Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Příspěvekod Leskly_Zalud » ned 06. led 2019 23:32:11 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
ne ne ne... ten inventař zmizí okamžitě po otevření aniž bych sebral item...
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Leskly_Zalud » ned 06. led 2019 23:37:42 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
No a v bažinném táboře mi nefungovala kovadlina ani brus...

Mimochodem, nechci vypadat jako kritik nebo prostě jen věčně nespokojenej člověk, tahle modifikace je oproti jiným počinům prostě skvostná, má velkej potenciál vezmeme-li v úvahu, že se na originální datadisk HÚ čeká už sedmnáct let... zkrátka se jen snažím podpořit autorův projekt :)
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » pon 07. led 2019 12:33:54 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Leskly_Zalud píše:ne ne ne... ten inventař zmizí okamžitě po otevření aniž bych sebral item...

Hmmm, zkusal som to teraz a slo to ok (mozno som to opravil medzicasom) zkusim este u viacerych NPC aby som mal istotu.

Leskly_Zalud píše:No a v bažinném táboře mi nefungovala kovadlina ani brus...

Mrknem na to :)

Leskly_Zalud píše:Mimochodem, nechci vypadat jako kritik nebo prostě jen věčně nespokojenej člověk ... zkrátka se jen snažím podpořit autorův projekt :)

Ani nahodou to tak nevnimam - dovod preco je tu to vlakno je, ze je to zatial stale nefunkcny mod, plny chyb :) A preto som velmi rad za kazdy feedback, kazde info o tom, co nefunguje mi pomoze to dokoncit - takze VELKE DIKY ! :wink:
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 150
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » čtv 10. led 2019 14:46:33 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Followeri
Mud (Stary tabor)
V mode som chcel uz pomerne dlhsiu dobu urobit z Muda (jedno z najmilovanejsich a najotravnejsich NPC v hre) followera, ktoreho by si mohol po boku uzit kazdy hrac. V predchadzajucich verziach som ho uz naprogramoval tak, aby hraca oslovoval mimo-dialogovymi okienkami - takze hraca neotravoval. Bohuzial sa mi ho podarilo aj rozbit (na co ma upozornil Beowulf) takze Vam povedal iba jednu jedinu hlasku, a potom bol uz ticho.
To je konecne opravene, okrem toho som Mudovi upravil jeho spravanie tak, ze mu mozete povedat, aby sa vratil do tabora, a on sa vrati, takze si ho mozete k sebe pribrat kedy chcete, a nemusite sa mu oblukom vyhybat.

Shrat (Tabor v bazinach)
Shrata som presunul z bazin do tabora, najdete ho posedavat vo vyreze (povodne zataraseny, v mode priechodny), ktorym sa dostanete k Baal Orunovi a Ghorimovi.
Okrem toho, ze sa k Vam moze pridat na cestach po Kolonii Vas teraz moze naucit Otevirani truhel a Kapsarstvi. Tym padom, mame v kazdom tabore niekoho, kto Vas moze naucit tieto schopnosti (Stary tabor - Fingers, Novy tabor - Wedge).
Shrat je podstatne silnejsi nez Mud - preto aby som to trochu vybalancoval, bude s Vami po Kolonii cestovat prvy den zadarmo, ale za kazdy dalsi den bude chciet zaplatit 30 kusov rudy.
Dalej Vam moze pomoct v rieseni niektorych questov pre Tabor v bazinach - samozrejme, nie zadarmo. Dalsia novinka u Shrata je - ze pre Vas moze otvorit zamknute truhlice.
Dajte mu pakluce, a za 10 kusov Vam otvori truhlicu (pakluce nahodne zlomi, takze ho musite zasobovat), ale ak Vas nebavi otvaranie truhlic, mate tuto moznost :) Samozrejme truhlice, ktore vyzaduju specialny kluc neotvori.

Novy tabor ???
Najslabsia cast modu, na ktoru sa este len chystam, po vydani Beta #5.
Tu ziadny follower v originale nebol, preto by ma zaujimal Vas nazor. Myslite si, ze mam pouzit nejake existujuce NPC? Ak ano, ktore? Alebo mam vytvorit uplne nove NPC?

Bludicka
Svojim sposobom takisto follower - ako som uz pisal bude Vas uporoznovat na predmety (ktore vidi). Mozete ju naucit za rudu nove schopnosti:
  • Liecenie - dotknite sa jej a vylieci Vas.
  • Zbieranie itemov - ak vidi item, pojde k nemu, a nebude Vas upozornovat, ale rovno ho vezme a da Vam ho do inventara. Ak to urobi v blizkosti NPC - tak NPC na bludicku zautocia, tak zabranim tomu, aby hrac mohol bludicku zneuzivat vo velkom :)
Uprava AI
Followeri budu o nieco 'chytrejsi'. Ak sa hrac plizi, budu sa plizit aj oni - hlavne kvoli navodeniu atmosfery.
Samozrejme im mozete dat lektvary na liecenie.
Po novom im mozete povedat aby Vas niekde pockali - a oni naozaj pockaju. Takze mozete Muda vziat k Staremu dolu, povedat mu nech pocka, a mozete sa vrhnut do dolu. Az vyjdete, poviete mu nech ide zase s Vami, a mozete pokracovat v priezkume Kolonie.
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 150
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Leskly_Zalud » pát 11. led 2019 21:14:42 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Postrádám možnost "Konec" v dialogovém oknu při krmení mého skřetího psa... :-(
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » ned 13. led 2019 2:16:58 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Leskly_Zalud píše:Postrádám možnost "Konec" v dialogovém oknu při krmení mého skřetího psa... :-(

Ahoj,
Moznost komunikovat s Vyvolanymi monstrami (Kostlivec, goblini kostlivec, demon, golem, skreti pes, krvava moucha, temny paladin) v dalsej verzii nebude. Vlastne nemala byt vobec - som to len testoval, ale nevymyslel som ziadne zaujimave vyuzitie :wink:
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 150
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » ned 13. led 2019 2:21:21 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Využití by určitě bylo - nastavit režimy chování - útočení na cokolv, na zvířata, na určitou frakci, stání na místě atd.
denny píše:Čau, hele něco jsme si o tobě dokázali zjistit, co se týče aktivity na Gothicz. ... Proto tě z týmu propouštíme. 

Emperor píše: jsi ostuda celé gothic komunity a k tomu navíc neschopný, zamindrákovaný a sebestředný lempl (to není nadávka, ale diagnóza, není v tom nic osobního)
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1215
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Leskly_Zalud » pon 21. led 2019 19:15:59 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
mimochodem, to kapsaření už funguje jak má (nejspíš sem měl konflikt kláves či co) .... :-))))
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » úte 29. led 2019 23:57:48 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beta verzia #5

http://forum.gothicz.net/viewtopic.php?p=584965#p584965

Tak konecne mam pripravenu dalsiu verziu. Nastastie sa stale najdu ludia co maju chut testovat a reportovat - Leskly_Zalud, Beowulf a Ondrasu - bez Vas by tato verzia nebola mozna.Takmer vsetky bugy, na ktore ste ma upozornili sa mi podarilo opravit - dakujem za pomoc!
A v neposlednej rade musim podakovat Marovi Rockdemonovi - ten ma doslova zasypal napadmi na nove questy, hlavne pre Novy tabor. Par z nich by bolo komplikovane vlozit do modu, ostatne su nielen zaujimave, ale verim, ze nebudu take zlozite na implementaciu :) Vacsinu z nich si necham v zalohe pre dalsiu verziu - kde by mohli vyplnit prazdne miesta v Novom tabore. 4 nove questy, ktore pramenili z Marovych napadov najdete uz v tomto mode (Gor Na Drak, Trestanec, Rybar a Jaxuv magicky prach)

Ondrasu navrhol uz niekolkokrat aby som vzdy s kazdou verziou vydal aj changelog s jednotlivymi upravavami a novinkami, a tak teda konecne zacnem:
(pozor, mozne spoilery)

Bugfixy:
  • Podarilo sa mi konecne sa zbavit ciernych informacnych okien - pri save/loade hry. (jupiii)
  • Vdaka kolegom z Nemeckeho fora by mali byt vyriesene aj okna s hlaskami:
    • U: OBJ: Script-object ,ITAMARROW not found ! Please correct instancename !
    • U: OBJ: Script-object ,,ITAMARROW not found ! Please correct instancename !
    • M: Invalid item (no name, no instance) put into inventory. Deleting it.
    Namiesto spustania modu skrz GothicStarter_mod.exe pouzivajte prosim odteraz GothicStarter.exe.
  • Itemy a lektvary obnovujuce manu ju naozaj obnovuju.
  • Snipes - predal Vam kluc od truhlice, ked ste sa truhlicu pokusili otvorit - zautocil na Vas.
  • Butcher - ked sa s nim pustite do pastneho suboja, cely Novy tabor na Vas zautocil.
  • Gorn - pri hladani Ohniska - ak by ste sa rozhodli prebojovat sa cez Bladea a jeho skupinu zoldnierov, na Vas utocil takisto aj Gorn.
  • Quest Ryzovy Lord - pri napadnuti Ryzoveho Lorda hraca napadli vsetci rolnici.
  • Baal Cadar ucil Magicke Kruhy zadarmo.
  • Followeri, co sa Vas snazili oslovit sposobovali brutalne zasekavanie hraca.
  • Follower Mud sa zasekol na jednom dialogu a ostatne uz nikdy nepouzil - opravene, vsetky dialogy (+ par novych) dostupne.
  • Animacia BARBQ_SCAV.MDS prenesena z G2A do G1 (takze NPC griluju mrchozrutov, predtym sa objekt nedal pouzit)

Nove questy:
  • Gor Na Drak - quest pre Novica (2. kapitola)
  • Trestanec - quest pre Stina (2. kapitola)
  • Gobliní prokletí (2. kapitola)
  • Golem (2. kapitola)
  • Rybář
  • Jaxův magický prach
Zmeny:
  • Pouzite nove verzie balickov Ikarus 1.2.1 a LeGo 2.5.1 (LeGo jemne modifikovane pre potreby modu, pouzite radsej oficialnu verziu)
  • Vyvolavacie kuzla - neuberaju Perma HP - prastary vyvolavac Ondrasu ma presvedcil, aby som to odstranil :)
  • Znizena cena ucenia Magickych kruhov na polovinu, predtym 1. kruh 10 LP a 1000 nugetov, teraz 1. kruh 5 LP 500 nugetov. (Ondrasu zase nebol spokojny ;) )
  • Quest Ryzovy Lord - po porazeni staci pokecat s Ryzovym Lordom, alebo Leftym, a cela jeho banda potom opusti tabor. Predtym ste museli pokecat s kazdym banditom osobitne.
  • Modrag ma u seba teraz Amulet Kuryru Mágu Vody. Ak by ste ho zabili - amulet si mozete vziat ;)
  • Shrat hracovi poradi meno konkretneho NPC, od ktoreho mozete svitok Spanku ukradnut.
  • Shrat moze hraca naucit Kapsarstvi a Otevirani truhel. Ak mu date pakluce - moze Vam za 10 nugetov otvorit rozne zamknute truhlice (ktore nevyzaduju specialny kluc).
  • Jemne zvysena rychlost otacania hraca.
  • Pridana Cierna ruda - tak ako v G2A spusti SlowMo efekt. Ciernu rudu mozete vytazit (ruda je ale velmi vzacna - je tu mala sanca na vytazenie), ale takisto ju mozete najst vo svete.
  • Bludicka - Torrez Vam po doneseni dopisu Magom Ohna ponukne novu odmenu - runu na vyvolanie Bludicky. (alternativne ju predava - a mozete si ju kupit)
  • Bludicku mozete naucit nove schopnosti - zbieranie itemov a liecenie (za rudu).
  • Svoje vyvolane NPC znicite tym, ze ich oslovite (tak ako v G2A).
  • Pochoden sa automaticky zhasne a vlozi do inventara ak vytiahnete zbran.
Uprava AI:
  • Follower dokaze teraz cakat na hraca hocikde vo svete (na najblizsom waypointe). Takze mozete Muda nechat cakat pred Starym dolom, prezkumat dol, a potom pokracovat zase spolu.
  • Follower sa plizi, ak sa plizi hrac (aby sa navodila atmosfera :)).
  • Guide (NPC co nas niekam zavedie) ostane na hraca cakat na poslednom waypointe, ku ktoremu docestoval spolu s hracom, predtym sa 'teleportoval' na finalny waypoint, akonahle sa hrac vzdialil.
  • Guidi a Followeri budu pouzivat pochoden v noci, ak niekam cestuju. (a ak ju maju v inventari)
  • Straze, ktore maju rutinu ZS_GuardPalisade budu v noci mat vytiahnutu pochoden po celu dobu svojej 'sluzby', Straze v rutine ZS_Guard budu pouzivat pochoden ak cestuju z jednoho waypointu na druhy. (a ak ju maju v inventari)

Dufam, ze som na nic nezabudol, a ze som tam vlozil vsetky subory :) Pre istotu som uploadoval aj full verziu (co obsahuje komplet vsetko co mam a disku aj ja). Vyzkusajte prosim, uzite si hru a keby nieco dajte vediet ;)
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 150
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod ondrasu » pát 01. úno 2019 11:45:34 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Tak pecka,pristi tyden se do toho pustim...Sem rad zes upravil to vyvolavani :D
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod pkudelaman » čtv 07. úno 2019 17:53:53 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Už som to nevydržal a skúsil poslednú verziu módu. Musím povedať, že je to naozaj brilantný mód. Páčia sa mi skvelo premyslené questy a vynikajúco napísané dialógy. Je vidno, že autor má obšírne znalosti o Gothicu napr. pozná do detailu pôvodné dialógy alebo čítal originálny Gothic komiks. :D

Tiež ma prekvapila obtiažnosť módu. Gothic Replay dôkladne preverí hráčove znalosti a núti ho využiť naozaj všetko, čo o hre vie. Výrazne pomalšie levelovanie a drahé učenie vyžaduje rozmyslieť si do čoho treba investovať body a plniť všetky questy.

Zatiaľ mám odohraných len okolo desiatich hodín (lvl 6), ale plánujem 100% priechod hrou. Splniť každý 1 quest, vykradnúť všetky truhly a NPC, pozbierať všetky miniatúry apod. Samozrejmosťou je save za nezávislého a skúsiť gildy s novými úlohami.
Moje hodnotenie je 10/10. Klobúk dole. Už dlho ma Gothic 1 takto nebavil. 8-)

P.S. Je tam aj to spomalenie po užití drogy z bažin, čo som chcel. Ďakujem!!
pkudelaman
Uživatel
 
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 15. dub 2010 11:29:17

Příspěvekod pkudelaman » sob 09. úno 2019 12:38:25 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Hlásim bug: Hra mi zamrzne pri čítaní knihy Krvavé mouchy.
Tiež mi vadí, že keď zapnem Marvin mód, mám text cez celý obraz. Ako sa to dá vypnúť?
pkudelaman
Uživatel
 
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 15. dub 2010 11:29:17

Příspěvekod Fawkes » sob 09. úno 2019 16:30:39 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beta verzia #5.1
Mensi hotfix na vsetky chyby, na ktore sme doteraz narazili:
(nekompatibilne s predchadzajucimi ulozenymi hrami - a teda budete musiet rozohrat nanovo :evil: )
http://forum.gothicz.net/viewtopic.php?p=584965#p584965

Bugfixy:
  • Zmeneny encoding suborov (kvoli ktoremu sa neukazovali spravne znaky) u NPC v novom tabore.
  • Opravene dialogy NPC z Noveho tabora, kde v dialogoch hlasili nespravne pocty kusov rudy za ucenie / obchody ...
  • Fisk vykupoval zbrane za 1/2 ceny v predchadzajucej verzii (pozostatok z testovania ;))
  • Opraveny bug, pri ktorom Vam Mud daval donekonecna odmenu, za to, ze ste ho poriadne nakrmili :)
  • Omylom som odstranil z hry waypoint pre Nathana - a teda Nathan sa nikdy nevlozi do hry a kvoli tomu chyba cela dejova linka questu Kopacovo prokleti.
  • Kniha Krvave mouchy: chybna textura sposobovala problem s otvorenim - texturu som odstranil, a uz je to ok.
Experimentalne:
  • Vsetky zbroje sa vykupuju a predavaju 1 k 1 - tzn. ak za zbroj zaplatite 500 kusov, predate ju za 500 kusov. Aby hrac nemusel setrit na co najlepsiu zbroj, ale priebezne kupoval lepsie zbroje a nic tym nestratil.
Nove schopnosti:
  • Pridana Absolutna kontrola - iba tabor v bazinach.
Nove questy:
  • Isidrova trava - quest pre novica.
Zmeny:
  • Celu dejovu liniu Magov ohna (6-ty Mag) som prepisal, lebo stale s nou niesom spokojny, a niesom si isty, ci bude hratelna, a ci to bude finalna verzia :)
Nezaradene:
  • Obchodnik Wildo ma novy unikatny predmet. Odstranil som u neho obmedzenie, kedy predaval 1 predmet za 1 den - teraz ak mate dost rudy, mozete odkupit vsetko.
Problemy, ktore niesu opravene:
  • Pri tazbe rudy niekedy miznu krompace z inventara.
  • Pri kovani mizne niekedy z inventara ocel. (obidva problemy budu pravdepodobne prepojene)
Naposledy upravil Fawkes dne sob 09. úno 2019 19:08:02, celkově upraveno 1
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 150
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Michel__ » sob 09. úno 2019 18:03:16 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Je úžasné jak se modu věnuješ musí tě to stát spoustu času a energie..Gothic 1 byl a je pro mě srdcovka a kdokoli se věnuje rozšíření ma muj obdiv a uctu
Michel__
Uživatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: sob 09. úno 2019 17:54:38

Příspěvekod pkudelaman » pon 11. úno 2019 13:40:10 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Mám problém s postupom do 2. kapitoly. Hrám za Sektárov a Lester ma nechce poslať za YBerionom.
V hre sa tiež stále nachádza bug, v ktorom keď najprv splníte quest Zásilka drogy pro Gomeze, už nie je možné splniť Drogový monopol. Dúfam, že ten quest nie je potrebný pre postup. :D
pkudelaman
Uživatel
 
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 15. dub 2010 11:29:17

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé