zatím nedá. První musíte odvést Krolla do tábora v bažinách a pak možná něco dostanete. Vydejte se tedy zpět k přední bráně Starého tábora, kde už na vás čeká Kroll, kterému oznamte, že se musí vydat do tábora v bažinách (100 exp) a vy jej tam odveďte. Jakmile jej dovedete až do tábora v bažinách (100 exp), tak vám poděkuje a řekne vám, ať se vrátíte asi za čtyři dny. Vraťte se tedy pro něj za čtyři dny do tábora v bažinách (100 exp) a odveďte jej do tábora banditů za Kirou (200 exp). Vše oznamte Kiře (500 exp) a dostanete svou odměnu. Tou odměnou je dokument osvobození podepsaný samotným králem Rhobarem.

Alchymista (Starý poutník)
Když jdete od počátku stále rovně, tak dojdete až k prudké zatáčce směrem doprava a dolů. Tak tady jděte rovně a vylezte až nahoru na planinu a tady kousek vzadu je chajda se starým poutníkem. Tuto chajdu mu můžete beztrestně vyrabovat a také vypáčit truhlu (PPLLLP), v které najdete spoustu lektvarů, což se do začátku rozhodně hodí. Oslovte tohoto starého poutníka, který je ve skutečnosti takovým domácím alchymistou a získáte tento quest. Musíte mu nosit různé rostliny a jako první chce tři rostlinky - Skřetí list, Havraní byliny a Tmavé byliny. Tyto rostlinky byste měli najít po cestě nebo v lesích. Jakmile je máte, tak mu je přineste (100 exp) a prozradí vám taje některých rostlin. Například jablka a rýže, po snězení určitého množství těchto surovin, se vám zvýší vaše síla. Skřetí list vám zase zvýší život a Havraní byliny vám pomohou navýšit vaši magickou moc.

Dále po vás starý alchymista chce, abyste mu přinesli osm serafisů, tři léčivé bylinky a jednu lilkovitou rostlinu. Tyto rostliny opět můžete nalézt různě po kolonii, a jakmile mu je přinesete (200 exp), tak vám dá stručný seznam plný receptů a když mu přinesete ingredience, tak vám namíchá daný lektvar. Nyní se jej můžete zeptat, že vypadá nějak ustaraně a řekne vám, že potřebuje namíchat andragorn. K tomu ale potřebuje semena krvavého buku a věžového dubu. Semeno krvavého buku můžete najít v lesíku vedle pradávné arény, ale semeno věžového dubu už je horší. Toto semeno nejspíše sežene až na ostrově Therock, tedy až ke konci hlavního příběhu módu. V obou případech si nejlépe sežeňte telekinezi, která mapuje všechny předměty na zemi a objeví tak i tato semena. Semeno věžového dubu je na ostrově více nalevo od hradební brány. Jakmile máte oba druhy semen, tak je odneste alchymistovi (300 exp) a můžete si vybrat odměnu v podobě vzácného lektvaru.

Později pak ve třetí kapitole alchymista zmizí a můžete jej najít ve vězení ve skřetím městě. Jakmile se sem časem dostanete, tak odsuňte mříž a oslovte jej (500 exp). Po dokončení rozhovoru se zmíní, že se někdo blíží a za stěnou už čeká skřetí dozorce. Toho zabijte a znovu si promluvte s alchymistou (500 exp) a dostanete klíč od truhly, která je ve staré pile poblíž rozvalin starého kláštera.

Víno pro Halldora (Halldor)
Halldora, strážce ze starého tábora vám dá za úkol donést mu víno, že se pak za vás přimluví u Diega. Myslím si, že láhev vína by vůbec neměla být problém a případně ji někde kupte. Poté doneste víno Halldorovi (100 exp) a když se jej zeptáte, jestli se za vás přimluví, tak zjistíte, že si z vás celou dobu jen dělal srandu a kašle na vás. Až budete silnější, tak mu to můžete vrátit a to i formou questu.
tonyskate
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 452
Registrován: pát 04. led 2008 23:03:09

Příspěvekod tonyskate » sob 27. pro 2008 10:46:01 » Re: Temná Tajemství - Návod
Tábor Strážců dolu

Jak získat kalhoty kopáče, abyste mohli jít do dolu:

1. Švec pro Fiska (Fisk - Starý tábor)
Fiskův dodavatel kopáčských kalhot někam zmizel a tak potřebuje najít nového a právě proto vám nabídne svou koženou zbroj za 1100 nugetů rudy, ale je to nevýhodná nabídka. Když mu totiž najdete nového dodavatele, tedy nějakého ševce, tak vám je dá zadarmo. Pokud si dobře pamatujete cestu od místa výměny do Starého tábora, tak si jistě vzpomene na dva lovce u ohrady s mrchožrouty. Jeden z těchto lovců se jmenuje Drax a kromě lovce je povolání také švec. Bude dělat pro Fiska, ale bude za to chtít piva a vína, což není špatná nabídka. Zajděte to oznámit Fiskovi (200 exp) a za odměnu jsou kopáčské kalhoty vaše.

2. Polévka pro Radiho (Radi)
V táboře stráží (quest 12 piv pro Komara) hned vpravo po vstupu oslovte stína Radiho, který chce uvařit polévku podle receptu jeho matky. Ovšem jeho kulinářské schopnosti jsou na nule a tak požádá vás. Dá vám recept, který si přečtěte v inventáři a začněte shánět ingredience (2 kusy masa z mrchožrouta, tedy 2 kusy syrového masa, trošku soli a 2 skřetí listy). Snad všechno byste měli mít, jen sůl může být trochu problém, ale ne tak velký, protože je kousek od vás. Za vámi je totiž na menším pahorku kříž se strážcem a na tomto pahorku je také stůl a na něm je sůl, kterou klidně seberte. Případně ji můžete koupit u Orlana v blízké hospůdce. Umět vařit budete prakticky automaticky a tak si recept od Radiho si v inventáři přečtěte, běžte k nějakému hrnci a použijte jej (lžící nepochybně budete mít). Zvolte polévka z mrchožrouta a jakmile je polévka uvařena, tak jděte za Radim a polévku mu dejte (800 exp) a získáte kopáčské kalhoty. Tato polévka mimochodem přidává +2 síly, takže si ji můžete vařit častěji. Může se stát, že polévka nepůjde uvařit hned napoprvé, tak to případně zkuste znovu a pak to půjde.

Strážce Carlos pak vpustí do starého dolu bez problémů, abyste mohli získat list od Iana.

12 piv pro Komara (Komar)
Strážce brány v táboře strážců vás do tábora sice při správné volbě slov vpustí, ale nemá vás moc v lásce a chce po vás, abyste mu přinesli dvanáct piv. Nemělo by se jednat o nějaký problém, pokud ovšem dobře kradete. Případně můžete quest nechat na potom, ale piva mu musíte donést nejpozději do dvou herních dnů, jinak vás sejme. Jakmile mu ale donesete 12 piv, tak máte jeho bezcenný respekt a 250 zkušeností.

Tráva pro Corina (Corin)
Kousek před bránou starého dolu oslovte kouřícího Corina, který chce abyste mu přinesli 30 severních soumraků. Nějaké možná budete mít a případně zajděte do bažinatého tábora a kupte je u Fortuna nebo v Novém táboře je Baal Kagan a od něj můžete koupit také tuto drogu, ale můžete jej zmlátit a přes 20 kousků této drogy už budete mít. Zbytek možná budete mít nebo jej dokupte u Fortuna v bažinách. Jakmile máte všech 30 kusů, tak je dejte Corinovi (500 exp) a jeden vám nechá.

Lék pro Dorma (Dorm)
Naproti kováři Sandovi z tábora stráží je chudák Dorm, který je velice nemocný a už se pomalu chystá na onu cestu. Lék sice má, ale stráže mu jej sebrali a bez něj se nepohne ani mimo tábor. Nabídněte mu tedy, že mu pro lék zajdete k alchymistovi (quest Alchymista) nahoře na planině a tak se za ním vydejte. Poté požadujte lék pro Dorma a za 60 nugetů vám jej dá, takže zaplaťte 60 nugetů rudy a běžte zpět za Dormem. Dormovi předejte lék (400 exp) a to je vše, žádnou odměnu pro vás Dorm nemá.

Strašný kuchař (Boris)
Nejlépe v noci můžete v táboře stráží potkat kopáče Borise, který žebrá o jídlo, vy ale odmítnete s tím, že dostávají jídlo od kuchaře. Boris vám ale řekne, že kuchař je hrozný a dokonce jednou zabil kopáče a z něho udělal polévku. Vše to musíte nahlásit veliteli Kazzmirovi, řekněte tedy, že se o to postaráte. Pak se vás ještě Boris zeptá, jestli teda dostane něco k jídlu. Pokud máte, tak mu dejte to nejlepší, tedy šunku a získáte 300 zkušeností. Tohoto hrozného kuchaře můžete najít poblíž Carlose, u brány do dolu. Pokud jej trochu rozkecáte, tak s ním můžete obchodovat (lžíce) a také vás může naučit zeleninovou polévku. Když mu řeknete o stížnost na jeho hrozné jídlo, tak vám bude trochu vyhrožovat. Sami můžete jeho polévku ochutnat, protože ji dostanete od Geralta před vchodem do dolu, a když si ji dáte, tak vás zraní. Běžte tedy do hornější části tábora a okolo Melkora běžte ke Kazzmirovi a řekněte mu, že kuchař je strašný a máte jej nyní přivést. Zajděte tedy za kuchařem (možná bude v hospodě) a řekněte mu, že ho chce vidět Kazzmir. Je jedno jestli se mu přiznáte nebo ne, kuchař pak uteče a vy oznamte Kazzmirovi, že kuchař zmizel (50 exp) a dostanete za úkol najít nového kuchaře (quest Nový kuchař). Oznamte tuto novinu Borisovi (400 exp). Tohoto kuchaře pak můžete najít v hospodě Nového tábora, dá vám recept.

Nový kuchař (Kazzmir)
Když jste se zbavili starého hrozného kuchaře, tak nyní musíte najít nového. První se zeptejte Borise, jestli o někom neví a zmíní Marka. Když ale půjdete za Markem, který se ukrývá pod mostem ke katapultu nebo je v táboře (quest Skrýš kopáčů od Melkora - Marka nezabíjejte!), tak se osočí, že Boris lže. Projděte tedy tábor a zeptejte se ještě kopáče Rendiho, který taktéž doporučí Marka a můžete se ještě zeptat Wyzyska, ale stačí tihle dva. Nyní běžte za Markem a proti dvěma svědkům už nic nezmůže a přijme (300 exp). Zajděte to oznámit Kazzmirovi (400 exp) a dostanete 100 nugetů rudy.

Skrýš kopáčů (Melkor)
Melkor, částečný velitel tábora stráží a pravá ruka Kazzmira, se vám při požádání o prácí zmíní o kopáčích, kteří se přes šichtu chodívají někam schovat. Vy je máte najít a zabít. Tito tři kopáči se schovávají pod mostem ke katapultu a chrást je kryje. Ještě než půjdete tyto kopáče zabít, tak splňte úkol výše Nový kuchař. Jakmile je Mark pryč, tak řekněte jednomu z kopáčů, že vás posílá Melkor a pak je zabijte. Oberte je o věci a běžte to oznámit Melkorovi (500 exp). Můžete je nechat žít a jen pak oznámit Melkorovi skrýš, ale to znamená méně zkušeností.

Hladoví kopáči (Rendi)
Když se kopáče Rendiho zeptáte v táboře stráží, jak se vede, tak řekne, že moc ne a zmíní se o jednom ze strážců, který pro kopáče lovil maso, ale teď se dlouho neukázal. Nabídněte se tedy, že jim seženete 150 kusů syrového masa. To by vůbec neměl být problém, vzhledem k obnovujícím se monstrům. Jakmile tedy máte 50 nebo více kusů, tak běžte za Rendim a můžete mu dávat balíčky po 50 kusech a za každý balíček je 500 zkušeností. Jakmile dodáte všech 150 kusů masa (1000 exp), tak dostanete od jednoho z kopáčů prsten a úkol je splněn. Navíc pokud opět donesete Rendimu 50 kusů syrového masa, tak opět dostanete 500 zkušeností a můžete to takhle dělat stále.

Pohřešovaný strážce (Rendi)
Když dáte Rendimu dostatek masa pro něj a jeho kamarády, tak se jej ještě zeptejte na strážce, který jim nosíval maso. Rendi vám řekne, že se jmenoval Ordina a nosil lehkou zbroj strážce, a také nosíval prsten. Vy jej musíte najít a pak to oznámit Rendimu. Strážce Ordin už je bohužel mrtvý a jeho tělo leží na cestě do trolího kaňonu. Hemží se zde chňapavci, takže případně vypijte lektvar rychlosti, doběhněte k tělu, seberte z něj prsten a rychle zpátky. S prstenem se vraťte za Rendim (300 exp) a úkol je splněn.

Joint pro Gortha (Gorth)
Po vstupu do tábora stráží se vydejte vlevo a po pár krocích narazíte na Gortha a když se jej zeptáte na práci, tak vám řekne, ať mu přinesete něco silného na kouření. Můžete mu dávat různé materiály, ale nemá to cenu. Proto se vydejte do tábora v bažinách, najděte Fortuna a kupte u něj jeden druh jisté trávy - Velmi silný joint za 200 nugetů a tu mu přineste (400 exp a 200 nugetů). Od Gortha se také můžete za 200 nugetů rudy učit boj s jednoručními zbraněmi.

Jídlo pro kováře Sanda (Sand)
V táboře stráží je kovář Sand, kterého po chvíli přemluvíte a uděláte s ním dohodu, že když mu donesete jídlo, které chce, tak vás naučí kovařině. Máte mu přinést 5 chlebů, 3 šunky, 2 hrozny, 5 sýrů, 10 kusů opečeného masa, 2 lahve vína, 10 jablek a 1 láhev měsíčního svitu. Všechno by mělo být bez problémů. Hrozny můžete koupit u Wolfa v Novém táboře a Měsíční svit, je jeden hned na začátku hry u skály a druhý třeba seberte u kováře Argorna na kameni. Dvě lahve protože úkol je trochu bugový a musíte mít jednu láhev navíc. S jídlem se pak vraťte za Sandem a dejte mu jej (500 exp) a při rozhodnutí učit se kovařinu dostanete dalších 100 + 500 zkušeností.

Morgharův dopis (Morghar)
Od strážce Morghara v táboře se moc nedozvíte, ale když najdete dopis pro něj v jeho chajdě (po vstupu do tábora stráží hned ta první vlevo) a přečtete jej, tak se vám nabídne nový dialog. Mordrag se zmíní o někom, kdo ho chce napálit, ale nelíbí se mu, že jste se mu hrabali v chajdě, tak odpovězte, že jste si mysleli, že je to přístřešek a je to dobré. Morghar se pak zmíní o chlapíkovi z dopisu, který je asi pašerák a chce jej pořádně nakopat a vy mu nabídněte pomoc. První si ale dáte pivo na cestu, takže přineste dvě piva (250 exp) a sledujte Morghara až na místo s partou mrchožroutů, které zabijte. Tady najdete mrtvé tělo dané osoby (250 exp), což Morghara moc nepotěší a odvede vás na jedno místo poblíž tábora, k jisté jeskyni.

Zvláštní jeskyně (Morghar) - částečně se jedná i o dobrý tip
Morghar vás po předchozím questu odvede před jistou jeskyni a řekne vám, že do ní viděl Melkora nosit maso a máte mu dát vědět, kdybyste o tom něco zjistili. Tento úkol splňte možná až v pozdější kapitole, ale pokud jste alespoň stín s dobrou zbrojí a zbraní, tak jej s trochou trpělivostí splníte a odměna stojí za to. Klíč do této jeskyně má u sebe mrtvola kopáče Nesta, to by nebyl problém, ale jeskyně ve které je, to už je problém. Když vyjdete branou, kterou stráží Komar, tak se jděte doleva podél skály a dorazíte ke smečce chňapavců. Jejich počet bude záviset, kdy se sem vydáte. Čím dříve, tím lépe. Postupně zabíjejte chňapavce a v jeskyni je pak jeden obrovský chňapavec. Ve druhé kapitole je s tím spojen quest, ale k tomu se dostaneme později. Tohoto obřího chňapavce za 1000 zkušeností není problém zdolat, protože mu stoupněte k nohám a stále jej sekejte. Ani se nestihne vzpamatovat a bude mrtvý. Tento gigant v sobě má 60 kusů syrového masa. Najdete zde i dobré meče a od Nesta vezměte klíč do jeskyně. Nyní vstupte do jeskyně, pokecejte s ovcí, vše zde seberte (také pálku, neprodávat!) včetně Sairova meče na poličce (neprodávat - questy od Ravena níže!). Na křesle najdete klíč od truhly, kterou vyrabujte a seberte z ní zbroj strážce! Morgharovi pak řekněte, co jste v jeskyni objevili (300 exp a 100 nugetů rudy).

Verdonův problém (Verdon)
Na tento úkol musíte být alespoň na páté úrovni. Strážce Verdon v hospodě se vychloubá svými schopnostmi s kuší a dokonce se vždy účastní jisté soutěže, ale ve Starém táboře je jistý Halldor a ten vždy vyhraje. Proto Verdon chce, abyste jej zabili. Halldora si určitě dobře pamatujete, tenkrát vás vypekl, když jste mu přinesli jeho toužené víno. Běžte tedy do Starého tábora a najděte Halldora, může být i na hradě. Řekněte mu, že pro něj něco máte a pak dodejte, že v jeskyni poblíž tábora jste našli truhlu plnou vína. Půjdete tedy spolu s Halldorem do blízké jeskyně, kde vás osloví, že zde nic není a pak jej zabijte. V táboře stráží to oznamte Verdonovi (500 exp) a dostanete kuši (95/42) a 200 nugetů rudy.

Lovec skřetů (Siekacz)
Jeden z elitních strážců v táboře, Siekacz, vám zadá tento úkol, když jej tedy požádáte o práci. Siekacz se vám zmíní o táboře lovců skřetů ve skřetím teritoriu a o jednom z lovců jménem Traffix. Traffix mu totiž dluží pěknou sumu a jelikož Siekacz pochybuje, že by Traffix jeho nugety stále měl, tak jej máte zabít a přinést mu nějaký důkaz. Cesta do skřetího teritoria je vám určitě známá a pokud jste od strážce poblíž starého tábora, tak máte tábor lovců skřetů přímo před nosem. Jen možná jděte vrchem. Skřeti nejsou tak nebezpeční jako jejich psi, tedy pokud se do vás netrefí. Jakmile jste v táboře, tak si promluvte s Traffixem, který už nugety pochopitelně nemá a může jej nebo nemusíte zabít, ale můžete jej klidně nechat žít, jen mu za jeho medvídka, důkaz jeho smrti, musíte dát 150 nugetů. Tak či onak se vraťte za Siekaczem a oznamte mu Traffixovu smrt (2000 exp). Za odměnu vyfasujete tak možná pivo a medívdka, pokud ale trochu zatlačíte, tak ještě získáte 250 nugetů rudy.

Siekaczovi věci (Siekacz)
Po splnění předchozího úkol hned vyfasujete další a to najít jeho staré věci - pálku a podvlíkačky. Pálku najdete v Melkorově skrýši (quest/tip Zvláštní jeskyně) a po jejím nalezení ji Siekaczovi odneste (250 exp). A jeho podvlíkačky jsou v Gomezově truhle, ale problémem je, že klíč k truhle má pouze Gomez (Kazzmir by jej měl mít také) a toho není snadné zabít, ale postupně se k tomu asi dostanete (kapitola pátá), až vás vyhostí ze Starého tábora. Kalhoty pak odevzdejte Siekaczovi (200 exp) a za nalezení obou předmětů dostanete 400 zkušeností.

Zvláštní pátrání (Gardhar)
Ohnivý mág Gardhar, který si hraje s katapultem v táboře stráží, po vás bude chtít, abyste našli místo ve skřetím teritoriu, kam jeho katapult vystřelil. Měli byste tam najít nějakou jeskyni. Také dostanete teleport do tábora stráží a řekněte si o lektvar. Pokud jste se už byli podívat ve skřetím teritoriu (quest Lovec skřetů), tak se od tábora lovců skřetů vydejte doleva a dolů ke Xardasově věži. Tady je díra vedoucí do podzemí, kterou stráží dva elitní skřeti a okolo je dost potvor. Skřety se snažte vylákat postupně a s potvorami si nějak poradíte. Vstupte tedy do díry od Gardharova katapultu a běžte až k díře, do které slezte přes kameny. Dole zabijte dvě slabší potvory a ze země seberte krystal. Teleportujte se do tábora stráží dolu a oznamte Gardharovi nalezení krystalu (500 exp), ale zatím nebude žádná odměna. Máte se u něj stavit za dva dny. Stavte se u něj tedy později a vyfasujete teleport v podobě zvláštního krystalu. Můžete se ještě zeptat na Gardharovu minulost (100 exp). Než tento teleport použijete, tak se dobře vybavte, navrážejte bodíky, udělejte si zásobu lektvarů a před samotným teleportem se naplno uzdravte. Poté použijte teleport a... viz. Pralidé. Jakmile se setkáte s Pralidmi a dostanete se od nich, tak to oznamte Gardharovi (500 exp) a bude vás pak učit magické kruhy.

Přijetí do tábora Stráží dolu (Kazzmir)
Oznamte Kazzmirovi, že se chcete přidat mezi ně, tedy strážce dolu. Pokračujte tím, že dokážete splnit i ty nejtěžší úkoly a zadá vám, abyste zabili všechny důlní červy v dole včetně královny. Můžete se jej ještě zeptat, proč ty červy nezabijí jeho lidé. Zmíní něco o tom, že jej stráže neposlechnou a do toho se vloží Melkor a rychle ukončí diskuzi. Abyste mohli splnit tento úkol, tak už musíte postoupit do druhé kapitoly, což by neměl být problém. Jakmile máte úkol získat výměšek z důlních červů, tak utíkejte do Starého dolu za Ianem, udělejte známé věci, abyste se dostali do dolu a jakmile zabijete královnu důlních červů, tak to oznamte Kazzmirovi a dostanete na výběr se přidat k nim. Když se přidáte (2000 exp), tak dostanete lehkou zbroj strážce a u kováře Sanda si za 150 piv (neměl by být problém) můžete koupit zbroj strážce, která je o něco lepší, než ta ze starého tábora. Jako strážce vám ještě popřeje pár lidí a u Wyzyska si můžete vyzvedávat denně žold 30 nugetů rudy.

Výrobce měsíčního svitu (Siekacz)
Po té, co jste přijati mezi stráže dolu, tak vám Siekacz zadá úkol, jehož cílem je zabít nějaké lidi z Nového tábora, kteří na černo vyrábějí měsíční svit a to se Siekaczovi nelíbí. Běžte tedy k Novému táboru a před první branou odbočte doleva k jezeru. V jeskyni poblíž rozbourané chaty jsou tři bandité. Jejich velitel jménem Jacko vás osloví, dostanete zápis do deníku a pak jej i jeho dva kumpány zabijte. Zajděte za Siekaczem, který už o tom ví a dostanete 500 nugetů rudy a nějaký ten chlast.

Útok na bandity (Kazzmir)
Požádejte Kazzmira o první práci a zmíní se o banditech, které neustále přepadají jejich zásilky rudy. Má to proto Wyzyskovi pomoci zabít tyto bandity. Jděte tedy k bráně a řekněte Wyzyskovi, že vás posílá Kazzmira a vyrazte zabít bandity. Stále sledujte Wyzyska a spolu s Morgharem a Siekaczem zabíjejte bandity, až se dostanete do jejich doupěte, jakési jeskyni. Tady zabijte velitele a všechny zbývající bandity. Pokud možno, tak se snažte, aby vám žádný společník nezemřel. Poté vyrabujte jeskyni, vraťte se do tábora a běžte si za Kazzmirem pro odměnu (500 nugetů rudy a 500 exp).

Problém s obludami (Kazzmir)
Hned si můžete požádat o další práci a tou je zabití třech obrovských chňapavců. Na tento úkol se vyptejte na všechny informace a pak jej přijměte. Jsou zde už jen dva chňapavci, protože jednoho už stráže zabili. Na pomoc si můžete vzít Corina, ale je to zbytečné. Když tento úkol splníte, tak se stanete elitním strážcem a k tomu patří i odpovídající zbroj. Zbývající obří chňapavci jsou v jeskyni nalevo od brány tábora a poslední je na ostrůvku mezi místem výměny a první branou Starého tábora. Toho v jeskyni jste už možná zabili (quest/tip Divná jeskyně) a první zabijte sadu normálních chňapavců před jeskyní a pak teprve jděte na toho velkého. V jeskyni se nemůže moc hýbat, takže jej není problém zabít, je za něj 1000 zkušeností a je v něm 60 kusů masa. Druhý chňapavec je na malém plážovém ostrůvku napravo od dvou lovců poblíž místa začátku hry. Nevýhodou je, že je zde na volném prostranství a dobře se mu manévruje. Snažte se jej případně natlačit do vody a sekat, co nejrychleji. Jakmile je po něm (1100 exp a 80 kusů masa), tak postupně Kazzmirovi oznamte smrt obou bestií (2x 150 nugetů rudy a 500 exp) a za kompletní splnění dostanete 2000 zkušeností. Nyní si můžete jít k Sandovi pro novou zbroj, ten ji ale prodal, ale do dvou dnů vám vyková novou. Můžete začít shánět nugety, protože za ni bude chtít 1800 nugetů, což by neměl být problém.

Pohřešovaní kopáči (Raven)
Když se jako strážce vydáte na hrad ve Starém táboře, tak vás osloví Raven s menším úkolem. Z tábora před dolem totiž utekli čtyři kopáči a vy je máte najít. Raven jen dodá, že by měli být v okolí Starého tábora. Těmito kopáči jsou Sanches, Nix, Popo a Martinez. První se vydejte za Sanchesem, který je před hlavní branou Starého tábora spolu s ostatními kopáči. Promluvte si se Sanchesem (100 exp) a pak z něj ještě vymáčkněte, kde jsou ostatní kopáči. Dále se vydejte hledat Nixe, který šel do mlýna pro jídlo, ale zde už najdete jen jeho tělo. Mlýn najdete, když stále půjdete po proudu řeky a vlevo pak řeka odbočuje a tady mlýn. U mrtvoly najdete jeho kyj. Dále jděte za Popem (100 exp), který je u starého alchymisty na hoře kousek od místa výměny (quest Alchymista). Martinez se ukrývá ve Starém táboře ve staré zbourané věži poblíž zadní brány. Promluvte si s ním (100 exp), ale špatně si to vyloží a pokusí se vás zabít. Tak jej zabijte a oznamte Ravenovi nalezení všech uprchlíků (500 exp).

Za odměnu dostanete další úkol a ten předešlý byl pouze takový test. Máte si jít promluvit s Bartholem. Učiňte tedy tak, a Bartholo se zmíní o rudobaronovi jménem Sairo, který koordinoval dodávky mezi Starým táborem a táborem strážců dolu. Sairo údajně zjistil, že tábor před dolem něco kuje proti Gomezovi, ale pak už se nevrátil. Máte se poptat v táboře a tak se tam vydejte. Promluvte si s Wyzyskem a ten vás odkáže na Melkora. Jděte tedy za Melkorem a zeptejte se jej na Saira. Melkor se ale ohradí s tím, že mu nějaký kopáč jménem Nest ukradl jeho klíč a vy mu jej máte přinést. Tento klíč už asi máte (quest/tip Zvláštní jeskyně), ale Melkorovi jej nedávejte! (pokud chcete splnit quest Pašování rudy níže, tak Bartholovi ještě nic neoznamujte a první splňte quest Pašování rudy od Ravena). V této jeskyni kromě cenných věcí najdete i Sairův meč a Melkorův deník, který si přečtěte (300 exp) a i s mečem jej odneste Bartholovi (1000 exp) s tím, že Melkor zabil Saira.

Tábor Stráží (Bartholo)
Bartholo vám pak zadá, abyste se postarali o Melkora. Běžte tedy do tábora před dolem, ale stráže u brány a Wyzysk vám oznámí, že Melkor se postavil Kazzmirovi a zavřel jej do vězení. Melkor se pak se strážemi vydal zaútočit na Nový tábor. Vydejte se tedy bránou blíže k Novému táboru a po cestě narazíte na Melkora se spoustou mrtvol strážců a žoldáků. Promluvte si s Melkorem (500 exp) a řekne vám, že to všechno byla léčka a on jediný přežil. Vy mu pak ale sdělíte, jak se věci mají a že jej rudobaroni chtějí mrtvého. Melkor souhlasí a souboj se odehraje uvnitř tábora. Kousek před hospodou vás čeká Melkor, řeknete si pár slov a pak jej zabijte. Oberte jej o Kazzmirův meč a také o oba klíče. Jděte k bráně tábora, klíčem odemkněte vězení a promluvte si s Kazzmirem (500 exp). Kazzmir vás pak požádá, abyste mu přinesli jeho meč, který mu Melkor sebral a ten už máte, tak mu jej dejte (200 exp). Bartholovi pak oznamte Melkorovu smrt (1000 exp) a dostanete zbroj rudobarona a také plnou moc k vedení tábora před dolem. V táboře stráží oznamte Kazzmirovi, že máte doklad o moci vést tento tábor a můžete si vybrat. Buď necháte Kazzmira v jeho stále pozici velitele (2000 exp) a nebo se sami stanete velitelem tábora (1000 exp). Velitelský neobnáší nic zajímavého kromě zvýšení žoldu na 120 nugetů rudy a také, že můžete využít pomoct strážců.

Pašování rudy (Raven)
Pokud jste splnili úkol Dodavatel rudy pro Pašeráky, tak vás Raven sám osloví s tím, že něco zaslechl o vašem zařízení dodávání rudy a teďka musíte zjistit, kdo je v táboře stráží odpovědný za pašování rudy. Vydejte se tedy do tábora pašeráků a promluvte si s Thangorem (300 exp). Pak jděte do tábora stráží a promluvte si s Melkorem, který vás podezřívá z kradení rudy a zabaví vám vaši veškerou rudu (200 exp). To pak oznamte Ravenovi, že Melkor pašuje rudu a nyní se můžete vrátit ke questu Tábor Stráží výše, kdy je cílem také zabít Melkora. Melkorovu smrt pak oznamte Ravenovi (500 exp) a Thangorovi (200 exp).
tonyskate
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 452
Registrován: pát 04. led 2008 23:03:09

Příspěvekod tonyskate » sob 27. pro 2008 19:32:34 » Re: Temná Tajemství - Návod
Kovář Argorn (Argorn)
Argorn se nachází v Novém táboře poblíž přehradního číhavce a Argorn vypadá jako dobrý kovář a po chvíli přemlouvání povolí a bude vás učit kovařině. První mu ale musíte přinést meč Mstivá ocel. Můžete mu vyrabovat truhlu (LLLPLPPPLPLLLPLP) a získat z ní materiál na kování. Tento meč má ve své truhle uschován Gomez a Thangor, velitel pašeráků. Dostat se přes Gomeze by mohl být docela problém a navíc má u sebe spoustu kamarádů. Za to Thangor není tak silný a když jej správně vyprovokujete, tak zaútočí sám. Až budete tedy v táboře pašeráků trochu vážení, tak běžte za Thangorem, který musí stát sám na molu nebo u své chaty. Vytaste před ním zbraň a čekejte, dokud nezaútočí. Tak jej zbijte (nezabíjet!) a seberte mu klíč a také má dobrou kuši. Běžte do chaty s dvěmi truhlami a v levé najdete tento meč a také spoustu zajímavých věcí. V druhé truhle je zase spousta cenných trofejí, které můžete výhodně prodat u Kyra. Nyní se vydejte za Argornem a předejte mu meč Mstivá ocel (300 exp). Za 20 zkušenostních bodů se u něj můžete naučit kovařině a naučí vás vykovat jednoruční meče a sekery. Když mu ale přinesete sošku Innose, tak vás naučí kovat obouruční zbraně. Takovouto sošku najdete na stole v kovárně v táboře pašeráků. Můžete si ji klidně vzít, nikdo ji nehlídá. Odneste sošku Argornovi (200 exp) a dozvíte se další věci o kovařině.

Také vás zasvětí do tajemství ostření zbraní, ale musíte mu přinést deset krunýřů důlního červa. To by neměl být problém a po kolonii jich určitě spoustu najdete a nebo je vás později naučí získávat Wolf. Pokud tedy máte zájem o ostření zbraní, tak Argornovi dejte krunýře (500 exp). A pak pokud máte brnění z krunýřů, tak si toho Argorn všimne a nabídne vám, že za dalších 10 krunýřů a 12000 nugetů rudy zpracuje vylepšenou zbroj. Máte se pro ni stavit za pět dní, ale je to poměrně zbytečné, protože za chvíli se dostaneme k ještě lepší zbroji. Protože když už umíte kovařinu a umíte kovat i obrouruční zbraně, tak ukažte Argornovi dračí šupinu (quest Hledání pradávných artefaktů - B) a uková vám z ní skvělou zbroj, ale potřebuje na to 20000 nugetů, což je docela balík. Ale když jste kradli mstivou ocel, tak v té samé truhle bylo osm tisíc nugetů a v té druhé zase spousta trofejí, která můžete za plnou cenu prodat u Kyra, takže 20000 nugetů rudy není žádný problém. Dejte rudu kováři a za deset dní je zbroj hotova (500 exp - ochrana 120/100/150/100).

Nakonec ještě poslední část tohoto úkol a to kování unikátních zbraní pro vaši ruku. Argorn vás to naučí, ale musíte mu přinést černou rudu. Jak získat černou rudu je opět popsáno v úkolu Hledání pradávných artefaktů v části B, kdy černá ruda je v Míse s krví Démona. Černou rudu tedy doneste Argornovi (500 exp) a za 40 znalostních bodů vás naučí kovat skvělé zbraně.

Lovci skřetů (Bloodthirsty)
Když se od druhé brány Starého tábora okolo strážce u stromu vydáte do skřetího teritoria a půjde stále rovně, tak narazíte na tábor skřetů. Pokud by vám cestou dělali problémy skřetí psi, tak je vylákejte, vylezte na skálu a postřílejte je lukem či kuší. Před skřetím táborem se odehraje menší bitva a v ní asi padne lovec jménem Majewski Show, u kterého najdete skvělý amulet. Poté si promluvte se strážcem Krwiopuszem u vchodu do tábora a získáte tento úkol a jste i vpuštěni do tábora. V táboře je několik lovců, ale především je zde Traffix (quest Lovec skřetů), Snow a Valkir. Snow od vás bude vykupovat skřetí zbraně za plnou cenu (100 exp). Je zde i jistý Duke Mekhar, ale je to spíše blázen. A pak je zde vůdce jménem Valkir, který si vás chce první prověřit a tak přijměte jeho nabídku a objeví se několik skřetů. Když jejich nápor přežijete, což by neměl být problém, tak vám zadá úkol. Valkir vám pak řekne, že stále chodí další a další skřeti. A vy máte přijít na kloub této invazi. Když se vydáte ke Xardasově věži, tak se zastavte před průchodem s golemy a u stromu si všimněte mrtvoly lovce Squirella a kousek nad ním je jeskyně. Tuto jeskyni stráží elitní skřet, strážce portálu, se kterým si promluvte, a pak na vás zaútočí. Jedná se o obtížný boj, protože mu zezadu přiběhne na pomoc jeden elitní skřet a dva skřetí válečníci. Utíkejte jim a vždy se jen otočte a sekněte. Jakmile jsou mrtví, tak si nezapomeň vzít dobrou sekyru (160/140) od skřetího strážce portálu a vše běžte oznámit Valkirovi (1000 exp). Za odměnu dostanete zbroj lovců skřetů (80/60/40/30).
tonyskate
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 452
Registrován: pát 04. led 2008 23:03:09

Příspěvekod tonyskate » ned 28. pro 2008 15:31:53 » Re: Temná Tajemství - Návod
Tábor pašeráků (Kyro)

Už od počátku hry, pokud oslovíte Diega a zeptáte se jej na ostatní tábory, tak se zmíní o Táboře Pašeráků (quest Pomoc pro Diega). Jakmile přejdete malý most směrem ke Starému tábora, tak odbočte doprava okolo jeskyni s krysokrty a podél řeky dojděte za skálu a tady vlevo je menší tábor a v něm sedí pašerák Kyro. Kyro vás ze začátku nebude brát, takže si s ním promluvte, až bude vypadat pomocí zbroje lépe nebo se k někomu přidáte. Poté vám Kyro zadá úkol, abyste mu přinesli rodinný luk, který ztratil jeho kolega Nikolas, který je už mrtvý. Ten luk je v jeskyni, kde se to jen hemží gobliny. Běžte tedy opět po proudu řeky a za další skálou je pláž plná číhavců, ještěrek apod. Ty ale můžete vynechat a ve stěně skály je jeskyni plná goblinů, kteří vám můžou pěkně zavařit, takže případně jen do jeskyně vběhněte, popadněte luk a utečte. Jakmile luk máte, tak jej odneste Kyrovi (250 nugetů rudy a 500 exp). Navíc se za vás Kyro přimluví u strážce brány v táboře jménem Korth. Ve druhé kapitole vám pak Kyro nabídne, že od vás za plnou cenu bude odkupovat rohy stínové šelmy a také trolí tesáky.

Cesta k táboru pašeráků je ale doslova peklo, protože les je plný desítek silných potvor a proto je lepší se sem vydat později a nebo sem rychle doběhnout pomocí lektvarů. Jakmile objevíte tábor pašeráků díky mapě z Diegova questu, tak vás u brány přivítá Korth (200 exp), který se zklidní poté, co mu řeknete, že vás posílá Diego a také se Korth zmíní o Kyrovi. Aby se s vámi velitel Thangor vůbec bavil, tak si musíte získat přízeň okolních pašeráků:

1. Servin (Výpomoc Servinovi)
Jako první vyzpovídejte Servina a zeptejte se jej na všechny otázky a pak mu dejte pivo (100 exp), abyste z něj dostali další informace. Dozvíte se tak všechno o ostatních pašerácích, jak se sem dostali apod. Poté si od něj nechte zadat úkol a máte mu přinést 40 kusů syrového masa, 20 vlčích kůží a 30 lahví rýžové pálenky. Dejte mu tedy 40 kusů syrového masa (100 rudy a 200 exp), pak 20 vlčích kůží (200 rudy a 300 exp) a nakonec 30 lahví rýžové pálenky (300 rudy a 500 exp). Za dodání všech těchto zásob získáte i dobrý luk a především Servinův respekt.

2. Anghar
Strážník Korth vám u brány řekl, že byste si měli promluvit s kovářem Angharem. Udělejte tedy tak, a poté potvrďte úkol pro něj a to přinést mu 40 surových ocelí. Ocele můžete nakoupit u Huna ve starém táboře a nebo u něj v noci vyrabujte truhlu, či v táboře v bažinách nebo u kováře Argorna. Anghar vám dá zatím 400 nugetů a jakmile mu přinesete várku všech 40 ocelí, tak dostanete dalších 800 nugetů a prsten. Může vás pak učit kovařině nebo za 200 nugetů boj s jednoručními zbraněmi.

3. Monk
Monk se za vás přimluví, když mu donesete 500 nugetů rudy, které mu dluží kopáč ze Starého tábora jménem Gilbert. Kopáče Gilberta si možná ještě pamatujete z původní hry. Je to totiž ten kopáč, který se ukrývá nahoře v jeskyni poblíž skřetího teritoria. Jděte tedy za Gilbertem a řekněte mu, že vás posílá Monk (100 exp). Gilbert sice nemá peníze, ale sdělí vám cenné informace. Vypadá to, že v Kolonii se s bandity odehrává nějaký nelegální obchod. Quentin totiž údajně podplatil stráže Drakeho ve starém dole, aby mu mimo zrak ostatních dodával rudu. Gilbert sice nezná jméno obchodníků, ale ví jistě, že Ian o tom nemá ani páru. Tyto informace jsou velice cenné a tak Monkovi dejte svých 500 nugetů rudy (500 exp).

4. Korth
Poté co vyzpovídáte Servina, tak můžete Korthovi říct o práci. Korth si byl nedávno zabojovat v jeskyni vedle tábora s nemrtvými, ale při útěku zde ztratil prsten. Vy mu jej máte přinést a tím získáte jeho podporu. Běžte tedy do moře a plujte doprava do jeskyně, kterou původně můžete poznat, že je zde první kniha Chromanin. Rozhodně sem jděte až v pokročilejší části hry, kdy už máte dobrou zbroj a také zbraň. Kostlivci nejsou takový problém, ale můžete narazit na mága, který kouzlí pomocí krystalu (novinka módu), ale pokud se mu dostanete na tělo, tak to není takový problém. Pak jsou zde přízrační válečníci, kteří mohou být problém stejně jako mág v jeskyni. Snažte se vylákat válečníka a poté mága, aby po vás hodil kouzlo, a když strefí válečníka, tak ten na něj pak zaútočí. Zbylé dva už postupně zvládnete. Nakonec je v jeskyni kostra stínové šelmy, která také není při dobrém boji těžká. Jakmile jsou všichni mrtví, tak vyrabujte truhli, v jedné je prsten Kortha, a také posbírejte věci u pokladu (lehká zbroj templáře, sekera 124/100 a jeden runový krystal). Prsten doneste Korthovi (1500 exp) a dostanete od něj a také jeho hlas.

Jakmile máte respekt všech čtyř pašeráků, tak běžte a promluvte si s velitelem Thangorem (1000 exp). Ten vám zadá, abyste donesli zásoby banditům v trolím kaňonu, které vede Quentin. Musíte první postupně obejít všechny pašeráky a každý vám dá část zásob (4x 100 exp). S kompletními zásobami se pak vraťte za Thangorem (200 exp) a Thangovar vám sdělí heslo (Gomez je Rhobarova...), které musíte říct strážci u vchodu do tábora banditů. Možná už jste toho strážce zbili, ale to nevadí. Cestu do trolího kaňonu jisté znáte, šli jste sem v původní hře s Diegem pro ohniskový kámen. Přes strážce tedy projdete bez problémů a v táboře odevzdejte Quentinovi zásilku (500 exp). Ten vás ale poté pošle někam. Můžete nebo nemusíte jej zabíjet, záleží, jak jste na tom, případně čtěte dále. V táboře banditů se ještě za roštím podívejte do jeskyně, ale zastaví vás strážce Volar (nezabíjet!). V jeskyni si všimnete ženy, která je zde asi vězněna (quest Únos). Zatím se vraťte do tábora pašeráků a vše oznamte Thangorovi.

Dodavatel rudy (Thangor)
Jakmile se Thangor dozví poslední novinky, tak není zrovna nadšen. A zadá vám, abyste zjistili, kdo z dolu dodává rudu banditů, pak zařídit obchodoval s pašeráky a nakonec se zbavit Quentina a jeho bandy. O pomoc s táborem můžete říct Korthovi, ale pokud jste už Quentina zabili předtím, tak je tato část hotova. Případně tedy požádejte Kortha o pomoc (200 exp) a vydejte se s ním do trolího kaňonu zabít bandity, ale Volara nezabíjejte (quest Únos). Z Quentinovi mrtvoly nezapomeňte vzít prsten (quest Prsten Pralidí), promluvte si ještě s Korthem (500 exp) a vydejte se hledat další informace. Před starým táborem jsou dva lovci a jeden z nich, Ratford má informace, takže jej trochu zmáčkněte (200 exp) a od něj se dozvíte, že dodávky rudy stále běží a případně si máte promluvit s vodním mágem Cronosem. Kdo se podílí ve starém dole, už víte, je to Drake, zmínil sem vám o tom Gilbert při plnění questu pro Monka. Vydejte se tedy do Starého dolu a prokecněte Drakea (100 exp) a jen vás varuje a zmíní, že Ian by určitě pak ocenil vyřešení tohoto problému, o kterém neví. V dole teďka jděte rovně a doprava dolů. Projděte menším tunelem, slezte dolů a trochu promluvte s kopáčem jménem Aleph a za 100 nugetů rudy promluví (100 exp). Aleph s tím nechce mít nic společného, ale zmíní jméno Stone, tedy rudaře dole u hromady rudy. Slezte tedy až dolů a taky si se Stonem dvakrát promluvte (500 exp - musíte zabít královnu důlních červů, aby povolil) a nakonec práskne Alberta. Alberto stojí u Iana, promluvte tedy s Albertem (800 exp) a máte nyní několik možností.
•Samozřejmě můžete pokračovat ve stopách pašeráků, což je asi nejlepší, máte jejich respekt a další úkoly, díky jednomu získáte nejlepší luk ve hře a také od Thangora dostanete zbroj pašeráků. Doporučuji!
•Můžete to oznámit Ianovi, což moc nepotěší Alberta a Stonea, kteří s vámi již nebudou obchodovat. Dodávky také skončí, ale pašeráci už by měli mít dostatek rudy.
•V Novém táboře promluvte s vodním mágem Cronosem a domluvte s ním obchod. Získáte sice relativně slušnou zbroj a prsten, ale ztratíte tak důvěru pašeráků a tím přijdete o jejich další úkoly.
Nejlepší volba je asi ta první, tedy zůstat u pašeráků. Zajděte tedy Thangorovi odevzdat první zásilku od Alberta a vše mu oznamte (1000 exp). Dostanete zbroj pašeráka a Thangor vás bude učit sílu a obratnost.

Úkoly po přijetí

Servin
Jakmile jste přijeti, tak vás Servin požádá o menší službičku a to přinést mu jeden meč, který je ale uschován ve zbrojnici v táboře stráží dolu. Nejlepší je počkat až splníte quest Tábor Stráží a od Melkora získáte klíč, kterým si sami odemknete zbrojnici v táboře. Vypáčte truhlu (LLPPPLPLPLLP) a meč, který v ní najdete, odneste Servinovi (500 exp). Slibovaný luk, ale hned nedostanete, jelikož nemá to správné dřevo na jeho výrobu a potřebuje nějaký dobrý luk. Měl by stačit luk smrti, který ale musíte sami sehnat a pak vám jej upraví. Tento luk má k prodeji Cavalorn ve čtvrté kapitole a nebo až bude plnit úkoly pro Pralidi, tak se dostanete teleportem na nový ostrov. Tady za bránou nalevo od tábora skřetů najdete tábor zabijáků v černé zbroji. Jeden z nich jménem Arthas má tento luk a nebo můžete vyrabovat truhlu v kovárně (PPPPPPPPPPLPLPL). Narazíte i na jejich vůdce Drowa, kterého si někdo najal, aby vás zabil, a taky se o to pokusí, ale z toho si nedělejte hlavu. Jakmile máte luk smrti, tak jej odevzdejte Servinovi (500 exp) a asi za tři dny se pro vylepšený luk vraťte (500 exp - luk 150/120).

Hledání pradávných artefaktů (Servin)
Na tento úkol nemusíte mít respekt pašeráků. Po celé Kolonii je rozseto pět vzácných a starých artefaktů a jsou to také pozůstatky po bozích. Když některých z těchto máte, tak vás v táboře pašeráků osloví Servin a když mu některý z nich donesete, tak jej od vás odkoupí za 1500 nugetů rudy.

•A) Grál Života je uschován v truhle, kterou stráží dva gobliní válečníci a to v jeskyni před skřetím teritoriem. Když se vydáte do skřetího teritoria okolo strážce u stromu, tak si po pár krocích všimnete vlevo stěny, která působí spíše jako schody a po nich lezte nahoru, až najdete tuto malou jeskyni. Zabijte dva gobliní válečníky a vypáčte zámek truhly (LLPPPLPPPPPLLLLLPLPLPL).
•B) Mísa s krví Démona je v bývalé Xardasově zatopené věži. Ovšem sem se vydejte, až budete hodně silní, protože kromě spousty nemrtvých je zde i nemrtvý drak, ale věřte, že cesta sem stojí za to. Vyzabíjejte první normální nepřátele jako kostlivce, válečníky, zombie a také kostěné mágy. Sloupy brání drakovi, aby se k vám přiblížil a tak na něj třeba vyšlete armádu temnot, která mu sice neublíží, ale zaměstná jej. Vy k němu rychle přiběhněte a sekejte jej, co to dá - je za něj 8000 zkušeností a najdete u něj dračí šupinu (quest Kovář Argorn). A nebo okolo něj můžete rychle proběhnout do jednoho z tunelů, tady na vás čekají další válečníci a velcí kostlivci. V levém tunelu najdete černou rudu (quest Kovář Argorn), krystal na magii a hlavně Mísu s krví Démona. V druhém tunelu najdete dobrý prsten, skvělou Královskou helmu (50/30/25/15) a také klasickou zbroj z krunýřů důlního červa. Další využití černé rudy, dračí šupiny a i zbroje najdete v quest Kovář Argorn.
•C) Relikvie Innose je v obětním kruhu poblíž zřícené citadely a staré Xardasovi věže. Když se od tábora skřetů vydáte doleva nahoru, tak u první odbočky nepokračujte dále nahoru, ale běžte rovně doprava k obětnímu kruhu. Tady je několik démoních psů, jeden mág a pár přízračných válečníků. Nemělo by se jednat o žádný problém, pokud máte dobrou výzbroj. Na obětním kameni najdete danou Relikvii.
•D) U obětního kruhu s relikvií Innose je i jeskyně s kostrou stínové šelmy a v této jeskyni je kromě dlouhé ohnivého roucha i další z těchto artefaktů a to požehnaná soška Innose.
•E) Poblíž dvou předchozích artefaktů je cesta nahoru ke zbořené citadele. Tady u podezřele vypadající podlahy najdete na stěně spínač, který stiskněte, a kousek podlahy se nadzvedne. Přistupte blíže a propadnete se menší hrobky. Tady najdete Relikvii Adanose a u této stěny je i spínač, který stiskněte, a jeden ze sloupů sjede dolů. Počkejte, až úplně sjede dolů a pak spínač znovu stiskněte a rychle naskočte na sloup a nechte se vyvézt nahoru.

Jakmile máte všechny artefakty, tak se vydejte zpět za Servinem a všech pět artefaktů mu odevzdejte (dohromady 7500 nugetů rudy a 2500 exp). Poté jej ještě oslovte a za splnění úkolu získáte dalších 1000 nugetů a 1000 zkušeností.
tonyskate
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 452
Registrován: pát 04. led 2008 23:03:09

Příspěvekod tonyskate » pon 29. pro 2008 11:22:35 » Re: Temná Tajemství - Návod
Tak už vám dodám zbytek úkolů, ale pokusím se tady jen vzpomenout, které jsem zapoměl vypsat.

Po přijetí k pašerákům by pro vás měl mít ještě nějaký úkol Anghar.

V táboře lovců skřetů by mělo dojít k tomu (až v 5. kapitole), že pomůžete utéct Yrpenovi.

Po smrti Y'Beriona (3. kapitola) vám Cor Angar řekne, ať donesete dopis o návrhu míru do tábora fanatiků, Kolis odmítne a jakmile mu pak donesete dopis od Pralidí, tak jej zabijete a velení převezme Xord = souhlas s mírem.

Pak je úkol s chromaniny ) Tajemství Starce - v současné verzi se úkol jmenuje Tajemství Eremita.

Možná že jich je více...
tonyskate
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 452
Registrován: pát 04. led 2008 23:03:09

Příspěvekod tonyskate » pon 29. pro 2008 11:23:33 » Re: Temná Tajemství - Návod
Tábor fanatiků (Xord)

Tento tábor je umístěn na místě bývalého skřetího chrámu, v G2 zde byl bažinatý drak. Tedy když jdete od Cavalorna doleva okolo chňapavců. U brány vás poměrně bez problémů pustí a jejich velitelem je Xord, který vás po splnění úkolu ochotně přijme. K jejich veliteli jménem Kolis se dostanete, až budete jejich členem. Velitel Xord vás osloví sám a můžete projevit zájem, se k táboru fanatiků přidat...

Přijetí do tábora Fanatiků (Xord)
Váš přijímací úkol je dosti jednoduchý, musíte najít chlapíky jménem Fao a Tallin.
- Tallina už jste možná potkali při cestě do Nového tábora. Sedí na lavičce u mostu. Zeptejte se jej (100 exp) a dostanete 20 kusů masa pro tábor. Nalezení Tallina pak oznamte Xordovi (200 exp) a maso pak odevzdejte Algierovi (150 exp).
- A dokonce i Faa jste už možná potkali, ale bohužel mrtvého. Jeho tělo leží v jeskyni za mostem u Starého tábora, kde se to jen hemží krysokrty. Najdete u něj amulet a s ním se vraťte za Xordem. Oznamte Xordovi nalezení mrtvého Faa (300 exp a můžete si nechat jeho amulet. Xord ale chce pomstít Faa a tak se vydejte po cestě kousek zpět a vpravo na pláži si všimněte templáře, služebníka Cor Kaloma a po krátkém rozhovoru s ním jej zabijte. Jeho smrt pak oznamte Xordovi (500 exp) a můžete se přidat k fanatikům (500 exp).

Prsten Pralidí (Baal Kolis)
Poté co jste přijati k fanatikům, tak běžte do chrámu za Baal Kolisem a přijměte jeho úkol. Musíte mu přinést jistý prsten, který kdysi patřil jednomu z Pralidí a teď je podle všeho v rukou vůdce banditů. Vůdcem banditů je Quentin, který sídlí poblíž trolího kaňonu a později se sem dostanete díky pašerákům (viz. níže) a také Quentina nečeká zrovna světlá budoucnost. Jakmile jste v táboře banditů, tak se Quentina zeptejte na speciální prsten (200 exp) a zmíní se, že jej možná někdy získáte, ale proto jej budete muset zabít. Opět je lepší splnit část pašeráků, kdy Quentin stejně zemře. Ale případně zmlaťte stráž a Quentina samotného a prsten mu seberte. Banditů se moc neobávejte, většina z nich totiž vezme nohy na ramena, ale Volara v jeskyni nezabíjejte (quest Únos). Prsten tedy pak doneste Kolisovi (300 exp) a Kolis vám pak něco řekne o Pralidech, které pro něj máte nyní najít.

Hlídka (Xord)
Poté co si promluvíte s Baal Kolisem a vrátíte mu prsten, tak vás Xord osloví s tím, že se vrátil Tallin a po cestě viděl hlídky ze sekty. Vy je máte zabít, aby hlídky nevyzradili Cor Kalomovi pozici tábora fanatiků. Jsou zde dvě hlídky po třech mužích. Jedná se většinou o lehčí templáře, ale můžete si na pomoc vzít Tallina. Ten ovšem má strach a odkáže vás na Algiera. Sice se dají hlídky zvládnout i bez pomoci, ale když budete potřebovat, tak si vezměte pomocníka. První hlídka je v malém prázdném táboře poblíž pláže a druhá hlídka je směrem k chatě Cavalorna. Jakmile jsou obě hlídky mrtvé, zajděte to oznámit Xordovi (200 exp) a dostanete 500 nugetů rudy.

Kuše Atariuse (Atarius)
Poté co se stanete členem fanatiků, tak se můžete od některých členů tábora učit. Atarius vás bude učit s kuší. Musíte mu ale první vrátit jeho starou kuši, kterou má jakýsi Shrat. Shrat byl nováčkem ze sekty. Nyní ale postává před arénou ve Starém táboře, a když se jej zeptáte na kuši, tak vám řekne, že ji prohrál a má ji Scattymu. Zeptejte se tedy Scattyho na kuši a dá vám ji, pokud v aréně porazíte Gor Hannise. Vyzvěte tedy Gor Hannise na souboj a porazte ho. Oznamte to Scattymu (200 exp) a dostanete kuši. Zpátky v táboře fanatiků vraťte Atariusovi jeho kuši (100 exp) a bude vás učit střelbu z kuše.

Pátrání po Pralidech (Baal Kolis)
Po navrácení prstenu vás Baal Kolis požádá, abyste našli ty záhadné Pralidi. Toho dosáhnete pomocí questu Zvláštní pátrání. Jakmile jste u Pralidí a dostanete se pak ven, tak oznamte setkání s nimi Baal Kolisovi (500 exp) a předá vám dopis, který jim máte doručit. Tento dopis odevzdejte Ken’Udzovi (200 exp) a dostanete jeho odpověď. Tuto odpověď pak odevzdejte Baal Kolisovi (500 exp), ale asi z ní není zrovna nadšen a nazve vás lhářem. Poté na vás zaútočí stejně jako postupně ostatní fanatici. Nezbývá, než je všechny zabít, což by neměl být velký problém.
tonyskate
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 452
Registrován: pát 04. led 2008 23:03:09

Příspěvekod tonyskate » pon 29. pro 2008 11:24:49 » Re: Temná Tajemství - Návod
Pralidé

Při plnění questu Zvláštní pátrání od Gardhara, tak se po čase dostanete k zajímavému krystalu, který pak mág Gardhar promění v krystalový teleport. Ještě než se teleportuje, tak se naplno uzdravte, investuje bodíky a dobře se vyzbrojte. Poté se teleportujte a octnete se v hale, kde vás hned osloví Lord Korthagor (získáte quest Tajemný rytíř) a jako službu mu prokažte boj s ním a jeho následnou smrt. Jeho tělo pak ohledejte a najdete u něj list, který si přečtěte, a jsou na něm čtyři jména v tomto pořadí: Urghar, Logan, Azariel a Hagen. Podél stěn je celkem šest hrobů, ale pouze u čtyř můžete vidět, komu patří a vzadu mají spínač. Postupně tedy stiskněte spínače na hrobech Urghara, Logana, Azariela a nakonec Hagena. Otevře se velká mříž a zaní vás čeká horda válečníků zombie, jeden černokněžník a nakonec dva velcí kostlivci. Můžete je zabíjet nebo nemusíte a stačí, když proběhněte do teleportu vzadu.

Přemístíte se do nějakého zasypaného dolu, který nyní skličují nemrtví. Všude po vaší cestě budete nalézat staré listy vyprávějící jistou historii a takovýchto listů by mělo být asi pět, možná čtyři. Postupně si uvolněte cestu, až ke kostře stínové šelmy a u ní najdete skvělý luk a ledové šípy, které by se vám mohli hodit, ale nemusíte chodit až tak daleko. Na rozcestí s mříží je vlevo na stěně vedle hrobu spínač, který stiskněte, a mříž se otevře. Po pár metrech se dostanete na další rozcestí a na levé straně najdete zbroj Feallana, jeho deník jakožto generála, který si přečtěte (200 exp) a dobrý meč s bonusem. Dále cesta nevede, tak se vydejte doprava a přeskočte díru. Za pár metrů narazíte na strážce portálu v podobě silné stínové šelmy, která je sice za 2000 zkušenosti, ale je skutečně silná. Mě osobně si moc problém nedělala, ale byl jsem dobře vyzbrojen apod. Pokud na ni případně nemáte, tak okolo ní pomocí lektvaru proběhněte. Můžete tento důl ještě prozkoumat, a pokud zajdete až dolů, tak objevíte královnu, kterou zabijte (3000 exp) a okolo ní najdete především černou rudu a almanach, který vám po přečtení přidá 20 many. Pak se vraťte kousek zpět a vydejte se cestou nahoru k dalšímu teleportu, do kterého vstupte a octnete se v sídle Pralidí.

Tady vás na začátku překvapí drak (1000 exp a získáte celkový quest Pralidé), ale nebojte, nebude s ním bojovat. Tento drak totiž po chvíli na sebe vezme svou lidskou podobnu a jedná se o jednoho z pralidí jménem Algirion Tas an’Dar, kterého můžete ihned požádat o přečtení dopisu (300 exp), který souvisí s Nekovou vraždou, kterou vyšetřuje Diego - více v questu Pomoc pro Diega. Algiron vám také řekné, ať si promluvíte s jejich vůdcem Ken’Udzem. Prozkoumejte tedy sídlo a pralidí, a když půjdete stále rovně, projdete okolo dvou panterů, tak narazíte na Ken’Udze. Po rozhovoru s ním nastává známý úkol a to získat si jak jeho důvěru, tak důvěru ostatní Pralidí. Ken’Udz vás pak odkáže na Algiriona, který většinu času tráví v knihovně kousek za vámi. Promluvte si tedy důkladně s Algirionem a zeptejte se jej na chrám (200 exp), na boj se skřety (300 exp), na ostatní Pralidi a také na Cestu Sedmi Kroků. Algirion vám řekne, že zabitím prokletého paladina jste splnili první krok na Cestě Sedmí Kroků. Pokud chcete více vědět o Cestě Sedmi Kroků, tak si máte přečíst knihu Illuminatii. Tato kniha leží na stole, seberte ji a přečtěte (1000 exp).

Cesta Sedmi Kroků#1
Promluvte si pak znovu s Algirionem (200 exp) a máte jít za Sheer’Gharem, abyste mohli prokázat svou čest. Jděte tedy za Sheer’Gharem a promluvte si s ním. Tento druhý krok je poměrně jednoduchý, a když neutečete před jeho mečem, tak máte čest (500 exp) a tím za sebou také druhý krok Cesty Sedmi Kroků. Dále už můžete obcházet Pralidi libovolně, ale dále je nejlepší promluvit si s Khanem. Jeho podporu si získáte tak, když mu přinesete něco pořádného k pití. Nejlepší je asi dát mu láhev měsíčního svitu (800 exp a +5 síly), která jej skoro porazí, a máte jeho podporu. Dále si běžte popovídat s Flad’Nagem, který je v místnosti naproti Algirionovi. Flad’Nag k vám není zrovna vlídný a tak se na něj zajděte zeptat Algiriona a ten vám o něm něco řekne (200 exp). Nejlepší způsob, jak si Flad’Naga získat, je zahrát na jeho city. Jděte tedy za Flad’Nagem a postupně řekněte tyto tři věty: Víra v přátele může zahalit skutečnou pravdu o nich; Vím, jak hořká může být chuť zrady; Chci jenom... svobodu (1000 exp). Získáte tak jeho důvěru a zbývá zde už jen Balaiareth. Promluvte si tedy s Balaiarethem, který po vás chce, abyste mu přinesli krev Ognionsica a tedy ji musíte zabít. Také se zmíní o jisté Eli’Ne, která vám o Ognionsica řekne více, ale nemáte ji říkat, že jej chcete zabít. Ognionsica a Eli’Ne jsou v kraji pod Pralidmi, teleport do toho místa je v jeskyni u Ken’Udze. Vstupte tedy do teleportu...

Ocitnete se v novém světě plném bizarních a silných příšer. Od teleportu vyjděte rovně z jeskyně a hned odbočte doleva k soše s ohnivým golem. Tento golem je strážce Ognionsica. Golema zabijte a seberte z něj krystal. Z hrobky vezměte výbornou kuši s pár silnými šípkami, které si nechejte pro skutečné stavy nouze. Vlevo sejděte dolů a u pobřeží se spíše vyhněte podzemním aligátorům a jděte podél lesa až ke stanu. Tady se setkáte s dalším z Pralidí, ženou Eli’Ne. Nezabývejte se zatím dalšími věcmi, zvolte první dialog a pěkně ji oslovte, zeptejte se na Cestu Sedmi Kroků a vyfasujete úkol najít tři vzácné rostliny. Jedná se o Temný Šťovík, Trnité kapradí a Noční Aloe. Kdybyste někde narazili na Ognionsica, tak se mu vyhněte, protože jej zatím stejně nezdoláte. U Eli’Ne je kamenný můstek, který přejděte a tady zabijte párek podzemních mrchožroutů. Kousek od nich vpravo je poblíž stromu Temný Šťovík. Pro další rostliny se vraťte blíže k místu začátku a běžte doprava, tady zabijte pár brouků a u obětního kruhu také nemrtvé. Můžete zde najít zajímavé věci, ale zatím pokračujte dále až ke stěně, ve které je jeskyně. V této jeskyni kromě brouků najdete zbroj rytíře a u jejích vchodu vpravo je Trnité kapradí. Nakonec jděte stále doleva, až se přiblížíte k jeskyním trollům. Pokračujte stále doleva až k dalšímu trollovi, který stojí poblíž palisády a tady na stěně velkého zaobleného kamene je Noční Aloe. Zajděte všechny tři rostliny odevzdat Eli’Ne (1000 exp) a poté vám nabídne, abyste si s ní trochu užili. Tuto nabídku samozřejmě přijměte (500 exp) a trochu si tak přilepšíte. Eli’Ne se pak vydá kousek do lesa, kde se bude připravovat na jistý rituál. Ten ovšem začne až za dva dny. Tak se tedy nejlépe vyspěte v posteli ve stanu a pak běžte kousek za stan do lesa. Eli’Ne začně provádět rituál, ale objeví se temný mág, který vše komplikuje a tak jej zabijte. Znovu si pak s Eli’Ne užijete a máte její důvěru.

Podzemní svět
Jakmile máte důvěru Eli’Ne, tak se jí zeptejte, jak se z toho světa dostat. Může vám pomoc vytvořit teleport, ale potřebuje k tomu čtyři klíče, čtyři krystaly. První krystal Ognionsica jste našli poté, co jste zabili ohnivého golema jakožto strážce na začátku tohoto světa. Druhý krystal, krystal Bestie je schován v malé kapli, kterou stráží spousta břitev. Když se od stanu Eli’Ne vydáte dopředu po zamrzlé řece, tak jděte stále rovně až ke břehu a tady už potkáte spoustu břitev. Tady je kousek vpravo malá kaple a v ní krystal Bestie. Pro třetí krystal jménem krystal Démona jděte stále rovně až k jeskyním trollům. Trollové vám mohou dát zabrat, zvláště Prastarý troll, který je přímo u kaple za palisádou. Pokud na trolly nemáte, tak se napijte lektvaru rychlosti, rychle popadněte krystal a zmizte. Poslední tentokrát Kamenný krystal najdete za jeskynními trolly. Můžete tam jít buď cestou okolo vlevo, ale potkáte spoustu demoních panterů. A nebo to můžete proběhnout směrem nahoru okolo kaple u trolů. Tak či onak, nahoře více vpravo najdete kamenný kruh a tady seberte kamenný krystal a také Pohár Života. Kladivo zde nechte, protože by vám jej stejně Pralidé vzali a pouze tímto kladivem můžete zabít Ognionsica. Pokud si volíte cestu Beliara, tak použijte kladivo na jeho zabití, ale poměrně si tím zkrátíte mód a za Innose tady nechte kladivo raději ležet. Kousek doleva od kruhu, je kamenná bestie v podobě kamenného draka za 10000 zkušeností, kdybyste měli zájem. Jakmile tedy máte všechny čtyři krystalu, tak je odevzdejte Eli’Ne (1000 exp). Ještě než krystal použijete, tak se Eli’Ne zeptejte na Ognionsica a řekněte ji pravdu (když volíte Beliara, tak lžete - 100exp), tedy pravdu, že Balaiareth vás poslal, abyste získali krev Ognionsica, ochránce ohně (500 exp). Nakonec použijte krystal od Eli’Ne, abyste se teleportovali na chrám poblíž, tady můžete zabít nemrtvé a doběhněte do teleportu na druhé straně.

Cesta Sedmi Kroků#2
Pokud tedy pokračujete za Innose, tak vše zajděte oznámit Sheer’Gharovi (700 exp) a ten vás odkáže na Algiriona (500 exp) a ten vám sdělí, že mají pro Balaiaretha ampuli s falešnou krví ochránce ohně. Tuto ampuli vám má předat Flad’Nag, ale musíte mu říct heslo. Jděte tedy za ním a řekněte mu heslo, Orel Přistál (500 exp). Dostanete ampuli s falešnou krví, kterou předejte Balaiarethovi (1000 exp) a ten vám dá klíč s tím, že až budete na povrchu, tak jej máte vyhledat a pak zmizí. Jeho sídlo je ve skřetím teritoriu, kde v G2 byl schován Diego. Je za dveřmi, ke kterým vám dal klíč. Poté si promluvte s Ken’Udzem, že jste získali důvěru všech Pralidí (2000 exp) a máte si zatím najít svého Pána a vůdce. Máte dvě možnosti a to Aligiriona (magie) nebo Sheer’Ghara (boj). Algirion vás může naučit křišťálové magii a může vás také učit magické kruhy. Sheer’Ghar vás zase můžete naučit boj s obouručními zbraněmi na 100% a další věci ohledně boje. Volba je na vás a jednoho z nich si tedy vyberte (1000 exp). Od každé z nich dostanete dar a pak si běžte promluvit s Ken’Udzem. Ken’Udzi oznamte, že jste si zvolili svého Pána a pak vám dá vědomostní test. Odpovídejte postupně Stín, Smrt a Temnota (1500 exp). Pak vás Ken’Udz odkáže za svým Pánem. Zeptejte se tedy svého Pána, co pro vás má (200 xp) a sdělí vám, že máte povoleno odejít ze země Pralidí a strážce vás pustí. Ale na povrchu musíte vyhledat pradávnou arénu, zvítězit v ní a přinést výhru, Krystal Vítězství. Pro přímé povolení si ještě musíte zajít za Ken’Udzem, který vám zadá úkol (500 exp). Musíte zjistit, co kují Mágové vody a proč skutečně shromažďují takové množství rudy. Máte přinést nezvratné důkazy a máte na to sedm herních dní, což je dosti dlouhá doba. Nyní jděte do haly na začátku a napravo od mříže je panel, kterým otočte, a mříž se otevře. Jděte dále chodbou, na mostě promluvte se strážcem portálu (1000 exp), projděte teleportem do dolu a pak jděte rovně na konec chodby, abyste se vrátili do Kolonie.

Když už jste v Kolonii, tak můžete zařídit spoustu věcí, ale první seženeme požadované důkazy. Pokud ještě nemáte přístup k Vodním mágům, tak okolo stráží proběhněte s vytasenou zbraní. Jako první jděte do knihovny Vodních mágů a pod stolem s knihami seberte jistu knihu, kterou si přečtěte a jděte okolo Saturase dolů k rudné hale, ale u mostu se zastavte. Skočte do díry a pod mostem je truhla (LLLPLP), ve které najdete Saturasovi soukromé zápisky. Opět přečíst (500 exp) a posledním důkazem je kniha, která je v truhle v jeskyni poblíž kamenného kruhu u Xardasovy potopené věže (Pašeráci - quest Hledání pradávných artefaktů - část C a D). Pokud chcete, tak si můžete vylepšit výzbroj u kováře Argorna a také případně doplnit zásoby. Také zajděte do tábora fanatiků a oznamte Baal Kolisovi, že jste se setkali s Pralidmi (500 exp - quest Pátrání po Pralidech). Můžete se také vydat do tábora v bažinách, abyste zde našli deník kryptologa (quest Pomoc pro Diega), který na osvětleném ostrůvku, na podstavci v pravé části bažin. A nakonec se ještě vydejte získat krystal Vítězství.

Pradávná Aréna (Fiddler)
Promluvte si s Fiddlerem a řekne vám o aréně samotné a její historii (100 exp). Čekají na vás čtyři soupeři, které musíte zabít, abyste si krystal Vítězství zasloužili. První je templář Psycho. Promluvte si s ním a v aréně jej pak zabijte. Oznamte to Fiddlerovi (200 exp) a jako dalšího vyzvěte žoldáka Bronna. Jeho smrt opět oznamte Fiddlerovi (500 exp). Dále je zde rudobaron Beowulf, který už vám může dát trochu zabrat, takže se dobře vybavte. Beowulfa vyzvěte, zabijte ho a oznamte to (800 exp). Jako poslední je zde elitní skřet Morht’Gnar, kterého také zabte a oznamte to Fiddlerovi (1000 exp), který vám dá krystal Vítězství a také vám nabídne, že by chtěl bojovat po vašem boku. Je to dobrý spolubojovník a po každém spánku vás postupně podle vašich činů otravuje a na konci od něj získáte překvapení. Když jeho nabídku přijmete, tak dostanete quest Přítel, který je zbytečné popisovat, Fiddler jej postupně splní s vámi a pak se od vás odpojí.

Cesta Sedmi Kroků#3
S důkazy, krystalem Vítězství, dopis od Kolise a deníkem kryptologa se vraťte do sídla Pralidí. Krystal Vítězství odevzdejte Sheer’Gharovi (1000 exp) a řešení dopisu a deníku najdete ve správných questech (Pátrání po Pralidech - Pomoc pro Diega). Jděte za Ken’Udzem a oznamte mu nalezení všechny důkazů a na konci rozhovoru jej ovládne mocná síla a omráčí jej. Objeví se pár nemrtvých potvor a elitní skřety. Promluvte si pak s Algirionem a Sheer’Gharem (2x2000 exp). Musíte se postarat o Uriziela a na cestě můžete potkat nějaké draky, ale ne všichni draci jsou zlí. Při cestě k teleportu ještě potkáte Temného Akolitu (1000 exp), kterého po rozhovoru zabijte. Vraťte se až do Kolonie a vydejte se do skřetího teritoria, kde se musíte zabít Balaiaretha. Balaiareth je ukryt v jeskyni za dveřmi, od kterých vám dal klíč. Tato jeskyně je na místě, kde byl v G2 Diego a hlídal bedny s rudou. Když se od hlídané brány skřetího teritoria za skálou vydáte doleva, tak to hned najdete. Otevřete tedy dveře a připravte se na tuhý boj. Přistupte k Balaiarethovi, který na vás po chvíli zaútočí. Doporučuji během rozhovoru tasit zbraň. Balaireth je velice rychlý a jeho údery vám uberou hodně zdraví. Musíte jej zkrátka sekat co nejrychleji a musí vás, co nejméně strefovat a ranit. Jakmile je Balaireth mrtev, tak z něj seberte teleportační krystal. Můžete ještě vyrabovat truhly (LLPLLPPLPL a LLPPLPLPPLPLLPPPP), opět se vybavte a použijte teleport. Přemístěte se na hory Kolonie, tady zabijte pár nemrtvých a ještě než vstoupíte do teleportu tak vlevo je nemrtvý mág a u něj dobré roucho. Poté vstupte do teleportu...

V novém světě vás přivítá Temný mág, kterého musíte také zabít. Jděte směrem nahoru dírou až ven, kde vás přivítá neviditelný strážce, není těžké ho zabít. Můžete se zde po světě projít, ale nic zajímavého tu zatím nenajde. Jděte tedy k hradbě a promluvte si s drakem. Můžete jej zabít a nebo mu pomoci a on zase pomůže vám. Doporučuji druhou možnost, protože drak je docela tuhý oponent. Promluvte si tedy s drakem (500 exp) a nabídněte mu, že najdete jeho vejce, které Uriziel ukryl někde po Zamlženou věží. Musíte se tedy vrátit do Kolonie a vydejte se do tábora v bažinách. Před táborem je vlevo se stěně jeskyně, před kterou jsou krysokrti a taky jeden aligátor. V této jeskyni zabijte dva elitní skřeti a za náhrobkem seberte dračí vejce. Pokud máte možnost, tak si dostaňte sílu na 200, protože za chvíli najdete výborný meč. Vraťte se tedy zase do světa s drakem a předejte mu jeho vejce (2000 exp), pak drak zmizí. Dostanete krystal, který vás teleportuje za bránu a její hradby. Před teleportem se dobře připravte, protože se přemístíte přímo doprostřed tábora skřetů. Po teleportu rychle utíkejte k hradbě a třeba vběhněte do věže, aby se vám lépe manévrovalo. Když si vydáte směrem doleva podél hradeb, tak najdete menší tábor asi lovců skřetů, ale nic od nich nečekejte. Při rozhovoru s jejich velitelem Drowem dojde tak akorát k potyčce, ale zase u nich můžete najít zajímavé věci. Když se od jejich tábora otočíte přímo k budově s démonem a šamanem Beliara, tak jděte doleva ke kamennému kruhu, zabijte nemrtvé a v kameni najdete skvělý obouruční meč (200/200 +25 bonus). Kousek odsud můžete pro zkušenosti zabít Pradávného trolla.

Nyní se vydejte k hradu, kde vás první zastaví další temný mág. Opět nezbývá než jej zabít a pak můžete vstoupit do věže za mocným Urizielem. Je jen na vás, jestli přijmete jeho nabídku, ale odmítněte, protože by vás Uriziel jen využíval. Po odmítnutí jeho nabídky na vás sešle mocné kouzlo a pak na vás zaútočí. Neměl by být velký problém jej zabít, především na blízku, kdy mu neumožníte seslat kouzlo. Z jeho mrtvoly pak vezměte jeho hlavu jako důkaz a také jeden krystal. Tento zelený krystal aktivujte a teleportujete se do horního patra věže. Tady se setkáte s vyslancem Innose, s představitelem tohoto boha (1000 exp). Pak si popovídejte s druhým mužem, se synem Innose, který je nejvzácnějším Temným Tajemstvím (5000 exp). Více se dozvíte od něj samotného. Po rozhovoru se teleportujte dolů do tábora skřetů a pak si navijákem otevřete mříž, dále už strefíte. Opět v Kolonii se dostaňte k Pralidem a promluvte si první s Sheer’Gharem a oznamte mu, že jste našli Dítě Innose (1000 exp). Dostanete skvělou zbroj paladina, pokud jste si zvolili cestu boje a od Algiriona zase parádní roucho, pokud jste mág. Tak či onak si promluvte s oběma a pak se vydejte za Ken’Udzem, který chce první důkaz Urizielovi smrti. Ukažte mu tedy hlavu Uriziela (3000 exp) a také mu oznamte nalezení a zachránění jejich největšího Temného Tajemství (1000 exp), syna Innose. Tím jste splnili quest Pralidé a i Cesta Sedmi Kroků, i když poslední krok ještě není u konce. Jak poznamenávají autoři v deníku, tak poslední krok učiníte, až zničíte bariéru.
tonyskate
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 452
Registrován: pát 04. led 2008 23:03:09

Příspěvekod helpo1 » pát 08. srp 2014 19:00:18 » Re: Temná Tajemství - Návod
Úkol Chromanin / Tajemství Eremita

Verze 1.04

První chromanin má kostlivý mág v Zamlžené věži.
Druhý chromanin je na místě výměny (start).
Třetí chromanin je v klášteře s ohniskem (při truhle).
Čtvrtý chromanin je na vrchu věže v OC.
Pátý chromanin je v zatopené Xardasově věži (levá odbočka).
Šestý chromanin má Thangor.



Verze 2.02

První chromanin má kostlivý mág v Zamlžené věži.
Druhý chromanin je na místě výměny (start).
Třetí chromanin je v klášteře s ohniskem (při truhle).
Čtvrtý chromanin je na vrchu věže v OC.
Pátý chromanin je při navijáku v trolím kaňonu (Diegovo ohnisko).
Šestý chromanin má Thangor.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Úkol má originálně v TT zadat právě Tajemný poustevník (v jeskyni při jezírku mezi Cavalornovou chatou a fanatiky). Vždy, když mu jeden chromanin přinesete (nejdříve si je přečtěte), dá vám informace o lokaci dalšího. Druhý až pátý chromanin se objeví po přečtení předešlého, šestý ne. Abyste získali šestý, musíte za Eremitem/Poustevníkem zajít po nalezení pátého chromaninu. Poutník prostřednictvím vás odkáže Thangorovi o prokletí Pralidí. Vy to Thangorovi zopakujete a ten se strachy... rozloučí se šestým.

Na to, abyste jej od Thangora dostali, nemusíte dokonce mít ani respekt Pašeráků (tedy Thangor bude odmítat mluvit o všem ostatním, ale o tomhle si s vámi promluví). Pokud jste však již splnili úkol Dodavatel rudy ve prospěch NC nebo OC, Thangora musíte zmlátit, jelikož s vámi neprohodí ani slova o ničem (včetně tohohle).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eremit vás prokecne:
  • když ho naleznete (200 exp) - dá vám quest a řekne vám o první knize (pod věží zahalenou v mlze věčného neživota - Zamlžená věž).
  • když mu odevzdáte první chromanin (300 exp) - řekne vám o druhé knize (kde to všechno začalo - místo výměny).
  • když mu odevzdáte druhý chromanin (400 exp) - řekne vám o třetí knize (kde modlitba dávala smrtelníkům moc "změny tvaru", (1.04 přeloženo jako "moc krystalů") - klášter).
  • když mu odevzdáte třetí chromanin (500 exp) - řekne vám o čtvrté knize (na věži starého hradu, dotýkající se nebes, kde budou mít brzy draci hostinu - věž Starého tábora).
  • když mu odevzdáte čtvrtý chromanin (600 exp) - řekne vám o páté knize (2.02 kde drží stráž nad (ohniskovým) kamenem veliká bestie - Trolí kaňon; 1.04 propast v zemi - zatopená Xardasova věž).
  • když mu odevzdáte pátý chromanin (700 exp) - řekne vám o šesté knize (mocný člověk, který o sobě skrývá pravdu atd. a ať mu vzkážete o prokletí Pralidí - tohle přinutí Thangora, aby vám dal šestý).
  • když mu odevzdáte šestý chromanin (1000 exp) - řekne, že ukončil svou cestu a že Pán jej odmění mocí Prastarých (Pralidí).
  • když jej pak oslovíte, že již má všechny knihy (500 exp), řekne, že vás vidí poprvé v životě a že nemá čas zodpovídat vaše dotazy; pokud chcete najít jeho Pána (a své odpovědi), musíte jít na místo na hranici světa živých a mrtvých (oděje se do roucha temného mága a zmizí k Balaiarethově jeskyni)
Za rozhovor s Thangorem (při získání šestého chromaninu) je dalších 500 exp.

Když přijdete k Balaiarethově jeskyni, řekne vám, že jeho mistra nesmíte rušit a napadne vás (500 exp). Tím je úkol dokončen. Má u sebe:
  • Chromaniny I-VI (0, 300, 500, 700, 850, 1000 exp)
  • 10 extraktů hojivé síly (HP +70)
  • 10 extraktů magické energie (MP +50)
  • Mágův prsten II (MaxMP +20, MaxHP +40)
  • Magickou hůl (2H, DMG 60, STR 50, +5%)
Obrázek
Uživatelský avatar
helpo1
Uživatel
 
Příspěvky: 779
Registrován: úte 12. říj 2010 13:09:30
Bydliště: forum.gothicz.net


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé