Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Příspěvekod Fawkes » ned 01. dub 2018 0:49:10 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Tak bude potrebny dalsi fix :|
Ondrasu objavil dalsi problem - zapis kodu u dialogov aky som pouzil nieje spravny.

U niektorych dialogov, som sa rozhodol, ze ich permanentnost (to ci dany dialog bude stale dostupny alebo bude pouzitelny iba raz) zadefinujem az v 'tele' dialogu skrz vlastnost .permanent = FALSE / TRUE.
V ukazke dialogu dole som pre NPC menom Wildo vytvoril pravidlo - kde ak si hrac kupil 10 predmetov, tak moznost dalsieho pouzitia dialogu mala zaniknut nastavenim .permanent = FALSE.
Zatial co ak by hrac nezakupil 10 predmetov dialog by bol stale aktivny tym, ze by sa nastavilo .permanent = TRUE.
Ale takto to nefunguje :(
Preto FYI - ak by ste chceli pouzit podobny zapis aj Vy a tak ako ja nevedeli na 100 % ako to funguje - tak po save/loade si Gothic podla vsetkeho toto nastavenie nepamata a dialogy niesu nadalej dostupne.

INSTANCE DIA_Wildo_Trade (C_Info)
{
    npc = VLK_1610_Wildo;
    nr = 888;
    condition = DIA_Wildo_Trade_Condition;
    information = DIA_Wildo_Trade_Info;
    description = DIALOG_TRADE;
};

FUNC INT DIA_Wildo_Trade_Condition ()
{
    return NPC_KnowsInfo (other, DIA_Wildo_Hello);
};

FUNC VOID DIA_Wildo_Trade_Info ()
{
    AI_Output (other, self, "DIA_Wildo_Trade_Info_15_00"); //Ukaž mi co máš na prodej.
    if (Wildo_Trade_Item == 10)
    {
      AI_Output (self, other, "DIA_Wildo_Trade_Info_02_01"); //Obávám se, že už tady pro tebe nic speciálního nemám. Vykoupil jsi všechno!
      DIA_Wildo_Trade.permanent = FALSE;
      return;
    };
    DIA_Wildo_Trade.permanent = TRUE;
    ...
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 88
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod ondrasu » ned 01. dub 2018 4:38:48 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Neva,beta 3 bude pecka :D Jakoze uz tedka je ale clovek musi mit na pameti sem tam nejakou chybku :wink: Dobra prace
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod Fawkes » sob 07. dub 2018 23:51:51 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
ondrasu píše:Neva,beta 3 bude pecka :D Jakoze uz tedka je ale clovek musi mit na pameti sem tam nejakou chybku :wink: Dobra prace

Na Beta verzii #3 uz sa pracuje - opravujem chyby co si mi poslal :) a snazim sa aj sam testovat :P (ale ty si v tom zatial najlepsi!)

ondrasu píše:Nebylo by ale spatny aby meli obchodnici rudu nastackovanou po pytlech treba po 100 kusech aby u toho clovek netvrdl hodinu.

Inspiroval si ma k tomu, aby som sa mrknul trochu na system obchodovania :wink:
Upravil som teda obchodovanie tak, aby sa ruda dorovnavala v obchodovani automaticky

Az budes obchodovat - staci ti vybrat si itemy, co chces predat / kupit a nemusis hodnotu dorovnavat.
Namiesto toho stlac ENTER a akceptuj obchod pomocou 'Souhlasit':

Ak ma obchodnik / hrac dost rudy - tak sa obchod potvrdi a ruda sa prevedie z obchodnika na hraca (alebo naopak):
(tie vypisy v lavom hornom rohu su iba kvoli testovaniu :) )

Ruda sa previedla spravne:
(Aj ten prsten, akurat v tom hnusnom G1 systeme na obchodovanie je v inej casti inventara :P )

Keby mal niekto zaujem o kod:
https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1505251-Skriptpaket-LeGo-4/page5?p=25782129#post25782129

Len pre info pre ostatnych - pridal som do modu novu zbran: Legendarny Ohnivy luk
Bola uz dostupna v Beta #2 - ale nikde som to nereportoval, tak preco nie teraz :)
Ja osobne som Luky a kuse v G1 nikdy nepouzil :oops: a tak som si hovoril, ze by bolo fajn v mode dat hracovi nejaku motivaciu k tomu ich pouzit. A tak vznikol Legendarny Ohnivy luk.
Luk pri zasahu vyvola efekt Ohnive boure:

Kazdy Ohnivy zasah znamena extra zranenie ohnom (60 dmg) pricom luk zo svojho nositela odsava manu:

Ak by nositel nemal dostatok many, nebude ziadne extra zranenie - iba standardny dmg luku:


Dalsie info sa tyka Cesty Guru:
Ak budete hrat za tabor v bazinach - tak postupite od Novica > Templara > Guru.
Runy nebudu koncit kruhom 4 ale Ostatni magovia (Ohna/Vody/Xardas) Vas budu moct naucit az po 6 kruh.
To je na dnes asi vsetko - mozno ste si vsimli, ze makam konecne na Navodu - dobre je, ze si tak spisujem konecne, co ten mod vlastne obsahuje :D Zle na tom je, ze zase vidim, co vsetko som este nedokoncil !!
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 88
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Emperor » ned 08. dub 2018 1:04:39 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
jsem na to zvědavý ... jaká bude instalace?
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4881
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Dolero » ned 08. dub 2018 12:27:37 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Není to sice jen kliknutí na "další" "další" a "instalace", ale i tak je to jednoduché a určitě to zvládneš. Pod tím je dokonce i návod na questy. Těch questů je navíc 50, což je na G1 úctyhodné číslo. Měl bych si to konečně zahrát a říct Fawkesovi svůj názor, ale mám maturitu, takže až po ní se do toho snad pustím :)

viewtopic.php?f=40&t=21216#p584965
Valašská trojka: já, ona, slivovica
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2203
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod ondrasu » ned 08. dub 2018 17:10:11 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Hele instalace je fakt jednoducha a beta 2 uz se s malou pomoci marvinu dala realne dohrat....Tak si pockej kdyztak na trojku...kazdopadne atmosfera supr,ukolu spousta a konecne zesileny monstra ba npc,doporucuji kazdemu zahrat fakt supr :wink:
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 14
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod Fawkes » úte 10. dub 2018 11:25:37 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
ahoj :) urcite doporucujem pockat si na vydanie Beta verzie #3.
Beta #2 (po niekolkych reuploadoch) je na tom co sa tyka hratelnosti celkom dobre ale stale je tam ten Marvin az moc casto treba pouzivat :oops:
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 88
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Zuberin » čtv 12. dub 2018 17:09:30 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
To vypadá dost dobře. Líbí se mi ty barevné texty, vypadá to jak Sequel.
Dobré vědět že česká modovací komunita ještě žije. :)
Zuberin
Uživatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 25. srp 2015 19:28:17

Příspěvekod Beowulf » ned 15. dub 2018 19:35:31 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Se mi spise zda ze komunita se zacala nejak mnozit. Pred lety bylo mrtvo ale ted je tu mnoho tvurcu. A Fawkes zda se jde tvrde za svym a dosahne cile. :!:
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1857
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » pát 20. dub 2018 22:59:18 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beowulf píše: ... Fawkes zda se jde tvrde za svym a dosahne cile. :!:

No jde tvrde za svym by som mozno zmenil na: pracuje na tom v ramci moznosti a nedostatocneho volneho casu :D

Dnes to bude dalsi technicky prispevok - asi po 6 rokoch som zistil, ze v Gothicu nefunguje funkcia NPC_KnowsInfo ak s nou kontrolujete permanentne dialogy. :?: :!:

Napriklad: Mal by som v hre dialog DIA_Wildo_Hello, ktory by bol permanentny:

FUNC VOID DIA_Wildo_Hello (C_Info)
{
    npc = VLK_1610_Wildo;
    nr = 1;
    condition = DIA_Wildo_Hello_Condition;
    information = DIA_Wildo_Hello_Info;
    permanent = TRUE;
    description = "Ahoj, jak to jde?";
};
...
INSTANCE DIA_Wildo_Trade (C_Info)
{
    npc = VLK_1610_Wildo;
    nr = 888;
    condition = DIA_Wildo_Trade_Condition;
    information = DIA_Wildo_Trade_Info;
    description = DIALOG_TRADE;
};

A potom dalsi dialog, ktory mal byt dostupny, iba v pripade, ze si hrac uz vypocul dialog 'DIA_Wildo_Hello' - jeho dostupnost som teda podmienil funkciou NPC_KnowsInfo (other, DIA_Wildo_Hello);
Teoreticky a logicky dava takyto zapis zmysel. Bohuzial funkcia NPC_KnowsInfo v takomto pripade nefunguje:

FUNC INT DIA_Wildo_Trade_Condition ()
{
    return NPC_KnowsInfo (other, DIA_Wildo_Hello);
};

FUNC VOID DIA_Wildo_Trade_Info ()
{
    AI_Output (other, self, "DIA_Wildo_Trade_Info_15_00"); //Ukaž mi co máš na prodej.
...

Aj ked ste si dialog DIA_Wildo_Hello v hre vypoculi, NPC_KnowsInfo nevracia hodnotu TRUE.
Ked zmenite DIA_Wildo_Hello.permanent = FALSE; tak uz to funguje. wtf :???:
Nastastie som takyto zapis nepouzil velmi casto, a tak som toho az tak vela opravovat nemusel. Tym by sme uz mali mat opravene uplne vsetky 'chyby' kvoli ktorym mizli dialogy.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 88
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Fawkes » pát 20. dub 2018 23:38:00 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
+ Maly rychly update magie:

Spanek
Viac menej nahodou som zistil, ze niektore monstra, maju vytvorenu animaciu T_STAND_2_VICTIM_SLE, ktora sa normalne spusta, ak na NPC pouzijete kuzlo Spanku.
Animaciu obsahuju tieto herne modely: HUMANS, ORC, DRAGONSNAPPER, GOBBO, LURKER, MOLERAT, SCAVENGER, SHADOW (Stinova selma), SNAPPER, TROLL, WARAN, WOLF
V povodnom G1 je vsak toto kuzlo obmedzene vyhradne na ludi - HUMANS.
To je celkom skoda, obzvlast, ked vezmete do uvahy aky rozkosny je napriklad Goblin ked chrni !!


V mode som teda kuzlo rozsiril na HUMANS, ORC, GOBBO, MOLERAT, SCAVENGER, SHADOW, SNAPPER, TROLL a WOLF.
Kedze neexistuju animacie u vsetkych modelov, a ja ich vytvorit neviem - tak som si v mode vymyslel vyhovorku:
Spanok je mozne pouzit iba na tvorov s rozvinutou neuralnou sustavou!
Preto kuzlo nefunguje na hmyzakov (zrava stenice, dulni cerv, krvava moucha) a nefunguje ani na plazy (vynechal som z moznosti zaslat Spanok dragonsnappera, lurkera, warana - aj ked animaciu maju, nemaju ju Mocalovi zraloci, tak som ich musel obetovat)

Strach
Kuzlo v povodnom G1 nefungovalo - v mode opravene a zmenena logika toho ako funguje:
Na pouzitie potrebujete 5 bodov many - kazde NPC, ktore kuzlo zasiahne potom pohlti dalsich 5 bodov many. Ak hrac nema dostatok many - kuzlo na dane NPC nebude posobit.
Takze ak by ste chceli kuzlo pouzit na 3 NPC - budete potrebovat celkovo 20 bodov many. Ak by ste mali 15 bodov many, kuzlo vystrasi iba 2 NPC.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 88
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » sob 21. dub 2018 10:06:27 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Paradni prace :)
Ty kvesty v tabore v bazinach jsou moc pekne. Jen ja bych si nechaval obsah pro sebe. Ale zase je fakt ze pak by ty moznosti asi nikdo nikdy neobjevil.
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1857
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » sob 21. dub 2018 15:04:31 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beowulf píše:Paradni prace :)
Ty kvesty v tabore v bazinach jsou moc pekne. Jen ja bych si nechaval obsah pro sebe. Ale zase je fakt ze pak by ty moznosti asi nikdo nikdy neobjevil.


Varoval som hned na zaciatku navodu - ze obsahuje: *** SPOILERY ***
:D :D :D
Ten navod ma skor sluzit na vypomoc, ak by ste sa zasekli - takze vo vlastnom zaujme radsej necitajte, ak chcete jednotlive moznosti odhalit sami :)
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 88
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Beowulf » sob 21. dub 2018 20:49:15 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Ja mam moc rad kdyz kvesty maji ruzne cesty ku splneni.
Jen tak dal jsi kral.
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1857
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Fawkes » pon 23. dub 2018 13:55:20 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Beowulf píše:Se mi spise zda ze komunita se zacala nejak mnozit. Pred lety bylo mrtvo ale ted je tu mnoho tvurcu.

Celkom by ma zaujimalo kolko ludi pracuje na modoch na pozadi - tak ako som to robil aj ja - ze som o tom nikde nepisal.
U mna nastal bod zlomu vtedy, ke som o mod skoro prisiel - myslim, ze by to bola skoda, keby vsetka ta praca prisla nazmar - a vtedy som si povedal, ze je na case uploadovat ho a vytvorit toto vlakno na foru :)

Na zaciatku, ked tu oznamovali prace na modoch Kimnod, palino, Mark56, Briarios a dalsi tak som dokonca rozmyslal, ze ich oslovim s tym, ze by som sa chcel k nim pridat ... ale nemal som v tom case ziadnu znalost skriptovania v Daedalusu, nemal som teda nic nez chut nieco vytvorit a tak som to nikdy nespravil. Chut mi vydrzala, a stale ma to bavi, takze sa ma tak skoro nezbavite :P
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 88
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé