Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Příspěvekod Vila de Este » sob 23. lis 2019 21:44:49 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Oukej, díky za info. Mám tu další 2 věci. Po cestě pro ohnisko do horský pevnosti jsem narazil na odpodlíky a Olivera, ale nikdo se mnou nechce mluvit. A potom na vrcholu pevnosti je truhla co potřebuje klíč, ale já tam všechno vybral a otevřít mi stejně nejde.
Mimochodem našel jsem už 2 využití levitačních lektvarů, dobrej nápad ;)
Uživatelský avatar
Vila de Este
Uživatel
 
Příspěvky: 26
Registrován: pon 01. bře 2010 17:52:47

Příspěvekod Fawkes » pon 25. lis 2019 22:41:53 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Vila de Este píše:Oukej, díky za info. Mám tu další 2 věci. Po cestě pro ohnisko do horský pevnosti jsem narazil na odpodlíky a Olivera, ale nikdo se mnou nechce mluvit. A potom na vrcholu pevnosti je truhla co potřebuje klíč, ale já tam všechno vybral a otevřít mi stejně nejde.
Mimochodem našel jsem už 2 využití levitačních lektvarů, dobrej nápad ;)

Oliver a Odpadlici - nedokoncene :) pre nich mam plan, ale este som sa nedostal k realizacii.
Truhla v pevnosti - nedokoncene. Truhlice vo vezi, kde najdes mrtveho dobrodruha su takisto prazdne - nic som tam zatial nedal. Rozmyslam, co s tym spravit.
Levitacne lektvary som pridal viac menej pre zabavu :) niesu potrebne pre ziadny quest - tak som rad, ze si nasiel vyuzitie :D Ako si ich pouzil ?
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 157
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Vila de Este » úte 26. lis 2019 13:57:21 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Jasný, řek bych, že se těšim na další verzi, ale asi to nebude kompatibilní s rozehranu hrou, co? :D
Já myslel, že je to takovej vtípek, že koukal přes mříže na truhly, zabil se u pokusu se k nim dostat a já pak zjistim, že to bylo pro nic :D
K těm lektvarům, jelikož jsem ještě neměl akrobacii, tak jsem jeden využil k dostaní se k truhle tam nahoře jak je klášter a z odměny jsem měl pak smíšené pocity :D
A druhej jsem použil v pevnosti abych se dostal na ohniskovou plošinu, kromě ohniska je tam i pár mincí, co bych telekinezí určitě nezískal :D
Uživatelský avatar
Vila de Este
Uživatel
 
Příspěvky: 26
Registrován: pon 01. bře 2010 17:52:47

Příspěvekod Fawkes » úte 26. lis 2019 15:16:17 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Vila de Este píše:Jasný, řek bych, že se těšim na další verzi, ale asi to nebude kompatibilní s rozehranu hrou, co? :D

Bohuzial nebude - upravujem tam moc veci, ktore by save uplne rozbili :)
Vila de Este píše:Já myslel, že je to takovej vtípek, že koukal přes mříže na truhly, zabil se u pokusu se k nim dostat a já pak zjistim, že to bylo pro nic :D

To znie celkom zaujimavo, mozno to tak necham :P
Vila de Este píše:K těm lektvarům, jelikož jsem ještě neměl akrobacii, tak jsem jeden využil k dostaní se k truhle tam nahoře jak je klášter a z odměny jsem měl pak smíšené pocity :D

:D :D :D dufal som, ze to niekto najde tymto sposobom :D :D :D
Vila de Este píše:A druhej jsem použil v pevnosti abych se dostal na ohniskovou plošinu, kromě ohniska je tam i pár mincí, co bych telekinezí určitě nezískal :D

Namiesto tych minci tam dam nieco ine, zaujimavejsie ;)

Za aky tabor hras a ako daleko si sa uz dostal ?
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 157
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Vila de Este » úte 26. lis 2019 16:43:45 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Hraju za sektáře, protože jsi tu někomu doporučoval, že tam je toho přidáno nejvíc (a mám róbu Guru! :D). Jinak akorát jsem dokončil ohniska.
Uživatelský avatar
Vila de Este
Uživatel
 
Příspěvky: 26
Registrován: pon 01. bře 2010 17:52:47

Příspěvekod Fawkes » stř 27. lis 2019 0:32:23 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Vila de Este píše:Hraju za sektáře, protože jsi tu někomu doporučoval, že tam je toho přidáno nejvíc (a mám róbu Guru! :D). Jinak akorát jsem dokončil ohniska.

A uz si zabil Dustyho ? Ak mas robu - tak ti Cadar urcite povedal co mas spravit:
SPOILER:
Kliknutím odkryjete skrytý text
Pouzi na neho svitek Ovladnuti - tak sa dostanes do jeho mysle. Zatial som neupdatoval navod ... ale pomocou kuzla Ovladnuti by si mal byt schopny ovladnut potom jednoho z demonov (ovladni ho pokial mozno z co najblizsej vzdialenosti - aby si nestratil kontrolu pocas bitvy). S ovladnutym demonom mozes zabit postupne ostatnych demonov co su v Dustyho mysli. S kazdym zabitym demonom ten tvoj naberie silu a zdravie. Takto by si mal byt schopny zabit vacsinu demonov, a nakoniec by mal byt tvoj ovladnuty demon dost silny na zabitie Dustyho.
Skrytý text může obsahovat důležité informace o obsahu, které mohou pokazit prožitek ze hry, nebo zkazit nějaké překvapení připravené pro hráče.

Este ma napada - ako si sa dostal k Levitacnym lektvarom - videl si NPC padat z oblohy, alebo si ho uz nasiel na zemi ? :D
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 157
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Vila de Este » stř 27. lis 2019 9:16:30 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Jo jo, Dustyho už mám za sebou.
SPOILER:
Kliknutím odkryjete skrytý text
Jo takhle, já ty démony zabíjel normálně, prosekal jsem si cestu k Dustymu (tak abych se vyhnul těm lordům, ty sem nedával :D) a když mi ho ani na několikátej pokus nešlo zabít tak jsem zkusil ovládnou démona a ten s Dustym už problém neměl. :)
Skrytý text může obsahovat důležité informace o obsahu, které mohou pokazit prožitek ze hry, nebo zkazit nějaké překvapení připravené pro hráče.

Neviděl jsem ho, jenom si tak běžim zvenku kolem starýho tábora a najednou hroznej křik, tak koukám co se stalo a nikde nic pak jsem ho nějak náhodou našel :D
Uživatelský avatar
Vila de Este
Uživatel
 
Příspěvky: 26
Registrován: pon 01. bře 2010 17:52:47

Příspěvekod Fawkes » sob 30. lis 2019 7:36:52 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Do Vianoc by som rad vydal dalsiu beta-verziu na testovanie, a tak som si hovoril, ze spisem mini-update noviniek:

Uprava AI
  • Ak napadne hrac NPC, vsetky jeho priatelske NPC, ktore napadnutie vidia ho budu branit.
  • Ak sa hrac snazi vypacit zamok a zlomi kluc, je sanca 50/50, ze sa spiace NPC zobudi a prichyti Vas pri kradezi.
  • NPC, ktore hraca vidia sa plizit v chatrci ho budu sledovat. (Predtym sa po hracovom odchode z chatrce vratili ku svojej kazdo-dennej cinnosti)
  • Ak NPC narazi na ine mrtve NPC - tak bude na jeho mrtvolu reagovat - pribehne, skontroluje a potom sleduje podozrivych (hraca) :)
  • Ak NPC pristihne hraca okradat ine NPC - tak ho napadne a zavola Straze.
Pridany system zlocinu
Kazdy tabor ma Strazcu poriadku - u ktoreho sa hrac bude musiet zodpovedat za svoje zlociny: Thorus pre Stary tabor, Cor Angar pre Tabor v Bazinach a Gorn pre Novy tabor. Kedze sme v Trestaneckej Kolonii, kde su sami zlocinci tak obycajna kradez a napadnutie nebudu pokutovane. Ak ale hrac zmlati do bezvedomia alebo zabije clena tabora, tak bude musiet zaplatit pokutu. Podobne ako v G2A cim viac svedkov zlocin bude mat, tym vacsiu pokutu bude musiet hrac zaplatit.
A podobne ako v G2A hrac ma moznost svedkov zlocinu umlcat:
  • Kuzlo Sarm - ocarovani svedkovia na zlocin zabudnu.
  • Kuzlo Strach - ocarovani svedkovia od strachu zlocin nebudu hlasit.
  • Zabitie - svedka zlocinu umlci takisto :)
Ak mate v tabore nejaky zlocin, tak Vas straze nevpustia do dolezitych casti tabora - ku Gomezovi, Y'Berionovi ani k Magom Vody. Jedine umlcanim svedkov, alebo zaplatenim pokuty mozete svoje zlociny odcinit a teda zase ziskate pristup do dolezitych casti tabora. Kazdy tabor bude tolerovat iba urcity pocet prestupkov - ak prekrocite hranicu unosnosti - tak ste v tabore skoncili.

Spravil som male video, ktore ukazuje postupne:
  • Utok na clenov Tabora v Bazinach - priatelske NPC, ktore su nablizku budu branit obet.
  • Napadnutie, vrazdu a umlcanie svedkov.
  • Pacenie zamkov + zlomenie pakluca + reakcia NPC.
  • Okradnutie a nasledne zabitie Kyla pocas spanku.
  • Okradnutie kopacov sediacich pri ohni.
  • Reakcia NPC na mrtvolu.
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 157
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Leskly_Zalud » ned 29. pro 2019 20:11:05 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Tak jsem zpátky, poslední aktualizaci stahuju a dám se do toho, ať tvůj majstrštik, Fawkesy, brzy konečně fachčí jak má...
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » ned 29. pro 2019 22:37:00 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Leskly_Zalud píše:Tak jsem zpátky, poslední aktualizaci stahuju a dám se do toho, ať tvůj majstrštik, Fawkesy, brzy konečně fachčí jak má...

Ahoj :D este som poslednu verziu neuploadoval - je tam niekolko problemov sposobenych upravou AI - napriklad NPC, ktore maju utocit neutocia, tie co nemaju utocit utocia atd. prosim o trpezlivost a ospravedlnujem sa za predbezne slubovanie dalsej verzie :oops:
Do Vianoc by som rad vydal dalsiu beta-verziu na testovanie ...

Velmi opatrne by som to odhadol este na 1 tyzden.
P.S. dakujem, ze na mod myslis a chces testovat :!:
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 157
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Leskly_Zalud » pon 30. pro 2019 13:33:55 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
zvláštní, ve verzi 6.1 neměl mordrag v první hře luk, zatímco v druhé hře luk najednou měl...

Mimochodem, jde 6.1 dohrát za nový tábor, chci mít stajl jako Anmar :D
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron