Menu

Návraty 1.1 - rady, tipy a triky do hry

Místo pro diskuzi, zákysy a jiné problémy týkající se datadisku Návraty.
Příspěvekod Greg » ned 12. čer 2011 12:26:03 » Návraty 1.1 - rady, tipy a triky do hry
Naposledy upravil Greg dne sob 03. led 2015 21:38:41, celkově upraveno 8
Obrázek
Uživatelský avatar
Greg
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 1928
Registrován: pon 25. úno 2008 7:20:59
Bydliště: Mezi piráty...

Příspěvekod Hellscream » sob 06. srp 2011 20:09:09 » Skryté poklady
Rozhodl jsem se s vámi podělit o pár tipů, jak si v drsném světě Návratů alespoň trochu usnadnit cestu. Jedná se o skrytá místa, na kterých najdete bonus v podobě vzácné byliny, lektvaru nebo desky, čímž si navýšíte své atributy.

Plošina u velké pyramidy v Khorinisu. Ve 3. kapitole zde najdete královský šťovík. Na tom samém místě v Údolí stínů roste dračí kořen.

Plošina kousek od dřevěného mostu v Khorinisu. Najdete zde pěkný bonus v podobě královského šťovíku a staré kamenné desky.

Další plošina na útesu za majákem v Khorinisu. Pro královský šťovík se dostanete pouze skokem ze skály..

Na skalním útesu mezi hostincem a Akilovou farmou najdete královský šťovík. Další se nedaleko odtud objeví později (nejspíš ve 2. kapitole).

Na skalách vedle kláštera leží deska boje s jednoručním mečem.

Na skaliskách za plážemi u města Khorinis najdete mimo velkého množství ohnivých ještěrů (je tam také jeden nominální) desku síly +3.

Nad chodbou poblíž Starého dolu se povaluje elixír obratnosti..

V ledové zemi kousek od skřetího tábora v jeskyni pod mostem najdete elixír síly. Měl by se hodit...

Na vrcholku věže u bývalé Cavalornovy chatky si může trochu navýšit obratnost. Naleznete tam elixír a desku druhé úrovně.

Na plošině pod horskou pevností roste královský šťovík. Naproti ní za řekou najdete velmi kvalitní opasek.

Na skále nedaleko mluvícího goblina u staré Xardasovy věže roste královský šťovík.

Na střeše Angarovy chatrče za skřetí palisádou najdete desku obratnosti a skládaný luk.

I Starý důl má svá tajemství. Jedním z nich je skrytý tunel, ve kterém najdete velkou Innosovu sochu, elixír obratnosti, královský šťovík, dračí kořen a hromádku starých mincí..

Asi největší lahůdka - tajná chodba ve Starém dole. Najdete zde rovnou tři trvalé elixíry - síly, obratnosti a života + malý bonus v podobě kůže stínové šelmy. Nemyslete si, že se pro tento skvělý poklad stačí jen sehnout. Do této jeskyně se mi úplně poctivě nepodařilo nikdy dostat, ale prý je to možné (stačí tak 100 pokusů). Musel jsem zneužít bug přeměny ve zvíře, kdy jsem se během transformace propadl texturama :oops:.

V jedné z puklin ve Skřetím městě se válí elixír síly..

Nedaleko skřetího tábora v Údolí stínů, za lávovou řekou najdete elixír ducha.

Ve Spáčově chrámu také pár skrýší najdeme. V druhém sále na rámu dveří se válí elixír života. Stačí si jen pro něj vyskočit..

Na konec malý bonus ze Ztraceného ostrova. Na střeše jedné z budov, kam se dostanete pouze skokem, najdete v té době bezvýznamný nález goblinních bobulí. Ale skrýš je to pěkná, to né že né..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ukázka ze skrýší v Návratech. K nalezení je toho ovšem mnohem více. Bavte se..
facts don't care about your feelings
Uživatelský avatar
Hellscream
Moderátor
 
Příspěvky: 1670
Registrován: ned 04. črc 2010 19:27:09

Příspěvekod Emperor » úte 03. dub 2012 21:17:39 » Využití Ignazovy mrtvoly
Měl bych jeden tip, při kterém se dá dost ušetřit/vydělat. Stačí všechny věci od začátku hry prodávat Ignazovi. Po splnění úkolů Podivné přání a Krátký výlet do města mu můžete prodat úplně všechno co máte u sebe v inventáři(neprodávejte mu ale žádné brnění/róbu nebo jiné šatstvo). Pak se stačí proběhnout do Jharkendaru, prokecnout Saturase, vyspat se do druhého dne a vrátit se do Khorinisu. Lord Andre vám oznámí, že Ignaz byl zavražděn a vy kromě zjišťování vraha můžete z jeho mrtvoly vybrat nejen jeho zboží (svitky, lektvary), ale i vše, co jste mu předtím prodali (kromě již zmíněného ošacení).
Funguje to stejně, jako u Sengratha v HÚ, ale tam si prodané věci můžete z jeho mrtvoly vybrat až ve 4. kapitole. Zkoušel jsem to za ohnivého mága, nevím jak to bude fungovat u ostatních gild (viz úkol od Karrase). Takže před prodejem cenných věcí raději uložit.
Naposledy upravil Emperor dne pon 08. dub 2013 18:15:05, celkově upraveno 1
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4690
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Hellscream » úte 03. dub 2012 21:28:54 » Skryté vlastnosti poživatin
50x tmavá houba - mana +1
50x otrokův chléb - odolnosti proti magii +1
25x jablko - síla +1
5x želví polévka - síla +1
5x nashova polévka - síla +1
25x luční bobule - životy +5
50x lesní bobule - životy +5
25x severní soumrak - mana +1
25x přivolávač snů - mana +3
facts don't care about your feelings
Uživatelský avatar
Hellscream
Moderátor
 
Příspěvky: 1670
Registrován: ned 04. črc 2010 19:27:09

Příspěvekod Hellscream » stř 04. dub 2012 11:54:53 » Nové atributy a dovednosti
Inteligence
Inteligence má podobnou funkci jako síla v boji na blízko nebo obratnost v boji na dálku. Její hodnota se přičítá k magickému poškození. U nabíjecích kouzel se přičte ke každému nabití. Nelze se jí naučit u učitelů, zvyšuje se prostřednictvím čtených knih, listin a učením se nových dovedností - zvířecí trofeje, alchymie, kovařina, jazyky, kutání rudy či zlata atd. Další z funkcí inteligence je procentuální šance na výmluvu při pokažené krádeži, musíte ale umět rétoriku. Maximální hodnota inteligence je 100. Ve statistikách je zobrazena pouze orientační hodnota.
5-24 nízká
25-49 střední
50-74 vysoká
75-100 obrovská

Stamina
Prostřední zelený sloupec zobrazuje vaší výdrž. Pokud vám výdrž dojde a jste již zraněni, vaše útoky vás budou natolik vyčerpávat, že budete zraňovat sami sebe. Čím méně máte života, tím rychleji vám bude zdraví při boji ubývat. Na následky vyčerpání můžete i zemřít. Rychlost úbytku staminy závisí především na hmotnosti zbraně, mezi které se počítají i luky či kuše. Její aktuální hodnota se snižuje i při kutání rudy a zlata, ale tam se jedná o procentuální podíl, který zavisí na úrovni dovednosti prospektorství. Maximální hodnota výdrže je 100. Té lze časem dosáhnou i bez učení.
Výdrž můžete regenerovat většinou potravin, rostlinou modrý bez, lektvarem nebo dlouhým spánkem. Zvyšovat si jí můžete prostřednictvím učitelů a postupem na vyšší úroveň (+1). K nalezení jsou i zvláštní kamenné desky (nepotřebujete znalost jazyku prastarých, +2), rostlina trolí třešeň (+1) a můžete se naučit připravovat zvláštní elixír (nedoporučuji, +3).

Řečnictví
Znalost rétoriky se můžete zdarma naučit z knihy, kterou získáte v rámci úkolů pro Gallahada. Její jediná funkce je otevření možnosti v dialogu, pokud vás chytí při pokažené krádeži. Můžete se pokusit vymluvit se, šanci máte 5-100%, podle hodnoty inteligence.

Výroba šípů
Tuto schopnost se můžete naučit od Lovce Niclase. Po jejím ovládnutí budete schopni u podstavce na řezání vyrábět 30 šípů či šipek. Budete k tomu potřebovat pilu a ocelový ingot (v případě šipek dva). Také budete moci po přečtení návodu vyrábět posvěcené šípy (navíc vyžadována svěcená voda).

Kutání rudy
Tuto dovednost vás může naučit pouze kopáč Grimes. Podobně jako u zlata si znalost můžete vylepšovat po 5%. Ovládání dovednosti ovlivňuje šanci na počet vykutaných nugetů rudy a zmenšuje nároky na výdrž. Základy se můžete naučit z knihy, kterou najdete v hradní věži v Hornickém údolí. Z každého ložiska rudy můžete kutat neomezeně dlouho (....).

Sakta Nomen
Tuto užitečnou schopnost se můžete naučit pouze za nekromanta. Pokud vám dojde mana, ale zbývá vám 1 a víc, můžete čarovat většinu kouzel temnoty za životy.

Démonologie
Dovednost vyvolávání démonů může ovládnout pouze nekromant. Po jejím naučení budete schopni vyrábět u runového stolku jednorázové runy přivolání démona. Budete potřebovat čistý runový kámen (můžete kupovat od Xardase kolikrát chcete) a srdce démona. Svitek vyvolání démona už bude také fungovat. Schopnost má i druhý stupeň, s jehož znalostí můžete přivolávat pány démonů. Tato dovednost není v praxi příliš užitečná.

Jazyk démonů
Znalost jazyka démonů po vás bude vyžadována během vašeho testu Strážce. Můžete se jej naučit od nekromanta Creola, nebo z jeho knihy. Se znalostí této řeči budete schopni porozumět knihám v Xardasově věži a některým dalším textům na zlověstných místech.

Algirion píše:Jazyk démonů je ještě dobrý k rozmluvě s jedním démonem z Eligorovi legie, po té, co vyplundrujete úkryt elementu Temnoty...
Naposledy upravil Hellscream dne čtv 05. črc 2012 8:53:21, celkově upraveno 1
facts don't care about your feelings
Uživatelský avatar
Hellscream
Moderátor
 
Příspěvky: 1670
Registrován: ned 04. črc 2010 19:27:09

Příspěvekod Fantomas » stř 04. dub 2012 15:16:56 » 2000 zlatých na začátku hry
Jeden tip do začátku hry kdy je málo peněz a vy máte naučenou dovednost páčení zámků. Zaplavte si pro 2000 zlatých v Khorinisu za plážemi jak je ta nová věž je tam u pobřeží jeskyně ve které je asi po pás vody, na první pohled to vypadá že tam nic není ale je tam pod vodou truhlice 8-)
Uživatelský avatar
Fantomas
Uživatel
 
Příspěvky: 195
Registrován: pát 06. čer 2008 20:00:25
Bydliště: Indorath

Příspěvekod Emperor » čtv 12. dub 2012 11:19:15 » Modlení 2x denně
Nevím, zda to všichni vědí, ale u Innose je možné se modlit 2x denně (za bonusy). Stačí se vyspat do rána, pomodlit se a hned se znovu vyspat (třeba na ovčí kůži) a pak je možné se pomodlit podruhé. Podmínkou je, že se musí objevit nápis, že jste se dobře vyspali, a to lze jenom ráno (+/- do 9 hodiny)
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4690
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Lovec-mag » stř 25. dub 2012 21:25:55 » Tip na dobrý amulet po přidání ke guildě
Určitě víte, že nad jeskyní s bandity které likvidujete s Cavalornem je malý poklad v podobě nějakého svitku (strážený dvěma žravými štěnicemi). Když však půjdete dál, tak než seskočite ze stupínku, v cestě vám stojí jedna ještěrka - z Xardasovi věže a okolí jste poměrně dobře zásobeni svitky ohnivých koulí a šípů, takže zlikvidovat. Když pak po stejném patře půjdete až dozadu (cestou možná potkáte ještě krysu), na zemi uvidíte velmi dobrý amulet. Ale pozor, bude se tam válet až poté, co se přidáte k nějaké z hlavních guild a také podle toho bude mít bonusy. Tento tip funguje i v základním G2A.
Jen když se přestanete bát smrti, nebojíte se žít!
Ten, kdo překoval meče na pluhy, bude orat pro toho, kdo tak neučinil.
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=EpJV6ZCo84c&feature=related
Uživatelský avatar
Lovec-mag
Uživatel
 
Příspěvky: 426
Registrován: ned 11. kvě 2008 10:35:48
Bydliště: Mezi nebem a zemí.

Příspěvekod natanie9 » sob 19. kvě 2012 7:19:43 » Bojové techniky
Já bych sem přidal jeden tip pro začátečníky. Je to bojová taktika proti polním škůdcům a některých dalších zvířat.
Většina zvířat si libuje v útoku za běhu. Toho se dá dobře využít. Takže, jakmile se na vás rozběhne (např. Polní škůdce) a zaútočí, v ten moment uskočte. Zvíře vás mine a ještě se k vám dostane tak blízko, že mu můžete dát 2 rány dokonce i vlčím zubem. Po dvou ranách se zvíře dostane tak daleko, že na vás zase zaútočí za běhu, vy můžete zase uskočit a zase mu dát 2 rány.
Takhle to opakujte do té doby, než zvíře zabijete.

Ještě 4 malé rady:

Při boji musíte byt dostatečně rychlí (nemuvě o načasování). Jestli budete moc pomálí, zvíře vás zasáhne a bez zbroje vás může i zabít. Což mne přivádí ke druhé radě. Nejdříve si opatřete nějakou zbroj (nejméně zbroj koženou nebo učedníka). Třetí rada. Při boji nepoužívejte vlčí nůž. Má malý dosah, takže nemůžete dát dvě rány, a tím se nejen zvyšuje dobu boje, ale i vaše ohrožení ze smrti. A čtvrtá rada. Před bojem si hru uložte, protože nevěřím, že si tuto dovednost hned osvojíte.

A ještě upozornění:
!!! Dávejte si pozor. Někdy zvíře uskočí, vy zasáhnete do prázdna, zvíře na vás zaútoči a ubere vám životy. Když zasáhnete do prázdna, proti útoku nemůžete uskočit. Tak bacha. !!!
Uživatelský avatar
natanie9
Uživatel
 
Příspěvky: 35
Registrován: sob 31. bře 2012 18:24:05

Příspěvekod Hellscream » pát 20. črc 2012 10:27:20 » Přízeň bohů
POZOR - všechny informace nemusí být absolutně přesné nebo pravdivé. Vycházím z vlastní zkušenosti a z toho, co jsem četl na zahraničních forech, nikoliv ze scriptu.
...........................................................................................................................................
V Návratech se můžete setkat s jakousi karmou bohů (pouze u Innose a Beliara). Její orientační hodnota se zobrazí při použití libovolné svatyně. Přízeň bohů má poměrně dost funkcí, prvořadě zvyšuje šanci na trvalý bonus při modlení. Počáteční hodnota je u obou bohů 0. Pokud máte přízeň na záporné či nulové hodnotě, Vaše šance na bonus je u příslušného boha nulová. Se zvyšujícím se kladným číslem stoupá i pravděpodobnost zisku odměny. Karma má navíc vliv na několik úkolů (Gomezovo prokletí, Beliarův dráp, Temné prokletí, Artefakty starověku).
Její hodnotu ovlivňují dva faktory - Vaše frakce a především Vaše činy. Čím stoupnete v očích jednoho boha, tím obvykle klesnete u druhého. Pracujeme zde se třemi celočíselnými hodnotami:
InnosPrayCount (IPC) - aktuální hodnota Innosovy přízně.
BeliarPrayCount (BPC) - aktuální hodnota Beliarovy přízně.
InnosCrimeCount (ICC) - tato hodnota stoupá úměrně s počtem trestných činnů a odečítá se od IPC.

Jak přízeň bohů ovlivňuje frakce?
Příslušnost k některým skupinám nenechají bohové bez povšimnutí. Pokud vstoupíte do kláštera, stanete se mágem ohně či paladinem, Vaše karma u Innose prudce vzroste. Naopak přidáním se k nekromantům nese Innos nelibě a už od něj nezískáte žádný bonus. Pokud jste mág ohně nebo paladin, Innos Vás sleduje zvlášť bedlivě a vaše přestupky hodnotí přísněji. Za každou úspěšnou kapesní krádež či vybrání truhly, která někomu patří, budete postihnuti přísněji (ICC +2). Innos nenechá bez povšimnutí ani neúspěšné krádeže a vymlouvání (ICC +1). Naopak Beliar Vám nepošle na pomoc Zigose, pokud patříte do této skupiny a také si u něj nevymodlíte žádný bonus.

Jak přízeň bohů ovlivňují Vaše činy?
Přízeň bohů můžete libovolně měnit prostřednictvím modliteb. Pokud nejste nekromant, Vaše první motlitba dne u Innose bude vyslyšena bez ohledu na to, zda dostanete bonus či nikoliv (IPC +1, BPC -1). Nekromant musí věnovat 500 zlatých, stejně tak ostatní frakce, pokud se modlí ten den povícekrát, jinak karmu nezměníte. Šanci na bonus máte jen při prvním modlení. První Ishgarothovo požehnání dne má stejný účinek. U Beliarovy svatyně je to víceméně naopak, nekromant je v několika ohledech zvýhodněn.
Možností jak měnit karmu je poměrně mnoho. Za každé Daronovo požehnání (IPC +5), zabití draka (IPC +10, BPC -5), pátrače či nekromanta (IPC +1, BPC -1), paladina nebo mága ohně (ICC +3, BPC +3), Ravena (IPC +5, BPC -5), nestranného člověka (ICC +1, BPC +1), démoni Senyak a Lyutsian (IPC +1, BPC -2), stínového lorda (IPC +1, BPC -1). Přízeň se dále mění očištěním Innosovy svatyně (IPC +1, BPC -1), kapesní krádeží, vyloupením truhly v něčím domě (ICC +1), otevřením hradní brány (ICC +5, BPC +5), obětováním amuletu z Triramaru (IPC -5, BPC +5), obětováním kamenů duší a dalšími činy.
facts don't care about your feelings
Uživatelský avatar
Hellscream
Moderátor
 
Příspěvky: 1670
Registrován: ned 04. črc 2010 19:27:09

Příspěvekod Hellscream » úte 24. črc 2012 7:17:34 » Sluneční aloe
Po splnění úkolu se Sagittou, kdy jí máte přinést sluneční aloi, se můžete zeptat, co je to za lektvar, který se chystá namíchat. Dostanete nabídku, že pokud jí přinesete další exemplář této rostliny, tak vám elixír za 1000 zlatých připraví. Elixírů bude přesně tolik, kolik najdete aloí. Lektvar vám trvale zlepší odolnosti. Naleziště slunečních aloí:
- v jeskyni u černého trolla v Khorinisu
- u trollů před Starým dolem
- u trolla na plošině nad tajnou chodbou vedoucí z Hornického údolí
- na útesu u trollů za skřetí palisádou
- v horách u skřetího tábora poblíž vodní perly
- poblíž černého jeskyního trolla v Údolí stínů
facts don't care about your feelings
Uživatelský avatar
Hellscream
Moderátor
 
Příspěvky: 1670
Registrován: ned 04. črc 2010 19:27:09

Příspěvekod Hellscream » úte 24. črc 2012 7:48:19 » Bugy ve hře a jak se jim vyhnout
Magické hole
Jedná se o velmi mocné zbraně, které dostanete, když se stanete jakýmkoliv mágem. Je zde ale jeden zásadní problém, pokud touto holí zabijete úkolového nepřítele. Může se stát, že se do scriptu nezapíše informace, že je ona bytost po smrti a hra se chová tak, jako by byla stále naživu. Zde uvedu několik nejčastějších problémů:
-Pokud v úkolu "Náklad rudy" zabijete Alephova ducha nějakou z těchto holí, Xardas už se ze svého magického spánku neprobudí.
-Když zabijete přízračného pána Inubise touto zbraní, tak vás v Nergalově věži usmaží blesk.
-Pokud v Jeskyni ohně zabijete pravou podstatu ohně touto holí, tak už se z jeskyně nedostanete ven.
-U netvorů zabitých pomocí magické hole občas chybí trofeje.
Řešení: Nedávat poslední ránu do úkolových nepřátel magickou holí.

Sošky ve Skřetím hřbitově
Pokud je použijete dřív, než ve správný okamžik během plnění mise pro Strážce Demose, tak se vám později neobjeví nemrtvý šaman Xash-Gor. Úkol půjde splnit pouze s použitím cheatu.
Řešení: Nemanipulovat s nimi předčasně.

Dva Gregové v Návratech
Pokud se s Gregem setkáte v pirátském táboře, tak vězte, že v Dexterově věži v Khorinisu sedí jeho dvojník. To může vést k pádům hry od 3. kapitoly, kdy si v okolí dávají dostaveníčko pátrači.
Řešení: Jediné efektivní řešení je zabít khorinidského Grega cheatem. Já jsem si jej nevšímal.

Podmínka pirátů
Pokud piráti odmítnou pomoc v 7. kapitole, můžete dál pokračovat v příběhu. Ale ouha, později to bez Grega jako kapitána nemůžete dohrát (dobře, je tady možnost, ale ta je tak málo pravděpodobná, že s tím nemá cenu kalkulovat). Šance že piráti vaší nabídku přijmou, se odvíjí od počtu pro ně splněných úkolů. Vždy existuje šance, že přijmou, ale také že odmítnou.
Řešení: Uložit si to před rozhovorem s Gregem a pozorně číst dialogy. Pokud Greg nesouhlasí, zkusit to znovu.

Kamenné desky
Pokud se nenaučíte číst všechny kamenné desky, dokud je Mixir v Jharkendaru, tak už se to nemusíte naučit vůbec. Ani poustevník to vždy neučí.
Řešení: Naučit se všechny úrovně jazyka prastarých ještě na Jharkendaru.

Mrtvý Gravo v 7. kapitole
Pokud u nějaké skupiny naděláte příliš mnoho problémů, tak už vám ani pokuta nepomůže a celá frakce vás bude pronásledovat. Z těchto problémů vás může vysekat pouze Gravo v hospodě U Mrtvé harpyje. Teda dokud je naživu.
Řešení: Nepáchat mnoho trestné činnosti v 7. kapitole nebo vyřešit všechny potíže před odjezdem na Irdorath.

Moc ohně a temnoty
Po splnění úkolu pro Strážce Stonnose dostanete na výběr získat moc jednoho elementu. Pokud si vyberete oheň nebo temnotu, stanete se rázem mnohem citlivější na magii nebo oheň (budete dostávat asi dvojnásobné poškození než normálně od těchto typů poškození). Odolnosti ve statistikách se změní korektně.
Řešení: Raději si nevybírejte tyto elementy. Nebo počítejte s následky (.....).

Kouzla Strážců
Pokud se jako mág od svého mistra u Strážců naučíte vyrobit runu, počítejte s tím, že nemusíte od kouzla získat svitek. Jedná se především o nová kouzla.
Řešení: Pokud nevíte o žádném svitku příslušného kouzla, raději se runu neučte.

Vznešené róby
Vznešenou róbu guru, nekromanta a mága vody dostanete při příležitosti učení se 4. magického kruhu od svého mistra. Pokud se 4. kruh naučíte od Strážců, tuto róbu už nezískáte.
Řešení: Naučte se 4. kruh magie od svého učitele v rámci frakce.

Dialogová možnost u Vatrase
Během rozhovoru s Vatrasem se jej můžete zeptat na ostatní frakce, jejichž členové mohou získat přístup do radnice. Na tento dialog přímo navazuje možnost stát se nekromantem. Pokud tento rozhovor neproběhne, nemůžete se jím stát. Je tady ale jeden háček - pokud dáte v kritický moment "zpět", k tomuto dialogu už se nedostanete.
Řešení: Nedávejte možnost "zpět", dokud příslušný dialog neproběhne.

Demonikon
Na Ztraceném ostrově se setkáte s mocným démonem Demonikonem. Pokud jej zabijete kouzlem či zbraní na dálku, nedostanete heroic bonus a zkušenosti.
Řešení: Poslední ránu dejte zbraní nablízko nemagického charakteru.
Naposledy upravil Hellscream dne čtv 02. srp 2012 10:47:26, celkově upraveno 1
facts don't care about your feelings
Uživatelský avatar
Hellscream
Moderátor
 
Příspěvky: 1670
Registrován: ned 04. črc 2010 19:27:09

Příspěvekod Giuseppe » čtv 26. črc 2012 13:15:26 » Výhodný a lehce dostupný meč Nomád
Mám to jeden tip na výborný meč do začátku pro ty kteří chtějí hrát naplno a neutíkat před každou silnější potvorou. Má požadavky síly 60 a zranění tuším 110. Je v Inubisově hrobce - ano tak kde dřív býval základní meč. Pro mě jelikož jsem na začátku a nejspíš zvolím frakci nekromanta a nechci investovat moc do síly je to ideální zbraň

Algirion píše:Myslíš Nomáda? Ten je dobrej, ale jsou i lepší zbraně u toho obchodníka v horní čtvrti. Ale musíš počítat s tím, že si tam připlatíš...
Uživatelský avatar
Giuseppe
Uživatel
 
Příspěvky: 40
Registrován: pát 15. srp 2008 10:11:59

Příspěvekod Emperor » čtv 26. črc 2012 19:42:41 » Alternativní vstup do města
Celkem užitečná věc na začátku hry, rychlý, snadný a navíc logicky reálný (tedy ne bug) vstup do města s bonusem od Larese. Normálně nejde na zídku vedle brány vyskočit, ale pokud si vyhodíte z inventáře nějakou věc, na kterou si pak můžete stoupnout, např. otrokův chléb, jde to snadno.

Uchiha-Kox píše:nebo stačí najít přesný místo a správně se otočit ke zdi aby to šlo, tomu kdo to neumí by to klidně mohlo trvat i pár hodin, ale když to umíš je to za chvíli
Obrázek
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor
 
Příspěvky: 4690
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Milhaus » čtv 02. srp 2012 7:38:02 » Lektvary s trvalými učinky u obchodníků
Není ani tak tip, jako spíše rada.

Obchodníci prodávají občas lektvary s trvalými následky, jako Lektvar obratnosti, síly, života nebo ducha. Nekupujte je, nevyplatí se to. Lektvar obratnosti stojí například 1500 zlatých a získáte 2 body obratnosti. Pokud se modlíte u Innose, získáte za 1500 zlatých 3 body do obratnosti, tedy je to výhodnější.

Snad akorát při hře za nekromacera todle neplatí.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5640
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé