Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Příspěvekod Fawkes » čtv 05. črc 2018 21:54:45 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Napisal som si mensi dialog / pribehovu osu toho, co sa mohlo stat s tymto 13-tym Magom Ohna.
Ak Vam nevadia *** SPOILERY *** tak sa mozete pozriet na malu ukazku toho ako by to mohlo vyzerat v mode :) (a znovu - ak mate akykolvek napad, tak urcite dajte vediet, toto je viac menej iba koncept, a vo finale moze byt Vasa dejova linka omnoho lepsia ! 8-) )
SPOILER:
Kliknutím odkryjete skrytý text
H:Co jsi zač?
Jmenuju se Valian. Přišel jsem na tvoje vysvěcení, když tě teď mistr Corristo přijal Mágy Ohně.
Ale koukám, že jsem přišel pozdě a už je po vší parádě a ty už jsi mezitím jedním z NÁS.

H:Co tím myslíš jedním z NÁS?
Jedním z Mágů Ohně.
Ah. Neříkej mi, že ti to Corristo o mně nic neřekl. Opravdu se na mně snaží úplně zapomenout ?
Nikdy jsi snad neslyšel ten Starý příběh? Bariéru vytvořilo šest Mágů Ohně a šet Mágů Vody pod vedením Xardase.
Xardas odešel. A Milten byl přijat mezi Mágy až tady v Kolonii. Tím pádem tu ale jeden Mág Ohně chybí. JÁ !
Já jsem Valian, a býval jsem nejvyšší Ohnivý Mág Archolosu. Na příkaz Krále jsem dorazil na Khorinis a zůčastnil se vztyčení Bariéry.
Krátce potom, co kouzlo zlyhalo a uvěznilo nás tu, jsme se vrátili na Starý hrad.
V té době ho už ale měl pod kontrolou Gomez a jeho hrdlořezi.
Trestanci se nás báli. Neodvážili se zaútočit. Xardas, Corristo a Saturas se dohadovali co dál.
Saturas chtěl celé tohle šílenství ukončit. Chtěl strhnout Bariéru, která se zcela vymkla kontrole.
Corrista Bariéra nezajímala. Zajímala ho jenom ruda. Její produkce se nesměla zastavit. Znamenalo by to pád Království.
Po tom, co Mágové Vody odešli se Corristo dohodnul s Gomezem - Mágové Ohně se nebudou vměšovat do jeho záležistostí, dokud bude zajišťovat dodávky rudy pro Krále.
Krátce nato opustil Mágy i Xardas.

H:Co se stalo pak?
Nesouhlasil jsem. Pokusil jsem se Gomeze zabít. Přecenil jsem ale loajalitu Mágů Ohně.
Zastavili mě a dovolili Gomezovi aby mě vhodil do žaláře, na oplátku zato, že mě on sám na místě nezabije !
Mágové Ohně spoutali mou magickou moc a umlčeli mě. Kouzlem mi sebrali hlas, abych nemohl nikomu nic říct.
Je to pro VYŠŠÍ DOBRO, řekl Corristo.
Gomez mě nechal postupně v žaláři vyhladovět. A ONI ... mu v tom nezabránili.

H:Jsi tedy mrtvý ?
...
Skrytý text může obsahovat důležité informace o obsahu, které mohou pokazit prožitek ze hry, nebo zkazit nějaké překvapení připravené pro hráče.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » stř 18. črc 2018 11:51:46 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Pokracujem vo vytvarani dejovej linky pre Magov Ohna - hrac bude mat moznost stat sa ucnom 6-teho Maga, ktory uz nesluzi Innosovi - a ziska tak pristup k novym kuzlam Beliarovej magie.

Zatial mam 5 novych Beliarovych run (mozno pridam dalsie):

    1. Prokleti zivota - aby ste runu ziskali, musite najprv obetovat 100 perma bodov HP - kuzlo na 5 minut navysi Vas zivot o 200 bodov HP.
    2. Lich - kuzlo na 5 minut sposobi, ze Vami sposobene zranenie sa pripocita k Vasemu zdraviu.
    3. Zrcadlo - kuzlo na 5 minut sposobi, ze akekolvek zranenie, ktore utrzite sa obrati takisto na utocnika.
    4. Nemrtvy Paladin - vyvola nemrtveho Paladina, co bude bojovat po Vasom boku. (podstatne silnejsi nez Kostlivy valecnik)
    5. Privolani zombie - ozivi vsetky mrtvoly v okoli hraca a premeni ich na Zombie bojujuce po Vasom boku.
Po zacarovani prvych 3 kuziel sa na obrazovke zobrazia male ikony - indikujuce, ze kuzla su stale aktivne. Postupom casu vyblednu - az zmiznu, zmizne aj efekt.

Pri testovani toho, ako ikony vyzeraju popri inych informacnych okienkach som zistil, ze v Beta #3 je mozne tazit donekonecna z jednej rudy - je mozne teda ziskat nekonecne mnozstvo rudy a XP :oops: :lol: Bude teda opravene az s dalsou verziou.

Dalsia zmena, ktoru pridam v Beta #4 bude u magickych run na Vyvolavanie (kostlivcov, demonov, golemov ...) tieto su v Beta #3 obmedzene na magicke kruhy. Obmedzenie zrusim, takze ich budete moct pouzit aj ked neovladate magicke kruhy, ale namiesto toho Vam kazda Vyvolana bytost uberie nejake bodiky z perma zivota.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » stř 18. črc 2018 15:03:44 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Nova kouzla jsou super.
Docela by me zajimalo jak jsi udelal ze hra identifikuje mrtvolu a vytvori zombii. Pokud to neni vyrobni tajemstvi :)
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1392
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » stř 18. črc 2018 15:34:31 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Urcite to neni vyrobne tajomstvo hehe :)
Mod vzdy vydavam aj s celymi skriptami - takze, ak Vas nieco zaujme, a chcete to pouzit, kludne si to vezmite ;)

Pouzivam funkcie z balicka Broadcasts od SektenSpinnera:
https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/775333-Script-Broadcasts

Pri pouziti kuzla volam funkciu BroadcastEx:
func void BroadcastEx(var C_NPC caster, var func function, var int excludeCaster, var int includeDead, var int includeShrinked)
BroadcastEx loopuje skrz vsetky NPC v hre a zavola na nich funkciu BC_Beliars_Resurrection:
Kód: Vybrat vše
BroadcastEx (self, BC_Beliars_Resurrection, 1, 1, 1);

Funkcia na samotne ozivenie potom vyzera nasledovne:
Kód: Vybrat vše
FUNC VOID Zombie_Revenant_AIQ_01 ()
{
   Mdl_ApplyOverlayMDS (self, "HUMANS_ZOMBIE.MDS");
};

FUNC VOID BC_Beliars_Resurrection (var C_NPC slf, var C_NPC npc)
{
   //Je NPC clovek?
   if (NPC_IsHuman (slf))
   {
      //Je NPC mrtve?
      if (NPC_IsDead (slf) == TRUE)
      {
         //Je NPC dostatocne blizko ?
         if (NPC_GetDistToNPC (slf, npc) < 2000)
         {
            //Zrusime moznost viest dialog
            NPC_PercDisable (slf, PERC_ASSESSTALK);
            
            //Odstranime zbrane
            NPC_Remove_Inventory_Category (slf, INV_WEAPON);

            //Vycistime AI queue - pre istotu
            NPC_ClearAIQueue (slf);

            //Spustime auru
            Wld_PlayEffect ("SPELLFX_DEMONIC_AURA", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE);

            //Ozivime
            slf.attribute [ATR_HITPOINTS] = slf.attribute [ATR_HITPOINTS_MAX];
            
            //Reverznuta animacia pre smrt zombie - ozivenie NPC
            AI_PlayAni (slf, "T_ZDEADB_2_STAND");
            
            //Mdl_ApplyOverlayMDS - musi byt pridane do queue, pretoze inak nam koliduju animacie s HUMANS_ZOMBIE.MDS a nefunguje T_ZDEADB_2_STAND !! wtf ?
            AI_Function (slf, Zombie_Revenant_AIQ_01);
            
            //Pre istotu postavime
            AI_StandUp (slf);

            //--- Premenne pouzite v ZS_MM_SummonedByPC ... ---
            slf.aivar [AIV_HASDEFEATEDSC]       = 500;

            //Cas za ktory sa odcitava HP
            slf.aivar [AIV_LOCATION]       = 10;
            slf.aivar [AIV_ISLOOKING]       = 1;
            
            //Aby NPC neutocilo na hraca
            slf.aivar [AIV_MOVINGMOB]       = TRUE;
            slf.aivar [AIV_PARTYMEMBER]       = TRUE;   

            //--- Zmenime guildu na GIL_ZOMBIE
            NPC_SetTrueGuild (slf, GIL_ZOMBIE);
            slf.Guild = GIL_ZOMBIE;

            //Nahradime daily rutinu u NPC za ZS_MM_SummonedByPC, pretoze inak by NPC mohlo pokracovat vo svojej standardnej rutine !!
            TA_BeginOverlay (slf);
            TA (slf, 0, 23, ZS_MM_SummonedByPC, slf.WP);
            TA_EndOverlay (slf);

            //Nastartujeme ZS_MM_SummonedByPC
            AI_StartState (slf, ZS_MM_SummonedByPC, 1, "");
         };
      };
   };
};
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » stř 18. črc 2018 18:41:20 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Paradni! Diky.
Ha skripta, to mi nejak uniklo. Do tech urcite nakouknu :)
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1392
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » pát 20. črc 2018 1:31:26 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Mala ukazka toho, ako to vyzera, ked toto kuzlo pouzijes v Slobodnom dole :)


+ kompletny navod na to, ako si mozete toto kuzlo zreplikovat:
https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/775333-Script-Broadcasts?p=25881558#post25881558
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » pát 20. črc 2018 12:51:10 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Hodne drsna vec. Moding na vysokem levelu. Smekam.
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1392
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Tomislav » sob 21. črc 2018 14:02:47 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Zkoušel jsem mod nainstalovat podle instrukcí, ale při spuštění hra padá, vyhazuje různé error. Buď acces violation nebo že tam chybí různé skripty a videa. Věděl by jsi, co s tím?
Tomislav
Uživatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř 11. led 2012 17:36:56

Příspěvekod Fawkes » sob 21. črc 2018 19:09:47 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Tomislav píše:
Zkoušel jsem mod nainstalovat podle instrukcí, ale při spuštění hra padá, vyhazuje různé error. Buď acces violation nebo že tam chybí různé skripty a videa. Věděl by jsi, co s tím?

Ahoj,
Zkusal som znovu nainstalovat u seba a slape, ale je mozne, ze je to tym, ze tu mam k tomu vsetky subory - a ze som pri vytvarani .MOD suboru nieco prehliadol.

Zkus prosim tuto verziu:
https://webshare.cz/file/1yY509ii26/2018-07-21-full-gothicreplay-7z
- uploadoval som uplne kompletny mod (vsetky animacie, meshe, skripty, vsetko, aj to co tam nemusi byt).

Ak to stale nepojde tak zkus este:

Daj vediet, ci pomohlo. Ak nie - zkus prosim pridat chybovu hlasku, ktoru ti to ukazuje.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Tomislav » ned 22. črc 2018 16:28:11 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Zkusil jsem dát do adresáře Gothic ty nové soubory, pak postup podle návodu, hra se rozjede, ale při spuštění nové hry spadne a je tam Acces violation: GOTHIC 1.08k_mod has caused an acces violation at address 22353DD0h by attempting to address 22353DD0h. Taky by mě zajímalo, jak můžu tento mod dát pryč, když chci hrát jen původní Gothic?
Tomislav
Uživatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř 11. led 2012 17:36:56

Příspěvekod Fawkes » ned 22. črc 2018 21:33:13 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Tomislav píše:Zkusil jsem dát do adresáře Gothic ty nové soubory, pak postup podle návodu, hra se rozjede, ale při spuštění nové hry spadne a je tam Acces violation: GOTHIC 1.08k_mod has caused an acces violation at address 22353DD0h by attempting to address 22353DD0h. Taky by mě zajímalo, jak můžu tento mod dát pryč, když chci hrát jen původní Gothic?

Ahoj Tomi,
Ak si postupoval podla navodu - tak sa modu mozes zbavit bez problemov takto:
1. Potrebujete mat nainstalovany Gothic Starter
    Gothic Starter nemusis odinstalovat
2. Originalny adresar Gothic\_work si zmente na Gothic\_work_original
    _work, ktory patri MODu zmaz, a zmen nazov povodneho _work_original na _work
3. Zip file modu obsahuje adresare/slozky: _work, Data a System - zkopirujte do adresara Gothic
    zmaz: Gothic\Data\ModVDF\GothicReplay.mod
    zmaz: Gothic\System\GothicReplay.ico
    zmaz: Gothic\System\GothicReplay.ini
4. Zmente nazvy suborov v adresari / slozce Gothic\Data:
    Anims.vdf na Anims.disabled
    Meshes.vdf na Meshes.disabled
    Textures.vdf na Textures.disabled
    Worlds.vdf na Worlds.disabled
    Zmen hore-uvedene z *.disabled na *.vdf
K tejto chybe som nic nenasiel 22353DD0h :( Je mozne, ze to nema s modom nic spolocne.
Isiel ti Gothic (povodna hra) spustit bez problemov pred tym, nez si mod zkusil pouzit ?
Zkus odstranit mod, a reinstalovat Gothic - mozno je to problem Gothicu samotneho a kompatibility s Windows.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Tomislav » pon 23. črc 2018 19:30:48 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ahoj,
jo možná bude problém s kompatibilitou, mám Windows 10 a ty mají asi problém s takto starší hrou. Nicméně hra bez módu mi zde funguje.
Odinstalace je stále problém... Když postupuji podle tvého návodu, hra po odinstalování modu vyhazuje spoustu chyb (nějaké chybějící NPC atd.) Jedinou cestou je odinstalovat celou hru.
Vyzkoušel jsem mod na pracovním notebooku, kde je Windows 7 - funguje :) Už první Quentin je příjemný chlápek :D Je to rozdíl od polského modu Temná tajemství, který mě nebavil, jak jsou tam NPC nepříjemné a vulgární. I odinstalace modu zne funguje. Avšak zklamala mě jedna věc - tvůj mod pravděpodobně nejde dohromady s textures patchem Freddy a ThielHarters. Tyto dva patche výrazně vylepšují textury například skal, dávají jim vzhled z Gothic 2. Moc se mi ta stará grafika Gothic 1 už nelíbí, jsem rozmlsaný na Gothic 2 (Návraty, L´Hiver). Navíc to vypadá, že ani s D3D11 Renderer tento mod nejde dohromady, hra nejde spustit. Co myslíš, šlo by s tím něco udělat?
Tomislav
Uživatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř 11. led 2012 17:36:56

Příspěvekod Tomislav » pon 23. črc 2018 22:10:04 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Tak dovětek, z velké části se mi podařilo vyřešit otázku lepších textur. Našel jsem Texture pack Artemiano, který namixoval textury například z LHiver, Návratů atd. Přidal jsem gothic mod developmentkit a teď hra funguje už i s D3DX11 s tvým modem! :D Paráda.
Tomislav
Uživatel
 
Příspěvky: 16
Registrován: stř 11. led 2012 17:36:56

Příspěvekod Fawkes » ned 29. črc 2018 20:21:17 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Tomislav píše:Ahoj,
jo možná bude problém s kompatibilitou ... Vyzkoušel jsem mod na pracovním notebooku, kde je Windows 7 - funguje :)

Windows 10 - ach ako ho ja nenavidim - neustale updaty, restarty, blue screens of death :???: (najhorsi system aky zatial vydali)
Super, ze si to nakoniec rozbehol, potom daj vediet ci sa mod pacil :)

Aby rec nestala :) ... ziadne velke pokroky som nespravil - jedine co stoji za rec je mozno uprava u hry Skorapky.
S dalsim updatom bude pohyb jednotlivych skorapek po stole plynulejsi - navysil som mnozstvo 'vodiacich' poharov, ktore pouzivam na pohyb po stole. (nalavo predtym, napravo aktualne)

+ video z hry (ospravedlnte sh*tnu kvalitu :wink: ):


Minuly tyzden som hodil na youtube este video s ukazkou pouzitia lektvaru levitacie - prikladam odkaz:
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Emperor » ned 29. črc 2018 21:23:59 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
dotaz - chápu správně, že mod je hotový a hratelný, pouze vychytáváš detaily a kosmetické úpravy?
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4848
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé