Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Příspěvekod Leskly_Zalud » ned 06. led 2019 23:32:11 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
ne ne ne... ten inventař zmizí okamžitě po otevření aniž bych sebral item...
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Leskly_Zalud » ned 06. led 2019 23:37:42 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
No a v bažinném táboře mi nefungovala kovadlina ani brus...

Mimochodem, nechci vypadat jako kritik nebo prostě jen věčně nespokojenej člověk, tahle modifikace je oproti jiným počinům prostě skvostná, má velkej potenciál vezmeme-li v úvahu, že se na originální datadisk HÚ čeká už sedmnáct let... zkrátka se jen snažím podpořit autorův projekt :)
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » pon 07. led 2019 12:33:54 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Leskly_Zalud píše:ne ne ne... ten inventař zmizí okamžitě po otevření aniž bych sebral item...

Hmmm, zkusal som to teraz a slo to ok (mozno som to opravil medzicasom) zkusim este u viacerych NPC aby som mal istotu.

Leskly_Zalud píše:No a v bažinném táboře mi nefungovala kovadlina ani brus...

Mrknem na to :)

Leskly_Zalud píše:Mimochodem, nechci vypadat jako kritik nebo prostě jen věčně nespokojenej člověk ... zkrátka se jen snažím podpořit autorův projekt :)

Ani nahodou to tak nevnimam - dovod preco je tu to vlakno je, ze je to zatial stale nefunkcny mod, plny chyb :) A preto som velmi rad za kazdy feedback, kazde info o tom, co nefunguje mi pomoze to dokoncit - takze VELKE DIKY ! :wink:
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 157
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » čtv 10. led 2019 14:46:33 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Followeri
Mud (Stary tabor)
V mode som chcel uz pomerne dlhsiu dobu urobit z Muda (jedno z najmilovanejsich a najotravnejsich NPC v hre) followera, ktoreho by si mohol po boku uzit kazdy hrac. V predchadzajucich verziach som ho uz naprogramoval tak, aby hraca oslovoval mimo-dialogovymi okienkami - takze hraca neotravoval. Bohuzial sa mi ho podarilo aj rozbit (na co ma upozornil Beowulf) takze Vam povedal iba jednu jedinu hlasku, a potom bol uz ticho.
To je konecne opravene, okrem toho som Mudovi upravil jeho spravanie tak, ze mu mozete povedat, aby sa vratil do tabora, a on sa vrati, takze si ho mozete k sebe pribrat kedy chcete, a nemusite sa mu oblukom vyhybat.

Shrat (Tabor v bazinach)
Shrata som presunul z bazin do tabora, najdete ho posedavat vo vyreze (povodne zataraseny, v mode priechodny), ktorym sa dostanete k Baal Orunovi a Ghorimovi.
Okrem toho, ze sa k Vam moze pridat na cestach po Kolonii Vas teraz moze naucit Otevirani truhel a Kapsarstvi. Tym padom, mame v kazdom tabore niekoho, kto Vas moze naucit tieto schopnosti (Stary tabor - Fingers, Novy tabor - Wedge).
Shrat je podstatne silnejsi nez Mud - preto aby som to trochu vybalancoval, bude s Vami po Kolonii cestovat prvy den zadarmo, ale za kazdy dalsi den bude chciet zaplatit 30 kusov rudy.
Dalej Vam moze pomoct v rieseni niektorych questov pre Tabor v bazinach - samozrejme, nie zadarmo. Dalsia novinka u Shrata je - ze pre Vas moze otvorit zamknute truhlice.
Dajte mu pakluce, a za 10 kusov Vam otvori truhlicu (pakluce nahodne zlomi, takze ho musite zasobovat), ale ak Vas nebavi otvaranie truhlic, mate tuto moznost :) Samozrejme truhlice, ktore vyzaduju specialny kluc neotvori.

Novy tabor ???
Najslabsia cast modu, na ktoru sa este len chystam, po vydani Beta #5.
Tu ziadny follower v originale nebol, preto by ma zaujimal Vas nazor. Myslite si, ze mam pouzit nejake existujuce NPC? Ak ano, ktore? Alebo mam vytvorit uplne nove NPC?

Bludicka
Svojim sposobom takisto follower - ako som uz pisal bude Vas uporoznovat na predmety (ktore vidi). Mozete ju naucit za rudu nove schopnosti:
  • Liecenie - dotknite sa jej a vylieci Vas.
  • Zbieranie itemov - ak vidi item, pojde k nemu, a nebude Vas upozornovat, ale rovno ho vezme a da Vam ho do inventara. Ak to urobi v blizkosti NPC - tak NPC na bludicku zautocia, tak zabranim tomu, aby hrac mohol bludicku zneuzivat vo velkom :)
Uprava AI
Followeri budu o nieco 'chytrejsi'. Ak sa hrac plizi, budu sa plizit aj oni - hlavne kvoli navodeniu atmosfery.
Samozrejme im mozete dat lektvary na liecenie.
Po novom im mozete povedat aby Vas niekde pockali - a oni naozaj pockaju. Takze mozete Muda vziat k Staremu dolu, povedat mu nech pocka, a mozete sa vrhnut do dolu. Az vyjdete, poviete mu nech ide zase s Vami, a mozete pokracovat v priezkume Kolonie.
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 157
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Leskly_Zalud » pát 11. led 2019 21:14:42 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Postrádám možnost "Konec" v dialogovém oknu při krmení mého skřetího psa... :-(
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » ned 13. led 2019 2:16:58 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Leskly_Zalud píše:Postrádám možnost "Konec" v dialogovém oknu při krmení mého skřetího psa... :-(

Ahoj,
Moznost komunikovat s Vyvolanymi monstrami (Kostlivec, goblini kostlivec, demon, golem, skreti pes, krvava moucha, temny paladin) v dalsej verzii nebude. Vlastne nemala byt vobec - som to len testoval, ale nevymyslel som ziadne zaujimave vyuzitie :wink:
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 157
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Velký lempl » ned 13. led 2019 2:21:21 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Využití by určitě bylo - nastavit režimy chování - útočení na cokolv, na zvířata, na určitou frakci, stání na místě atd.
Snazil jsem se neco delat. Prispet. Nejde to. Tohle forum. Plny lidi co proste uvazuji jinak. Maji divny mysleni. Asi nejsou zly ani tak nejak ale proste si nerozumime. Neco je tu spatne. Je to skoda. Ja to vzdavam lidi. Bude nam vsem lepe kdyz tu nebudu uz chodit. Pro vas, pro me. Ja proti vam nakonec ani nic nemam kdyz ste v klidu tak to bylo fajn. Nepotrebujeme se. Svet se bude tocit dal.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1257
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Leskly_Zalud » pon 21. led 2019 19:15:59 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
mimochodem, to kapsaření už funguje jak má (nejspíš sem měl konflikt kláves či co) .... :-))))
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » úte 29. led 2019 23:57:48 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beta verzia #5

http://forum.gothicz.net/viewtopic.php?p=584965#p584965

Tak konecne mam pripravenu dalsiu verziu. Nastastie sa stale najdu ludia co maju chut testovat a reportovat - Leskly_Zalud, Beowulf a Ondrasu - bez Vas by tato verzia nebola mozna.Takmer vsetky bugy, na ktore ste ma upozornili sa mi podarilo opravit - dakujem za pomoc!
A v neposlednej rade musim podakovat Marovi Rockdemonovi - ten ma doslova zasypal napadmi na nove questy, hlavne pre Novy tabor. Par z nich by bolo komplikovane vlozit do modu, ostatne su nielen zaujimave, ale verim, ze nebudu take zlozite na implementaciu :) Vacsinu z nich si necham v zalohe pre dalsiu verziu - kde by mohli vyplnit prazdne miesta v Novom tabore. 4 nove questy, ktore pramenili z Marovych napadov najdete uz v tomto mode (Gor Na Drak, Trestanec, Rybar a Jaxuv magicky prach)

Ondrasu navrhol uz niekolkokrat aby som vzdy s kazdou verziou vydal aj changelog s jednotlivymi upravavami a novinkami, a tak teda konecne zacnem:
(pozor, mozne spoilery)

Bugfixy:
  • Podarilo sa mi konecne sa zbavit ciernych informacnych okien - pri save/loade hry. (jupiii)
  • Vdaka kolegom z Nemeckeho fora by mali byt vyriesene aj okna s hlaskami:
    • U: OBJ: Script-object ,ITAMARROW not found ! Please correct instancename !
    • U: OBJ: Script-object ,,ITAMARROW not found ! Please correct instancename !
    • M: Invalid item (no name, no instance) put into inventory. Deleting it.
    Namiesto spustania modu skrz GothicStarter_mod.exe pouzivajte prosim odteraz GothicStarter.exe.
  • Itemy a lektvary obnovujuce manu ju naozaj obnovuju.
  • Snipes - predal Vam kluc od truhlice, ked ste sa truhlicu pokusili otvorit - zautocil na Vas.
  • Butcher - ked sa s nim pustite do pastneho suboja, cely Novy tabor na Vas zautocil.
  • Gorn - pri hladani Ohniska - ak by ste sa rozhodli prebojovat sa cez Bladea a jeho skupinu zoldnierov, na Vas utocil takisto aj Gorn.
  • Quest Ryzovy Lord - pri napadnuti Ryzoveho Lorda hraca napadli vsetci rolnici.
  • Baal Cadar ucil Magicke Kruhy zadarmo.
  • Followeri, co sa Vas snazili oslovit sposobovali brutalne zasekavanie hraca.
  • Follower Mud sa zasekol na jednom dialogu a ostatne uz nikdy nepouzil - opravene, vsetky dialogy (+ par novych) dostupne.
  • Animacia BARBQ_SCAV.MDS prenesena z G2A do G1 (takze NPC griluju mrchozrutov, predtym sa objekt nedal pouzit)

Nove questy:
  • Gor Na Drak - quest pre Novica (2. kapitola)
  • Trestanec - quest pre Stina (2. kapitola)
  • Gobliní prokletí (2. kapitola)
  • Golem (2. kapitola)
  • Rybář
  • Jaxův magický prach
Zmeny:
  • Pouzite nove verzie balickov Ikarus 1.2.1 a LeGo 2.5.1 (LeGo jemne modifikovane pre potreby modu, pouzite radsej oficialnu verziu)
  • Vyvolavacie kuzla - neuberaju Perma HP - prastary vyvolavac Ondrasu ma presvedcil, aby som to odstranil :)
  • Znizena cena ucenia Magickych kruhov na polovinu, predtym 1. kruh 10 LP a 1000 nugetov, teraz 1. kruh 5 LP 500 nugetov. (Ondrasu zase nebol spokojny ;) )
  • Quest Ryzovy Lord - po porazeni staci pokecat s Ryzovym Lordom, alebo Leftym, a cela jeho banda potom opusti tabor. Predtym ste museli pokecat s kazdym banditom osobitne.
  • Modrag ma u seba teraz Amulet Kuryru Mágu Vody. Ak by ste ho zabili - amulet si mozete vziat ;)
  • Shrat hracovi poradi meno konkretneho NPC, od ktoreho mozete svitok Spanku ukradnut.
  • Shrat moze hraca naucit Kapsarstvi a Otevirani truhel. Ak mu date pakluce - moze Vam za 10 nugetov otvorit rozne zamknute truhlice (ktore nevyzaduju specialny kluc).
  • Jemne zvysena rychlost otacania hraca.
  • Pridana Cierna ruda - tak ako v G2A spusti SlowMo efekt. Ciernu rudu mozete vytazit (ruda je ale velmi vzacna - je tu mala sanca na vytazenie), ale takisto ju mozete najst vo svete.
  • Bludicka - Torrez Vam po doneseni dopisu Magom Ohna ponukne novu odmenu - runu na vyvolanie Bludicky. (alternativne ju predava - a mozete si ju kupit)
  • Bludicku mozete naucit nove schopnosti - zbieranie itemov a liecenie (za rudu).
  • Svoje vyvolane NPC znicite tym, ze ich oslovite (tak ako v G2A).
  • Pochoden sa automaticky zhasne a vlozi do inventara ak vytiahnete zbran.
Uprava AI:
  • Follower dokaze teraz cakat na hraca hocikde vo svete (na najblizsom waypointe). Takze mozete Muda nechat cakat pred Starym dolom, prezkumat dol, a potom pokracovat zase spolu.
  • Follower sa plizi, ak sa plizi hrac (aby sa navodila atmosfera :)).
  • Guide (NPC co nas niekam zavedie) ostane na hraca cakat na poslednom waypointe, ku ktoremu docestoval spolu s hracom, predtym sa 'teleportoval' na finalny waypoint, akonahle sa hrac vzdialil.
  • Guidi a Followeri budu pouzivat pochoden v noci, ak niekam cestuju. (a ak ju maju v inventari)
  • Straze, ktore maju rutinu ZS_GuardPalisade budu v noci mat vytiahnutu pochoden po celu dobu svojej 'sluzby', Straze v rutine ZS_Guard budu pouzivat pochoden ak cestuju z jednoho waypointu na druhy. (a ak ju maju v inventari)

Dufam, ze som na nic nezabudol, a ze som tam vlozil vsetky subory :) Pre istotu som uploadoval aj full verziu (co obsahuje komplet vsetko co mam a disku aj ja). Vyzkusajte prosim, uzite si hru a keby nieco dajte vediet ;)
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 157
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod ondrasu » pát 01. úno 2019 11:45:34 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Tak pecka,pristi tyden se do toho pustim...Sem rad zes upravil to vyvolavani :D
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod pkudelaman » čtv 07. úno 2019 17:53:53 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Už som to nevydržal a skúsil poslednú verziu módu. Musím povedať, že je to naozaj brilantný mód. Páčia sa mi skvelo premyslené questy a vynikajúco napísané dialógy. Je vidno, že autor má obšírne znalosti o Gothicu napr. pozná do detailu pôvodné dialógy alebo čítal originálny Gothic komiks. :D

Tiež ma prekvapila obtiažnosť módu. Gothic Replay dôkladne preverí hráčove znalosti a núti ho využiť naozaj všetko, čo o hre vie. Výrazne pomalšie levelovanie a drahé učenie vyžaduje rozmyslieť si do čoho treba investovať body a plniť všetky questy.

Zatiaľ mám odohraných len okolo desiatich hodín (lvl 6), ale plánujem 100% priechod hrou. Splniť každý 1 quest, vykradnúť všetky truhly a NPC, pozbierať všetky miniatúry apod. Samozrejmosťou je save za nezávislého a skúsiť gildy s novými úlohami.
Moje hodnotenie je 10/10. Klobúk dole. Už dlho ma Gothic 1 takto nebavil. 8-)

P.S. Je tam aj to spomalenie po užití drogy z bažin, čo som chcel. Ďakujem!!
pkudelaman
Uživatel
 
Příspěvky: 62
Registrován: čtv 15. dub 2010 11:29:17

Příspěvekod pkudelaman » sob 09. úno 2019 12:38:25 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Hlásim bug: Hra mi zamrzne pri čítaní knihy Krvavé mouchy.
Tiež mi vadí, že keď zapnem Marvin mód, mám text cez celý obraz. Ako sa to dá vypnúť?
pkudelaman
Uživatel
 
Příspěvky: 62
Registrován: čtv 15. dub 2010 11:29:17

Příspěvekod Fawkes » sob 09. úno 2019 16:30:39 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beta verzia #5.1
Mensi hotfix na vsetky chyby, na ktore sme doteraz narazili:
(nekompatibilne s predchadzajucimi ulozenymi hrami - a teda budete musiet rozohrat nanovo :evil: )
http://forum.gothicz.net/viewtopic.php?p=584965#p584965

Bugfixy:
  • Zmeneny encoding suborov (kvoli ktoremu sa neukazovali spravne znaky) u NPC v novom tabore.
  • Opravene dialogy NPC z Noveho tabora, kde v dialogoch hlasili nespravne pocty kusov rudy za ucenie / obchody ...
  • Fisk vykupoval zbrane za 1/2 ceny v predchadzajucej verzii (pozostatok z testovania ;))
  • Opraveny bug, pri ktorom Vam Mud daval donekonecna odmenu, za to, ze ste ho poriadne nakrmili :)
  • Omylom som odstranil z hry waypoint pre Nathana - a teda Nathan sa nikdy nevlozi do hry a kvoli tomu chyba cela dejova linka questu Kopacovo prokleti.
  • Kniha Krvave mouchy: chybna textura sposobovala problem s otvorenim - texturu som odstranil, a uz je to ok.
Experimentalne:
  • Vsetky zbroje sa vykupuju a predavaju 1 k 1 - tzn. ak za zbroj zaplatite 500 kusov, predate ju za 500 kusov. Aby hrac nemusel setrit na co najlepsiu zbroj, ale priebezne kupoval lepsie zbroje a nic tym nestratil.
Nove schopnosti:
  • Pridana Absolutna kontrola - iba tabor v bazinach.
Nove questy:
  • Isidrova trava - quest pre novica.
Zmeny:
  • Celu dejovu liniu Magov ohna (6-ty Mag) som prepisal, lebo stale s nou niesom spokojny, a niesom si isty, ci bude hratelna, a ci to bude finalna verzia :)
Nezaradene:
  • Obchodnik Wildo ma novy unikatny predmet. Odstranil som u neho obmedzenie, kedy predaval 1 predmet za 1 den - teraz ak mate dost rudy, mozete odkupit vsetko.
Problemy, ktore niesu opravene:
  • Pri tazbe rudy niekedy miznu krompace z inventara.
  • Pri kovani mizne niekedy z inventara ocel. (obidva problemy budu pravdepodobne prepojene)
Naposledy upravil Fawkes dne sob 09. úno 2019 19:08:02, celkově upraveno 1
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 157
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Michel__ » sob 09. úno 2019 18:03:16 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Je úžasné jak se modu věnuješ musí tě to stát spoustu času a energie..Gothic 1 byl a je pro mě srdcovka a kdokoli se věnuje rozšíření ma muj obdiv a uctu
Michel__
Uživatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: sob 09. úno 2019 17:54:38

Příspěvekod pkudelaman » pon 11. úno 2019 13:40:10 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Mám problém s postupom do 2. kapitoly. Hrám za Sektárov a Lester ma nechce poslať za YBerionom.
V hre sa tiež stále nachádza bug, v ktorom keď najprv splníte quest Zásilka drogy pro Gomeze, už nie je možné splniť Drogový monopol. Dúfam, že ten quest nie je potrebný pre postup. :D
pkudelaman
Uživatel
 
Příspěvky: 62
Registrován: čtv 15. dub 2010 11:29:17

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé