Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Příspěvekod Beowulf » ned 10. bře 2019 22:49:07 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Wow wow wow!!!
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2966
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Emperor » ned 10. bře 2019 23:41:44 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
sice si neumím představit praktické využití ve hře, nicméně je to působivá interaktivní inovace, která jistě potěší návrháře interiéru bytových prostor ...
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4686
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Beowulf » ned 10. bře 2019 23:50:41 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Fawkesi jak ty to delas? :D jsi bud genius nebo jeden z puvodniho PB tymu :D
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2966
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » stř 13. bře 2019 17:53:20 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Emperor píše:sice si neumím představit praktické využití ve hře, nicméně je to působivá interaktivní inovace, která jistě potěší návrháře interiéru bytových prostor ...

Ja by som si vedel predstavit niekolko hernych moznosti / hlavne teda nejake puzzles :) ale to by chcelo uz vyssi level-design a hlavne 3D upravy sveta, s cim nemam ziadne skusenosti. Taketo prenasanie objektov by sa dalo obmedzit 'vahou' predmetov. Hrac by nemohol zdvihnut zo zeme objekty, na ktore by nemal dostatocnu silu. Povedzme, ze by ich mohol posuvat - napriklad sudy. Mohol by si si tak presunut sudy tak, aby si sa dostal namiesto, kde by si normalne nedokazal vyskocit. Mohli by byt v hre za krabicami ukryte tajne vchody, presuvanim predmetov by si mohol spustit rozne vahove spinace na zemi, ktore by si normalne nedokazal spustit (napriklad by si v dungeone potreboval spustit niekolko spinacov naraz). Mohol by si vybudovat strazne veze, do ktorych by si nechal presunut NPC, co by lokacie chranili pred utokmi skretov - ak by si nevybudoval obranu dostatocne dobre (na nespravnych strategickych miestach), mohla by padnut cela vesnice za obet skretom. Ale, to uz ako hovorim - by chcelo poriadny level-design, a hlavne vela casu :)

Beowulf píše:Fawkesi jak ty to delas? :D jsi bud genius nebo jeden z puvodniho PB tymu :D

Heh, vyzera to tak, ze povodny engine obsahuje pomerne dost nevyuzitych funkcii - myslim, ze keby mali PB dostatok casu na vyvoj, tak by ta hra bola uplne inde. Skoda, ze ich tlacil cas. Ja mam oproti nim vyhodu, ze to robim vo volnom case. (no vlastne je to aj dost nevyhoda - nemam moc volneho casu)

Velmi pravdepodobne to vo finalnom mode nezostane - alebo ak by som to tam nechal, tak iba vo velmi obmedzenej forme. (hrac by mohol presuvat predmety iba v chatrci, ktoru vlastni)
Pustil som sa do tohoto, lebo ma fascinuje objavovanie vsetkych moznosti Engine a bavi ma aj to programovanie okolo :)
Kod, ktory toto umoznuje sharujem na Nemeckom foru (pod videom je odkaz) - mozno niekto vo vacsom teame (ja som iba 'one man army') dokaze plne vyuzit tieto moznosti :)

Trochu som to poladil, a pridal teraz dalsie moznosti - vyber konkretneho objektu, rotaciu, a upravu elevacie (vertikanej pozicie):
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 123
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » sob 16. bře 2019 1:58:07 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Nezapominejte na komixy a filmy z G, dnes uz nejsou ale drive jich bylo hodne a tohle by se autorum urcite siklo. Prece jen malo bylo tech co kvuli tomu pracovali se Spacerem :)
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2966
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » pát 29. bře 2019 21:30:23 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Zanedlho by som vydal do sveta dalsiu verziu - opravil som par bugov (Slobodny dol sa mi ale nepodarilo zreplikovat, ked tam vojdem, nemam ziadny crash, tak este trochu potestujem a snad na nieco pridem) a pridal par malickosti, napriklad nove zberatelske miniatury - a ked uz som u toho bol, tak som z nich spravil video. Obsahuje mozne spoilery - odhali par NPC, ktore som presunul z G2A do G1 (P.S.: Drakov tam necakajte - ti patria do G2A) ;)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 123
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » pát 29. bře 2019 21:48:22 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Opravdu krasne. :)
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2966
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Leskly_Zalud » ned 31. bře 2019 10:41:27 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ona byla přesunuta Velayina skrýš, nebo ji ti dva lovci sežrali? .... AŤ patrám jak pátrám, nikde ji nemohu najít. Je možný, že si naběhla na houf goblinů pod útesem (stalo se mi, že ti dva lovci s nimi zápasili, když jsem šel kolem).
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » pon 01. dub 2019 11:48:27 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Leskly_Zalud píše:Ona byla přesunuta Velayina skrýš, nebo ji ti dva lovci sežrali? .... AŤ patrám jak pátrám, nikde ji nemohu najít. Je možný, že si naběhla na houf goblinů pod útesem (stalo se mi, že ti dva lovci s nimi zápasili, když jsem šel kolem).

Ahoj, presunul som ju do jaskyne hned za mostom pred Starym taborom (tam kde su krysokrti) ;)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 123
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Leskly_Zalud » čtv 04. dub 2019 15:56:44 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ona je ve hře nějak limitovaná maximální hodnota naučené many podle kapitol? Totiž naučil jsem se na začátku hry 5 bodů many, poté vypil 2x +5 mana boost a teď se nedaří manu navýšit u NPC... Jo a rozehnaný stádečko oveček se nedaří zahnat zpět do ohrady, stojej jak přibitý ... zkusím se ještě proměnit ve vlka, třeba jim zatnu tipec :DDD
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » čtv 04. dub 2019 21:13:27 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Leskly_Zalud píše:Ona je ve hře nějak limitovaná maximální hodnota naučené many podle kapitol? Totiž naučil jsem se na začátku hry 5 bodů many, poté vypil 2x +5 mana boost a teď se nedaří manu navýšit u NPC... Jo a rozehnaný stádečko oveček se nedaří zahnat zpět do ohrady, stojej jak přibitý ... zkusím se ještě proměnit ve vlka, třeba jim zatnu tipec :DDD

Ajaj, tak ta mana - to som zle zapisal pridavanie many, pouzil som v jednej casti funkcie hodnotu ATR_MANA a v druhej ATR_MANA_MAX - opravim.
Ovecky sa zasekavaju kvoli Mudovi ! (fakt ! ) :D pridal som v predchadzajucej verzii do ich AI reakciu na Muda - ak je blizko, utekaju, ked je daleko, prestanu utekat - a toto buguje tento quest, pretoze ak sa hero priblizi - utekaju, ale zaroven reaguju na Muda - a kedze je daleko, okamzite sa zastavia. Hmmm opravim a popremyslam ako zanechat ich reakciu na Muda.
Dakujem za feedback ;) !
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 123
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Leskly_Zalud » pát 05. dub 2019 22:40:48 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Kovářství ve verzi 5.0 fungovalo bezvadně, zatímco v té poslední se mi nedaří přebrusovat meče. Každá animace (přetavení, překování, vylepšení) spotřebovává více ingotů než tomu bylo u předešlé verze....
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Leskly_Zalud » pát 12. dub 2019 22:34:06 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Černá ruda je vskutku zajímavý předmět, ovšem její používání hraničí s cheatováním (v prvním dnu jsem porazil celou arenu, přemohl bandu rýžovýho lorda, zabil kurýra mágů,...). Zkrátka by bylo vhodné, kdyby pravděpodobnost výskytu rudy při těžení byla razantně snížena něboť na 200 natěžené rudy mi droplo 7 kusů černé rudy....

Glen nemá paklíče, nelze se pomodlit u innosovy svatyně, náhodně mizej krumpáče při těžbe (pravděpodobně záměr, člověk pak užije všech krumpáčů, které svět nabízí...), po použití černé rudy se mi stalo, že rozhovory s NPC zasaženými efektem černé rudy byly i po uplynutí doby působení stále zpomalené, pomohl až restart hry...
Uživatelský avatar
Leskly_Zalud
Uživatel
 
Příspěvky: 12
Registrován: čtv 27. pro 2018 0:52:57

Příspěvekod Fawkes » pon 22. dub 2019 4:49:16 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Leskly_Zalud píše:Černá ruda je vskutku zajímavý předmět, ovšem její používání hraničí s cheatováním (v prvním dnu jsem porazil celou arenu, přemohl bandu rýžovýho lorda, zabil kurýra mágů,...). Zkrátka by bylo vhodné, kdyby pravděpodobnost výskytu rudy při těžení byla razantně snížena něboť na 200 natěžené rudy mi droplo 7 kusů černé rudy....

Glen nemá paklíče, nelze se pomodlit u innosovy svatyně, náhodně mizej krumpáče při těžbe (pravděpodobně záměr, člověk pak užije všech krumpáčů, které svět nabízí...), po použití černé rudy se mi stalo, že rozhovory s NPC zasaženými efektem černé rudy byly i po uplynutí doby působení stále zpomalené, pomohl až restart hry...

Ahoj, 7 kusov ciernej rudy pri vytazenych 200 je teda moc - znizim sancu na vytazenie :wink:
Glen - opravene. Innosova svatyna mi funguje :???: mozno som zabudol vlozit do modu subor s animaciami :?:
Miznutie itemov pri tazbe je bug :) niesom si isty cim sa mi to podarilo rozbit, skusim opravit. Cierna ruda by nemala ovplyvnit rozhovory - skusim investigovat. Dakujem :)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 123
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod paveldoh » stř 24. dub 2019 11:52:35 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj, kdy bude cca uvolněna nová verze? :D Asi si jí konečně zahraju. Dík
paveldoh
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: úte 19. úno 2019 21:29:28

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé