Menu

Gothic-3 "MYINA" mod

Příspěvekod Ramesse » pát 12. dub 2019 15:53:42 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
Mám taký dotaz, a nechcem kôli nemu zakladať nové téma: Už dávnejšie hľadám nejakú komplexnú celkovú mapu, ako asi svet Gothica (1,2,3, a 4) môže vyzerať, a narazil som na viacero variant, ktoré sa od seba odlyšujú. Vybral som 3 najzaujímavejšie a chcem sa spýtať:

Ktorú z máp je možné považovať vzhledem k obsahu a udalostiam v G1/2/3 a Arcania za najviac reálnu? Pretože to na webe vypadá tak, že čo autor - to iná verzia. Alebo je to ovplyvnené datadiskami? (Návraty-1, 2, Odyssey, a podobne..?)

mapa-1
mapa-2
mapa-3
Uživatelský avatar
Ramesse
Uživatel
 
Příspěvky: 173
Registrován: pát 03. led 2014 12:15:17

Příspěvekod Dolero » pát 12. dub 2019 18:48:19 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
Ta třetí je poměrně dobrá, ale dle těch zeměpisných šířek je ten svět strašně malej... :D
Valašská trojka: já, ona, slivovica
https://i.gyazo.com/a6feb9c25f92cbac313 ... 99e609.gif
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2042
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Ramesse » pát 12. dub 2019 19:54:49 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
Dolero píše:Ta třetí je poměrně dobrá, ale dle těch zeměpisných šířek je ten svět strašně malej... :D


Nejde o veľkosť sveta - ten je v celom G1,2,3,4 malý: nie je to Witcher-3. Mňa skôr zajímá, jak s obsahmi Gothica súvisia napr. ostrovy "Archipelago", "Sythera", a podobne. Nikde v G1/2/3, alebo Arcanii, o tom nepadla ani zmienka...

Čítal som na "Wikii" trochu divnú históriu Minlandu od (údajných) predkov Rhobara II. Je to len pomätený výmysel fantázie, alebo to bolo pôvodne ako príbeh skutočne plánované pred G1 - s čím potom súvisia aj tie mapy?
Uživatelský avatar
Ramesse
Uživatel
 
Příspěvky: 173
Registrován: pát 03. led 2014 12:15:17

Příspěvekod Dolero » pát 12. dub 2019 21:06:24 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod


U některých míst je to sporné, například severní a jižní ostrovy u Khorinisu jsou ve hrách zmíněny, ale nijak více nepopsány. U Farangy jsem jen nechtěně vybral špatnou barvu :D

Jinak až na tu "malost" světa je to dobrá mapa. Osobně jsem bral první Risen jako součást světa Gothicu kvůli podobnostem jak ve světě, tak ději (konec G3 - vyhnání bohů, začátek R1 - vyhnání bohů). Pak už šla série do kopru.

Co se týká W3, tak oproti knížkám je ten svět taky malý :D Ve hře je velký, což je až na škodu, protože není zrovna nejlépe vyplněn.

Jestli jsi četl českou wiki, tak v ní byla část věcí smyšlených a část napsaná dle her.
Valašská trojka: já, ona, slivovica
https://i.gyazo.com/a6feb9c25f92cbac313 ... 99e609.gif
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2042
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Ramesse » pát 12. dub 2019 21:47:49 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
Hm, dík za info :D , dost dobre si to rozdelil. Tie južné ostrovy sú vlastne Arcania ? Lebo napr. v tej mape 1, je Arcania a aj "Južné ostrovy"...

Chcel bych to celé nejak spravit v 3D, preto zháňam infos. Celý svet sa mi asi nepodarí, ale skusil bych aspoň okolie Minlandu, ako je znázornené v mape 1 a 2. Akurát tie dve sa líšia: v mape 2 je "Sythera a Juran"- práve to som nevedel, pod koho spadajú (a či vôbec to existuje), a vo Wikii sa nič nájst nedá... Orcland je dobre umiestnený: Nordmar je v G3 pod tlakom orkov, takže museli príst zo severu.
Uživatelský avatar
Ramesse
Uživatel
 
Příspěvky: 173
Registrován: pát 03. led 2014 12:15:17

Příspěvekod Dolero » pát 12. dub 2019 23:15:02 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
Ano, Jižní ostrovy jsou dějiště Arcanie, ale ta není součástí kánonu (ostatně i z názvu hry zmizel "Gothic".

Na těch dalších dvou mapách jsou dobře jen ty země na kontinentu a Khorinis s Irdorathem, zbytek je výmysl.

Každopádně převést svět z Gothicu do 3D dá hodně práce a nevím, jestli to není spíše zbytečné.
Valašská trojka: já, ona, slivovica
https://i.gyazo.com/a6feb9c25f92cbac313 ... 99e609.gif
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2042
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod marco5445 » pon 15. dub 2019 18:14:08 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
Dolero zase kdáká nesmysly :D

To že je Arcanie špatná hra a dělalo ji jiné studio neznamená, že není Kánon... Není to modifikace, je to OFICIÁLNÍ produkt.

Ps: ještě by tam mělo být něco z Gothic 3: The Beginning (sice to neznám, ale myslím, že se to odehrávalo i na jiném ostrově, než Khorinis)

To co je na mapě označeno jako Midland a Orc land ve hře je... (přeci jen skřeti odněkud ze severu museli přijít), ale nejsou zmapovány...
Kůň sinavý, a jméno jeho jezdce Smrt, a svět mrtvých zůstával za ním.

-Kniha Zjevení
Uživatelský avatar
marco5445
Uživatel
 
Příspěvky: 694
Registrován: pon 01. črc 2013 20:04:58
Bydliště: Sever je mým domovem...:)

Příspěvekod Beowulf » stř 17. dub 2019 8:22:18 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
Tak Dolero ma pravdu, vime jen zevrubne ze tam neco je.

Jak do 3d? Gothic hry pokud vim byli 3d a jejich 3d modely sveta jsou ke stazeni. Treba model ostrova Khorinis mam v pc :D (a vy taky :wink: )
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 3054
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod peter_magal » sob 11. kvě 2019 6:14:13 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
Dobry den.

Mam otazky na Ramesse. Poradit ale moze kazdy. Vyskusal som tento mod pre Gothic 3. Je to velmi pekne. Mna ale zaujima co je ten WGM mod. Kde sa da stiahnut? Videl som tu komix s postavami Zaklinaca. Ako sa daju preniest do Gothic3? Ake nastroje na to treba? Tiez ma zaujima modovanie Gothic hier. Dakujem za odpovede.

Peter
peter_magal
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát 10. kvě 2019 21:07:16

Příspěvekod Ramesse » pát 17. kvě 2019 14:04:09 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
Zdravím.
peter_magal:
....vyskusal som tento mod pre Gothic 3. Je to velmi pekne....

Díky za pochvalu :D
....Mna ale zaujima co je ten WGM mod.....Videl som tu komix s postavami Zaklinaca....

WGM mód (Witcher to Gothic Migration) je projekt Hannibala z TW, prístupný malej komunite (asi 68 členov/cca.25-30 ešte aktívnych), do ktorej sa dá dostať len na pozvanie (ftp://xxx.xxx... + login a pass pre vstup na server). (...pár príbehov bolo aj v komixe, čo spomínaš: boli to jednoduché questy z toho...)
....Kde sa da stiahnut?....

Nedá: použíté modely a NPC-čka sú nelegálne ripnuté, preto sa s tým bavia len členovia komunity (krátia si čas čakaním na Zaklínača-4 od CDPR... :D ).
......Ako sa daju preniest do Gothic3? Ake nastroje na to treba?......

Netuším načo to potrebuješ, ale dostať NPC z Witchera do Gothic 3, je extrémne pracná a časovo náročná vec. Zdroj modelov je https://deviantart.com, kde je možné jednotlivé NPC nájsť. Je nutné ovládať 3DS-max (môj prípad), prípadne Blender 2.7.x s nainštalovanou XNAlara podporou. Pre import/export do Gothic 3, slúži Rimy-3d, (WOG), k prevodu do Blenderu (3DS-maxu) zase baltram formát. NPC musí mať pozične zhodnú armatúru, a nastavené vertexové skupíny (viz. xact súbory v _compiledAnimation.pak). Rimy-3d má i auto-vertex (priamy/nepriamy), čo ale sám autor nedoporučuje: NPC sú pokrivené. Treba využiť aj váhovú emuláciu, pretože Witcher NPC armatúry sú hodne zložitejšie ako má Gothic 3, a nie je možné každú časť modelu (šaty, copy, vlasy, atď...) ovládať. Časovo zaberie jedno NPC cca.3-6 hodín, + treba vybrať materiály, a tzv. normálové (speculárové) a difúzne textúry....
Stejne ale nedosiahneš video-kvalitu Witchera: Gothic 3 používa DX9, a Witcher 3 už DX11+shadery (...aj keď DX9 trochu pomáha super utilita Re-Shade ( https://reshade.me ))

Sorry - nechce sa mi ďalej okolo toho písať. Dúfam, že sa neurazíš, pretože:

1.) Je to náročné na vysvetlenie a čas. (potrebuješ vidieť ukážku a postup, inak sa s tým budeš zbytočne trápiť)

2.) Nie je to legálne. (použitie môže byť len pre osobné, neverejné a komunitné účely)

3.) Je to zbytočné. (G3 je na rozdiel od G2 po stránke módov prakticky mŕtva hra... aj keď G3 má modelovo (nie herne) oproti G2 značne navrch)

Takže len toľko... ;)
Uživatelský avatar
Ramesse
Uživatel
 
Příspěvky: 173
Registrován: pát 03. led 2014 12:15:17

Příspěvekod peter_magal » ned 07. črc 2019 20:34:53 »
Ahoj. Vyskusal som nieco z toho co pises. Musim ti dat za pravdu. Preniest NPC do Gothica 3 je chaoticke a zlozite. Nerozumiem ani mapam priradenych skupin. Asi to necham tak. Ale este sa opytam ako je to so stat. objektmi? Sluzi na to ten isty tool? K tvojej otazke: chcel som Gothic vyuzit ako renderer vlastnych scen. Oproti blenderu ma uz hotove nebo, vodu, noc, den slnko a podobne. Dakujem za odpoved.

Peter
Naposledy upravil peter_magal dne ned 07. črc 2019 20:51:11, celkově upraveno 1
peter_magal
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát 10. kvě 2019 21:07:16

Příspěvekod peter_magal » ned 07. črc 2019 20:47:40 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
K bodu 2: Nexus komunita vyraba mody aj do TW3. Nerozumiem, preco to povazujes za nelegalne. CDPR sam podporuje fanart. Aj na FB.
peter_magal
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát 10. kvě 2019 21:07:16

Příspěvekod Vojta1122 » pon 08. črc 2019 11:53:10 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
Když už se to tu takhle rozjelo, tak rovnou žádám autora, aby objasnil, zda se opravdu jedná o fanart, nebo spíše o modařinu. V takovém případě bude téma přesunuto do náležité sekce, případně smazáno, jelikož se podle úvodního příspěvku nezdá, že by zde bylo vůbec něco prezentováno.
Uživatelský avatar
Vojta1122
Kronikář
 
Příspěvky: 5343
Registrován: sob 21. lis 2009 12:12:06

Příspěvekod Beowulf » úte 09. črc 2019 3:46:31 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
Co se to tady deje??? Vysvetlit hned :shock:
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 3054
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod peter_magal » úte 09. črc 2019 11:00:40 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
Nic sa nedeje. Co ma byt? Tema na modovanie Gothica 3 tu nemate, tak som napisal sem. A cakam od toho chalana na odpoved.
peter_magal
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: pát 10. kvě 2019 21:07:16

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé