Menu

Návraty 2.0 Obecná diskuze #8

Místo pro diskuzi, zákysy a jiné problémy týkající se datadisku Návraty.
Příspěvekod Keel » čtv 16. srp 2018 1:06:37 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
Beowulf píše:Proc jsi v druhem prikladu zmenil damage? Resime MP.
Nech to na mne ukazu.

Prvni priklad jsi uvedl spravne.
Uznal jsi ze 10% MP vedlo ke zvyseni dmg o 10 bodu.
Keel píše: doslo k navyseni 10 damage. a k.


Ted si ale predstav co se stane kdyz bude MP 50%
Rekni prosim, o kolik stoupne damage?
Je to vice nez kdyz to bylo 10% ?
Zvysuje tedy MP damage?

:wink:


beowulfe ja to nemyslim spatne, ale ty vubec nevis whats up

o kolik se zvedl damage to prece pokazde zalezi natom kolik je zakladni poskozeni kouzla. v prvni kapitole das treba jenom 100 a ve ctvrte kapitole davam revem mrtvych 1300 takze to je pokazde jine a taky pokazde monstra maji jinou odolnost.


zustaneme u skeletona ktery ma 100 magic resistance a hrdina tedka bude mit 50% magic power. moje kouzlo bude davat zase 300 damage


kdyz skeletonovy prolomis 50% odolnosti tak mu zustane jenom 50 magicke odolnosti, protoze 50% ze 100 je 50 : D

takze z tech 300 damage ti skeleton resistuje jenom 50 poskoze a dostane vyslednych 250 damage.

vysledek : hrdina s 50 magic power zpusobil skeletonovi o 50 vic poskozeni

kolik je 50 damage z celkovych 300 ? nebudu to pocitat presne ale je to neco kolem 16-17,5 %

takze v tomhle konkretnim pripade si skeletonovoi udelal o 17% vic damage ale potreboval si nato 50% MP
Keel
Uživatel
 
Příspěvky: 678
Registrován: sob 07. kvě 2016 15:16:37

Příspěvekod Diademos » čtv 16. srp 2018 1:08:58 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
Pokud má Keel pravdu, tak ve stejném případě se damage při MP 50 % zvýší o 50. Pokud by měl skeleton odolnost proti magii 200, pak by se damage zvýšila o 100 bodů. Pokud by měl odolnost proti magii 1000, zvýší se damage o 500 bodů, přijde mi to jasné jak facka. (Musel jsem se zapojit)
Uživatelský avatar
Diademos
Uživatel
 
Příspěvky: 265
Registrován: ned 31. kvě 2015 20:59:34

Příspěvekod Keel » čtv 16. srp 2018 1:09:56 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
jeste jinak. predstav si ze mas 70% MP jako ohvnici mag a myslis si ze ses imba

utocis na orka ktery ma 0 odolnosti vuci kouzlu.

utocis kouzlem ktere dava 1000 damage

ale ork ma 0 odolnosti vuci kouzlo to znamena ze mu nemas co prolomit. takze ork dostane 1000 damage a je uplne jedno jestli mas 0 MP a nebo jestli mas 90% MP



ten magic power je specialita pro ohnive magy, vsecky jejich kouzla jsou ohen a jak bys chtel treba zranit ohniveho golema pokud nemas prolomeni jejich obrany. necromancerovy runy nedavaj prolomeni odolnosti vuci kouzlu a ani nema zakladni bonus narozdil od ohniveho maga
Keel
Uživatel
 
Příspěvky: 678
Registrován: sob 07. kvě 2016 15:16:37

Příspěvekod Beowulf » čtv 16. srp 2018 1:13:19 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
Diademos píše:Pokud má Keel pravdu, tak ve stejném případě se damage při MP 50 % zvýší o 50. Pokud by měl skeleton odolnost proti magii 200, pak by se damage zvýšila o 100 bodů. Pokud by měl odolnost proti magii 1000, zvýší se damage o 500 bodů, přijde mi to jasné jak facka. (Musel jsem se zapojit)


Ehm jenze tohle tvrdim ja.
Ja si to umim spocitat, chtel jsem aby to udelal on a pochopil. To jako myslite vazne lidi?

Keel mazane se snazil ukazat pocty s tim ze v obou pripadech uvedl MP 10% a divil se ze vzdy ma stejny vliv ;)

Keel
Bo ano pokud ma nepritel 0 armor tak dmg nezveda. Jenze vetsinou nejaky ten armor maji.

Takze co? Uznavas ze jsi se spletl? Zveda MP damage stim jak roste?
Naposledy upravil Beowulf dne čtv 16. srp 2018 1:16:35, celkově upraveno 2
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1956
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Keel » čtv 16. srp 2018 1:13:54 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
Diademos píše:Pokud má Keel pravdu, tak ve stejném případě se damage při MP 50 % zvýší o 50. Pokud by měl skeleton odolnost proti magii 200, pak by se damage zvýšila o 100 bodů. Pokud by měl odolnost proti magii 1000, zvýší se damage o 500 bodů, přijde mi to jasné jak facka. (Musel jsem se zapojit)


jo


ale pokud ma skeleton 1000 magic resistence a ty mu odectes 50% protoze mas 50% MP tak porad mu zustane odolnost 500 vuci magii. takze abys ho zranil tak tvoje kouzlo porad musi udelat vic nez 500 poskozeni

takze mas 600 pozkozeni kouzlem a 50% MP

takze nakonec skeletona poskodiz za 100 dmg
Keel
Uživatel
 
Příspěvky: 678
Registrován: sob 07. kvě 2016 15:16:37

Příspěvekod Beowulf » čtv 16. srp 2018 1:15:13 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
Keele kdy uznas ze jsi se spletl?
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1956
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Diademos » čtv 16. srp 2018 1:17:00 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
Tak trochu mi přijde, že se hádáte o to, jestli se 8 rovná 3+5 nebo 6+2 :D
Uživatelský avatar
Diademos
Uživatel
 
Příspěvky: 265
Registrován: ned 31. kvě 2015 20:59:34

Příspěvekod helpo1 » čtv 16. srp 2018 1:20:27 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
Diademos píše:Tak trochu mi přijde, že se hádáte o to, jestli se 8 rovná 3+5 nebo 6+2 :D

^. Z mého úhlu pohledu to vypadá takhle: Beowulf se snaží přinutit Keela říct, že Magic Power poškození zvedá a ten mu na to opakovaně říká, že sice jo, ale proti naprosté většině protivníků jen zanedbatelně. :D
Obrázek
Uživatelský avatar
helpo1
Uživatel
 
Příspěvky: 803
Registrován: úte 12. říj 2010 13:09:30
Bydliště: forum.gothicz.net

Příspěvekod Keel » čtv 16. srp 2018 1:23:10 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
Beowulf píše:
Diademos píše:Pokud má Keel pravdu, tak ve stejném případě se damage při MP 50 % zvýší o 50. Pokud by měl skeleton odolnost proti magii 200, pak by se damage zvýšila o 100 bodů. Pokud by měl odolnost proti magii 1000, zvýší se damage o 500 bodů, přijde mi to jasné jak facka. (Musel jsem se zapojit)


Ehm jenze tohle tvrdim ja.
Ja si to umim spocitat, chtel jsem aby to udelal on a pochopil. To jako myslite vazne lidi?

Keel mazane se snazil ukazat pocty s tim ze v obou pripadech uvedl MP 10% a divil se ze vzdy ma stejny vliv ;)

Keel
Bo ano pokud ma nepritel 0 armor tak dmg nezveda. Jenze vetsinou nejaky ten dmg maji.

Takze co? Uznavas ze jsi se spletl? Zveda MP damage stim jak roste?


ja te normalne rozskubu, ja ti tady dve hodiny pocitam matematiku jak kokot a ty my nazaver reknes ze si mel vlastne pravdu ty.


jak ti to mam vysvetlit aby jsi tomu pochopil ????

jeste jednou naposledy.

-------------------------------------------------------------------------------

skeleton ma 50 magic resistance a ty naneho strilis kouzlem 200 damage. ty mas magic power 10% jako necromancer

kolik je 10% z 50 ? >> 5<< takze skeletonovi odectes 5 resistance a zustane mu 45 magic resistance

ty ho teda vysledne zranis za 155 damage protoze 200 damage - 45 resistance je 155 !!!!!


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

skeleton ma 50 magic resistance a ty naneho strilis kouzlem 200 damage, ty NEMAS zadne MP mas 0% MP tentokrat

skeletonovi zustane celych 50 magic resistance protoze ty mas 0% MP

ty ho teda zranis za 200 damage - 50 odolnosti a vysledek je 150 !!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

v tomhle kontretnim pripade kdyz mas 10 % MP tak udelas skeletonovi o 5 vic damage. a kolik je 5 damage z celkoveho 200 damage ? 2.5 %

takze v tomhle KONTRETNIM pripade kdyz mas 10% MP tak zzpusobis o 2.5 % vic damage. tohle je zamrdana matematika
Keel
Uživatel
 
Příspěvky: 678
Registrován: sob 07. kvě 2016 15:16:37

Příspěvekod Keel » čtv 16. srp 2018 1:27:34 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
Diademos píše:Tak trochu mi přijde, že se hádáte o to, jestli se 8 rovná 3+5 nebo 6+2 :D



taky missed the point, beowulf proste popira matematiku a ma v ni mezery jak krava.

ja mu jasne rikam ze velikost navyseni damage v procentech zalezi na tom jak moc dava poskozeni kouzlo ktere si seslal a kolik odolnosti ma monstrum na ktere utocis

pokud ma monstrum 0 odolnosti tak je ti MP k hovnu,

pokud ma monstrum malo resistance a ty davas velkej damage tak je ti MP skoro k hovnu

pokud ma monstrum hodne vysoke odolnosti tak je MP docela uzitecne




v zadnem pripade neplati ze 20% MP je pausalne 20% navyseni damage. jasne sem mu spocital ze 10% muze v nekterych pripadech pri vysokem damage byt treba 0.3% navyseni damage nez kdyby zadnou MP nemel
Keel
Uživatel
 
Příspěvky: 678
Registrován: sob 07. kvě 2016 15:16:37

Příspěvekod Beowulf » čtv 16. srp 2018 1:29:52 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
Ja mel pravdu.
10% vezme 10
50% 50
100% 100
Ja tam vidim naviseni proste 8-)
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1956
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod helpo1 » čtv 16. srp 2018 1:33:10 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
Diademos píše:Tak trochu mi přijde, že se hádáte o to, jestli se 8 rovná 3+5 nebo 6+2 :D

Pravdu máte oba, jenže jen tu svou.

Keel píše:
Vrša píše:Magická síla podle mě Zvysuje procentualne celkovy dmg


ale bullshit

magic power je prolomeni protivnikovy odolnosti vuci kouzlum. za kazdou naucenou runu dostanes +1% magic power a pokud se pridas k ohnivemu strazci tak dostanes extra +10% magic power, ale to je jenom na balance zase.

Keel má ve svém tvrzení pravdu; neplatí lineárně +1% k Magic Power = +1% k celkovému poškození.

Beowulf píše:
Keel píše:
Vrša píše:Magická síla podle mě Zvysuje procentualne celkovy dmg


ale bullshit

magic power je prolomeni protivnikovy odolnosti vuci kouzlum. za kazdou naucenou runu dostanes +1% magic power a pokud se pridas k ohnivemu strazci tak dostanes extra +10% magic power, ale to je jenom na balance zase.


Neni to nakonec to same? Tim ze prolomis armor tak se zvedne dmg. Tedy vlastne je to pravda 8-)
Tedy ne uplna ale do bullshitu to melo daleko.

Beowulf má ve svém tvrzení pravdu; poškození se v absolutních číslech o něco málo zvedne (tedy pokud protivník má alespoň nějakou ochranu) - ne však lineárně k MP, viz nahoře.
Obrázek
Uživatelský avatar
helpo1
Uživatel
 
Příspěvky: 803
Registrován: úte 12. říj 2010 13:09:30
Bydliště: forum.gothicz.net

Příspěvekod Keel » čtv 16. srp 2018 1:36:04 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
zase je z toho groteska na dve stranky, posledne helpo za podpory wulfa a tedka wulf za zatim tiche podpory helpa.


a zase Keel se snazi vymitit dezinformace a vysvetlit jak veci ve skutecnosti jsou. ja to tu nepisu ,protoze mas chut se hadat.
ja pokladam za dulezite aby vsichni na foru pochopili na jakem pryncipu funguje magic power aby si nemysleli, ze magic power je to same jako naviseni poskozeni ve stejnych procentech. a zase z toho je akorad gulas.

podme jeste se trochu pobavit o tom ze na nauceni dualek potrebujes 150 sily, co draci ?

mam vas f <>
Keel
Uživatel
 
Příspěvky: 678
Registrován: sob 07. kvě 2016 15:16:37

Příspěvekod Beowulf » čtv 16. srp 2018 1:39:43 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
Ale helpo to ted vysvetlil dobre. I ja se spletl. Protoze jsem si blbe precetl ten prispevek. Ty zase ten muj.
Ja uznavam ze v nekterych pripadech MP o mnoho dmg nezvedne. Nekdy vubec. To ja prece nepopiram.
Nekdy ale zveda a to je hlavni.
Naposledy upravil Beowulf dne čtv 16. srp 2018 1:41:17, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Beowulf
Uživatel
 
Příspěvky: 1956
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod helpo1 » čtv 16. srp 2018 1:43:44 » Re: Návraty 2.0 Obecná diskuze #8
macin33 píše:Že já jsem se na to vůbec ptal :D

To za to už spíše může Vrša s tím svým (zřejmě objektivně nesprávným) vysvětlením, které poslalo Keela (který má sice většinou v gameplay otázkách pravdu, ale kromě toho je taky EdgierThanBismuth™) přes hranu. :D
Vrša píše:Magická síla podle mě Zvysuje procentualne celkovy dmg
Obrázek
Uživatelský avatar
helpo1
Uživatel
 
Příspěvky: 803
Registrován: úte 12. říj 2010 13:09:30
Bydliště: forum.gothicz.net

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé