Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Příspěvekod Fawkes » čtv 15. lis 2018 21:04:50 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beowulf píše: ... potrebuji aby po stisku klavesy (tohle umime) se skriptem vsechny volne itemy v hre prenesli do inventare, to je v inventari se objevili a na zemi zanikli ...

Ahoj, prepisal som kod, co som zverejnil na Worldofplayers.de a malo by ti stacit po stisku klavesy zavolat:
Kód: Vybrat vše
   Hero_Collect_Nearby_Items ();

Tu je kompletny kod:
Kód: Vybrat vše
//006B7110  .text     Debug data           ?CreateVobList@oCNpc@@QAEXM@Z
const int oCNpc__CreateVobList_G1 = 7041296;

//0x0075DA40 public: void __thiscall oCNpc::CreateVobList(float)
const int oCNpc__CreateVobList_G2 = 7723584;

FUNC VOID NPC_CreateVobList (var C_NPC slf, var int range)
{
   CALL_IntParam (mkf (range));
   CALL__thiscall (MEM_InstToPtr (slf), MEMINT_SwitchG1G2 (oCNpc__CreateVobList_G1, oCNpc__CreateVobList_G2));
};

FUNC VOID Hero_Collect_Nearby_Items ()
{
   var oCNPC slf;

   NPC_CreateVobList (hero, 2000);
   slf = Hlp_GetNPC (hero);
   
   if (slf.vobList_numInArray > 0)
   {
      var int vobPtr; vobPtr = MEM_ReadIntArray (slf.vobList_array, i);
      
      if (Hlp_Is_oCItem (vobPtr))
      {
         var C_Item myItem;
         myItem = _^ (vobPtr);
         
         //Is item close enough?
         if (NPC_GetDistToItem (hero, myItem) < 2000)
         {
            var ocItem itm;
            var int amount;
            var int itm_Instance;
            
            itm = _^ (vobPtr);
            amount = itm.amount;
            
            itm_Instance = Hlp_GetInstanceID (myItem);

            CreateInvItems (hero, itm_Instance, amount);
            Wld_RemoveItem (myItem);
         };
      };
         
      i += 1;
      
      if (i < slf.vobList_numInArray)
      {
         MEM_StackPos.position = loop;
      };
   };
};
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 155
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » pon 24. pro 2018 23:25:05 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 155
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Leskly_Zalud » čtv 27. pro 2018 1:28:25 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Zdravím

Šest herních hodin hra běžela celkem hladce, vyjma arrow bugů při naběhnutí/ukončení trade oken a sporadicky zamrzajících dialogů (NPC se vyplatí zvednou z lavičky tasením zbraně, než s nimi začnete dialogy ...) Ovšem nyní, když jsem konečně použil magii svitků sem zaregistroval, že při požívání magických pochutin nenaskočí v mana baru konkretní hodnota many tj. Havraní bylina by měla doplnit 10 bodů many, zatímco přidá jen 3, načež po druhém vyčerpání many už nelze manu načerpat vůbec - MARVIN - F2 - "cheat full" ;-)

Komu nefunguje kapsářství - v marvinu si hru hoďte do okna, olupte svou oběť a pak zase nahoďte full screen... ;-)
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Robar VI » pát 04. led 2019 12:27:21 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj muže jen obdivovat a přát at se to dotahne do konce chtěl bych se jen zeptat plánuje se i menší uprava světa snad né moc velká spíš aspon dodělání určitých vecí jako :

Stráže u místa víměny

Taky u starého dolu opravit ty dřevené palisady a dát tam střáže a pár obchodníku at to vypadá že si ten dul fakt hlídají takhle tam naletět s 10 žoldákama tak to obsadím bez problemu (ještě když mají otevřenou bránu) :DD

Trochu opravené věže na starém taboře borci už jsou tam přes 10 let a je divné že nedokázaly opravit ty ty zničené přístřešky nad branou a vchodem do hlavní tvrze kde je gomez takže když by chtěl jít ven mrknout se na souboj do areny tak mu asi nebude vadit že mu tam chčije :DD

To sáme pláti o opravě mostu před starým táborem když furt dostavají nove zboží s pevniny tak takhle by ten most už doluho nevidržel :DD

U noveho tábora na začatku jejich jezera se kterého teče řeka je uplně volný přístub kdyby tam daly aspon dřevejnou zed nebo něco takhle by je přepadly bez problemu :DD

Trochu víc stromu v bažiném taboře hlavně u chrámu a oplotit velké kamené nadvoří před tým velkým chrámem (pár stromu přídává worlds patch freddy ale nějak ten mod není kompatibilní ze všemy patchama škoda)

Tet nevím jestli to tam je bud sem to přehledl nebo jsem to jestě nezjistitl jde o zakoupení vylepšené zbroje tudíž by to nahodilo i vylepšenou texturu je to tam? děkuji

(hlavně at to není přeplácaný jako TT ne nadarmo se říká v jednoduchosti je krása)
je to jen dotaz tak by mě zajímalo jestly se něco takového plánuje děkuji
Když ostatní slepě následují pravdu pamatuj, NIC NENÍ PRAVDA když se ostatní řídí moralkou či zákony pamatuj, VŠE JE POVOLENO

JSME TI KTEŘÍ BOJUJÍ V TEMNOTĚ ABY SVÍTILO SVĚTLO
Uživatelský avatar
Robar VI
Uživatel
 
Příspěvky: 111
Registrován: stř 11. kvě 2011 14:48:51

Příspěvekod Velký lempl » pát 04. led 2019 13:02:36 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Robar VI píše:Ahoj muže jen obdivovat a přát at se to dotahne do konce


Já bych docela uvítal možnost vyzkoušet ty tuny nových možností co byli prezentovány ale zatím verze nevyšla.

Robar VI píše:Stráže u místa výměny


Nejsou tam právě už přidáni?

Robar VI píše:Taky u starého dolu opravit ty dřevené palisady a dát tam střáže a pár obchodníku at to vypadá že si ten dul fakt hlídají takhle tam naletět s 10 žoldákama tak to obsadím bez problemu (ještě když mají otevřenou bránu) :


Tady absolutně souhlas. V G1 byl přístup k dolu vážně k smíchu. Zde mi to co bylo v TT vůbec nepřišlo divné.

Robar VI píše:Trochu opravené věže na starém taboře borci už jsou tam přes 10 let a je divné že nedokázaly opravit ty ty zničené přístřešky nad branou a vchodem do hlavní tvrze kde je gomez takže když by chtěl jít ven mrknout se na souboj do areny tak mu asi nebude vadit že mu tam chčije :DD


Taky souhlas ačkoliv zde se dá polemizovat že možná Rudobaroni prostě na opravu nemají skill. Ale ta díra u Gomeze je vážně divná nu :D

Robar VI píše:To sáme pláti o opravě mostu před starým táborem když furt dostavají nove zboží s pevniny tak takhle by ten most už doluho nevidržel :DD


Tak on ten potůček asi nikomu moc potíží nezpůsobí :)

Robar VI píše:U noveho tábora na začatku jejich jezera se kterého teče řeka je uplně volný přístub kdyby tam daly aspon dřevejnou zed nebo něco takhle by je přepadly bez problemu :DD


Tady musím nesouhlasit. Ono je to totiž tak že Nový Tábor začíná až u té druhé brány jak jsou žoldáci. Ta políčka jsou prostě už mimo.

Robar VI píše:Trochu víc stromu v bažiném taboře hlavně u chrámu a oplotit velké kamené nadvoří před tým velkým chrámem (pár stromu přídává worlds patch freddy ale nějak ten mod není kompatibilní ze všemy patchama škoda)


Pole mne je Bažina ok. Stromy pali na stavbu a opvnění netřeba, ty blázny nikdo obsazovat nepůjde.
Snazil jsem se neco delat. Prispet. Nejde to. Tohle forum. Plny lidi co proste uvazuji jinak. Maji divny mysleni. Asi nejsou zly ani tak nejak ale proste si nerozumime. Neco je tu spatne. Je to skoda. Ja to vzdavam lidi. Bude nam vsem lepe kdyz tu nebudu uz chodit. Pro vas, pro me. Ja proti vam nakonec ani nic nemam kdyz ste v klidu tak to bylo fajn. Nepotrebujeme se. Svet se bude tocit dal.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1257
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Robar VI » pát 04. led 2019 14:23:49 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj diky za reakci ono ohledně těch stráži u místa víměny žádne jem tam neviděl bud jsem to blbe nainstaloval ale to asine protože jsem tam měl i tu ovci a první ukol u toho bandity tak nevím kde jsem udělal chybu

jinak aspon by to v těch bažinách vypadalo líp o to spíš jde je to tam takové pusté i víš jak vidíš v jinem modu neco jineho a už ti to tam prostě chybý aspon ty stromy když už nic jineho
ohledně noveho tabora dost na těch políčkách i vydělávají takže taková menší sabotaš by je dost poškodila navrh na menší boční ukol ale kdyby tam měly tu zed tak by to starý tábor neměl tak snadny třeba to tam nebude na začátku a potom někdo z jineho tabora nebo z jneho místa bude chtít sabotovat ty políčka na konec se to vyřeší ale vedení řekne že bude lepší i hlídat ten pruto řeky takže tak a pak tam doskočí zed a problem bude vyřešen i ze super malím ukolem
:D
a snad to bude kompatibilní ze všemy patchama jako :
Textures Patch Freddy
worlds patch freddy
Sattis_Texturpatch
Carnage_Graphics_patch.VDF
Když ostatní slepě následují pravdu pamatuj, NIC NENÍ PRAVDA když se ostatní řídí moralkou či zákony pamatuj, VŠE JE POVOLENO

JSME TI KTEŘÍ BOJUJÍ V TEMNOTĚ ABY SVÍTILO SVĚTLO
Uživatelský avatar
Robar VI
Uživatel
 
Příspěvky: 111
Registrován: stř 11. kvě 2011 14:48:51

Příspěvekod Velký lempl » pát 04. led 2019 15:37:28 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Kompatibilni muze byt jen pokud to neobsahuje vlastni svety coz pokud pridava nove objekty tedy obsahuje. Pak to neni mozno krizit. Hra muze byt jen v jednom svete stejnem.
Protoze Fawkes ma svuj svet kde ma treba waypont pro ovci zatimco patche ma pridany objekt - strom. Tim uz mame dva odlisne svety.
Snazil jsem se neco delat. Prispet. Nejde to. Tohle forum. Plny lidi co proste uvazuji jinak. Maji divny mysleni. Asi nejsou zly ani tak nejak ale proste si nerozumime. Neco je tu spatne. Je to skoda. Ja to vzdavam lidi. Bude nam vsem lepe kdyz tu nebudu uz chodit. Pro vas, pro me. Ja proti vam nakonec ani nic nemam kdyz ste v klidu tak to bylo fajn. Nepotrebujeme se. Svet se bude tocit dal.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1257
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Robar VI » pát 04. led 2019 17:03:34 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Aha nějak tomu nerozumím protože jine mody jako TT nebo G1 svět odsouzených v1.03 funguje bez problemu ze vším co najdeš v tomhle archívu : https://uloz.to/!dOhgSATUslQr/gothic-tuning-rar
takže nevím snad by to šlo nějak udělat ale je to škoda že to modování je tak složitý :D
Když ostatní slepě následují pravdu pamatuj, NIC NENÍ PRAVDA když se ostatní řídí moralkou či zákony pamatuj, VŠE JE POVOLENO

JSME TI KTEŘÍ BOJUJÍ V TEMNOTĚ ABY SVÍTILO SVĚTLO
Uživatelský avatar
Robar VI
Uživatel
 
Příspěvky: 111
Registrován: stř 11. kvě 2011 14:48:51

Příspěvekod Velký lempl » pát 04. led 2019 17:18:38 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Neni vubec :)
Tak pridavat stromky to uz editujes svet. Ty rikas ze jsi si do TT pridal nejakym patchem stromy?
Snazil jsem se neco delat. Prispet. Nejde to. Tohle forum. Plny lidi co proste uvazuji jinak. Maji divny mysleni. Asi nejsou zly ani tak nejak ale proste si nerozumime. Neco je tu spatne. Je to skoda. Ja to vzdavam lidi. Bude nam vsem lepe kdyz tu nebudu uz chodit. Pro vas, pro me. Ja proti vam nakonec ani nic nemam kdyz ste v klidu tak to bylo fajn. Nepotrebujeme se. Svet se bude tocit dal.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1257
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Robar VI » pát 04. led 2019 17:39:12 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Už jsem dolouho nehral TT ale na svět odsouzených to funguje ale oveřím to nepamatuji si totiž že bych s těmy patchamy měl problem
a nebo tu samou změnu mel už ten mod to možný
Když ostatní slepě následují pravdu pamatuj, NIC NENÍ PRAVDA když se ostatní řídí moralkou či zákony pamatuj, VŠE JE POVOLENO

JSME TI KTEŘÍ BOJUJÍ V TEMNOTĚ ABY SVÍTILO SVĚTLO
Uživatelský avatar
Robar VI
Uživatel
 
Příspěvky: 111
Registrován: stř 11. kvě 2011 14:48:51

Příspěvekod Robar VI » pát 04. led 2019 18:04:15 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
aha tak jsi měl pravdu ty mody udělaly tu samou změnu co nějaky patch takže tyhle stromy změni i ten mod https://uloz.to/!zVpnZClWyMVT/stromy-png
ale co si tyče třeba Carnage_Graphics_patch tak ten funguje uplně v poho ale ten mení modely zbraní ruzný předmenu atd viz foto : https://uloz.to/!wDk0ng6DDixE/modely-png
tak tet už to chápu :DDD
Když ostatní slepě následují pravdu pamatuj, NIC NENÍ PRAVDA když se ostatní řídí moralkou či zákony pamatuj, VŠE JE POVOLENO

JSME TI KTEŘÍ BOJUJÍ V TEMNOTĚ ABY SVÍTILO SVĚTLO
Uživatelský avatar
Robar VI
Uživatel
 
Příspěvky: 111
Registrován: stř 11. kvě 2011 14:48:51

Příspěvekod Velký lempl » pát 04. led 2019 18:37:08 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Jj to souhlasi, textury michat lze v pohode. Se svety uz je to tezsi.
Ono by se dalo urcite ale neumim, neumime 8-)
Snazil jsem se neco delat. Prispet. Nejde to. Tohle forum. Plny lidi co proste uvazuji jinak. Maji divny mysleni. Asi nejsou zly ani tak nejak ale proste si nerozumime. Neco je tu spatne. Je to skoda. Ja to vzdavam lidi. Bude nam vsem lepe kdyz tu nebudu uz chodit. Pro vas, pro me. Ja proti vam nakonec ani nic nemam kdyz ste v klidu tak to bylo fajn. Nepotrebujeme se. Svet se bude tocit dal.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1257
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » sob 05. led 2019 1:45:40 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beowulf píše:Já bych docela uvítal možnost vyzkoušet ty tuny nových možností co byli prezentovány ale zatím verze nevyšla.

Ahoj,
Na modovanie mam bohuzial coraz menej casu :( Vzdy ked mam chut a volno, tak nieco skusam pridat, ale updaty budu pravdepodobne coraz mensie a budem vydavat nove verzie len sporadicky.
V dalsej verzii, ktoru chcem uploadovat mam rozpracovanych 5 novych questov, ktore by som chcel plne dokoncit, aby sa neopakovala situacia, kde v mode mam teraz questy, ktore niesu plne dotiahnute dokonca - pocitam, ze potrebujem este tak 2 tyzdne.

@Leskly_Zalud - dakujem za info, dialogy aj obnova many je uz opravena :)
Leskly_Zalud píše:Komu nefunguje kapsářství - v marvinu si hru hoďte do okna, olupte svou oběť a pak zase nahoďte full screen

Tu som si neni isty, co mas na mysli, Kapsarstvi mi zatial fungovalo v obidvoch Window / Fullscreen modoch bez problemov - nemas nejaky screenshot?
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 155
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Leskly_Zalud » ned 06. led 2019 12:22:47 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Když použiju možnost kapsářství, naskočí mi na nepatrnej okamih inventáře (stačím sebrat jen ten první předmět v pořadí) a pak se kapsy oběti uzavřou :-(((

Jo a Drax, ten lovec před mostem, má na výběr mezi pěti různejma trofejema, ovšem ať si vyberu cokoliv, tak mě naučí pouze stahování kožešin...

A ještě něco .... Když si jdu pro myrthanskou poezii, tak ten chlápek i po celý base piv na mě zírá a nechce se mu čůrat :cry: , zafungovalo to až tehdy, když jsem se postavil co nejdál od jeho plánovaný trajektorie pohybu a vzápětí, kdy skončil dialog, sem se od něj odvrátil.
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » ned 06. led 2019 12:50:17 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Leskly_Zalud píše:Když použiju možnost kapsářství, naskočí mi na nepatrnej okamih inventáře (stačím sebrat jen ten první předmět v pořadí) a pak se kapsy oběti uzavřou :-(((

Aha :D no to je naschval tak - chcel som aby hrac mal moznost ukradnut iba 1 item pomocou kapsarstvi - aby som to trochu okorenil ;) Tu je potom popis fungovania ako som ho planoval:
http://forum.gothicz.net/viewtopic.php?p=577275#p577275

Leskly_Zalud píše:Jo a Drax, ten lovec před mostem, má na výběr mezi pěti různejma trofejema, ovšem ať si vyberu cokoliv, tak mě naučí pouze stahování kožešin...

A ještě něco .... Když si jdu pro myrthanskou poezii, tak ten chlápek i po celý base piv na mě zírá a nechce se mu čůrat :cry: , zafungovalo to až tehdy, když jsem se postavil co nejdál od jeho plánovaný trajektorie pohybu a vzápětí, kdy skončil dialog, sem se od něj odvrátil.


Ocheckujem a opravim - dakujem !!
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 155
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé