Menu

Alternativni Balance pro Returning 66.2

Místo pro diskuzi, zákysy a jiné problémy týkající se datadisku Návraty.
Příspěvekod Keel » sob 14. črc 2018 1:15:39 » Alternativni Balance pro Returning 66.2
Od vydani verze 66.2 nekolik ruskych developeru a testeru pracuji na alternativni balance pro navraty II.Ve hre je spousta vylepseni a novych veci a hlavne opravenych bugu.Opravy a nove verze alternativniho balance vychazeji kazdych nekolik dni a nemci nato delaji strojovou anglictinu

Navod instalace alternativniho balance

1. nainstalujte si gothic II gold edition a potom restartuje PC
2. nainstalujte si vsechny veci ktere se nachazeji na dvd returning 2 ver 66.2
3. nainstalujte si samotne navraty II ver 66.2 (doporucju zaskrtnout uplne vsechny moznosti ktere jsou k dispozici)

tim mam zakladni hru



my si pomoci programu prekladame jenom AB_scripts na AB_scripts_en
mod_vdf zustava ruskej
ast.dll zustava ruskej ten co je spolu ve slozce vzdycky s novym AB_scripts , akorad se do system folder mrskne ten anglickej preklad kterej stahnes zde https://rpgrussia.com/threads/alternati ... log.13992/

----------------------------------

potrebujes google chrome na auto preklad, to je bottom line. otevri https://rpgrussia.com/threads/alternati ... log.13992/

jsou tam tri linky

1- kliknes na ten prvni a hodi te to do ruskeho navodu, kdyz sjedes dolu kde je napsane important tak vyber download google
tam jsou na stahnuti nejake soubory pro dualky aby byly bud 1h nebo 2h, ale ty si kliknes na ten mod hlavni.
tam je AB_mod 2.2.2019 a ten nechavam rusky a placnu to podle souboru do hry. jenom nepouziju tu jejich music protoze
chcu met originalni

pak ten AB scripts s tim AST.DLL stahnu coz je druhej soubor na stazeni v tomhle modu
AST.dll vezmu v rustine a jebnu to do system ve hre a necham tak. ten AB_scripts je jedina ptakovina kterou my prekladame,potom napisu presny postup

2.- udajne jsou tam hoveziny co se jakoze zmnenilo ale moudrej z toho nejsu, jsou tam nejake podelane tabulky a cumim nato jak pero z gauce takze si radeji otevru tento odkaz a sjedu uplne az na spoedek, zkopiruju text a placnu to do nejakeho online prekladace a zjistim jake jsou zmneny ke kteremu dni https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... =918322555

3.- a tohle je bejkarna ktera preklada AST.dll do anglictiny ktera se mneni jednou za uherskej rok a Liker to dela sam,takze zase stahnu,zkopiruju a placnu to do slozky system a to mi bude cist ruskej ast.dll v anglictine kdyz otevru hru

thats it

takze jsem prelozil jenom AB_scripts a jinak jsem pouzil vsechny soubory v rustine

-----------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
jak prelozis AB_scripts

stahni ptakovinu od lorda sargona https://forum.worldofplayers.de/forum/t ... st26018289 a mrskni to na plochu at mas prehled

v ruske AB script souboru najdes 2 slozky - AST.dll rovnou vem a placni ho do hry at si jede a AB_scripts budes prekladat.

otevri sargonuv prekladasca make sure ze mas vybrane ru-en a potvrd to
import database tam vyberes to co je v tou prekladacu ve slozce Ret2_AB_2019-01-12_EN to je pro anglictinu
load mod tam vyberes ten cerstve stazenej ruskej AB_scripts
potom das google translate
export database nekde kde to najdes - na plochu - objevy se ptakovina v poznmkovem bloku na plose
das translate mod
pak das ulozit mod file zase na plochu kvuli poradku a ulozi se ti hotovej AB_Scripts_en a sup snim do hry
Naposledy upravil Keel dne čtv 07. úno 2019 17:26:11, celkově upraveno 37
Keel
Uživatel
 
Příspěvky: 728
Registrován: sob 07. kvě 2016 15:16:37

Příspěvekod Keel » sob 14. črc 2018 1:17:01 » Re: Alternativni Balance pro Returning 66.2
Vyznamnejsi zmneny oproti zakladni 66.2 verzi hry (budu postupne updatovat jak se me bude chtet)

Zalezi zcela navas jak si hru nastavite na zacatku hry pri rozhovoru s Xardasem (vice nize)

pri rozhovoru s Xardasem nedavejte moznost "Slash & craft" - to je mod abyste se ucili dovednosti jak ve Skyrimu (jakoze budu sekat mecem tak se mi bude postupne zvedat skill mecem atd ),ja jsem to nikdy nezkousel

zacatek hry bude hodne snadnej, ale orci a jesterani pro bojovnika budou velkej problem. V udoli stinu jsou ti velci jesterani kteri normalne hlidaji nemrtveho draka. za maga je hrani 5x snadnejsi nez za bojovnika

za maga bych si dal zivoty na 125-150% a poskozeni monster 125% , bojovnika 100-125% a 100%

- Na zacatku hry pri rozhovoru s Xardasem si volite nekolik bodu ohledne obtiznosti hry. na vyber jsou dve zakladni verze
1. normal a 2. legendary , dalsi si muzete navolit % pocet zivotu monster pro danou obtiznost ( ano monstra muzou mit az dvojnasobny pocet zivotu oproti legendary na 66.2), dale si muzete navolit kolik dostavate zkusenosti za nestvury a taky jak vysoke poskozeni nestvury budou zpusobovat v pruhebu hry ( hra se da nastavit na velice jednoduchou, ale zaroven jde taky nastavit tak, ze nejde dohrat,protoze dostanete treba 2 LP za uroven a monstra budou davat 2x dmg z obtiznosti legendary)
nakonec si volite "Slash & Craft" ten asi zrusi dovednostni body a ucit se budete tim, ze ty veci budete delat jako ve skyrimu


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


-shift + alt + p smaze bugnuty quest z deniku a vy mate krasne cisty denik

-od verze z 20.7.2018 je hra optimalizovana a bezi trochu plynuleji,mam pocit ze se tolik nezasekava a udajne melo dojit k mirnemu navyseni fps

- ponovu poradi lokaci dle obtiznosti khorinis <jakherodan <staroveka plosina <valley of mines / skreti mesto < spacuv
chram <udoli stinu. staroveka plosina je jednodussi,ale porad tam je par bossu. oplati se jenom narychlo skocit do 3-4 kapi

- podminky pro nauceni magickych kruhu
1.kruh (100 many a 1. kapitola)
2.kruh (200 many a 1. kapitola)
3.kruh (400 many a 2.kapitola)
4.kruh (600 many a 3.kapitola)
5.kruh (900 many a 4.kapitola)
6.kruh (1200 many a 4.kapitola)

-od verze z 12.7.2018 zasahne mag kouzlem aji nepritele ktery je u neho primo blizko na tele.(odveky bug kdy mag nemohl zasahnout potvoru ktera stala primo u neho byl konecne opraven !)

- zvysovani many u trenera stoji porad jenom 5 LP za 5 many

- zvysovani zivota sotji porad 5LP za 50 zivota

-luky a kuse maji 100% sanci zasahu na jakoukoliv vzdalenost pokud ma hrdina skill 75% a vice

-melee bojovnici maji ve hre moznost si v nastaveni zapnout splash damage ( na blizko budou zpusobovat poskozeni vsem nepratelum v dosahu)

-galahad enchantuje vase zbrane nekterym elementem

- elixir ducha pridava pouze +3 many

-ze hry konecne zmizely mutageny z witchera III a ponovu je moznost vylepsit elixiry pomoci draci krve ( elixir ducha +10)

- zvysena regenerace many,mam pocit ze nejvyznamnejsi roli hraje lvl hridny a zrejmne obtiznost hry. na lvl 30 a obtiznosti normal se mi regenerovalo zhruba kolem 12 many kazde 4-5 sekund

-zvysena regenerace zivota

-nove mece se svetilkama ,ktere pridavaji + inteligenci (prvni se daji koupit u galahada)

- Galahad kazdych pet dni dostane nove zbozi ve forme svitku,kremene a dalsich uzitecnych veci treba na vyrobu sipu nebo svitku ( ve verzi z 27.6.2018 dostava nove zbozi aji konstantino)

-ve hre je moznost KOMBAJNOVANI ( kdyz bezite a drzite u toho prave tlacitko na mysi tak lootujete uplne vsecky kvitka,mrtvoly a itemy automaticky velmi rychle zabehu,je to asi nejpraktictejsi doplnek ktery jsem kdy v gothicovi videl)

- necromancerovy utocne runy maji novy vedlejsi effekt ( 50% sance na vysati 10% z poskozeni )

-jenom necromancer ma u kouzel sanci na double cast ( tz. ze ma malou sanci ze kouzlo se zadarmo bez many sesle jeste jednou na stejny nebo na zrovna zamereny cil

- nektere zakladni monstra v khorinise maji stare nizke attributy, ale nektere naopak maji zase zivota a poskozeni vice, zejmena potom v hornickem udoli. v khorinise neni radno se nechat kousnout od obycejneho pavouka ani na uroven normal

- ze zlateho veinu se vykope rekl bych tak o 50% vic zlatych nugetu nez dojde

- stamina se regeneruje rychleji,asi zase zalezi na obtiznosti hry, ale uz se neutopite kdyz se snazite preplavat ke Skipovi, nebo na proklety majak

- vyroba klenotu
1. z ocelovych ingotu v prvni kapitole ( pokud zabijete Cassiu a pak ju zase ozivite pomoci svitku tak ziskate klic early)
2.ze zlatych ingotu ve druhe kapitole
3.z magickych ingotu ve treti kapitole
4.amulety ve treti kapitole ( ano ve treti kapitole teoreticky muzete umet vsecky sperky)

- nektere vzacne kvitka z divociny zmizely, ale u obchodnika se objevuje vice kralovskych stoviku a jinych permanentnich bylinek. stovik stoji 1000 goldu a elixir ducha +3 stoji 2000 goldu

- u many nedostavate x2 bonus za vypiti elixiru ducha prestoze jste mag (u sily obratnosti nevym jak to funguje)

- v prubehu hry mi pribyly moznosti teleportu primo do pristavu ,k jizni brane a primo do mojeho campu do baraku u onarovy farmy.k rece kde je quest vejce cihavce,do horni ctvrti ve meste a teleport ke xardasovi vas portne primo do pentagramu uvnitr veze

-je tam pridano nekolik novych questu, loveni specialnich potvor v ramci lovcu a nejake questy po khorinise

-alchymie se da varit po 10 lektvarech najednou pokud mate dostatek surovin

-fire rain stoji 500 many coz neni zrovna malo,stavalo 250

-nektere runy necromancera jsou predelane a na kazdy kruh ma jedno utocne kouzlo az do pateho kruhu

-na 6. kruhu ma necromancer kouzlo Blood rain coz je alternativa pro fire rain, fpodstate prsi krev a vysava to zivot z nepratel, od verze 12.7.2018 se da toto kouzlo carovat aji pres sakta nomen (starsi verze jedine za 450 many)

-od verze z 12.7.2018 a dal kouzla od necromancera zpusobuji kletbu a davaji maly damage postupne ( alternativa pro postupne horeni od ohnivych kouzel)

-Raff tedka prodava spacak za 5000 gold pro pripad ze ste ho nekde promrdali
Naposledy upravil Keel dne sob 11. srp 2018 14:48:50, celkově upraveno 31
Keel
Uživatel
 
Příspěvky: 728
Registrován: sob 07. kvě 2016 15:16:37

Příspěvekod Alltren » stř 18. črc 2018 9:56:35 » Re: Alternativni Balance pro Returning 66.2
Vypadá to opravdu zajímavě. Pročítal jsem si některé nové změny a všiml jsem si že například prý opravili ten pradávný bug kdy kouzlení na cíl z bezprostřední blízkosti nedávalo damage. Taky teď bonusy do inteligence za alchymii jsou nyní vázány na to v jakém jste magickém kruhu a ne na kapitolu (Za každý magický kruh maximálně +10). Celkově hra za mága bude určitě o dost víc příjemná.

A ještě jedna věc... nainstaloval jsem si nejnovější verzi (ze dne 12.7) a podařilo se mi sehnat i nejnovější strojovou angličtinu pro tuto verzi. Ale teď jsem v situaci kdy už ve složce Data mám samozřejmě soubor AlternativeBalanceScripts.vdf a ta strojová angličtina obsahuje soubor AlternativeBalanceScripts_en.vdf. Mám to nahradit nebo tam mají být oba soubory najednou? Kdybych si měl tipnout tak asi určitě nahradit ale nechci si v tom udělat zbytečně nepořádek :D
Alltren
Uživatel
 
Příspěvky: 191
Registrován: pát 24. srp 2012 12:41:25
Bydliště: Khorinis

Příspěvekod Beowulf » stř 18. črc 2018 10:11:24 » Re: Alternativni Balance pro Returning 66.2
Pokud se jedna o stejne verze staci mit ve slozce aj.
Ovsem pozor, pokud by ruske soubory obsahovali i jine veci nez skripta.
Obecne neni problem tam mit oboje, pokud hra jede anglicky neni co resit
:(
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2962
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Alltren » stř 18. črc 2018 10:59:53 » Re: Alternativni Balance pro Returning 66.2
Ok díky. Nechal jsem tam nakonec jenom to AlternativeBalanceScripts_en.vdf (plus samozřejmě všechny další soubory související s Alternative Balance) a všechno funguje.
Alltren
Uživatel
 
Příspěvky: 191
Registrován: pát 24. srp 2012 12:41:25
Bydliště: Khorinis

Příspěvekod Keel » stř 18. črc 2018 16:30:12 » Re: Alternativni Balance pro Returning 66.2
tenhle komen redukuju aby tady nevyvolaval zmatek, nejde to smazat for fuck sake
Naposledy upravil Keel dne stř 18. črc 2018 23:51:21, celkově upraveno 4
Keel
Uživatel
 
Příspěvky: 728
Registrován: sob 07. kvě 2016 15:16:37

Příspěvekod Keel » stř 18. črc 2018 16:32:44 » Re: Alternativni Balance pro Returning 66.2
jo ja taky z ruskych stranek jsem pouzil jenom ten velkej soubor 850 MB a pak jenom ty dva soubory z anglictiny.
Keel
Uživatel
 
Příspěvky: 728
Registrován: sob 07. kvě 2016 15:16:37

Příspěvekod Alltren » stř 18. črc 2018 16:45:37 » Re: Alternativni Balance pro Returning 66.2
Moc kouzel jsem ještě nezkoušel zatím jenom ohnivou šipku a ta mi fungovala... oni se zmiňujou o té opravě až právě v changelogu pro tu verzi ze dne 12.7 takže nejspíš je to novinka.

Oni vždycky jak to téma, kde je ta angličtina dosáhne určitého počtu příspěvků tak vytvoří nové téma s další číslovkou a aktualizují vždycky první příspěvek dokud nedosáhnou zase maximálního počtu příspěvků. To téma se vždycky jmenuje ''RETURNING v2.0 | Stand, Fragen & Antworten''
Je to v tom podfóru ''Modifications'' - https://forum.worldofplayers.de/forum/forums/101-Modifikationen
A zrovna teď je nejaktuálnější téma s číslovkou #16 - https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1524637-RETURNING-v2-0-Stand-Fragen-Antworten-16 a právě tady jsem našel tu aktuální angličtinu pro verzi ze dne 12.7. Všiml jsem si že jsou celkem rychlí a vždycky je to do pár dnů od vydání nové verze přeloženo.

ted jeste potrebujete samotne alternativni balance ,problem je ze nevim kde sem ho nasel mam ho stahnute jenom v pocitacu.


Na tom fóru kde je ta angličtina tak tam mají i nějaky svůj vlastní způsob instalace nebo něco ale za mě osobně bych to radši vždycky stahoval klasicky z toho jejich oficiálního ruského fóra Rpgrussia
Alltren
Uživatel
 
Příspěvky: 191
Registrován: pát 24. srp 2012 12:41:25
Bydliště: Khorinis

Příspěvekod Keel » stř 18. črc 2018 18:09:44 » Re: Alternativni Balance pro Returning 66.2
super,rad bych si zahral novejsi verzi ale nemuzu.nehodlam se vzdat demonu a skeletonu. ted jsem vyvolal 30 skeletonu a ti obestoupili strazce elementu a serezali ho jak zito. nebo demoni jsou moc super. sice zerou hodne many ale kdyz vyvolas osm demonu tak zabijou aji silneho bosse.

pokud ale nekdo jde hrat za cokoliv jineho nez je necromancer tak by nemel vahat a zkusit tu novejsi verzi
Keel
Uživatel
 
Příspěvky: 728
Registrován: sob 07. kvě 2016 15:16:37

Příspěvekod Beowulf » stř 18. črc 2018 18:36:09 » Re: Alternativni Balance pro Returning 66.2
Kompromis by byl treba aby prvni vyvolany kostlivec zral 2 many za sekundu.
Druhy 4 za sekundu
Treti 8
Paty 16
Atd.
:(
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2962
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Keel » stř 18. črc 2018 23:49:16 » Re: Alternativni Balance pro Returning 66.2
Beowulf píše:Kompromis by byl treba aby prvni vyvolany kostlivec zral 2 many za sekundu.
Druhy 4 za sekundu
Treti 8
Paty 16
Atd.


jo vsecko je lepsi nez jeden podelanej skeleton. to fakt prepiskli,ale asi by to bylo slozite udelat. tak at jednoduse zvednou spotrebu many k vyvolanym pomocnikum.

skoda ze nemame ty scripta nato abys nam to mohl upravit wulfe : (
Keel
Uživatel
 
Příspěvky: 728
Registrován: sob 07. kvě 2016 15:16:37

Příspěvekod Beowulf » čtv 19. črc 2018 12:31:13 » Re: Alternativni Balance pro Returning 66.2
Jednou je ziskame :)
:(
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2962
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Keel » čtv 19. črc 2018 13:24:27 » Re: Alternativni Balance pro Returning 66.2
Beowulf píše:Jednou je ziskame :)


ani bych nerekl, ja jsem napsal tomu Likerovi podruhe pred dvouma dnama ze sem od neho nedostal odpoved a on me vesele ignoruje dal.

ja si myslim ze s bolsevikama se podobrem domluvit nejde
Keel
Uživatel
 
Příspěvky: 728
Registrován: sob 07. kvě 2016 15:16:37

Příspěvekod Beowulf » čtv 19. črc 2018 14:18:15 » Re: Alternativni Balance pro Returning 66.2
Tak to chodi. Nakonec to stejne nahodi na verejny link. Jako vzdycky.
:(
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2962
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Beowulf » čtv 19. črc 2018 19:02:06 » Re: Alternativni Balance pro Returning 66.2
Musim rici ze ac se mi krvavy dest libi je moc OP. Kdyz i vysava zivoty je pak hrdina nezastavitelny.
To uz radeji ty nekonecne zastupy kostlivcu.
:(
Uživatelský avatar
Beowulf
Dlouhodobý uživatel
 
Příspěvky: 2962
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé