Menu

Big nature mod

Příspěvekod Gaz » čtv 24. kvě 2012 19:15:06 » Big nature mod
BIG NATURE MOD (VELKÁ MODIFIKACE PŘÍRODY)


Zdravím všechny. Rád bych zde prezentoval mod, na kterém jsem dělal od letošních vánoc. Jedná se o mod, který mění přírodu ve hře do trochu realističtější podoby.

http://uloz.to/xmpPK7b/gothic-bnm-v-1-01-bygaz-exe

Nebudu se tady více rozepisovat, podívejte se na screenshoty a posuďte sami.

http://uloz.to/xqhrZ2d/screenshots-rar

Ještě bych rád řekl, že se jedná o beta verzi a že pokud o to nebude zájem, tak ve vývoji pokračovat nebudu. Doufám že se vám to bude líbit, s pozdravem GAZ.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Gaz dne sob 26. kvě 2012 16:07:13, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Gaz
Uživatel
 
Příspěvky: 24
Registrován: pon 21. kvě 2012 15:54:48
Bydliště: Home

Příspěvekod Lovec-mag » čtv 24. kvě 2012 19:45:04 » Re: Big nature mod
Tak to už máme druhý texture pack na G1. Díval jsem se na ten první screen, zaujala mě hlavně ta 3D tráva. Komáři z G2, no proč ne. Zajímalo by mě jen, jak je to se stabilitou módu?
Jen když se přestanete bát smrti, nebojíte se žít!
Ten, kdo překoval meče na pluhy, bude orat pro toho, kdo tak neučinil.
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=EpJV6ZCo84c&feature=related
Uživatelský avatar
Lovec-mag
Uživatel
 
Příspěvky: 426
Registrován: ned 11. kvě 2008 10:35:48
Bydliště: Mezi nebem a zemí.

Příspěvekod Gaz » čtv 24. kvě 2012 20:07:23 » Re: Big nature mod
Co se stability týká, není to nic moc. Musíme se smířit s tím, že když G1 pěkně vypadá tak zas na ho*** běhá. Musel jsem hodně omezit textury s rozlišením 1024px a vyšším až tak, že tam nejsou skoro žádné. Nějaké pády hry jsou, hra je s modem hratelná, ale není to to pravé ořechové.
Uživatelský avatar
Gaz
Uživatel
 
Příspěvky: 24
Registrován: pon 21. kvě 2012 15:54:48
Bydliště: Home

Příspěvekod Trivett » úte 29. kvě 2012 19:53:01 » Re: Big nature mod
Velmi chvalim..vypada to hodne slusne,tahle hra si urco zaslouzi novy graficky kabatek a je super ze to nekdo realizoval...palec horem:-D tj a jak se takovy graphic mod vubec dela?:-P...pres jaky program to delas?
Trivett
Uživatel
 
Příspěvky: 82
Registrován: ned 09. bře 2008 12:13:24

Příspěvekod Mike1 » úte 29. kvě 2012 20:02:42 » Re: Big nature mod
Tak i moje osoba pohlédla na toto dílo...
... a musím konstatovat, že se mi tato práce velice líbí.

Určitě Ti to dalo spoustu práce, a je to vidět. Rozhodně pokračuj ve vývoji, zaměř se na stabilitu hry- to hráči nejvíce ocení. Ono je sice pěkné koukat na pěkné scenérie, ovšem, když Ti hra co pět minut padá, tak to asi za to nestojí, že?

Dále bych Ti doporučil trochu "ztmavit" prostředí, resp. G1 je hodně tmavý, a to v něm dělá z části tu skvělou atmosféru. Tebou prezentovaný mod toto postrádá- je spíše jako Gothic 2, což sce není špatné, ale spíše by bylo záhodno ponechat původní "vzhled" v tomto ohledu.
Ale toť jen malá štiplavá poznámka.

Dále bych Ti doporučil (až se tu po foru více porozhlédneš, v čemž Ti může pomoci TENTO rozcestník- průvodce forem) přidat se do nějaké "gildy", které tu u nás provozujeme. (Odkaz na subforum o "Táborech a gildách" nalezneš v rozcestníku)
Tyto Tábory a gily jsou uskupení některých zdejších členů, kteří se vzájemně podporují na projektech, jako je třeba tento.

Takže tak.
A kdybys cokoli potřeboval ohledně fora, napiš mi zprávu. :) Rád odpovím na veškeré dotazy.
Mike1
Trvalý ban
 
Příspěvky: 2562
Registrován: stř 06. říj 2010 16:36:07

Příspěvekod Gaz » sob 02. čer 2012 8:05:10 » Re: Big nature mod
Trivett píše:Velmi chvalim..vypada to hodne slusne,tahle hra si urco zaslouzi novy graficky kabatek a je super ze to nekdo realizoval...palec horem:-D tj a jak se takovy graphic mod vubec dela?:-P...pres jaky program to delas?


Takže v první řadě ti děkuji za kladné hodnocení hry a teď ti ve stručnosti popíšu jaké programy používám a k čemu který program slouží, ale Jestli chceš do detailů krok po kroku jak se mod dělá (nebo v mém případě spíše patch :D) tak napiš osobku. :D takže programy které používám já jsou:

Goman - slouží k prohlížení VDF souborů a popř. ke změnění textury

Spacer - rozmisťování objektů a veškerá jednoduší práce se světem

GothicVDF - balení VDF souborů

Blender 2.60 - práce s 3D grafikou

Photoshop - Veškerá práce s texturami

Macraschley1 píše:Tak i moje osoba pohlédla na toto dílo...
... a musím konstatovat, že se mi tato práce velice líbí.

Určitě Ti to dalo spoustu práce, a je to vidět. Rozhodně pokračuj ve vývoji, zaměř se na stabilitu hry- to hráči nejvíce ocení. Ono je sice pěkné koukat na pěkné scenérie, ovšem, když Ti hra co pět minut padá, tak to asi za to nestojí, že?


Také ti děkuji za kladné hodnocení. Ano dalo mi to opravdu hodně práce tak je dobře že to je vidět, nicméně ke stabilitě. Engine hry G1 toho moc neunese už tak jsem toho hodně ořezal, měl jsem kompletně nové textury pro všechny objekty z G2 které jsem do hry přidal. Problém byl v tom že textury byly 512px a 1024 px což engine neunesl, musel jsem je nahradit za původní 256 a 512. To samé potkalo i přetexturování světa měl jsem všechny textury v rozlišení 1024 px a také jsem je musel zmenšovat na 512 px. I rozmístění nových objektů engine zatížilo takže kdybych jsem chtěl ještě stabilitu zvětšit musel bych zmenšit všechny textury a odstranit pár objektů. Neříkám že to neudělám, třeba dostanu chuť, ale po zkušenostech s modifikováním téhle hry se mi do toho vůbec nechce. Radši by jsem se pustil do něčeho do G2, který má mnohem přívětivější engine :D takže pokud by měl někdo chuť ať napíše mi napíše, pomoc se vždy hodí :D


Především ti děkuji ti za ochotu a až budu něco potřebovat určitě napíšu :D
Uživatelský avatar
Gaz
Uživatel
 
Příspěvky: 24
Registrován: pon 21. kvě 2012 15:54:48
Bydliště: Home

Příspěvekod El RoMe » ned 28. říj 2012 20:43:57 » Re: Big nature mod
Je vidět že jsi si s tím dal hodně práce ale dost mě překvapila ta zbroj stínů...Na to bych se tě chtěl zeptat...proč se to jmenuje Big Nature Mod když jsou předělané i některé zbroje?
Uživatelský avatar
El RoMe
Uživatel
 
Příspěvky: 60
Registrován: ned 28. říj 2012 12:34:40

Příspěvekod Gaz » sob 01. pro 2012 14:45:10 » Re: Big nature mod
El RoMe píše:Je vidět že jsi si s tím dal hodně práce ale dost mě překvapila ta zbroj stínů...Na to bych se tě chtěl zeptat...proč se to jmenuje Big Nature Mod když jsou předělané i některé zbroje?


Protože primárním cílem bylo změnit přírodu, předělání zbrojí bylo už mimo, což sem původně vůbec neplánoval, celé sem to rozdělil do několika souborů, takže pokud tam ty předělané zbroje nechceš, tak jednoduše smaž soubor se zbrojemi, už nevím jméno... ale poznáš to podle názvu ;) ale díky za hodnocení :D
Uživatelský avatar
Gaz
Uživatel
 
Příspěvky: 24
Registrován: pon 21. kvě 2012 15:54:48
Bydliště: Home

Příspěvekod Miko » pát 18. dub 2014 14:26:09 » Re: Big nature mod
Dosť sa mi páči, len tie muchy nemuseli byť zmenené
Miko
Uživatel
 
Příspěvky: 25
Registrován: pon 20. led 2014 17:12:17
Bydliště: Khorinis

Příspěvekod Poutník » úte 22. dub 2014 14:35:45 » Re: Big nature mod
Určitě je to dobré spestření pro někoho, koho grafika Gothic 1 už omrzela, pěkně to tu kolonii oživí a navíc nevypadá tak pochmurně, jako dřív. Je vidět, že je na tom hodně práce a to se cení! :) Takže děkuji za povedený big nature mod.
Uživatelský avatar
Poutník
Uživatel
 
Příspěvky: 19
Registrován: sob 12. dub 2014 17:54:22

Příspěvekod Dolero » úte 22. dub 2014 15:19:14 » Re: Big nature mod
Velmi pěkné :)
PS: Budeš pokračovat ve vývoji či je to finální verze?
Valašská trojka: já, ona, slivovica
https://i.gyazo.com/a6feb9c25f92cbac313 ... 99e609.gif
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2056
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Gaz » úte 22. dub 2014 15:33:54 » Re: Big nature mod
Díky :)

Momentálně se na vývoji tohodle modu nepracuje, takže zatim to vidim asi na finální verzi :D není moc času na to abych teďko něco kutil, ale už mam pěknou dobu na disku rozdělaný grafický mod do gothicu 2 tak snad to časem dodělám... :)
Uživatelský avatar
Gaz
Uživatel
 
Příspěvky: 24
Registrován: pon 21. kvě 2012 15:54:48
Bydliště: Home

Příspěvekod sleeper » úte 22. dub 2014 20:16:58 » Re: Big nature mod
Á, Gaz! Tvoj mód som použil v komikse Lov, vyzerá super, dosť kmení obraz kolónie.
Uživatelský avatar
sleeper
Uživatel
 
Příspěvky: 2273
Registrován: ned 25. kvě 2008 13:30:40
Bydliště: Tam, kde sa dobre pije!

Příspěvekod Gaz » úte 22. dub 2014 20:45:47 » Re: Big nature mod
sleeper píše:Á, Gaz! Tvoj mód som použil v komikse Lov, vyzerá super, dosť kmení obraz kolónie.


Díky :D sem rád že to někdo ocení :D
Uživatelský avatar
Gaz
Uživatel
 
Příspěvky: 24
Registrován: pon 21. kvě 2012 15:54:48
Bydliště: Home

Příspěvekod aky » pon 15. zář 2014 7:03:08 » Re: Big nature mod
Moc pěkný, k tomu padání použil jsem systempack a playerkit a mam to v rozlišení 1980x1024 úplně stabilní
aky
Uživatel
 
Příspěvky: 27
Registrován: sob 02. srp 2008 19:17:47


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé