Menu

G1 Die Welt der Verurteilten v1.03

Příspěvekod Fawkes » sob 05. led 2019 1:26:49 » Re: G1 Die Welt der Verurteilten v1.03
Ahoj,
Zkusil som to skrz GothicSourcer V3.14:
https://webshare.cz/file/4xig4ev5Q1/g1-die-welt-der-verurteilten-7z
Bolo tam niekolko chyb v skriptach - pravdepodobne sposobenych GothicSourcerom samotnym (myslim, ze je to dost nestabilny nastroj :) ), opravil som take, na ktore som narazil pri prvom spusteni. Netusim ale, ci je to plne funkcne.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 123
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » sob 05. led 2019 9:51:56 » Re: G1 Die Welt der Verurteilten v1.03
Dekompilovat mi to slo ale tys to Fawkesi i zkompiloval? Co jsi delal s temi chybejicimi funkcemi?
:(
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2963
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » sob 05. led 2019 13:06:57 » Re: G1 Die Welt der Verurteilten v1.03
Opravil som to podla svojho odhadu (je mozne ze to takto nemalo byt, a je mozne ze su tam ine chyby, ktore znemoznia spravne fungovanie):

Tu boli premenne definovane mimo blok funkcie kde boli pouzite - presunul som do funkcie
_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\AI\Monster\
    Mst_OrcWarrior.d
    Mst_OrcShaman.d
    Mst_OrcScout.d
    Mst_Gobbo.d
    Mst_BlackGobbo.d
Napr.:
(zeleny - opraveny, cerveny - povodny chybny zapis po dekompilacii)

instance OrcWarrior1(Mst_Default_OrcWarrior)
{
    name[0] = "Ork-Kämpfer";
    level = 25;
    Set_OrcWarrior_Visuals();
    EquipItem(self,ItMw2hOrcAxe01);
    var int inventar_9;
    inventar_9 = Hlp_Random(100);
    if(inventar_9 <= 10)
    {
      CreateInvItems(self,ItAt_Meatbug_01,2);
      CreateInvItems(self,ItFo_Potion_Mana_01,1);
      CreateInvItems(self,ItMi_Stuff_OldCoin_01,4);
    }
...
};

var int OrcWarrior1.inventar_9;

Tu boli funkcie nejake nespravne zapisane:

_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\Story\MISSIONS\
    DIA_Org_861_Killian.d
    DIA_Org_860_Renyu.d
Bolo tam:

func int org_861_killian_lost_condition()
{
    var C_Npc Killian;
    Killian = Hlp_GetNpc(Org_861_Killian);

    (Killian.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE) && (Kalom_DrugMonopol == LOG_RUNNING) && Npc_KnowsInfo(hero,org_860_renyu_deal)aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE
    if ()
    {
      return TRUE;
    };
};

A myslim, ze by malo byt:

func int org_861_killian_lost_condition()
{
    var C_Npc Killian;
    Killian = Hlp_GetNpc(Org_861_Killian);

    if (Killian.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE) && (Kalom_DrugMonopol == LOG_RUNNING) && Npc_KnowsInfo(hero,org_860_renyu_deal)
    {
      return TRUE;
    };
};

(Podobny podivny zapis bol u Renyua.)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 123
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Robar VI » sob 05. led 2019 13:10:02 » Re: G1 Die Welt der Verurteilten v1.03
Ahoj hel borci moc děkuji konečně se to aspon pohlo tet ještě sehnat někoho kdo umí německy :D
jinak Beowulf myslíš že tet by to šlo přehnat přes ten google překladač jen na zkoušku jestli to vubec pujde přeložit aspon a ještě jednou děkuji
Když ostatní slepě následují pravdu pamatuj, NIC NENÍ PRAVDA když se ostatní řídí moralkou či zákony pamatuj, VŠE JE POVOLENO

JSME TI KTEŘÍ BOJUJÍ V TEMNOTĚ ABY SVÍTILO SVĚTLO
Uživatelský avatar
Robar VI
Uživatel
 
Příspěvky: 116
Registrován: stř 11. kvě 2011 14:48:51

Příspěvekod Beowulf » sob 05. led 2019 15:04:21 » Re: G1 Die Welt der Verurteilten v1.03
Jop to je ono. Ja se stydim. Ze mi to nedoslo. Palec nahoru Fawkesi!
:(
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2963
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Marcoss » sob 09. bře 2019 18:53:29 » Re: G1 Die Welt der Verurteilten v1.03
Takže se tak nějak pracuje na tom překladu? :)
Marcoss
Uživatel
 
Příspěvky: 15
Registrován: úte 14. srp 2018 19:25:20

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Fawkes