Menu

G1 - Novy ceskoslovensky mod

Příspěvekod Fawkes » ned 01. dub 2018 0:49:10 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Tak bude potrebny dalsi fix :|
Ondrasu objavil dalsi problem - zapis kodu u dialogov aky som pouzil nieje spravny.

U niektorych dialogov, som sa rozhodol, ze ich permanentnost (to ci dany dialog bude stale dostupny alebo bude pouzitelny iba raz) zadefinujem az v 'tele' dialogu skrz vlastnost .permanent = FALSE / TRUE.
V ukazke dialogu dole som pre NPC menom Wildo vytvoril pravidlo - kde ak si hrac kupil 10 predmetov, tak moznost dalsieho pouzitia dialogu mala zaniknut nastavenim .permanent = FALSE.
Zatial co ak by hrac nezakupil 10 predmetov dialog by bol stale aktivny tym, ze by sa nastavilo .permanent = TRUE.
Ale takto to nefunguje :(
Preto FYI - ak by ste chceli pouzit podobny zapis aj Vy a tak ako ja nevedeli na 100 % ako to funguje - tak po save/loade si Gothic podla vsetkeho toto nastavenie nepamata a dialogy niesu nadalej dostupne.

INSTANCE DIA_Wildo_Trade (C_Info)
{
    npc = VLK_1610_Wildo;
    nr = 888;
    condition = DIA_Wildo_Trade_Condition;
    information = DIA_Wildo_Trade_Info;
    description = DIALOG_TRADE;
};

FUNC INT DIA_Wildo_Trade_Condition ()
{
    return NPC_KnowsInfo (other, DIA_Wildo_Hello);
};

FUNC VOID DIA_Wildo_Trade_Info ()
{
    AI_Output (other, self, "DIA_Wildo_Trade_Info_15_00"); //Ukaž mi co máš na prodej.
    if (Wildo_Trade_Item == 10)
    {
      AI_Output (self, other, "DIA_Wildo_Trade_Info_02_01"); //Obávám se, že už tady pro tebe nic speciálního nemám. Vykoupil jsi všechno!
      DIA_Wildo_Trade.permanent = FALSE;
      return;
    };
    DIA_Wildo_Trade.permanent = TRUE;
    ...
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 46
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod ondrasu » ned 01. dub 2018 4:38:48 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Neva,beta 3 bude pecka :D Jakoze uz tedka je ale clovek musi mit na pameti sem tam nejakou chybku :wink: Dobra prace
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod Fawkes » sob 07. dub 2018 23:51:51 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
ondrasu píše:Neva,beta 3 bude pecka :D Jakoze uz tedka je ale clovek musi mit na pameti sem tam nejakou chybku :wink: Dobra prace

Na Beta verzii #3 uz sa pracuje - opravujem chyby co si mi poslal :) a snazim sa aj sam testovat :P (ale ty si v tom zatial najlepsi!)

ondrasu píše:Nebylo by ale spatny aby meli obchodnici rudu nastackovanou po pytlech treba po 100 kusech aby u toho clovek netvrdl hodinu.

Inspiroval si ma k tomu, aby som sa mrknul trochu na system obchodovania :wink:
Upravil som teda obchodovanie tak, aby sa ruda dorovnavala v obchodovani automaticky

Az budes obchodovat - staci ti vybrat si itemy, co chces predat / kupit a nemusis hodnotu dorovnavat.
Namiesto toho stlac ENTER a akceptuj obchod pomocou 'Souhlasit':

Ak ma obchodnik / hrac dost rudy - tak sa obchod potvrdi a ruda sa prevedie z obchodnika na hraca (alebo naopak):
(tie vypisy v lavom hornom rohu su iba kvoli testovaniu :) )

Ruda sa previedla spravne:
(Aj ten prsten, akurat v tom hnusnom G1 systeme na obchodovanie je v inej casti inventara :P )

Keby mal niekto zaujem o kod:
https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1505251-Skriptpaket-LeGo-4/page5?p=25782129#post25782129

Len pre info pre ostatnych - pridal som do modu novu zbran: Legendarny Ohnivy luk
Bola uz dostupna v Beta #2 - ale nikde som to nereportoval, tak preco nie teraz :)
Ja osobne som Luky a kuse v G1 nikdy nepouzil :oops: a tak som si hovoril, ze by bolo fajn v mode dat hracovi nejaku motivaciu k tomu ich pouzit. A tak vznikol Legendarny Ohnivy luk.
Luk pri zasahu vyvola efekt Ohnive boure:

Kazdy Ohnivy zasah znamena extra zranenie ohnom (60 dmg) pricom luk zo svojho nositela odsava manu:

Ak by nositel nemal dostatok many, nebude ziadne extra zranenie - iba standardny dmg luku:


Dalsie info sa tyka Cesty Guru:
Ak budete hrat za tabor v bazinach - tak postupite od Novica > Templara > Guru.
Runy nebudu koncit kruhom 4 ale Ostatni magovia (Ohna/Vody/Xardas) Vas budu moct naucit az po 6 kruh.
To je na dnes asi vsetko - mozno ste si vsimli, ze makam konecne na Navodu - dobre je, ze si tak spisujem konecne, co ten mod vlastne obsahuje :D Zle na tom je, ze zase vidim, co vsetko som este nedokoncil !!
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 46
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Emperor » ned 08. dub 2018 1:04:39 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
jsem na to zvědavý ... jaká bude instalace?
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4824
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Dolero » ned 08. dub 2018 12:27:37 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Není to sice jen kliknutí na "další" "další" a "instalace", ale i tak je to jednoduché a určitě to zvládneš. Pod tím je dokonce i návod na questy. Těch questů je navíc 50, což je na G1 úctyhodné číslo. Měl bych si to konečně zahrát a říct Fawkesovi svůj názor, ale mám maturitu, takže až po ní se do toho snad pustím :)

viewtopic.php?f=40&t=21216#p584965
Valašská trojka: já, ona, slivovica
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2113
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32
Bydliště: Daleký Klášter Ohně

Příspěvekod ondrasu » ned 08. dub 2018 17:10:11 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Hele instalace je fakt jednoducha a beta 2 uz se s malou pomoci marvinu dala realne dohrat....Tak si pockej kdyztak na trojku...kazdopadne atmosfera supr,ukolu spousta a konecne zesileny monstra ba npc,doporucuji kazdemu zahrat fakt supr :wink:
ondrasu
Uživatel
 
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 24. srp 2017 12:57:23

Příspěvekod Fawkes » úte 10. dub 2018 11:25:37 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
ahoj :) urcite doporucujem pockat si na vydanie Beta verzie #3.
Beta #2 (po niekolkych reuploadoch) je na tom co sa tyka hratelnosti celkom dobre ale stale je tam ten Marvin az moc casto treba pouzivat :oops:
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 46
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Příspěvekod Zuberin » čtv 12. dub 2018 17:09:30 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
To vypadá dost dobře. Líbí se mi ty barevné texty, vypadá to jak Sequel.
Dobré vědět že česká modovací komunita ještě žije. :)
Zuberin
Uživatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: úte 25. srp 2015 19:28:17

Příspěvekod Beowulf » ned 15. dub 2018 19:35:31 » Re: G1 - Novy ceskoslovensky mod
Se mi spise zda ze komunita se zacala nejak mnozit. Pred lety bylo mrtvo ale ted je tu mnoho tvurcu. A Fawkes zda se jde tvrde za svym a dosahne cile. :!:
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 491
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé