Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Příspěvekod Dolero » pon 23. dub 2018 16:08:02 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Možnost uspat monstra mi přijde jako velké zjednodušení hry, hlavně co se týká trollů a stínových šelem, které bývají osamotě. Hráč je uspí a poseká ve spánku. Já osobně bych nechal spánek jen na lidská NPC...
Valašská trojka: já, ona, slivovica
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2147
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Fawkes » pon 23. dub 2018 18:19:43 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Dolero píše:Možnost uspat monstra mi přijde jako velké zjednodušení hry, hlavně co se týká trollů a stínových šelem, které bývají osamotě. Hráč je uspí a poseká ve spánku. Já osobně bych nechal spánek jen na lidská NPC...

Pri uspani sa pre NPC nastavi:
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSDAMAGE, B_StopMagicSleep);
akesi 'vnimanie' damage (funkcia, ktora sa aktivuje pri detekovani damage) - ak by si na uspate NPC zautocil - ihned sa preberie . Takze uspanie nedava Over Power moznost zabit NPC - da ti k dobru tak 2-3 udery mecom, predtym nez sa uspate NPC plne preberie a zautoci naspat ;)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Dolero » pon 23. dub 2018 18:30:34 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
No nevím. Já vždycky uspání používám na Starém hradě na Scara a Arta v první kapitole. Jednoho z nich uspím a druhého rychle umlátím mečem, než se stihnou otočit. Ten uspaný nereaguje, Gomez jen zařve. Poté začnu mlátit druhého ve spánku, ten nereaguje a jak ho dostanu, Gomez začne vyšilovat a jít po mně, tak zmláceného rychle oberu o věci a zdrhám, Gomez je potom zase kámoš a je mu to jedno.
Valašská trojka: já, ona, slivovica
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2147
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Fawkes » pon 23. dub 2018 18:33:54 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
To musim vyzkusat :D :D :D predtym som to testoval na Trollovi a prebral sa :)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » čtv 03. kvě 2018 0:37:07 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Tohle je nejlepší modifikace hry co jsem viděl tady v ČR, jsi borec Fawkesi!
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1375
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » čtv 03. kvě 2018 15:58:05 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
@Beowulf, dakujem za pochvalu :oops: dufam, ze si si aj zahral, a nesudis iba podla obalu :P
Ale radim pockat si na Beta verziu #3 (uz coskoro) !!

@Dolero, tak som zkusil uspat NPC, a ked ich mlatis, tak sa prebudia, a utocia naspat.
Ale ako tak pozeram teraz na tvoj prispevok - tak som ta asi na prvykrat na 100% nepochopil. Myslel si, ze uspis Arta a medzitym mlatis Scara - a teda Arto nereaguje? Lebo ak ano - tak to by som povedal, ze je ocakavany vysledok, kedze je ocarovany magickym spankom :)

Co je ale celkom hlupe je to, ze nikomu na hrade nevadi, ked zmlatis Rudobarona - to uznavam, nedava logiku. Zkusim tam vopchat nejake nasledky - aby po utoku na jednoho z Rudobaronov automaticky dostali vsetci Rudobaroni attitude ATT_HOSTILE (takze budu na Vas okamzite utocit). A reputaciu by ste si museli vylepsit zaplatenim poplatku u Grava ;) (co bol asi aj tak jeho originalny ucel)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Dolero » čtv 03. kvě 2018 22:47:05 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Zmlátím vždy toho, co je vzhůru. Ono to jde snadno, když má člověk třeba Laresovu sekyru a 100 síly no :D Právě jednoho uspím, aby na mě nereagoval a nechtěl mě sejmout. Gomez vždycky reaguje akorát tou animací vstávání z trůnu a to je vše.
Valašská trojka: já, ona, slivovica
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2147
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Fawkes » pon 28. kvě 2018 18:03:24 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Po 3 tyzdnoch dovolenky sa dnes zase vraciam k priprave Beta verzie #3 - vyjde uz zanedlho :) Podla mojho predbezneho testovania sa mod da dohrat az do 5. kapitoly - a teda sa konecne budete moct bez cheatov dostat az ku skretom.
A teda som sa konecne s modom pohol tam, kde som chcel byt pred rokom - uz je dohratelny :oops:
Cez dovcu som sa pri volnych veceroch ucil pracovat s Blenderom (3D objekty) a Gomanom (textury) a urobil som par mini-zmien (pre mna velkych pokrokov :D) a tak ak Vam nevadia spoilery:
SPOILER:
Kliknutím odkryjete skrytý text
Skretovi Dulagugovi (Tarrokov otec) som pridal par sedin:


Gro'Thurovi som zase pridal krvave oci - ak vypije Draciu krv:


Skreti radovy bojovnik - meno zmenene na Skreti stinovy valecnik (ma na lavom ramene 3 rohy Stinovej selmy):


Aby som skretom pridal co najvacsiu individualitu - tak som jemne upravil textury (nooo zatial 2 textury ehm :) niesom ziadny umelec hehe)

Skrytý text může obsahovat důležité informace o obsahu, které mohou pokazit prožitek ze hry, nebo zkazit nějaké překvapení připravené pro hráče.
Naposledy upravil Fawkes dne čtv 14. čer 2018 9:35:35, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » stř 30. kvě 2018 23:52:18 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Od vcera som mal napilno :)
    Prerobil som system ucenia Tazby rudy:
      10% sanca je defaultne zo zaciatku na uspesne vytazenie.
      30% Vas naucia rozni kopaci ako odmenu za splnenie roznych uloh.
      10% mozete ziskat z bonusovych itemoch.
      Zvysnych 50% sme museli zainvestovat z LP (learning points / vedomostne body).
    Odteraz sa tychto 50% hrac nauci postupne spolu s tazbou rudy. Schopnost Tazby rudy si mozete stale zvysit pomocou LP. Postupnym tazenim rudy sa Vam body naucene samotnou tazbou vs. body naucene za LP vyrovnaju - a LP sa zase pripocitaju naspat.
    Najlepsia taktika pri hrani je teda co najskor zainvestovat LP do Tazby - vytazit co najviac rudy - a pocas tazby sa Vam vase LP zase vratia naspat.
    Aktualne sa da tazit v Starom dole (V Slobodnom dole zatial nie) celkovo z 130 rudnych zil. Na kazdej zile mozete udriet krompacom 10x. Vytazite 1 az 10 nugetov rudy za uder. To Vam dava moznost ziskat 1 300 (v najhorsom pripade) az 13 000 (v najlepsom pripade) kusov rudy a bodov XP. (Kazdy vytazeny nuget = 1 XP bod). Velmi pravdepodobne Vam hra naserviruje zlatu strednu cestu - a teda tazbou rudy ziskate ~6 500 kusov rudy a ~6 500 bodov XP.

    Dokoncil som kovanie mecov
    doteraz sa dali prekovat/prebrusit iba Jednorucne mece, odteraz uz sa daju aj Obojrucne mece.
    (velmi otravna cast kodovania - vytvarat na kazdy mec 4 varianty - potom pre kazdu variantu meca vytvarat dialogove moznosti ach :wink: )

    Ako som sa hral s Blenderom napadla ma dalsia mozna herna aktivita - zbieranie miniatur :)
    Kedze akekolvek modelovanie ide este uplne mimo mna - tak som sa pustil do vyuzitia existujucich zdrojov - zmensil som takmer kazde monstrum, ktore mame v G1 a G2A dostupne a spravil z neho item - miniaturu.
    V Horskej pevnosti som potom vycistil jednu z nevyuzitych (zbytocnych) miestnosti a vlozil podstavce. Pripravil si Freepointy na vkladanie itemov:

    A vyzkusal skrz skript tieto miniatury vlozit na Freepointy pocas behu hry - a voila funguje to:

    Teraz uz len dokoncit skript na vkladanie a rozumne rozmiestnit tieto miniatury monstier po svete - a mozeme sa vrhnut na lov :)
    Zatial mam 42 miniatur za najdenie 1. miniatury dostanete 50 XP, za 2. 100 XP, 3. 150 XP atd. celkovo takto mame k dobru dalsich ~ 45 000 XP bodov. (rozlozenych skrz kapitoly, kedze miniaturky budu po celom svete)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » čtv 31. kvě 2018 5:19:59 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Je to je roztomile :D

To ostreni se da udelat elegantneji ze se to nemusi delat pro kazdy mec zvlaste, jako je to v Navratech, ale funguje to ne uplne spolehlive, takze je to mozna lepsi takhle 8-)
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1375
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » čtv 14. čer 2018 9:45:39 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beta verzia #3
Tak po dlhom odkladani som ju konecne uploadoval :) Vyzkusajte a dajte vediet, ci funguje. Aby ste si zahrali co najviac novych questov, tak doporucujem sa pridat k Taboru v bazinach. (zatial jediny tabor, kde su nove questy po pridani sa k taboru, Magovia Ohna maju 2 nove questiky, ale tie su malilinkate v porovnani s Taborom v bazinach :))

Odkaz na stiahnutie, navod na 'instalaciu' a vyriesenie questov najdete tu:
http://forum.gothicz.net/viewtopic.php?f=40&t=21216
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » ned 17. čer 2018 13:47:17 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Na strane 5 som spominal, ze mi hra pravidelne crashovala v okoli Cavalornovej chatrci. Vyzera to, ze viacero modov ma tento problem - a jedine riesenie, co vsetci doporucuju sa tomuto miestu vyhybat - a casto ukladat.

https://forum.worldofplayers.de/forum/archive/index.php/t-341704.html
https://forum.worldofplayers.de/forum/archive/index.php/t-94210.html
https://forum.worldofplayers.de/forum/archive/index.php/t-1441055.html

Chybova hlaska 0053872F, ktora vyskoci:
Kód: Vybrat vše
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
GOTHIC 1.08k_mod, Parser Version: 50
Camera: Pos(-15754.4844/-881.903625/1382.59058), At(0.677133322/-0.178667709/-0.713840485)
Startup Options:-game:gothicreplay.ini -zreparse -zwindow -znomusic -znosound
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:0053872F (0x0126F998 0x0126F9CC 0x1F51EC30 0x00000000) GothicMod.exe, zCCollisionDetector::DoStaticIntersectionTests()+559 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Dieter\zCollisionDetector.cpp, line 257+8 byte(s)
0023:0053897C (0x0126F9DC 0x0126F9CC 0x0E960268 0x1A5BB5BC) GothicMod.exe, zCCollisionDetector::DetectCollisions()+188 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Dieter\zCollisionDetector.cpp, line 368
0023:005F1CB3 (0x0E960268 0x00000381 0x1A5BB5BC 0x17398494) GothicMod.exe, zCVob::CheckAndResolveCollisions()+467 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Dieter\zVobMove.cpp, line 2106
0023:005F0E35 (0x0E960034 0x00000000 0xC1894FF0 0xC075E724) GothicMod.exe, zCVob::EndMovement()+725 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Dieter\zVobMove.cpp, line 1678
0023:005D7776 (0x17398494 0x06FCCEE8 0x00000000 0x0126FCB4) GothicMod.exe, zCVob::DoFrameActivity()+470 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Dieter\zVob.cpp, line 2060
0023:0063DC76 (0x0077A8D8 0x03324115 0x0126FEC4 0x00000000) GothicMod.exe, oCGame::Render()+150 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oGame.cpp, line 2469
0023:00424F73 (0x007D1078 0x00000000 0x00360F7A 0x06FCCEE8) GothicMod.exe, CGameManager::Run()+1155 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Bert\oGameManager.cpp, line 699+25 byte(s)
0023:006D867B (0x002A0000 0x0000002C 0x00000003 0x00000191) GothicMod.exe, MainProg()+75 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\Phoenix.cpp, line 115
0023:004F4326 (0x00400000 0x00000000 0x03324115 0x00000001) GothicMod.exe, HandledWinMain()+966 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 772
0023:004F3E90 (0x00400000 0x00000000 0x03324115 0x00000001) GothicMod.exe, WinMain()+128 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 684+21 byte(s)
0023:0077A9B8 (0xA468007E 0x6400779B 0x000000A1 0x89645000) GothicMod.exe, WinMainCRTStartup()+224 byte(s)

Stravil som teraz asi hodinu pobehovanim po okoli Cavalornovej chatrce a sledoval co sa deje v zSpy logu pred tym ako hra crashne a narazil som na 2 podozrive NPC, ktore vzdy ked Engine vlozi do sveta hra padne:

V subore Startup.d sa vkladaju hned vedla Cavalornovej chatrce na waypoint OW_SAWHUT_MEATBUG_SPAWN 2 Zrave stenice - ked som jednu z nich zakomentoval hra prestala padat !!! Neviem presne, co sa deje - mozno Engine nezvladne tieto 2 NPC vlozit na tento konkretny waypoint, ale snad uz je tento problem nadobro prec.
Kód: Vybrat vše
Wld_InsertNpc (Meatbug, "OW_SAWHUT_MEATBUG_SPAWN");
//zakomentovane Wld_InsertNpc (Meatbug, "OW_SAWHUT_MEATBUG_SPAWN");

Upraveny mod som teraz znovu uploadoval a link odkazujuci na stiahnutie upravil. Ak narazite na akykolvek problem dajte vediet. :)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » úte 26. čer 2018 22:17:19 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Dnes mam pre Vas mensiu vyzvu/challenge :)

Hral som sa s Blenderom a zkombinoval som kostlivcov, kostlivych magov a zbroj nekromanta a vznikly mi taketo 3 NPC:

  • Vlavo je lebka kostliveho maga, plast kostliveho maga, telo kostlivca a zbroj nekromanta.
  • Vstrede je lebka kostlivca, plast kostliveho maga, telo kostlivca a zbroj nekromanta.
  • Vpravo je lebka kostlivca, plast kostliveho maga - otexturovany zbrojou nekromanta, telo kostlivca a zbroj nekromanta
Najviac sa mi paci ten uplne napravo. Rad by som ho vlozil do modu - ale nemam pre neho ziadny pribeh, nic u coho by som si povedal, ze by to stalo zato ma nenapadlo :!:

A tak by som Vas chcel poprosit o napady - zkuste pre tohoto kostlivca/nemrtveho/nekromata/ktovie co je vlastne zac nieco vymysliet!

Predstavoval som si, ze by to mohol byt niekto, kto by stal proti hracovi, ak by si zvolil hrat hru za Maga Ohna. Ale neviem ho uplne nenasilne vlozit do deja G1. Touto mojou predstavou sa ale neobmedzujte - cokolvek co Vas napadne moze stat skutocne zato, a moze z toho vzniknut zaujimavy quest/pribehova linka.

Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » úte 26. čer 2018 23:52:02 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Tam se primo nabizi aby slo o toho ohniveho maga ktery pred dejem hry zmizel a pozdeji jen nahradil Milten.
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1375
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » stř 27. čer 2018 11:13:04 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beowulf píše:Tam se primo nabizi aby slo o toho ohniveho maga ktery pred dejem hry zmizel a pozdeji jen nahradil Milten.

I love it :) To ma vobec nenapadlo - viac menej som to asi aj vytesnil z hlavy potom, co som si precital uz kedysi davno tento clanok (fajn citanie): http://www.gothicz.net/serie-gothic/mike-hoge-o-serii-gothic/
GOTHICZ.NET: MŮŽEŠ TROCHU PŘIBLÍŽIT ONU NESROVNALOST OHLEDNĚ POČTU MÁGŮ, KTEŘÍ VYTVOŘILI BARIÉRU? VZHLEDEM K TOMU, ŽE XARDAS BYL TŘINÁCTNÝM MÁGEM A MILTEN SE K MÁGŮM PŘIDAL AŽ PO VZNIKU BARIÉRY, CHYBÍ JEDEN MÁG OHNĚ. PŘIJDE NÁM NEPRAVDĚPODOBNÉ, ŽE BY JSTE PO TAK DLOUHÉ DOBĚ TVORBY PŘÍBĚHU UDĚLALI TAKOVOU ARITMETICKOU CHYBU, TAKŽE, CO SE TEDY S TÍM NEZNÁMÝM MÁGEM STALO?
Mike: Magická bariéra byla vytvořena 12 mágy, Xardas byl jedním z nich! Když Xardas odešel ze Starého tábora, zbylo tam jen 5 mágů Ohně. A tak vzali Miltena jako učedníka, když ten přišel do vězení po vytvoření Bariéry. Ve hře je ovšem dialog, kde to číslo jeden z mágů řekne špatně. Myslím, že to je Saturas... Všiml jsem si této chyby, opravil ji a nějaký bývalý člen týmu ji "opravil" zpátky, protože nerozuměl tomu pozadí. Takže žádný chybějící mág tam není. Ten chlap to prostě zprasil :).

Takze technicky ide s tym 13-tym magom o chybu v dialogu - ale v mode sa mozeme tvarit, ze o ziadnu chybu nejde :)
A co jeho dovody: Preco odisiel? Preco nespolupracuje s Xardasom? Co sa mu stalo? Ten pribeh musime odhalit, som zvedavy na Vase napady :D
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 75
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé