Menu

Gothic-3 "MYINA" mod

Diskuze a hodnocení ostatního Fanartu
Pravidla fóra
1. Sekce Fanart: Ostatní slouží pro vkládání a diskuzi o Fanartu, který nepatří do hlavních sekcí. Jedná se o básně, hudbu, 3D modely, video, foto a jeho úpravu (Zaměřeno zejména na Gothic), sigy, avatary a další.
2. Nově založený topic bude mít následující podobu: [Typ] Autor.
Např. [Básně] Lucanus, [3d modely] VMC, apod.
3. V nově založeném topicu bude minimálně jedna ukázka vašeho díla.
4. Bez souhlasu autora je zde zákázáno prezentovat cizí díla.
5. Nezakládejte nové topicy s dotazy. Dotazy pište do příslušné sekce.
6. Pro sekci Fanart: Ostatní platí Globální pravidla.
Příspěvekod Ramesse » pát 13. led 2017 22:21:43 » Re: Gothic-3 MYNOA
***********************************************************************************
komentár odstránený: projekt "MYNOA"(MYrtana-Nordmar-in-Autumn)
bol zmenený na "MYINA"(MYrtana-IN-Autumn), vďaka za porozumenie
***********************************************************************************
Naposledy upravil Ramesse dne pát 10. lis 2017 15:47:41, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Ramesse
Uživatel
 
Příspěvky: 165
Registrován: pát 03. led 2014 12:15:17

Příspěvekod Dolero » sob 14. led 2017 1:58:44 » Re: Gothic-3 MYNOA
Kdybys hrál G1, tak bys věděl, že Bandité a Žoldáci byli členové Nového tábora. Bandité byli bastardi, co okrádali ostatní a mlátili se mezi sebou, žoldáci zase válečnická elita najatá na ochranu zájmů Mágů vody. Po zničení Bariéry a rozpadu systému Kolonie se velká část trestanců především z Nového i Starého tábora (kteří byli fakt hajzlíci) stala bandity. A samozřejmě si zbroje nechali. Ovšem někteří žoldáci a bandité z Nového tábora zůstali věrní Leemu a stali se žoldáky na Onarově farmě v Khorinisu. A zbroje si opět nechali :)
V G2A tudíž posloupnost zbrojí trošku upravili (co se týká statistik). V jedničce je to klasika: bandité = lehká-střední-těžká a pak žoldáci = lehká-střední-těžká. V G2A je to dle původního rozřazení z G1 takto: žoldáci = těžká zbroj banditů - střední žoldnéřská - těžká žoldnéřská. Bandité z datadisku mají zase lehká - střední banditů a pak těžká zbroj stráží ze Starého tábora... Jo, pro toho, kdo ty hry nehrál je to asi trošku zmatené :D

Templáři byli členy Sekty, elitní válečníci využívající i magii. Dle mě ti nejlepší, kteří v Kolonii byli (však také hrdinovi slušně ve Spáčově chrámu zatopili). Což je zajímavé, na to, jaká byla bažina díra. Holt tvrdé prostředí tvoří tvrdé muže :D Po rozpadu Bariéry se, kvůli "duševnímu spojení" se Spáčem, který byl zahnán do jiné dimenze, většina Bratrstva dostala do jakési deprese či psychických problémů a později se z nich stali Pátrači, přívrženci Beliara. Přežilo jich jen pár a ti měli potom noční můry a bolesti hlavy (Lester, Fortuno, Angar).
Osobně bych Lesterovi a Fortunovi vrátil jejich tuniky z G1/G2 a Angarovi bych dal zase těžkou zbroj templáře - krásná to zbroj, klidně bych ji dal jako speciál za nějaký úkol či tak :) Jo a samozřejmě i obouruční meč, ten se k němu hodí líp.

Ten návrh staronových zbrojí vypadá docela pěkně. Originální zbroje z G3 jsou fakt hnusné až na výjimky a takhle to vypadá líp, i když modely postav jsou odporné furt a to deformuje i samotné zbroje...
Valašská trojka: já, ona, slivovica
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2166
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Milhaus » sob 14. led 2017 2:36:30 » Re: Gothic-3 MYNOA
No, asi bych se držel spíše G2a. Tam by rebelové měli mít nejspíše zbroj domobrany, težkou zbroj domobrany, rytířskou zbroj a zbroj paladina (případně jejich posílené alternativy v g3).

Lehkou zbroj žoldáků z g2, bych dal asi lovcům, žoldákům skřetů asi zbroje, které měli žoldáci (protože to většinou byli parchanti, co by za peníze prodali matku).

Banditům bych dal zbroje banditů.

Otázka je, co se zbrojemi stínů a stráží, kteří v g1 byli ve Starém táboře a v G2a je měli výše postavení banditi. Ono ty zbroje dle příběhu nebyli původně banditů, ale patřili královským vojákům, kteří sloužili na hradě, než je Gomez a jeho banda vykuchali. Tedy právě ty zbroje stráží, jsou asi zbroje královských vojáků ve slabší verzi, na které by měli teoreticky navazovat ještě zlaté zbroje z g1, zbroj rudobarona a následně zbroje rytíře a paladina z g2. Domobrana v g2 nejspíše není součást královské armády, ale je to ochranka města Khorinis (teoreticky by ale mohla tvořit alternativy v g3 k těm zbrojím stráží).
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5801
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Ramesse » sob 14. led 2017 18:25:33 » Re: Gothic-3 MYNOA
***********************************************************************************
komentár odstránený: projekt "MYNOA"(MYrtana-Nordmar-in-Autumn)
bol zmenený na "MYINA"(MYrtana-IN-Autumn), vďaka za porozumenie
***********************************************************************************
Naposledy upravil Ramesse dne pát 10. lis 2017 15:48:12, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Ramesse
Uživatel
 
Příspěvky: 165
Registrován: pát 03. led 2014 12:15:17

Příspěvekod Ramesse » sob 21. led 2017 18:45:36 » Re: Gothic-3 MYNOA
***********************************************************************************
komentár odstránený: projekt "MYNOA"(MYrtana-Nordmar-in-Autumn)
bol zmenený na "MYINA"(MYrtana-IN-Autumn), vďaka za porozumenie
***********************************************************************************
Naposledy upravil Ramesse dne pát 10. lis 2017 15:48:30, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Ramesse
Uživatel
 
Příspěvky: 165
Registrován: pát 03. led 2014 12:15:17

Příspěvekod Dolero » sob 21. led 2017 19:09:56 » Re: Gothic-3 MYNOA
Bojový systém v G3 je natolik strašný a špatný, že bych magii určitě nechal, protože jako jediná nabízí jakž takž zábavnější hraní. Akorát ji přepracoval (nejlépe vyrušit tu trapnost se zničením run a obnovit je, klidně i při nějakém questu) a to notně (více přiblížit druhému dílu, kruhy a runy za dovednostní body).

Co se týká osvobozování měst, tak to je jedna z nejhorších věcí, co G3 "nabízí", nejlépe ho zrušit, ale když už, tak pár bojovníků se hodí, ale s tím souvisí zrušení trapných "hekacích" zvuků, to samé "Áh" "Héh" "Uh" se při masovém boji fakt nedá poslouchat... :D

Njn, Genome je špatný engine, jediná hra, která na něm dobře funguje je první Risen. S tím souvisí jedna věc... Jelikož ty hry mají stejný engine, nešlo by vzít bojový systém z prvního Risenu a nějak ho vložit do G3? :D
Valašská trojka: já, ona, slivovica
Uživatelský avatar
Dolero
Uživatel
 
Příspěvky: 2166
Registrován: úte 11. čer 2013 16:21:32

Příspěvekod Milhaus » sob 21. led 2017 20:53:23 » Re: Gothic-3 MYNOA
Pokud někdo nezmění animace při boji a nezpůsobí, aby bojové perky začali být funkční, je bojový systém v G3 k ničemu a nepomůže tomu nic. Hra navíc zřejmě rozlišuje NPC a hrdinu. NPC (mezi které počítám i zvířata), se zraňují výrazně méně, mohou klidně bojovat půl hodiny, zatímco hrdina zraňuje dle vývoje trochu víc, současně ale dostává velké rány. Navíc ve hře se neukládají životy jiných bytostí, než hrdiny. Tedy pokud hráč zabije jednoho nepřítele, uloží hru, načte hru, všichni jeho spojenci i nepřátelé budou uzdraveni. Opět může zabít jednoho nepřítele, opět uložit, opět načíst, opět všichni uzdraveni. V kombinaci s možností jít do inventáře, kde okolí bojuje, zatímco hrdinu nikdo nezraní a může se v něm léčit, je v podstatě hrdina i jeho spojenci neporazitelní. Akorát ta frustrující záležitost, kterou boj v gothicu3 je, nebude trvat 5 minut jako s magií, ale hodinu. V neposlední řadě hru pohání umělá debilita, což se neprojevuje jen u nepřátel, se kterými hráč bojuje, ale hlavně u spojenců, kteří jej následují. Mít i jen jednoho společníka je peklo. Ono ti společní se dají použít jako živá návnada, jenže to jde dost blbě, jelikož oni na nepřítele neútočí, dokud on nezaútočí na ně, nebo na hrdinu. Klidně tak může smečka vlků proběhnout kolem něj a společník se na něj bude jen dívat. A když se ztratí kvůli neschopnosti přejít 1cm schod jenom 10x za minutu, má po 5 minutách hraní se hráč chuť se zabít sám.

Co se týče náročnosti hry, mě osobně se do dnes seká základní hra bez úprav s CP1,7 stejně, jako kdysi na začátku, ačkoliv mé PC splňuje požadavky asi 3x. Zkoušel jsem i celou hru nainstalovat na RAM disk, aby se nenačítala z disku, i tak se seká, například při otočení. Osobně to považují za speciální efekty od PB, který mají hru udělat zřejmě zajímavější a těžší, jelikož když k tomuto sekání dojde během boje a člověk má najednou z plynulého obrazu slideshow, je zasáhnout nepřítele opravdu složité. Hra neumí využí více, jak jedno jádro procesoru, tedy jde čistě jen o takt toho jednoho jádra. Stejně tak neumí využít paměť RAM a neustále načítá z disku. To jsou důvody, proč se hra seká a proč se to nikdy nezlepší, ať už je ten PC sebevíc nadupaný.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5801
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Ramesse » ned 22. led 2017 13:05:28 » Re: Gothic-3 MYNOA
Hmm, takže ako som zistil, väčšina ľudí z WOGu má similárny názor, ako uvádzate... z toho titulu bude najlepšie sa na akékoľvek zmeny herného systému vykašlať... akurát snáď by sa mohlo zmeniť toto:

Dolero: ....zrušení trapných "hekacích" zvuků, to samé "Áh" "Héh" "Uh" se při masovém boji fakt nedá poslouchat... :D


Ide to zrušiť "čistými .ogg", ale zas mi príde trochu divné, že ork dostane ranu mečom, a nevydá ani hláska... Ak by boli niekde/z nejakej hry nejaké iné akustiky na replacnutie pôvodných citoslovies - daj INFO, rozhodne by sme to do našeho modu prerobili... :) Čo sa týka toho battle systému z Risen -> G3, už to na wogu riešili - nejde to, Risen údajne používa "vylepšené jadro"(radu V2.x)Genomu, nekompatibilnú s G3. :(

Milhaus: ....Mít i jen jednoho společníka je peklo... klidně může smečka vlků proběhnout kolem něj a společník se na něj bude jen dívat...


Ak NPC zameráš (napr. lukom), zobrazí sa jeho meno - (biela=neutral, zelená=friend, oranžová=warning, modrá=confederate). Ak je červené (aggressor), tak tvoj spoločník na neho zaútočí okamžite. Šlo by to spraviť i u zvierat, ale tá úprava je vzhledem k velikému množstvu NPC moc pracná... Ide o súbor SysDyn_{9A103CC2- 4190-4DB3-9618-0419E5445AAD}.lrentdat, kde sú okrem iného aj properties NPC. Ak by sa vlkom nastavil "politische ausrichtung" na "out" (ako napr. banditi), boli by po zameraní lukom "červení" a tým pádom by ich tvoj spoločník napadol okamžite - ale zase by boli vlci kamarádi s banditmi (..tak, ako je napr. "červený" ORK-agresor v nordmare - ktorý inak všetko napadá, "kamoš" s banditom :) ). Tá neutralita zvierat je preto, lebo by si potom žiadneho NPC nikde nedoviedol. Útočil by na všetky "červené" NPC v okolí, a hra potrebuje, aby si si vybral, či zaútočíte, alebo len obehnete okolo... :)

Milhaus: ....Hra neumí využí více, jak jedno jádro procesoru, tedy jde čistě jen o takt toho jednoho jádra.


Toto je myslím, už vyriešené... Pozri si ge3.ini:

;
;
;
;
;
;
; FOV in degrees
Camera.FOV=60
;Camera.ZNear - Devnote: changing this value need a change of Camera.ZBias too
Camera.ZNear=25.0
Camera.ZBias=0.05

;GUI.DefaultFont - default=Comic Sans MS, alternative=Lucida Sans Unicode, original=Gothic3
GUI.DefaultFont=Comic Sans MS
;GUI.DefaultFontBold - true=if font is Gothic3, false=default
GUI.DefaultFontBold=false
;GUI.AutoAspect - true=default, false=disable gui automatic aspect ratio calculation
GUI.AutoAspect=true

;Threads.Priority - 0=Normal (default), 1=AboveNormal, 2=Highest
Threads.Priority=0

;Physics.Threads - 0=min use internal default settings, 4=max threads, 2=default
Physics.Threads=
4

;Preset values
Sound.MasterVolume=255
Sound.VoiceVolume=255
Sound.MusicVolume=56
Sound.EffectVolume=205
Sound.AmbientVolume=255
;
;
;
;
;
;
;
Uživatelský avatar
Ramesse
Uživatel
 
Příspěvky: 165
Registrován: pát 03. led 2014 12:15:17

Příspěvekod psisko » čtv 21. zář 2017 6:23:50 » Re: Gothic-3 MYNOA
ramese a chalany ty modifykacie so obydve dobre a jako dost to vylepsuje grafcky gotic3 ked porovnam jako to vyzera normalne. ide to aj na ostatne mody? vydim aj na tvojom avatare ze maas porovnavane vitcher a gotic hry. co si myslys o WGM mode? vydel som snapsoty a jako to uz hranici s ilegalnostov. esce hanibalovy nikdo nebachol po prstoch?
psisko
Uživatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: pon 10. bře 2014 12:16:16

Příspěvekod Ramesse » čtv 21. zář 2017 18:44:05 » Re: Gothic-3 MYNOA
Nazdar :)

psisko:
ramese a chalany ty modifykacie so obydve dobre a jako dost to vylepsuje grafcky gotic3 ked porovnam jako to vyzera normalne. ide to aj na ostatne mody?

Dík :D "MYINA mod" (v akejkoľvek verzii) je len pre Gothic-3 + CP1.7.x (x=3,4,5) Ak použiješ QP4.x, alebo CM2.6.x/CM3.x, tak ti grafika sedieť nebude. :wink:

psisko:
co si myslys o WGM mode? vydel som snapsoty a jako to uz hranici s ilegalnostov. esce hanibalovy nikdo nebachol po prstoch?


A čo je legálne? "G2-L´Hiver" je 90% textúr/30% objektov z iných hier, aj "MYINA" využíva z G2-L´Hiveru a G3-CM3.1 textúry/modely, a nikoho sme sa nepýtali či môžeme... :D

Viem o WGM, žasol som keď som videl, že ide o Gothic-3. Na druhej strane DX-injektory sú freeSW, (resp. vlastné riziko) a ak urobí Cdpr takú blbosť, že uvolní W-converty, tak im z toho týpci vysekajú celé bloky včetne komparzu... A to nie je iba Hannibal: poznám minimálne ďalších 10 týpkov, včetne môjho brácha. Mám strach, že ich bude niekto niekedy sankciovať. Táto dekadentná komunita ukáže tak akurát každému vztýčený prostredník na ruke... :lol:
Uživatelský avatar
Ramesse
Uživatel
 
Příspěvky: 165
Registrován: pát 03. led 2014 12:15:17

Příspěvekod psisko » pát 22. zář 2017 9:59:08 » Re: Gothic-3 MYNOA
ramese kde sa da stahnut ta nova verziaa? lebo vy tu mate instalacku na 0.37 a na snapsotoch z WGModu je 0.52. to uz vypada ze je aj teselacia vypada to suprovo. na kedy planuje hanibal vydanie WGM?
psisko
Uživatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: pon 10. bře 2014 12:16:16

Příspěvekod Ramesse » pát 22. zář 2017 21:31:21 » Re: Gothic-3 MYNOA
Nazdar.

psisko:
ramese kde sa da stahnut ta nova verziaa? lebo vy tu mate instalacku na 0.37 a na snapsotoch z WGModu je 0.52.


Nikde. Brácho z Aďom popojeli viem, ale je to v testovacej fáze a má ju k dispozícii pouze komunita G3-modingu. Nemáme na to čas, snáď to dáme do konca roka dokopy... :wink:

psisko:
to uz vypada ze je aj teselacia vypada to suprovo.


Gothic-3 oproti Gothicu-2 teseláciu NEPOTREBUJE. Tá je len východisko z núdze pre staré LP "hranaté" hry, ako napr. G2. Rozbíja okraje objektov, a dopočítava (trianglovo) zakrivenia. G3 obsahuje SP/HP objekty, a bohate stačí pre účely vyhladenia FXAA.
G2 kôli starému engine (ktorý nemá kto prepísať) HP neutiahne. A to ani na súčasných silných PC. G3 ale má prepísané jadro CP1.75 na 4-core procesory. Preto to zvládá Hannibalov HP WGM mod, a vyzerá to krajšie, ako G2 i s tou ich nestabilnou teseláciou... :D

psisko:
na kedy planuje hanibal vydanie WGM?


Nemám tušáka, je to vo hviezdach... :lol: Ale je fakt, že by to bol unikátny mód pre tvorbu komixov. Tá grafika je krásna, kurňa..! :wink:
Uživatelský avatar
Ramesse
Uživatel
 
Příspěvky: 165
Registrován: pát 03. led 2014 12:15:17

Příspěvekod Ramesse » pát 10. lis 2017 16:35:51 » Re: Gothic-3 MYNOA
Zdravím... tak Aďo (Articulla), uvolnil k stiahnutiu (konečne) ďalšiu vylepšenú verziu MYINA (MYrtana-IN-Autumn), verzia 0.52b. Ide o čisto grafický patch (alebo MOD), ktorý nemení herný obsah základnej hry Gothic-3.

ČO TO OBSAHUJE:

- podzimní vzhled MYrtany: kvitnúce lúky, (rôzne rastliny/trávy), zmeny textur lesných podloží, kameňov, pláží, skál, jaskýň, kmeňov stromov, konárov na zemi... atď, prechádzka po Myrtane stojí za to... Zmenené sú i textúry (nie architektúra) jednotlivých miest, a podloží: budovy nevyzerajú tak staticky rovnako a mestá pôsobia odlyšným dojmom (vo väčších mestách je aj novší nábytok, riady, atď z Hannibalovho WGM modu),

- importovaný je i LITE-set G2 kreatúr a orkov z iných modifikácií... Zopár sekundárnych zmien sa nevyhlo ani Nordmaru (budovy v klanoch) a Varantu (grass-textúra tráv). Niektoré zmeny mimo Myrtanu boli nevyhnutné, lebo celý G3-svet (žiaľ) zdieľa veľa objektov spoločne.

- nie je potrebné začínať novú hru: ak máte G3 + CP1.75 (bez iných módov!!) už nainštalovaný, stačí nahrať uloženú game-save a pokračovať v hre.

ČO TO VYŽADUJE:

- nainštalovanú holú Gothic-3 + CP1.75, bez akýchkoľvek iných modov(!!)

- 2GB grafickú kartu + 8GB RAM + i5, alebo i7/3GHz pri nastavení hry na max. detaily - čo FAKT DOPORUČUJEM, lebo PC mašiny sú už v tejto dobe dosť silné. Upravte si súbor ge3.ini na "ultra", konkrétne tieto riadky:

;DistanceHigh.fFarClippingPlane_High - 1000.0=min, 50000.0=max, 10000.0=default
DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=50000.0

;DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_High - 10000.0=min, 300000.0=max, 100000.0=default
DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_High=300000.0

;VegetationViewRange.fViewDistance_VeryHigh - 1000.0=min, 30000.0=max, 7500.0=default
VegetationViewRange.fViewDistance_VeryHigh=30000.0

MYINA je určený len pre súkromné použitie (chýbajú práve povolenia použitých prvkov z iných G2/G3-modov, a nechcelo sa nám doprošovať pôvodných autorov), preto je locknutý. Nájdete to tu a otvoríte pomocou gothicz(tecka)net. Po spustení inštalačky zvoľte cestu k adresáru Data v zložke hry. Odinštalujete to klepnutím na Uninstall, ktorý nájdete v tom istom adresári...

Screeny, ako to asi (na max-detailoch) vypadá sú tu takže kto bude mať chuť sa nostalgicky na Gothic-3 hre niekedy zabaviť - môže si zlepšiť jej vizáž... :)
Naposledy upravil Ramesse dne čtv 08. lis 2018 18:08:18, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
Ramesse
Uživatel
 
Příspěvky: 165
Registrován: pát 03. led 2014 12:15:17

Příspěvekod psisko » pon 10. zář 2018 23:16:15 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
ramese jako dobry mod musim chvalit robotu co robyte som viskusal ale si napisal ze budu tam aj zbroje jak v gotiku2 a furt su neni
. kedy to urobite?
psisko
Uživatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: pon 10. bře 2014 12:16:16

Příspěvekod Ramesse » ned 16. zář 2018 17:21:12 » Re: Gothic-3 "MYINA" mod
Je to hotové, MYINA by už mala vyzerať ako G2. MOD CM3.1, bol po stránke rozdelenia zbrojí trochu iný (používali hodne Myrtanské zbroje) - preto sme si urobili rozdelenie zbrojí podľa vlastnej úvahy, a vašich komentov:

Dolero píše:
.....bandité = lehká-střední-těžká a pak žoldáci = lehká-střední-těžká. V G2A je to dle původního rozřazení z G1 takto: žoldáci = těžká zbroj banditů - střední žoldnéřská - těžká žoldnéřská....


V G3 sme ponechali i tzv. 2x "polovičatú" zbroj :) čo je ľahká kožená zbroj civilov na strane žoldákov, + zbroj pirátov - pre ktorých samostatné questy neexistujú. Samotná frakcia Žoldákov, má následne 3x 3 druhy svojich zbrojí:

1.) Klasické - Low, Normal, Heavy (Normal zbroj je alternatíva z G3, vyzerajúca ako medzi-článok medzi Low a Heavy, a potom ešte Laresova zbroj, ktorú má pouze on.)

2.) Orkské - Normal, Heavy a Paladin (pôvodne všetky 3 zlatej barvy so symbolom Orkov, ale paladinskú sme zmenili zo zlatej na kovovú...) K Orkom patrí aj Thorus, ktorému sme nechali jeho pôvodnú "Heavy-militia" zbroj...

3.) Drakobijecké - Low, Normal, Heavy (jelikož Drakobijci boli tiež žoldáci a tie zbroje sa nám páčili - majú ich žoldáci v CapDune. "Low" verzia, je alternatíva z G2-návraty, "Heavy" má pouze Gorn...) Zbroje Orkov sú tak isto "zdvojené": vyzerá to lepšie, keď ich je "viac druhov"... :)

Dolero píše:
Bandité z datadisku mají zase lehká - střední banditů a pak těžká zbroj stráží ze Starého tábora....


G3 už zopár textúr pre zbroje banditov má, tak sme doplnili 3 modely z G2, a celkovo má frakcia banditov 6-zbrojí:

Low, Average (G3 klasická "polovičatá" zbroj civilov, čo sa pridali k banditom)
Medium, Normal (G2 "ošumelé alternatívy" zbrojí banditov a Laresa)
Heavy, Elite (G2 "ošumelá" Thorusova zbroj, a G3-Heavy bandit armor (Ortega, Ivan...))

Žoldáci + banditi

Milhaus píše:
No, asi bych se držel spíše G2a. Tam by rebelové měli mít nejspíše zbroj domobrany, težkou zbroj domobrany, rytířskou zbroj a zbroj paladina (případně jejich posílené alternativy v g3)....Lehkou zbroj žoldáků z g2, bych dal asi lovcům, žoldákům skřetů asi zbroje, které měli žoldáci...Banditům bych dal zbroje banditů.

....Otázka je, co se zbrojemi stínů a stráží, kteří v G1 byli ve Starém táboře a v G2a je měli výše postavení banditi....Tedy právě ty zbroje stráží, jsou asi zbroje královských vojáků ve slabší verzi....následně zbroje rytíře a paladina z g2.

Domobrana v g2 nejspíše není součást královské armády, ale je to ochranka města Khorinis (teoreticky by ale mohla tvořit alternativy v g3 k těm zbrojím stráží).


Díky Milhausovmu komentu, sme Rebelov začlenili podobne, ako "Militiu" na Khorinise - čili bývalú domobranu miest Myrtany, vytlačenú Orkami: celkovo má Milítia 5, a královská armáda 4 druhy zbrojí. Rebelom predchádzajú tak isto 2x "polovičaté" zbroje civilistov, bojujúcich na ich strane.

1.) Militia Old (G2 alternatíva starej zbroje Militie...)
2.) Shadow Low, Normal (G3-alternatíva "Light" + G2 "Normal" Diegova zbroj)
3.) Militia Low 2x (G2 Low Militia zbroj + na rozšírenie jej G3-alternatíva...)
4.) Militia Normal 2x (G2 Normal Militia zbroj + na rozšírenie jej G3-alternatíva...)
5.) Militia Heavy (G1 alternatíva zbroje vojakov, o ktorých písal Milhaus: sú ako náhrada za "Heavy" militia zbroj - pretože tú má Thorus, sympatizujúci s orkami/žoldákmi...)
6.) Old Normal, Heavy (ponechané G3 verzie starých Myrtanských zbrojí...)
7.) Knight Low, Normal (zbroje rytierov kráľovskej armády)
8.) Ceremoniar Low, Normal (zbroje kráľovej Vengradskej Gardy)
9.) Paladin Normal, Heavy (zbroje paladinov oddielov, a ťažká zbroj paladinov Vengradu)

Zbroje "Rudobaronov" nebol dôvod v Myrtane mať, a potom ešte Angar má obojručák FIXED...

Rebeli + ostatné frakcie

U Severanov sa mi nepáčila helma s rohami "dopredu". Jediný, kto mal helmu s rohami "dohora", bol jeden z náčelníkov: tak sme jeho zbroj "rozmnožili" mezi kompars stejne, ako i "tygriu" kožušinovú zbroj. Náčelníci klanov potom dostali "Final-Armor" z GFG, ktorá dobre vypadá, a má rohatú helmu :)

Nordmar

Rozdelenie zbrojí Hashishinov má 6 druhov, a patria k nim i odevy temných mágov a kupcov. Potom zbrojár, kováč, hospodský, ženy, otroci, a z ďalších frakcií Nomádi, Nomádi-banditi, a cech Vodných Mágov...

Varant

ČO MYINA v059b TEDA OBSAHUJE:

- barevný podzimní vzhled Myrtany (rôzne rastliny, kvety, trávy, rôzne textúry grassu, kameňov, skál, jaskýň, krovín, stromov, lístia, konárov, atď... ako v predošlej verzii. (obr.)

- zmena vzhľadu jednotlivých miest: vynovený "stuff" + budovy s vegetáciou ako v G2-L´Hiver. Zopár zmien sa nevyhlo i Nordmaru (textúry budov) a Varantu (modely tráv). (obr.)

- importovaný FULL-set G2 kreatúr a orkov z CM3.1

- navýšenú densitiku (15-20%) rozptylu mesačnej oklúzie v mestách Myrtany.

- kompatibilita s inštalačkou WGM-modu (od v0.6.3+), ktorý obsahuje nové questy, lokácie, mestá, NPC-čka, atd...

ČO TO VYŽADUJE:

- nainštalovanú holú Gothic-3 + CP1.7x (x=5,4,3), bez akýchkoľvek iných módov ( !! ). Po inštalácii je nutné začať novú hru od začiatku - inak to nebude fungovať správne(!) Herný obsah Gothic-3 sa i naďalej nemení, pretože MYINA je pouze grafický mod ktorý je bez questov z CM3.1. Tie sú stejne v cudzej reči ťažko hrateľné (mnohé dialogy nie je šanca stíhať prekladať)...

- 2GB grafickú kartu + 8GB RAM + i3(i5,i7)/3GHz a nastavenia hry na max. detaily. DOPORUČUJEM(!) upraviť v súbore "ge3.ini" na maximálne rozlíšenie tieto riadky:

DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=50000.0
DistanceLow.fFarClippingPlaneLowPolyMesh_High=300000.0
VegetationViewRange.fViewDistance_VeryHigh=30000.0

MYINA je určený len pre súkromné použitie: chýbajú povolenia použitia prvkov z iných G2/G3-modov, preto je locknutý. Nájdete to tu a otvoríte pomocou gothicz(tecka)net. Inštalačku nainštalujte do ardesára "Data" v hre Gothic III, Uninstall.exe nájdete v tom istom adresári... ;)
Uživatelský avatar
Ramesse
Uživatel
 
Příspěvky: 165
Registrován: pát 03. led 2014 12:15:17

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé