Menu

Návraty 2.0 Obecná diskuze #12

Místo pro diskuzi, zákysy a jiné problémy týkající se datadisku Návraty.
Příspěvekod Beowulf » ned 19. kvě 2019 10:52:20 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
Magicka sila udajne redukuje armor ale ted mozna kecam...
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2966
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod kukopas » ned 19. kvě 2019 11:06:38 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
Ano, riesilo sa to tu a aj dokazalo, znizuju sa odolnosti nepriatelov voci kuzlam a funguje to. Kazdym naucenym kuzlom sa zvysuje o 1 bod, teda ma vyznam sa naucit aj tie Gallahadove.
kukopas
Uživatel
 
Příspěvky: 230
Registrován: pát 02. led 2009 14:58:28

Příspěvekod Rammer » ned 19. kvě 2019 18:17:21 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
Díky za vysvětlení Wulfe, takže pokud to jsou dvě různé věci a čím víc bodů do odolnosti, tím lépe pro mě, aby mě nikdo neodhazoval. A jestli je také pravdou to, že odhazovací kouzlo má atribut neměnných 15, tak mi potom tedy zkus zjistit, kolik odolnosti má klasický nemrtvý paladin, protože s ním jsem ani nehnul.

A přitom v 5. kapitole jsem třeba Ginnoka odhodil úplně normálně. To samé i Inubise, Mirata a i toho třetího. A ti budou mít určitě víc. Takže něco ty stupně na odhazování různých nepřátel určovat musí.

kukopas píše:Ja mam INT 618 a Meteor dmg je 1028, vybava stejna. A teraz babo rad! Magicka sila je 15. Ja to vidim tak, ze sila kuziel sa zvysuje, ale hodnoty na runach sa nemenia. Od Strazcov som volil Vodu. Lepsie veci asi nie su - dokonca aj palica od IleSila ma INT iba 230, takze asi nic. AVE


Tak teď jsem z toho ale úplný kokot :D Jak můžeš mít INT o 100 víc, ale dmg u kouzel o 150 méně? :shock: Jediné vysvětlení mě napadá ta magická síla, tu já mám tuším na 32. Ale co ji zvyšuje, to vůbec nevím.

A hodnoty na runách se právě že mění, alespoň mě pořád. Vždyť já měl Meteorit dmg nějakých 1340 ze začátku, jak jsem si tu runu udělal. Pak mi to spadlo na 1180 a když hru s touto hodnotou uložím, vypnu a znovu zapnu, načtu stejný save, tak naráz tam mám dmg 750. Tak já nevím, jsem dement já nebo ta hra?
Rammer
Uživatel
 
Příspěvky: 812
Registrován: úte 11. bře 2014 13:46:12

Příspěvekod LordZed » ned 19. kvě 2019 18:34:12 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
Kluci, nějaké rady jak na Ravena ( na plošině)....

Snažím se ho bloknout a ustřílet, ale povedlo se mi to 1 z 50-60 pokusu. Bohužel asi po 15 K Hp dolu se odbloknul a sejmul mě. Zkoušel jsem ho sejmou nablízko, ale beru mu tak 300 Hp, on mě taky tak 300 Hp (mám 2700 Hp), takže je to dost nevýhodné.
Mám tedy počkat, vylepšit se a pak na něho jít znovu? Nebo to jde udělat už teď nějak snadněji ? :D

+ by mě zajímalo, zda si ve 4. kapitole mužu sehnat někde lepší jednoručku než posvědcený paladinský měč či normandský meč? ( obě zbraně mají cca 225 dmg)

Díky za rady
LordZed
Uživatel
 
Příspěvky: 32
Registrován: čtv 20. říj 2016 15:32:47

Příspěvekod Beowulf » ned 19. kvě 2019 19:02:19 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
Rammer píše:Díky za vysvětlení Wulfe, takže pokud to jsou dvě různé věci a čím víc bodů do odolnosti, tím lépe pro mě, aby mě nikdo neodhazoval. A jestli je také pravdou to, že odhazovací kouzlo má atribut neměnných 15, tak mi potom tedy zkus zjistit, kolik odolnosti má klasický nemrtvý paladin, protože s ním jsem ani nehnul.

A přitom v 5. kapitole jsem třeba Ginnoka odhodil úplně normálně. To samé i Inubise, Mirata a i toho třetího. A ti budou mít určitě víc. Takže něco ty stupně na odhazování různých nepřátel určovat musí. ?


A jake vlastne pouzivas kouzlo?
Nemrtvy paladin podle skript jsem nenasel. Nasel jsem Temne Paladiny a ti maji asi 40...
Ginnok ma treba asi 240...
Coz je dost divne. Prvne napis tedy co mas za to kouzlo.
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2966
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Rammer » ned 19. kvě 2019 19:14:52 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
Tož tu Tlakovou vlnu mám, co taky jiného :D Nebo co jsi myslel ty?
Rammer
Uživatel
 
Příspěvky: 812
Registrován: úte 11. bře 2014 13:46:12

Příspěvekod Beowulf » ned 19. kvě 2019 19:49:58 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
No to je tech 150.
Tak tedy nevim. Me to v hre funguje jak ma. Ale za maga jsem jeste nehral. Co mne napada, ze magicka sila jak ponizuje armor tak patrne ponizi i ten FLY_PROTECTION
Tedy treba mas silu 50 % takze z 240/2=120 a uz tedy odhodis.
Ale proc neodhodis paladina to nechapu.
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2966
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Rammer » ned 19. kvě 2019 20:32:11 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
Nevím no, asi to nemá smysl řešit. Jak říkám, v 5. kapitole jsem vůdce nemrtvých paladinů odhazoval úplně normálně, tedy Ginnoka, Inubise, Mirata i toho posledního. Poté přijedu na Irdorath a obyčejné nemrtvé paladiny nebo ty strážce svatyně v doupěti nemrtvého draka, ty už jsem neodhodil vůbec. Tak nevím.

Myslíš, že je dobré tu hru reinstalovat? Už jenom kvůli tomu snižování dmg kouzel, což mě dost sere po pravdě. A nevím ani proč se to děje.
Rammer
Uživatel
 
Příspěvky: 812
Registrován: úte 11. bře 2014 13:46:12

Příspěvekod Beowulf » ned 19. kvě 2019 21:02:22 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
Zkus se zeptat na Discortu. Na mne uz helpo moc nereaguje. Asi uz jsem ho otravil svojimy dotazy.
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2966
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod shadegm » ned 19. kvě 2019 21:15:27 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
Nevi nekdo kde je klic ke Gomezovi (hrad H. Udoli)?
Minulou hru jsem ho nasel ani jsem se nesnazil.. co jsem četl tak měl byt v Oricovo pokoji, ale tam nikde není..
Potřebuju se tam dostat v rámci úkolu pro obchodníky..

NVM, uz jsem to vyřešil přeměnou v K. mouchu :D
Naposledy upravil shadegm dne ned 19. kvě 2019 22:49:24, celkově upraveno 1
shadegm
Uživatel
 
Příspěvky: 71
Registrován: sob 29. led 2011 14:10:58

Příspěvekod Beowulf » ned 19. kvě 2019 21:40:01 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
Constantino kdyz mu pomuzes v ramci ukolu s vrazdou Ignaze.
- musis mu donest jed
- magovy v klastere musis donest svitky zapomeni
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2966
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod v4cl4v » pon 20. kvě 2019 23:53:19 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
Zdravim, jak je ukol se svitkem zapomneni tak ho nemuzu jaksi splnit... Po sejmuti tusim atily se semnou jeden zlodej nechtel bavit tak jsem to na nej pouzil a nic, zkusil jsem gritu poslat do mdlob to zas neslo bo na me priletel bosper. Tak jsem sel na rybare co je kousek od paladinske lode a taky nic... Tak co delam spatne? Mimochodem jeden svitek ten puvodni jsem pouzil na toho zlodeje, myslel jsem ze toto staci na q takze jsem u alchymisty musel jeden koupit
v4cl4v
Uživatel
 
Příspěvky: 91
Registrován: stř 04. úno 2015 19:31:27

Příspěvekod Garruk » pon 20. kvě 2019 23:57:46 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
Skus nieco ukradnut v pristave a potom odbehnut prec a ked sa vratis tak to nanho zacastit. Mne to slo takto s Ignazom myslim. Len ho nemlat, je to obchodnik a uz ti nic nepreda.
Garruk
Uživatel
 
Příspěvky: 169
Registrován: úte 13. srp 2013 15:52:55

Příspěvekod Rammer » úte 21. kvě 2019 4:11:00 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
V deníku je jasně napsané, že by se měl hrdina vyhnout přístavu, že tam jsou rvačky na denním pořádku. Osvědčená metoda - počkej do noci a až bude domobránce Pablo hlídkovat u chrámu, kde káže Vatras, tak tam ho zmlať a až se bude zvedat, tak použij svitek. Vyzkoušeno, funguje.
Rammer
Uživatel
 
Příspěvky: 812
Registrován: úte 11. bře 2014 13:46:12

Příspěvekod macin33 » úte 21. kvě 2019 6:03:41 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #12
Ja ho dělám na někoho neutralniho, jako např skip, lovec apod, tam žádný penále ani udání nehrozi
Uživatelský avatar
macin33
Uživatel
 
Příspěvky: 1658
Registrován: sob 07. led 2012 22:30:21

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Giuseppe