Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Příspěvekod ondrasu » čtv 24. srp 2017 13:00:56 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Zrovna po letech stahuju specialne kvuli tomuhle modu gothic 1,tak sme zvedavej jestli si vubec vzpomenu jak ho hrat :D .JInak co sem procital tohle forum sis s tim dal neuveritelne prace a to se malokdy vidi,jen tak pro ostatni neco jeste takhle slozityho udelat.Takze diky a du zkkouset.
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod ondrasu » čtv 24. srp 2017 13:26:10 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Akorat kdyz uz to mam nainstalovane a chce mi to skocit do hl.menu mi to vyhodi chybu a padne to,takze si nezahraju :D Ale treba to je nejaka prkotina,ja sem na tyhle veci drevo tak pockam treba vydas nejakou opravu,jo a gratuluju k mimcu.
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod Fawkes » čtv 24. srp 2017 20:08:47 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj Ondrasu, aj ja som na tieto veci drevo - preto nemam na to instalacku a musis to robit takto manualne :D
Zkus mensi trouble-shooting:

Na predchadzajucej stranke som upravil navod na 'instalovanie' pridal som 4-ty krok - na toto som povodne zabudol, aby mod pracoval s upravenym svetom, novymi animaciami a meshmi tak som si u seba tieto subory iba 'vypol' a do modu som ich nezkompiloval, preto urob to iste prosim...

Spustaj hru cez GothicStarter_mod.exe
Na tomto exe subore nastav kompatibilitu na Windows XP (Service Pack 2)
Obrázek
A pri spustani modu urcite nezabudni zaskrtnut Reparse Scripts
Obrázek

Ak toto nepomoze - tak mi prosim posli do spravy printscreen chyby co ti tam vyskoci.
Naposledy upravil Fawkes dne úte 29. srp 2017 13:52:13, celkově upraveno 2
Knowledge is power.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 138
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod ondrasu » pon 28. srp 2017 15:52:09 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj,diky za odezvu.Tak sem postupoval a ja to zmakl :D Akorat sem si v menu starteru musel zaskrtnout to cos mi posilal na tom screenu plus ze chci vypnout muziku jinak mi litala chyba,bohuzel sem takova guma ze ani nevim jak se dela screen :D No ale tedka uz du zkouset tak ti pak napisu dojmy,zni to paradne,ahoj.
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod Fawkes » pon 28. srp 2017 18:12:46 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj Ondrasu,
Super :) Ten zvuk je divny - ten by nemal byt problematicky ... skoda ze nemas ten printscreen :D
Este mozno jeden check pre teba - ak hned na zaciatku po spusteni hry nevidis v lavom hornom rohu tieto informacne spravy v ciernom rame a ak modry manabar nieje pod cervenym hpbarom tak sa nespustili vsetky casti kodu - suvisi to s tym 4-tym krokom - tak potom nezabudni zmenit nazvy tych suborov ;)
Naposledy upravil Fawkes dne úte 29. srp 2017 14:09:43, celkově upraveno 4
Knowledge is power.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 138
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod ondrasu » pon 28. srp 2017 19:36:23 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Jo,tuto sem tam mel.Par postrehu,nez sem zaskrtl ve starteru aby se hra spoustela v okne padala hra pri obchodu s nekterymi obchodniky(fisk,dexter)U diega nejde zvysit obratnost ani sila o vic jak jeden naraz,i kdyz vyberu mozbnost +5.A ted pozitiva :wink: Tenhle mod je az na obcasny pady hry uplne super,konecne vyvazena obtiznost npc,questu mnohem zivejsi svet,spousta novejch moznosti a konecne ma ruda smysl,sem nadsenej a az bude dotazenej do konce si myslim ze to bude nejlepsi mod do g1,protoze ho dela aspon pro me zatim po vsech strankach lepsi a pritom to ma snad jeste vic atmosferu gothica
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod Fawkes » pon 28. srp 2017 20:50:03 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj ondrasu :)
Vyzera to tak, ze ako moj prvy oficialny betatester si hned odhalil par bugov :D
Nakup atributov - zabudol som dopisat do kodu na nakup 5 tich bodov * 5 - bude fixnute s dalsim 'patchom'
Obrázek

Pady pri obchodu sa mi este nestali :( ale je mozne, ze som ich opravil medzicasom (po uploade na webshare som odhalil chybu pri iniciovani LeGo G1 balicku - je mozne ze je to spojene s tym) ... uvidime az vyjde dalsia upravena verzia (casom) ;)

Som rad, ze sa ti mod zatial paci - som si isty, ze si este plno questov neobjavil :) Bol by som rad, keby si pokracoval v hrani a 'betatestingu' a dal mi aj dalsi feedback ak narazis na nejake chybky :) diky moc!
Naposledy upravil Fawkes dne úte 29. srp 2017 14:10:52, celkově upraveno 6
Knowledge is power.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 138
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod ondrasu » úte 29. srp 2017 9:09:56 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj,tak ma par postrehu.V dole staryho tabora maj vsichni obchodnici prazdny inventare takze nemam kde smenovat zbozi za rudu :D Ve starym tabore uz sem obchodnikum nenechal ani nuget,a fortuno v bazinach taky,dal ukol s krysokrtim sadlem asi nepude dokoncit pac snaf nereaguje a porad mi dava jenom ragu 8-) a posledni na co sem zatim prisel je ze kdykoliv sem v blizkosti stareho tabora nebo v nem mi casto vyskakuje hlaska ,,itamarrow,,ale da se to odklikat a jede se dal,jinak novy ukoly sou paradni,hlavne ten s nefem,konecne se nevaly jak hromada hnoje v jeskyni ale je za nej zabavnej quest.Tedka zacinam linii s lupicema tak sme zvedavej,kazdopadne jestli se podari optimalizovat tuty chybky tak mam jistotu ze gothic zase dohraju nescetnekrat jak pred lety :wink: Az na neco prijdu dal zas napisu
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod Fawkes » úte 29. srp 2017 13:09:00 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Super, super :)
Ti obchodnici niesu ani tak chyba ako skor nedodelek :D (mnohym obchodnikom som este nepridal inventar)
Snaf a krysokrti sadlo na druhu stranu chyba je, namiesto funkcie NPC_KnowsInfo som pouzil NPC_HasItems (zaujimave ze to Gothic dovoli pouzit) preto to nefungovalo - bude opravene :)
Obrázek
Ta hlaska 'itamarrow' to znie zaujimavo - a netusim cim by to mohlo byt :( (az mi mimco da viac nez 10 minut volna, tak zkusim u seba cistu instalacku - lebo to mam v tej svojej developerskej verzii, tak je mozne, ze nevidim vsetky chyby, ktore by som videl u novej instalacii :oops:
Knowledge is power.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 138
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod ondrasu » úte 29. srp 2017 15:32:53 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
JAsne,ale zatim nic zavaznyho kuli cemu by se neslo dostat dal,takze pojedu dal :wink:
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod Fawkes » ned 03. zář 2017 19:04:55 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj ondrasu / vsetci,
Tak som po chvile googleni objavil fix na fullscreen problem s G1 a G2 na Win 8 a vyssie - mozno sa Vam to bude tiez hodit:
https://community.pcgamingwiki.com/file ... een-fixes/
Knowledge is power.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 138
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Darkenius » ned 03. zář 2017 22:40:57 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Fawkesi, držím ti palce, at' mod úspěšně dokončíš. :D 8-)
Let me introduce myself. My name is Darkenius Storm. And I'm....Demon from hell. Obrázek

My body lives in physical realm, but my soul lives in material realm. I'm the gate between them.

MOD NEMESIS (demo verze)již ke stažení!
Uživatelský avatar
Darkenius
Uživatel
 
Příspěvky: 59
Registrován: stř 01. srp 2012 10:01:40
Bydliště: My body lives in physical realm, but my soul lives in material realm. I'm the gate between them.

Příspěvekod ondrasu » pon 04. zář 2017 11:50:42 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
No pekne ty,parada uz hraju fulscreen :wink:
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod Fawkes » úte 03. říj 2017 15:19:19 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj, myslim, ze koncom tohoto mesiaca by som mohol vydat Betu #2.
Spisal som par noviniek, co obsahuje oproti predchadzajucej verzii:

Obrovske mnozstvo opravenych bugov, ktore objavil Ondrasu - velka vdaka!!
Opraveny crash, ktory vznikol ak sme po sebe spustili dvakrat moznost Nova hra (neboli totizto spravne iniciovane LeGo G1 tooly)
Mnozstvo bugov, na ktore som narazil ciste nahodou, a dokoncene niektore predtym iba 'rozrobene' questy.

Par novych questov a NPC - napr. skret menom Uggh'ra, ktoreho som v mode este chcel mat :) (do skretov som sa celkovo pocas tvorby modu hodne zamiloval, este aj teraz mi lezia v hlave!)

Uprava Alchymie
  • Upravene staty permanentnych lektvarov sily, many, obratnosti, zivota
  • Pridane zmiesavanie lektvarov many (doteraz sa dali zmiesavat iba lektvary liecenia)
    Zmiesavanie lektvarov som predtym nevysvetloval - je to nova schopnost ktoru sa hrac moze naucit. Zmiesanim 2 lektvarov ziska hrac 1 novy silnejsi o 10 HP:
      Lektvar zivota 30 HP + 30 HP > 70 HP
      Lektvar zivota 70 HP + 30 HP > 110 HP
      Lektvar zivota 110 HP + 30 HP = 150 HP
      Letkvar zivota 150 HP + 30 HP = 190 HP
Uprava Kovania
Pridana moznost pretavenia Rezavych mecov na ocel vo Vyhni.

Uprava lootu pre Goblinov
Odteraz mozu mat v inventari pytliky s rudou a magicke prstene (je mozne ze hrac ale nenarazi ani na jeden jediny za celu hru). Tento loot je generovany na zaciatku hry, takze save/reload pred zabitim Goblinov nemaju na loot vplyv.
Goblinom som okrem noveho lootu takisto zmenil zbrane - najcastejsie budu mat stary znamy Rezavy mec (ktory mozete pretavit na ocel), ale cas od casu v Kolonii narazia na nejaky ten krumpac, srp, sekyru:


Trochu bozskej prichute
Pridana Innosova svatyna na hrade a 5 Beliarovych svatyn rozmiestnenych po svete (za pomodlenie u Beliarovych svatyn 1 vedomostny bod za kazdu - celkovo 5, a 5 vedomostnych bodov u Innosovej - kedze je chudak v Kolonii plnej trestancov v nevyhode ;) )

Beliarove svatyne
    4 nove questy pre Beliara (viac by sa mi pacilo cislo 5! mate nejake napady na nejaky zaujimavy quest??)
    Za pomodlenie a obetovanie 10 tich bodov perm. zdravia dostane hrac svitok Vyvolanie kostlivca
    Za pomodlenie a obetovanie 100 tich bodov perm. zdravia dostane hrac svitok Vyvolanie demona
Innosova svatyna
Tak ako to bolo v G2A, tak aj tu moze hrac zlate mince pouzit pri modlitbe k Innosovi - za co dostane rozne bonusy (zdravie, manu, XP, LP, svitky, obratnost, silu)

Vylepsenie hernej atmosfery
Pridane krvave textury v klastore na hrade v pripade smrti Magov ohna a pre utok banditov na konvoj z Vonkajsieho sveta.
Pridane kamene zakryvajuce vstup do dolu pocas zavalenia dolu, aby bol dol skutocne zavaleny:
Pred zavalenim

Po zavaleni


'Nezaradene' novinky
Nova funkcia pre vkladanie itemov na freepointy a rotovanie podla freepointov - umoznuje kvalitnejsie vkladanie predmetov (vyzera to v hre lepsie nez pomocou Wld_InsertItem).

Upravena logika levitacie - teraz sa pitie lektvarov 'stackuje' a predlzuje sa dlzka levitovania - predtym sa mohol vypit iba jeden lektvar naraz.
Opravena funkcia Vetrnej paste - teraz spolahlivo odhadzuje NPC do vzduchu. (v ramci jedneho questu to bolo dolezite kuzlo, ale nie vzdy sa podarilo NPC kuzlom odhodit)

Par 'novych' (novych no - skor jemne upravenych povodnych) animacii - opat na vylepsenie hernej atmosfery.

Novy Easter egg v druhej kapitole na Morrowind ;)

Mud follower !?
Niekde tu na foru som uz hodne davno cital o modu na Mud followera - ten napad sa mi hned velmi pacil.
Neviem ako daleko to nakoniec zaslo - ale rozhodol som sa vytvorit do modu svoju vlastnu verziu ;)
Na Mudovi mi vadilo, ze vzdy ked chcel hracovi nieco povedat, tak hraca zastavil, hrac sa otocil k nemu a az vtedy mu to povedal. Aby sme zase pokracovali musel hrac dialog vypnut - hodne otravne.
V mode bude Mud svoje 'poznatky' davat hracovi na vedomie pomocou mimo dialogoveho okna - cim hraca nijak neobmedzi:


Mozno v buducnosti (Beta #3 ?)
Chcel by som pridat Mudovi nove dialogove moznosti, ale hlavne plne vyuzit jeho uz existujuce dialogy. Takze ked Mud napriklad prehlasi:
'Jsou tady lidi, kteri se me soustavne pokouseji mlatit. Hrozny chlapi z Noveho tabora. Opravdovi hrdlorezi. Reknu jim, at si to vyridi s tebou, to je k smrti vydesi.'
Spusti sa skript, ktory do sveta vlozi par Banditov, co potom pojdu po nasom hrdinovi.
Knowledge is power.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 138
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod ondrasu » stř 04. říj 2017 18:47:08 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Tak uz se na to hrozne tesim,vypada to dobre :D Kazdopadne muzu za sebe doporucit i predchazejici verzi :wink:
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé