Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Příspěvekod MegaVydra » úte 21. srp 2018 18:48:19 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Fawkesi začal jsem to pomalu hrát tak ti jen pošlu zpětnou vazbu :)
Gary ve starém dole mi má podle návodu dát 5% po tom co mu dám lektvar či rostlinu ... nedá mi nic mršák :D
Quest s Danielem: Templáš u Santina mi má prodat svitek s větrnou pěstí ale nenabízí mi nic :)
Zatím jsem na začátku oproti originálu je to hezky těžší. Za zabití žravé štenice je 10 lp a za třeba krysokrtka či mrchožrouta je jen 20 lp a to se vcelku nadřu viš jak, chtělo by to možná víc odstupňovat co ty na to?
Jinak je to fakt pecka zatím i když mám nahrané asi jen 3-4h jsi borec.
Je možnost ti na vývoj nějak přispět myslím že se nás sejde víc co by ti nějaké to kilčo poslalo :)
MegaVydra
Uživatel
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát 08. čer 2018 7:06:02

Příspěvekod Fawkes » úte 21. srp 2018 20:50:52 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
MegaVydra píše:Gary ve starém dole mi má podle návodu dát 5% po tom co mu dám lektvar či rostlinu ... nedá mi nic mršák :D

Musis mu dat obidve veci - Travu z bazin aj liecivy lektvar (alebo liecivu rastlinu) ;)
MegaVydra píše:Quest s Danielem: Templáš u Santina mi má prodat svitek s větrnou pěstí ale nenabízí mi nic :)

Urcite myslis Draala - tu je to mozno zbytocne komplikovane - je nutne:
  • Pokecat s Ianom - ze hladas pracu
  • Pokecat s Draalom - ten vysvetli svoj problem so strazcom Dorlakom.
  • Znovu pokecat s Ianom - povie, ze Dorlaka neposle prec.
  • Znovu pokecat s Draalom - navrhne sa zbavit Dorlaka - a vysvetli, ze Templar u Santina ma svitok Vetrna pest.
Az vtedy bude Templar svitok ponukat na predaj. Mozno zmenim s dalsou verziou - a zjednodusim ;) Co mi pripomina - skoda, ze si nepockal na dalsiu verziu :) ta bude na konci mesiaca.
MegaVydra píše:Je možnost ti na vývoj nějak přispět myslím že se nás sejde víc co by ti nějaké to kilčo poslalo :)

:twisted: hehe, mojej zene by kilco nestacilo :P 8-) :lol: modovanie je moje hobby - bavi ma nieco tvorit, a robim to rad (neocakavam za to nic, staci mi, ak sa pri hrani mojho modu zabavi aspon 1 clovek :D ). Ale dakujem za ponuku ;)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 126
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod MegaVydra » stř 22. srp 2018 5:44:19 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Díky za info :) Tak já teda počkám na tu další verzi. Byl jsem jenom strašně zvědavej jaký to je :D
MegaVydra
Uživatel
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát 08. čer 2018 7:06:02

Příspěvekod Master of Magnetism » stř 22. srp 2018 8:13:31 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Fawkes píše:]Hadal by som nedokonceny quest pre Magov Ohna?


Je fakt že mágové ohně mi připadají v G1 tragicky nevyužití, skoro až nedokončení. Je to škoda. G1 mi obecně přijde hodně nedodělaný...asi jako G2 bez Addonu.
Uživatelský avatar
Master of Magnetism
Uživatel
 
Příspěvky: 80
Registrován: úte 16. úno 2016 9:50:41

Příspěvekod Komediant » pát 24. srp 2018 8:11:13 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Zdravím všechny, též se připojuji ke gratulaci Fawkesovi, jaký skvělý mód se mu podařilo vytvořit. Naprosto jsem se do toho zažral, mám nahráno zatím sice jen pár hodin, ale neskutečně mě to baví, pevně doufám, že se časem podaří přidat klidně i více questů a příběhových linek, protože styl, jakým to jde teď, se mi opravdu líbí! :)

Co se týče nějakých zádrhelů nebo menších technických problémů, něco málo si dovolím sem napsat, snad si toho Fawkes všimne :D

1. Velmi často mi během hraní skáče okno s hláškou ve stylu *missing ITAM ARROW*. Nevím, kde je přičina, ale děje se to hlavně v oblastech Nového tábora, a také Quentinova tábora banditů, patrně to asi má něco společného s ostatními NPC, ale těžko říct. Není to nijak zásadní problém, stačí párkrát zmáčknout Enter a hraje se vesele dál, spíš jen tak pro detail :wink:

2. Nevím proč, ale při otevření inventáře ( lootování příšer atd.) mi pokaždé výrazně klesne fps rate a obraz se mi začne sekat. Nevím zda je chyba u mě v PC, nicméně hra mi jinak běhá krásně plynule, tak zase jen pro info :wink:

3. V questové lince pro Fingerse mám za úkol nachytat 5 živých žravých štěnic do toho speciálního pytle, ale pokaždé, když se pokusím nějakou chytit, tak mi hra spadne a vyhodí mi to chybové okno, co jsem ještě u G1 nikdy neviděl.

To je zatím tak vše, co mě napadá, jinak rozhodně mód zaslouží palec nahoru, je to podle mě parádní počin, dalo to té hře úplně nový nádech, vážně mě to baví :)
Komediant
Nováček
 
Příspěvky: 2
Registrován: pát 10. srp 2018 7:31:08

Příspěvekod Nordes » sob 25. srp 2018 18:41:09 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Nazdar :D vytvoril si fakt peckový mód no ja mám zase problém že okno v ľavej hornej strane mi po 3 kritických útokoch a jednej miniature nezmizlo a dokonca aj keď som to uložil a znova načítal tak je tam vždy a nechce zmiznúť :D
Nordes
Uživatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: pát 10. pro 2010 10:44:58

Příspěvekod Fawkes » sob 25. srp 2018 23:46:52 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Cau chlapi, niektore bugy som uz opravil (Fingersov quest), niektore zatial netusim ako opravit (cierne informacne okna v rohu - vznika to vtedy, ked hru ulozis v case, ked je okno na obrazovke) a niektore su nove - dakujem za odozvu :wink: toto mi urcite pomoze modik doladit :)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 126
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod ondrasu » ned 26. srp 2018 17:04:35 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
No,Fawkes je kolik :wink: Pockejte az narazite na vsechny nove pridane qesty,supr.
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 18
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod Fawkes » stř 29. srp 2018 18:50:08 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj,
Tak pomalicky opravujem bugy, zlepsujem AI, pridavam tu a tam par noviniek ;) za chvilu uz by to mohlo byt vonku !

Napriklad *** SPOILERY ****
Az zacne Dusty s Vyvolavanim Spaca - tak som pridal efekt ku kazdemu uspanemu NPC znazornujuci vysavanie many a takisto priesvitneho Spaca :)


K pribehovej linke (WIP) Magov Ohna - budete mat moznost sluzit Beliarovi. (Hovoril som si, ze by bolo fajn pre kazdy tabor pridat uplne novu hraciu zkusenost, Tabor v Bazinach - Guru, Stary Tabor - Nekromant, Novy tabor - ???).
Beliar Vam okrem run (o ktorych som pisal predtym) ponukne aj novu schopnost - vrazda spiacich NPC. Ak NPC spi v posteli (alebo je uspane pomocou spanku) tak ho mozete zabit. Musi byt ale splnena podmienka - level Vasej postavy > level obete. (Magovia a Guru maju level 100, Rudobaroni lvl 150, takze tato schopnost neni uplne OP) ;)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 126
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod MegaVydra » pát 31. srp 2018 9:03:18 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Za nový tábor třeba vraha zabijáka nebo tak něco?
Ostatně banditi přece loupí a kradou tak by to mohlo s toho vycházet... Přímo mise vloupat se na hrad tam něco ukrást rudobaronum nebo tam někoho zabít se nabízí ... ;)
Jinak opět palec nahoru za tvou práci. Kdy myslíš že pustíš do světa další verzi?
MegaVydra
Uživatel
 
Příspěvky: 49
Registrován: pát 08. čer 2018 7:06:02

Příspěvekod pkudelaman » sob 01. zář 2018 14:11:11 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Dokázal bys udělat, že kouření trávy z bažin by mělo podobní účinky jako v Gothicu 2? Takoví to oddálení kamery, zvlněnej obraz, spomalení pohyby... Já vím, je to celkem pitomost, ale mě by se to v Gothicu 1 hrozně líbilo.

BTW Na tvůj mód se moc těším, ale chci si počkat až bude 100% hotový. :wink:
pkudelaman
Uživatel
 
Příspěvky: 62
Registrován: čtv 15. dub 2010 11:29:17

Příspěvekod Mára RockDemon » ned 02. zář 2018 14:05:23 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Skvělá, bravurní a dech beroucí práce!
Jsem u tvého módu stroprocentně nadšen. Bohužel je tu stále pár bugů (pro mě teď hlavní problém s tím abych posbíral žravé štěnice do pytle - tak hra padne), ale vidím že jsi tu psal že už máš opraven tento bug :) ...každopádně chci se tě zeptat, kdy myslíš že budeš mít tak stoprocentní finální verzi hotovou? :)
PS: pokud jsi na fb můžeš mě tam najít pod stejným jménem, spravuji fan stránku Piranha Bytes a rádi bychom se na nějaké věci zeptali a poradili se případně s tebou :)

Přeju ti mnoho zdarů s modifikací!

PS 2: :D jinak v Novém táboře by jsi mohl využít i takové postavy, které nemají žádný příběh a jsou pojmenováni (Orik, Bruce,...) a bylo by skvělé kdyby jsi využil třeba horní plošinu nad Novým táborem, když se jde směrem k Svobodnému dolu (udělat tam třeba nějaký táborek malej...či velkej :D a dát větší novinky tak Novému táboru a dolu :)
Měj se
Mára RockDemon
Uživatelský avatar
Mára RockDemon
Nováček
 
Příspěvky: 5
Registrován: ned 06. bře 2016 19:42:27
Bydliště: Lanškroun

Příspěvekod Fawkes » úte 04. zář 2018 9:55:58 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
MegaVydra píše:Kdy myslíš že pustíš do světa další verzi?

Chcel som minulu Nedelu - ale nebol som uplne spokojny s dialogom 6-teho Maga Ohna. Vsetky jeho texty sa niesli v duchu 'Nas Pan Beliar chce ...'. Chcem aby jeho pribeh v mode bol viac osobnejsi, aby to co robi robil sam za seba. Zkusim to prepisat tento tyzden - a teda dufam v tuto Nedelu. :)

pkudelaman píše:Dokázal bys udělat, že kouření trávy z bažin by mělo podobní účinky jako v Gothicu 2?

Nooo netusim ci je to mozne - musim sa mrknut ako to funguje v G2A a zkusit potom preniest do G1. Je mozne, ze to ale G1 engine nebude podporovat.

Mára RockDemon píše:Kdy myslíš že budeš mít tak stoprocentní finální verzi hotovou?

Chcel by som tento mod dokoncit tento rok.

Mára RockDemon píše:jinak v Novém táboře by jsi mohl využít i takové postavy, které nemají žádný příběh

Novy tabor je v orig. G1 uplne nevyuzity (nikdy ma nebavilo hrat za Novy Tabor) - v mode som tam toho tiez moc nepridal :) Narazam tu na kreativny problem - neviem tam vymysliet nove questy. (ak mate napady - kludne poslite do spravy ;))
Pridal som tam variaciu s Ryzovym Lordom, potom s Butchom (v originale Vam vyhrozuje ale nic nerobi, v mode s nim mozete 'boxovat' - boj bez zbrani/magie a porovnat si silu). A nakoniec Blade Vas neskor prepadne az budete s Gornom hladat Ohnisko. Mozete s nim budto bojovat, alebo mu dat dost rudy na to, aby nedoslo ku konfliktu ;)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 126
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » pon 10. zář 2018 17:21:56 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj, nez dalsiu verziu vypustim do sveta tak tu postnem dalsi mini off-topic zo serie zaujimavosti pocas modovania :D

Ked som prerabal interier spadnutej veze - odstranoval stare waypointy - tak som ich pre istotu vzdy checkoval. Chcel som si byt isty, ze niesu pouzite u nejakych NPC, aby som tymto NPC nerozbil denne rutiny. A jeden z nich bol pouzity:
    TA_SitAround (03, 00, 05, 30, "OCR_HUT_Z5_SIT3");
Ked sa k vezi priblizite v case od 03:00 rano do 05:30 sedi vo vnutri spadnutej veze nas priatel Diego! Takze zakladna otazka - co tu v tomto case robi? Urcite si vsimnite, ze sedi za stolom, kde su este 3 dalsie volne miesta - moja teoria je, ze toto je to miesto, kde sa spolu s Gornom, Mitlenom a Lesterom stretavaju.

V 4. tej kapitole Vam Diego zada ulohu:
    Zajdi za Lesterem a Gornem. Musí se dozvědět, co se tu stalo.
    Řekni jim, že se všichni čtyři sejdeme na obvyklém místě.
Tipoval by som, ze ide od dalsiu nedokoncenu dejovu liniu - zaujimalo by ma, kam Pirane chceli ist s tymto pribehom, keby mali na dokoncenie G1 viac casu. Dalsia otazka - preco by sa stretavali prave tu? Ak ste citali komiks (doporucujem ;)) ...
http://www.gothicz.net/serie-gothic/komiks/
... tak viete, ze vsetci 4 maju k tomuto miestu specialny vztah.

Na dalsiu zaujimavost som narazil, ked som editoval vztahy medzi guildami. Kazda guilda ma v hre nejaky vztah, napriklad ludia voci skretom a monstram (plati aj naopak) maju nastaveny vztah ATT_HOSTILE - utocia na seba.
Podla tychto vztahov sa potom riadi ich spravanie v hre. Subor Guilds.d obsahuje definiciu takychto vztahov:

    Na zaciatku hry sa vsetky vztahy nastavia z tabulky:
  • GIL_ATTITUDES - standardne vztahy medzi guildami.

    V 4-tej kapitole az Gomez povrazdi Magov Ohna a Stary hrad sa uzavrie, nastavia sa vztahy z tabulky:
  • GIL_ATTITUDES_FMTAKEN (free mine taken) - tu sa nastavi vztah vsetkych NPC v Starom tabore - Stiny, Straze, Rudobaroni voci inym guildam na ATT_HOSTILE - na vsetkych co niesu z ich tabora teda utocia.

    A konecne teda k tej zaujimavosti - subor obsahuje 2 dalsie tabulky, ktore vo finalnej hre neboli pouzite:

  • GIL_ATTITUDES_ORCASSAULT - podla nazvu sa da teda odhadovat, ze Pirane mali v plane zakomponovat do G1 utok skretov!! Sakra to je skoda, ze to tam neni :) Zo vztahov sa da vycitat, ze Stary tabor prestal mat inym guildam ATT_HOSTILE postoj, zmenil sa na ATT_ANGRY - neutocili by, iba by sa s Vami moc nebavili ak by ste patrili k inemu taboru. Hadam teda, ze by im Skreti pekne nakopali.

  • GIL_ATTITUDES_NEMESIS - zo vztahov sa da vycitat, ze su proti Vam vsetky guildy ATT_ANGRY - nikto Vas moc nema rad :) jedine ak ste sa stali Nekromantom u Xardasa, tak proti Vam nikto nic nema a maju k Vam ATT_NEUTRAL postoj.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 126
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » úte 11. zář 2018 0:09:10 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Zajimave. S temi vzajemnymy vztahy gild jsem pracoval zrovna dva dny zpatky. Skoda zes to nenapsal drive, jsem se chvilku trapil nez mi doslo ze se to nastavi pri NOVE HRE a pak uz se nemeni. Jsem se divil proc mi to nefunguje :D hihihi.
O to sladsi je pak kdyz se to povede. :)
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 3044
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé