Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Příspěvekod Fawkes » úte 06. lis 2018 16:06:12 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Hmmm, mne to frci, myslim, ze preto, lebo mam subor Sound.vdf v slozce Gothic\Data. :shock:
Musim to otestovat :) Diky!
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 101
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » úte 06. lis 2018 16:21:34 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Sound.vdf neobsahuje tyto konkrétní soubory.
Ono ti to pojede i bez toho, ale v okamžiku kdy hra bude potřebovat zvuk přehrát tak padne. Například v 19:00 padala pravidelně bez toho. Taky padla asi po boji když chtěl zařvat NPC vítězně.
Patrně to MUSIC obsahuje zvuky které nejsou v SOUND.vdf a neobejde se bez nich.
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1957
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Beowulf » úte 06. lis 2018 21:27:29 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Sakra ulozil jsem hru a nahral po otevreni pytliku s bylinkama. Nikdy nedelejte ziskane veci se mi navzdy vypalily do obrazu hry a uz se jich asi dokonce hry nezbavim. :D
Pokud nezmizi pri dalsim otevreni pytliku.
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1957
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Beowulf » čtv 08. lis 2018 13:43:56 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Fawkesi ty jsi upravoval sanci na kriticky zasah vid? Kde? Nasel jsi kod na vypocet dmg? Hodilo by se nam vedet kde to je kvuli Navratum, diky :)
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1957
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » čtv 08. lis 2018 14:22:37 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beowulf píše:Fawkesi ty jsi upravoval sanci na kriticky zasah vid? Kde? Nasel jsi kod na vypocet dmg? Hodilo by se nam vedet kde to je kvuli Navratum, diky :)

Ahoj,
V mode som cely vypocet damage zmenil - tu je ukazka (nekompletna) ako to pouzivam (Gothic 1):
https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1524777-Damage-formulas?p=25881292&viewfull=1#post25881292

Pre Gothic 2 mozes najst navod od Lehony tu:
https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1149697-Script-Eigene-Schadensberechnung?p=19002341&viewfull=1#post19002341
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 101
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » úte 13. lis 2018 0:25:13 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Pohravam sa s myslienkou vlozit do modu Bludicku, pricom by som jej chcel pridat par novych vlastnosti. Zatial som vymyslel toto:
  • Tak ako v G2A bludicka upozornuje na itemy - ak nejaky uvidi tak sa k nemu presunie a upozorni hraca tym, ze zmeni farbu a 'zazvoni'.
    • Hrac moze bludicku naucit itemy zbierat - ak sa teda dostane do blizkosti itemu, tak zmeni farbu a item vezme priamo do hracovho inventara.
  • Ak sa bludicky hrac dotkne (interakciou ako pri osloveni NPC) tak bludicka zanikne a hraca vylieci (xyz HP bodov).
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 101
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » úte 13. lis 2018 4:07:06 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Proc ne? Ovsem tam bude treba to osefovat aby bludicka behem sekundy nevyluxolovala Gomezuv truni sal atd.

Jinak ty Fawkesi tedy vis jak skriptem sebrat ze zeme item? Na tohle jsem se te chtel uz drive ptat ale kdyz jsem dosel na forum, nepamatoval jsem si co jsem potreboval :D takze tohle - potrebuji aby po stisku klavesy (tohle umime) se skriptem vsechny volne itemy v hre prenesli do inventare, to je v inventari se objevili a na zemi zanikli.
To objeveni dokazu ale zaboha nezvladnu aby item na zemi zmizel. Nechapu jak hre urcit ktery konkretni item myslim. Na to ja nemam.
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1957
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod ondrasu » úte 13. lis 2018 20:56:46 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Kazdopadne to chce dat bludicce nejaka omezeni,a to asi radikalni.Jinak bych mohl na levelu 1 ukrast odkudkoliv,cokoli,nehlede na to jestli to hlida nejake monstrum nebo ne :wink: Mozna moznosnost bludicku neco ucit za LP?
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 15
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod Fawkes » úte 13. lis 2018 22:41:53 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beowulf píše:Jinak ty Fawkesi tedy vis jak skriptem sebrat ze zeme item? Na tohle jsem se te chtel uz drive ptat ...

Ahoj,
Pouzivam tu tieto standardne funkcie Gothicu:
    NPC_PerceiveAll (npc); //detekuje vsetky objekty v okoli postavy a vlozi ich do npc.vobList_array
    Wld_DetectItem (npc, item_category); //detekuje predmet, ktory ma konkretnu item_category v npc.vobList_array a vlozi ho do globalnej premennej item
    Wld_RemoveItem (item); //odstrani predmet zo sveta
ALE funkcie mi nestacili a uplne na 100 % nefungovali, tak ako by som potreboval. Problem je, ze Wld_DetectItem ti vrati opakovane len 1 konkretny predmet z celeho zoznamu objektov npc.vobList_array.
Takze sa mi stalo, ze mi funkcia vzdy vratila predmet, ktory bol vzdialeny od bludicky 40 m a este k tomu bol za stenou Stareho tabora, aj ked bol iny item hned pred bludickou ...

Preto som vyuzil Ikarus a v engine dostupnu funkciu RemoveFromVobList - pomocou nej odstranujem z npc.vobList_array vsetky predmety, ktore su budto velmi daleko, alebo ich bludicka nevidi. (dopisal som adresu pre G2A, keby ste chceli pouzit, ale netestoval som)

Po vycisteni npc.vobList_array konecne volam Wld_DetectItem - ta vlozi detekovany predmet, ktory ma konkretnu item_category do globalnej premennej item. (vlastne ani nepotrebujem pouzivat Wld_DetectItem, a mohol som vyuzit podobny princip aky pouzivam v cisteni na vlozenie pointeru predmetu do globalnej premennej item)
Tu teda kontrolujem, ci je bludicka dostatocne blizko - ak ano, zistim si item_instance a mnozstvo kusov itemu, vytvorim ho v bludickinom inventari, presuniem k hracovi a item odstranim zo sveta pomocou Wld_RemoveItem.

Edit 2018-11-14 kod odstraneny - nebol spravne napisany, v novom prispevku bude upraveny kod.

Beowulf píše:Ovsem tam bude treba to osefovat aby bludicka behem sekundy nevyluxolovala Gomezuv truni sal atd.

Upravil som reakcie NPC tak, aby hned ako im bludicka nieco vezme na nu zautocili - takze dokaze ukradnut 1 predmet ;) a potom utocia na hraca, ak je dostatocne blizko.
ondrasu píše:Kazdopadne to chce dat bludicce nejaka omezeni,a to asi radikalni.Jinak bych mohl na levelu 1 ukrast odkudkoliv,cokoli,nehlede na to jestli to hlida nejake monstrum nebo ne :wink: Mozna moznosnost bludicku neco ucit za LP?

Bludicka dokaze defaultne predmet iba detekovat - aby ho vzala zo zeme - tak do nej bude musiet hrac nasypat LP ;)
Naposledy upravil Fawkes dne stř 14. lis 2018 18:42:10, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 101
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » úte 13. lis 2018 23:45:58 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
[quote="Fawkes"]
NPC_PerceiveAll (npc); //detekuje vsetky objekty v okoli postavy a vlozi ich do npc.vobList_array
Wld_DetectItem (npc, item_category); //detekuje predmet, ktory ma konkretnu item_category v npc.vobList_array a vlozi ho do globalnej premennej item
Wld_RemoveItem (item); //odstrani predmet zo sveta[/list]

Po vycisteni npc.vobList_array konecne volam Wld_DetectItem - ta vlozi detekovany predmet, ktory ma konkretnu item_category do globalnej premennej item. (vlastne ani nepotrebujem pouzivat Wld_DetectItem, a mohol som vyuzit podobny princip aky pouzivam v cisteni na vlozenie pointeru predmetu do globalnej premennej item)
Tu teda kontrolujem, ci je bludicka dostatocne blizko - ak ano, zistim si item_instance a mnozstvo kusov itemu, vytvorim ho v bludickinom inventari, presuniem k hracovi a item odstranim zo sveta pomocou Wld_RemoveItem.

TADY BYLO VELKE TAJEMSTVI!


Co nejdrive vyzkousim. Diky moc!!!
Naposledy upravil Beowulf dne stř 14. lis 2018 22:31:43, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1957
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Beowulf » stř 14. lis 2018 0:28:49 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Jeste me zajimalo
NPC_PerceiveAll
To nema nejake parametry vzdalenostni co by sli upravovat?
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1957
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » stř 14. lis 2018 0:37:41 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beowulf píše:Jeste me zajimalo
NPC_PerceiveAll
To nema nejake parametry vzdalenostni co by sli upravovat?

Myslim, ze nie (teda aspon o tom neviem).
Preto som to musel work-aroundnut pomocou tejto casti, kde si odstranim vsetky itemy, ktore su pre bludicku prilis daleko:

Edit 2018-11-14 kod odstraneny - nebol spravne napisany, v novom prispevku bude upraveny kod.
Naposledy upravil Fawkes dne stř 14. lis 2018 18:42:50, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 101
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » stř 14. lis 2018 1:04:18 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
No jsi frajer! Vsechna cest.
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1957
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » stř 14. lis 2018 18:34:13 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beowulf píše:No jsi frajer! Vsechna cest.

Haha, tak som prave zistil, ze som totalne sfailoval -- >
    var oCNPC slf;
    slf = Hlp_GetNPC (slf);
V tejto casti vkladam do prazdnej premennej slf prazdnu premennu slf - takze sa nizsie v kode vobec nic nevykonalo - pretoze vsetky premenne boli prazdne ... Netestoval som to poriadne, napisal som kod, presunul sa v hre ku stene, kde sa mi normalne Bludicka zasekla, a vyzkusal - a kedze sa nezasekla (asi viac menej stastnou nahodou, mozno tym, ze som bol v inej vzdialenosti od problemoveho predmetu) pomyslel som si ako som to super vyriesil. A ono prd :)

V kazdom pripade som to uz opravil, a funguje to presne ako ma ... za chvilu tu vlozim teda spravny kod. Musel som ho trochu prepisat, a upravim ho tak aby bol kompatibilny s G2. Plus - narazil som na funkciu, ktora ti umozni to iste co NPC_PerceiveAll - ale iba v urcitej vzdialenosti od NPC ;)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 101
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » stř 14. lis 2018 20:18:59 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj,
Tak tu je upraveny - tentokrat uz funkcny kod, rozsireny o par dalsich veci - vlozil som to na Nemecke forum:

https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1529555-Verbessertes-Irrlicht?p=25974029&viewfull=1#post25974029
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 101
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé