Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Příspěvekod Dolero » pon 23. dub 2018 16:08:02 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Možnost uspat monstra mi přijde jako velké zjednodušení hry, hlavně co se týká trollů a stínových šelem, které bývají osamotě. Hráč je uspí a poseká ve spánku. Já osobně bych nechal spánek jen na lidská NPC...
Valašská trojka: já, ona, slivovica
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2125
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32
Bydliště: Daleký Klášter Ohně

Příspěvekod Fawkes » pon 23. dub 2018 18:19:43 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Dolero píše:Možnost uspat monstra mi přijde jako velké zjednodušení hry, hlavně co se týká trollů a stínových šelem, které bývají osamotě. Hráč je uspí a poseká ve spánku. Já osobně bych nechal spánek jen na lidská NPC...

Pri uspani sa pre NPC nastavi:
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSDAMAGE, B_StopMagicSleep);
akesi 'vnimanie' damage (funkcia, ktora sa aktivuje pri detekovani damage) - ak by si na uspate NPC zautocil - ihned sa preberie . Takze uspanie nedava Over Power moznost zabit NPC - da ti k dobru tak 2-3 udery mecom, predtym nez sa uspate NPC plne preberie a zautoci naspat ;)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Dolero » pon 23. dub 2018 18:30:34 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
No nevím. Já vždycky uspání používám na Starém hradě na Scara a Arta v první kapitole. Jednoho z nich uspím a druhého rychle umlátím mečem, než se stihnou otočit. Ten uspaný nereaguje, Gomez jen zařve. Poté začnu mlátit druhého ve spánku, ten nereaguje a jak ho dostanu, Gomez začne vyšilovat a jít po mně, tak zmláceného rychle oberu o věci a zdrhám, Gomez je potom zase kámoš a je mu to jedno.
Valašská trojka: já, ona, slivovica
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2125
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32
Bydliště: Daleký Klášter Ohně

Příspěvekod Fawkes » pon 23. dub 2018 18:33:54 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
To musim vyzkusat :D :D :D predtym som to testoval na Trollovi a prebral sa :)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » čtv 03. kvě 2018 0:37:07 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Tohle je nejlepší modifikace hry co jsem viděl tady v ČR, jsi borec Fawkesi!
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 950
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » čtv 03. kvě 2018 15:58:05 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
@Beowulf, dakujem za pochvalu :oops: dufam, ze si si aj zahral, a nesudis iba podla obalu :P
Ale radim pockat si na Beta verziu #3 (uz coskoro) !!

@Dolero, tak som zkusil uspat NPC, a ked ich mlatis, tak sa prebudia, a utocia naspat.
Ale ako tak pozeram teraz na tvoj prispevok - tak som ta asi na prvykrat na 100% nepochopil. Myslel si, ze uspis Arta a medzitym mlatis Scara - a teda Arto nereaguje? Lebo ak ano - tak to by som povedal, ze je ocakavany vysledok, kedze je ocarovany magickym spankom :)

Co je ale celkom hlupe je to, ze nikomu na hrade nevadi, ked zmlatis Rudobarona - to uznavam, nedava logiku. Zkusim tam vopchat nejake nasledky - aby po utoku na jednoho z Rudobaronov automaticky dostali vsetci Rudobaroni attitude ATT_HOSTILE (takze budu na Vas okamzite utocit). A reputaciu by ste si museli vylepsit zaplatenim poplatku u Grava ;) (co bol asi aj tak jeho originalny ucel)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Dolero » čtv 03. kvě 2018 22:47:05 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Zmlátím vždy toho, co je vzhůru. Ono to jde snadno, když má člověk třeba Laresovu sekyru a 100 síly no :D Právě jednoho uspím, aby na mě nereagoval a nechtěl mě sejmout. Gomez vždycky reaguje akorát tou animací vstávání z trůnu a to je vše.
Valašská trojka: já, ona, slivovica
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2125
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32
Bydliště: Daleký Klášter Ohně

Příspěvekod Fawkes » pon 28. kvě 2018 18:03:24 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Po 3 tyzdnoch dovolenky sa dnes zase vraciam k priprave Beta verzie #3 - vyjde uz zanedlho :) Podla mojho predbezneho testovania sa mod da dohrat az do 5. kapitoly - a teda sa konecne budete moct bez cheatov dostat az ku skretom.
A teda som sa konecne s modom pohol tam, kde som chcel byt pred rokom - uz je dohratelny :oops:
Cez dovcu som sa pri volnych veceroch ucil pracovat s Blenderom (3D objekty) a Gomanom (textury) a urobil som par mini-zmien (pre mna velkych pokrokov :D) a tak ak Vam nevadia spoilery:
SPOILER:
Kliknutím odkryjete skrytý text
Skretovi Dulagugovi (Tarrokov otec) som pridal par sedin:


Gro'Thurovi som zase pridal krvave oci - ak vypije Draciu krv:


Skreti radovy bojovnik - meno zmenene na Skreti stinovy valecnik (ma na lavom ramene 3 rohy Stinovej selmy):


Aby som skretom pridal co najvacsiu individualitu - tak som jemne upravil textury (nooo zatial 2 textury ehm :) niesom ziadny umelec hehe)

Skrytý text může obsahovat důležité informace o obsahu, které mohou pokazit prožitek ze hry, nebo zkazit nějaké překvapení připravené pro hráče.
Naposledy upravil Fawkes dne čtv 14. čer 2018 9:35:35, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » stř 30. kvě 2018 23:52:18 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Od vcera som mal napilno :)
    Prerobil som system ucenia Tazby rudy:
      10% sanca je defaultne zo zaciatku na uspesne vytazenie.
      30% Vas naucia rozni kopaci ako odmenu za splnenie roznych uloh.
      10% mozete ziskat z bonusovych itemoch.
      Zvysnych 50% sme museli zainvestovat z LP (learning points / vedomostne body).
    Odteraz sa tychto 50% hrac nauci postupne spolu s tazbou rudy. Schopnost Tazby rudy si mozete stale zvysit pomocou LP. Postupnym tazenim rudy sa Vam body naucene samotnou tazbou vs. body naucene za LP vyrovnaju - a LP sa zase pripocitaju naspat.
    Najlepsia taktika pri hrani je teda co najskor zainvestovat LP do Tazby - vytazit co najviac rudy - a pocas tazby sa Vam vase LP zase vratia naspat.
    Aktualne sa da tazit v Starom dole (V Slobodnom dole zatial nie) celkovo z 130 rudnych zil. Na kazdej zile mozete udriet krompacom 10x. Vytazite 1 az 10 nugetov rudy za uder. To Vam dava moznost ziskat 1 300 (v najhorsom pripade) az 13 000 (v najlepsom pripade) kusov rudy a bodov XP. (Kazdy vytazeny nuget = 1 XP bod). Velmi pravdepodobne Vam hra naserviruje zlatu strednu cestu - a teda tazbou rudy ziskate ~6 500 kusov rudy a ~6 500 bodov XP.

    Dokoncil som kovanie mecov
    doteraz sa dali prekovat/prebrusit iba Jednorucne mece, odteraz uz sa daju aj Obojrucne mece.
    (velmi otravna cast kodovania - vytvarat na kazdy mec 4 varianty - potom pre kazdu variantu meca vytvarat dialogove moznosti ach :wink: )

    Ako som sa hral s Blenderom napadla ma dalsia mozna herna aktivita - zbieranie miniatur :)
    Kedze akekolvek modelovanie ide este uplne mimo mna - tak som sa pustil do vyuzitia existujucich zdrojov - zmensil som takmer kazde monstrum, ktore mame v G1 a G2A dostupne a spravil z neho item - miniaturu.
    V Horskej pevnosti som potom vycistil jednu z nevyuzitych (zbytocnych) miestnosti a vlozil podstavce. Pripravil si Freepointy na vkladanie itemov:

    A vyzkusal skrz skript tieto miniatury vlozit na Freepointy pocas behu hry - a voila funguje to:

    Teraz uz len dokoncit skript na vkladanie a rozumne rozmiestnit tieto miniatury monstier po svete - a mozeme sa vrhnut na lov :)
    Zatial mam 42 miniatur za najdenie 1. miniatury dostanete 50 XP, za 2. 100 XP, 3. 150 XP atd. celkovo takto mame k dobru dalsich ~ 45 000 XP bodov. (rozlozenych skrz kapitoly, kedze miniaturky budu po celom svete)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » čtv 31. kvě 2018 5:19:59 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Je to je roztomile :D

To ostreni se da udelat elegantneji ze se to nemusi delat pro kazdy mec zvlaste, jako je to v Navratech, ale funguje to ne uplne spolehlive, takze je to mozna lepsi takhle 8-)
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 950
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » čtv 14. čer 2018 9:45:39 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beta verzia #3
Tak po dlhom odkladani som ju konecne uploadoval :) Vyzkusajte a dajte vediet, ci funguje. Aby ste si zahrali co najviac novych questov, tak doporucujem sa pridat k Taboru v bazinach. (zatial jediny tabor, kde su nove questy po pridani sa k taboru, Magovia Ohna maju 2 nove questiky, ale tie su malilinkate v porovnani s Taborom v bazinach :))

Odkaz na stiahnutie, navod na 'instalaciu' a vyriesenie questov najdete tu:
http://forum.gothicz.net/viewtopic.php?f=40&t=21216
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » ned 17. čer 2018 13:47:17 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Na strane 5 som spominal, ze mi hra pravidelne crashovala v okoli Cavalornovej chatrci. Vyzera to, ze viacero modov ma tento problem - a jedine riesenie, co vsetci doporucuju sa tomuto miestu vyhybat - a casto ukladat.

https://forum.worldofplayers.de/forum/archive/index.php/t-341704.html
https://forum.worldofplayers.de/forum/archive/index.php/t-94210.html
https://forum.worldofplayers.de/forum/archive/index.php/t-1441055.html

Chybova hlaska 0053872F, ktora vyskoci:
Kód: Vybrat vše
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
GOTHIC 1.08k_mod, Parser Version: 50
Camera: Pos(-15754.4844/-881.903625/1382.59058), At(0.677133322/-0.178667709/-0.713840485)
Startup Options:-game:gothicreplay.ini -zreparse -zwindow -znomusic -znosound
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:0053872F (0x0126F998 0x0126F9CC 0x1F51EC30 0x00000000) GothicMod.exe, zCCollisionDetector::DoStaticIntersectionTests()+559 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Dieter\zCollisionDetector.cpp, line 257+8 byte(s)
0023:0053897C (0x0126F9DC 0x0126F9CC 0x0E960268 0x1A5BB5BC) GothicMod.exe, zCCollisionDetector::DetectCollisions()+188 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Dieter\zCollisionDetector.cpp, line 368
0023:005F1CB3 (0x0E960268 0x00000381 0x1A5BB5BC 0x17398494) GothicMod.exe, zCVob::CheckAndResolveCollisions()+467 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Dieter\zVobMove.cpp, line 2106
0023:005F0E35 (0x0E960034 0x00000000 0xC1894FF0 0xC075E724) GothicMod.exe, zCVob::EndMovement()+725 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Dieter\zVobMove.cpp, line 1678
0023:005D7776 (0x17398494 0x06FCCEE8 0x00000000 0x0126FCB4) GothicMod.exe, zCVob::DoFrameActivity()+470 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Dieter\zVob.cpp, line 2060
0023:0063DC76 (0x0077A8D8 0x03324115 0x0126FEC4 0x00000000) GothicMod.exe, oCGame::Render()+150 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oGame.cpp, line 2469
0023:00424F73 (0x007D1078 0x00000000 0x00360F7A 0x06FCCEE8) GothicMod.exe, CGameManager::Run()+1155 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Bert\oGameManager.cpp, line 699+25 byte(s)
0023:006D867B (0x002A0000 0x0000002C 0x00000003 0x00000191) GothicMod.exe, MainProg()+75 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\Phoenix.cpp, line 115
0023:004F4326 (0x00400000 0x00000000 0x03324115 0x00000001) GothicMod.exe, HandledWinMain()+966 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 772
0023:004F3E90 (0x00400000 0x00000000 0x03324115 0x00000001) GothicMod.exe, WinMain()+128 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 684+21 byte(s)
0023:0077A9B8 (0xA468007E 0x6400779B 0x000000A1 0x89645000) GothicMod.exe, WinMainCRTStartup()+224 byte(s)

Stravil som teraz asi hodinu pobehovanim po okoli Cavalornovej chatrce a sledoval co sa deje v zSpy logu pred tym ako hra crashne a narazil som na 2 podozrive NPC, ktore vzdy ked Engine vlozi do sveta hra padne:

V subore Startup.d sa vkladaju hned vedla Cavalornovej chatrce na waypoint OW_SAWHUT_MEATBUG_SPAWN 2 Zrave stenice - ked som jednu z nich zakomentoval hra prestala padat !!! Neviem presne, co sa deje - mozno Engine nezvladne tieto 2 NPC vlozit na tento konkretny waypoint, ale snad uz je tento problem nadobro prec.
Kód: Vybrat vše
Wld_InsertNpc (Meatbug, "OW_SAWHUT_MEATBUG_SPAWN");
//zakomentovane Wld_InsertNpc (Meatbug, "OW_SAWHUT_MEATBUG_SPAWN");

Upraveny mod som teraz znovu uploadoval a link odkazujuci na stiahnutie upravil. Ak narazite na akykolvek problem dajte vediet. :)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 63
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé