Menu

Návraty 2.0 Návod

Místo pro diskuzi, zákysy a jiné problémy týkající se datadisku Návraty.
Příspěvekod Hellscream » pon 17. črc 2017 20:30:27 » Průchod 7. kapitolou #2
Rituál posvěcení
V rámci úkolu Válka se skřety máte získat souhlas s účastí v boji se skřety od co nejvíce různých frakcí. Jednou z nich jsou mágové vody. Saturas souhlasí, ale než odejdou do Khorinisu, chtějí ještě něco vyřešit v Jharkendaru (500 exp). Mágové vody mají v plánu definitivně vyhnat zlo z Adanosova chrámu. Saturas poslal Riordiana do prastaré knihovny pátrat po zvláštním artefaktu, který je k rituálu potřebný. Ještě se nevrátil, proto mu máte jít pomoct. Riordiana najdete už jen jako zombii, po krátkém rozhovoru ho zabijte (200 exp). Najdete u něj hledaný artefakt, který odneste Saturasovi (200 exp). Zbytek mágů vody se vydá do chrámu Adanose, kde v centrální komnatě začnou s rituálem. Musíte zabíjet zplozence zla, kteří se tam začnou objevovat. Postupně se utkáte s různými kostlivci a nakonec s démonem. Po jeho smrti se začne chrám očišťovat a kouzelník získá runu "Ruka Chaosu". Promluvte si se Saturasem (1000 exp), který souhlasí s účastí v boji (100 exp). U Adanosova oltáře v Chrámu pravdy můžete požádat Adanose, aby opět vdechl život do Riordiana (1000 exp).

Podmínky pirátů
Pro souhlas pirátů si musíte promluvit s Gregem (500 exp). Abyste ho přesvědčili, musíte mít alespoň 80 rétoriky. Greg má pro paladiny nabídku, že piráti pomohou, pouze pokud jim Hagen předá jejich loď. Ten z jejich návrhu není příliš nadšen, ale nakonec souhlasí. Oznamte to Gregovi (nutná správná volba dialogu), který stále váhá a chce to ještě prodiskutovat se zbytkem bandy (500 exp). Pro odpověď si máte přijít další den. Po vypršení termínu se stavte za kapitánem. Odpověď pirátů je hodně závislá na počtu pro ně splněných úkolů. Důrazně doporučuji si to před klíčovým rozhovorem uložit, protože šance, že piráti odmítnou, je poměrně vysoká. V obou případech je úkol splněn (1000 exp).

Zbroje pro lovce
Falk souhlasí s účastí v boji pouze pokud na to budou lovci patřičně vybaveni. Všiml si parádního brnění z krunýřů důlních červů, jaké si pořídil Barem. Domnívá se, že taková zbroj přijde v nadcházející bitvě vhod všem lovcům. Bude potřeba 10 brnění. Promluvte si s Wolfem, ten na výrobu nemá mnoho času, byl by s tím hotov nejdřív za měsíc. Vy tolik času nemáte, proto po něm chcete nákres. Wolf vám prodá klíč od truhlice s nákresem za 5000 zlatých (200 exp). Pokud jste ho měli v posádce na Irdorath, je možné, že ho chytili skřeti. V tom případě jej najdete ve vězení a klíč vám dá zadarmo (1500 exp). Truhlici najdete v ledové oblasti v jeskyni bývalého Nového tábora. Nákres si přečtěte (100 exp). Pro výrobu jednoho brnění je potřeba 10 červích krunýřů, pryskyřice a železná cihla. To dělá dohromady 100 plátů, proto je výhodné sbírat je po celou hru. Hodně červů se později objevilo ve Starém a Opuštěném dole. U kovadliny vyrobte dostatek brnění a odneste je Falkovi (500 exp).

Výhoda rychlosti
Pro souhlas Bratrstva jděte za Baalem Orunem (400 exp). Ten vás odkáže na Gor Na Koshe, který má s válčením více zkušeností. Ten chce pro své bojovníky něco, co pomůže navýšit jejich rychlost. Můžete mu dát 50 lektvarů rychlosti či silnější varianty, ale nejjednodušší bude nakoupit 50 rychlých sleďů od piráta Samuela (500 exp). Gor Na Kosh souhlasí s účastí Bratrstva v boji (500 exp).

Zbraně z rudy pro žoldáky
Lee je velmi ochotný zapojit se do bitvy (200 exp), žoldáci ale potřebují lepší zbraně, nejlépe z magické rudy. Máte o ně požádat paladiny. Hagen vám neochotně předá nákres na výrobu magického meče. Pro výrobu jednoho ostří je potřeba polotovar z magické rudy. Musíte umět tavit rudu, což se můžete naučit od Vipera. Na jeden rudný ingot je potřeba 50 nugetů rudy, dohromady tedy musíte sehnat 1500 hrudek. Pokud neumíte obstojně kutat, tak vyměňte zbroje a helmy za rudu u kováře Darriona. Případně si rudu můžete vybrat ze zásob vašeho tábora u bývalé Dexterovy věže. Vykovejte 30 mečů a předejte je Leeovi (500 exp).

Pyrokar, který mluví za mágy ohně, ihned souhlasí s účastí v bitvě (200 exp). Poté, co stejně učiní všechny dostupné frakce, o tom informujte Pyrokara (100 exp). Řekne vám vše, co se dozvěděl o Strážcích. Nyní bude nutné se o Strážce postarat, protože drží nad skřety ochranou ruku.

Strážci
Úkol dostanete už na začátku hry od Dagotha. Pokud jste splnili úkoly pro všechny Strážce, dostali jste runu teleportace do jejich kláštera. Pokud ne, získáte jí po smrti nemrtvého draka, kdy se znovu setkáte s Dagothem, který vám vyjeví velký plán Strážců – svrhnout samotné bohy (200 exp). Pro Strážce jste se stali přebyteční a představujete hrozbu. Dagoth je příliš sebejistý a ani vás nechce vyřídit osobně. Pošle na vás 4 démony, kteří vás mají poslat na věčnost. Zabijte je a seberte runu, která zůstala na místě.

V 7. kapitole si o tom promluvte s Pyrokarem (200 exp). Ten dosud považoval Strážce za mýtus. Nyní je nad hrozivými fakty zděšen a jde pročítat staré spisy do tajné knihovny v katakombách kláštera. Snaží se zjistit, jestli existuje nějaká zbraň, kterou můžete ohrozit tyto nesmrtelné bytosti. Novinky pro vás bude Pyrokar mít až po získání souhlasů všech frakcí (piráti nejsou nutní, přesto důrazně doporučuji jejich souhlas získat). V boji se Strážci vám budou muset pomoci bohové, protože je to v jejich zájmu.

Po rozhovoru s Pyrokarem běžte na Onarovu farmu, kde si promluvte s lordem Hagenem a pak s Leem. Ten vám řekne, že skřeti jsou chráněni nějakou podivnou sílou, proto není možné zahájit bitvu. Pošle vás proto za Pyrokarem. Obdržíte úkol Mocný patron skřetů.
Promluvte si o tom s Pyrokarem (500 exp) a potom s vůdcem Lesního tábora, Netbekem (400 exp). Podle něj jste vyvoleným bohů a jako jediný máte šanci něco se Strážci udělat. Netbek vás nejprve pošle získat moc bohů, jinak proti Strážcům nemáte nejmenší šanci (200 exp). Innos a Beliar nebudou mít jinou možnost, než vám vyhovět, ale nejdřív budete muset splnit jejich vůli. Požehnání Adanose vámi prostoupí v Adanosově komnatě v Chrámu pravdy (2000 exp). Po získání moci tří bohů obdržíte božské brnění (350/350/350/200/200). Vraťte se za Netbekem (1000 exp). Nyní budete potřebovat zbraň, se kterou budete schopni Strážce zranit. Válečník získá meč, mág runu. Zbraň bude muset obsahovat moc všech elementů - ohně, vody, kamene a temnoty. Potřebné součásti najdete u Atronachů (bytostí, které chrání skřety) a u navrátivšího se Spáče.

Jako mág ještě budete potřebovat další ohniskový kámen. Můžete se na něj zeptat Saturase (100 exp), kterého najdete na Onarově farmě. Ten má nějaké vodítko, podle nějž by mohl mít ještě jedno ohnisko Xardas. A opravdu se ve staré Xardasově věži jeden ohniskový kámen povaluje. To je náhoda. Nyní můžete vyrobit runu (2000 exp).
Jako válečník budete potřebovat 5 nebo 10 hrudek černé rudy a svitek energie. Promluvte si s kovářem v Lesním táboře, Darrionem. Ten měl to štěstí a s černou rudou už jednou pracoval, ale už dlouho žádnou neviděl. Má však tušení, že by o jejím nalezišti mohli něco vědět skřeti. V truhlách ve Skřetím městě můžete nalézt několik hrudek a další se objeví v jeskyních v Údolí stínů. Ještě budete potřebovat svitek energie, který vám může opatřit Pyrokar, ale bude nutné počkat tři dny (500 exp). Po uplynulé době si ho vyzvedněte (500 exp). Vykovejte meč z černé rudy, nasaďte si ho a použijte svitek (500 exp). Energie usměrní moc elementů do meče.

Nyní se teleportujte do síní Strážců. Zjistíte, že už tam nejsou. Narazíte akorát na mocné démony, na které působí pouze vaše nová zbraň. Po zabití nejsilnějšího z nich můžete projít portálem do nové lokace. Tam potkáte další démony a pak super démona Kra'Tuka, Avatara Chaosu. Ten si během boje třikrát přivolá pomocníky. Najdete u něj srdce, které položte na blízký podstavec. Objeví se mocný válečník se dvěma meči. Je velmi odolný a s devastujícím poškozením, ale je také dost pomalý, takže tady to bude jednodušší. Najdete u něj Krystal Chaosu. Vraťte se do síní Strážců, kde se vám nyní otevřou vrata ke Stonnosovi. Prohodí s vámi pár slov, že vaše snaha byla zbytečná, protože Strážci jsou nesmrtelní. Jejich plány jste jen pozdrželi a oni se musí stáhnout do síní Wakhana (500 exp). Po zapuzení Stonnose si bohové vezmou zpět své brnění. Promluvte si Netbekem (500 exp) a po bitvě s Pyrokarem (1000 exp). Sochy na Khorinisu zmizí a skřety už můžete pobíjet jedna radost.
facts don't care about your feelings
Uživatelský avatar
Hellscream
Moderátor
 
Příspěvky: 452
Registrován: ned 04. črc 2010 19:27:09

Příspěvekod Hellscream » pon 17. črc 2017 20:31:19 » Průchod 7. kapitolou #3
Mocný patron skřetů
Lee vám řekne, že nelze zahájit bitvu, dokud budou skřeti pod ochranou podivné magie. Pošle vás za Pyrokarem, podle kterého to způsobují mocné bytosti, například draci (500 exp). Běžte se na věc zeptat Netbeka. Ten bude chtít jeden den, aby hledal odpovědi u svého boha (500 exp). Dalšího dne vás Netbek informuje, že za všechno mohou bytosti elementů Atronachové, které stvořili Strážci (500 exp). Také vás pošle do Spáčova chrámu. Členy Bratrstva nečekaně postihly silné bolesti hlavy a Netbek má hrozivé tušení. Nejdřív musíte vyřídit tuto záležitost a získat moc bohů, teprve potom se Atronachové objeví na třech místech, kde byli draci - kamenný, ohnivý a ledový. Je to zvláštní, ale je to tak. Také se tam objeví mnoho golemů a tři mágové elementu. U každého Atronacha najdete součást zbraně proti Strážcům. Po zničení tří Atronachů oznamte Leeovi, že skřeti přišli o svou ochranu (1500 exp). Ve skutečnosti jí mají i nadále ...

Vůle Beliarova
Beliar bude chtít smrt Ur-Thralla, protože jej skřeti zradili a slouží Strážcům. Naplňte vůli Beliarovu a pak se vraťte k libovolné soše pro požehnání (500 exp). Pokud si připnete Ur-Thrallovu hlavu k opasku, tak získáte bonus k poškození proti skřetům.

Vůle Innosova
Innos bude požadovat smrt Beliarova sluhy. V úvahu připadá pouze Creol. Toho zabijete po splnění úkolu Spáč. Creolova síla je značná. Po jeho smrti se ve věži objeví několik silných kostlivců. Běžte si pro Innosovo požehnání (5000 exp).

Spáč
Úkol dostanete po rozhovoru s nekromantem Hoshkarem ve Spáčově chrámu. Ten mluví o návratu Spáče do tohoto světa. V té době tomu hrdina nevěnuje velkou pozornost. V 7. kapitole se ukáže, že by to mohla být pravda. Poté, co opět začala sektáře bolet hlava, vás Netbek pošle situaci prošetřit. Ve Spáčově chrámu se to opět hemží démony a nemrtvými (případně i skřety...). V centrální komnatě narazíte na démona zvěstovatele. Po jeho smrti se objeví Spáč a hrdina usne. Potom, co se probere, si běžte promluvit s Netbekem (1000 exp). Ten vám akorát poradí, že si máte promluvit s někým, kdo se vyzná v magii démonů. To bude samozřejmě Creol (2000 exp). Ten vám bude ochoten pomoci, pokud mu slíbíte, že mu přinesete Spáčovu duši. Poradí vám, že proti mentálním útokům Spáče vás může ochránit koruna démonů, kterou má nejsilnější ze všech démonů - Eligor. Creol vám může zprostředkovat setkání, ale bude potřebovat něco extrémně cenného. Možností je několik - Innosovo oko, maska Spáče, Adanosova koruna a další. Creol se pustí do práce, máte se vrátit za několik dní. Nějak se na dva dny zabavte a pak si vyzvedněte runu na přivolání Eligora (500 exp). Musíte jí použít na pentagramu ve staré Xardasově věži. Eligorova cena za korunu démonů nebude zrovna malá - 50% vašich životů. Jiná možnost ale není, obětujte životy, dostanete korunu (+100 odolnost proti všemu). Nyní se můžete směle znovu postavit Spáčovi. Promluvte s ním (2500 exp). Ano, umí mluvit, stejně jako spousta dalších bytostí, od kterých byste to nečekali. Tentokrát je Spáč o dost pohyblivější než minule. Když mu klesne zdraví na 75/50/25%, tak ustrne a začne se léčit a to je správný čas na probodnutí jednoho z jeho srdcí (už zase?). Nakonec ho opravdu zabijete, takže se z exilu znovu nevrátí. Najdete u něj Spáčův lektvar (+100 mana, +15 inteligence) a kámen s duší. Vraťte se za Netbekem, jeho bůh vám vrátí životy, které vám sebral Eligor (1500 exp). Ještě běžte zradit Creola (1500 exp).

Po smrti Strážců půjdou mágové ohně na bojiště. Promluvte si s Leem, který vás pošle, ať se postavíte na své místo. Když tak učiníte, skřetí vojevůdce zaduje na roh a bitva začíná. Pro majitele slabších strojů začne peklo. Pokud bitvu prohrajete, tak v tomto okamžiku skončí hra. Doporučuji před bitvou množství skřetů zredukovat na vlastní pěst. Po vítězství (5000 exp) si promluvte s Leem (5000 exp) a s lordem Hagenem (500 exp). Také si můžete pohovořit se všemi přáteli (pokaždé 200 exp).

Zabij kolik můžeš
Úkol dostanete od lorda Hagena po skončení bitvy. Skřeti už nejsou pod magickou ochranou, proto vašim polobožským rukám nemohou vzdorovat ani po stovkách. Na pomoc si můžete vzít Diega, Gorna, Lestera, Miltena, Cora Angara a Larese. Po smrti 50 skřetů je úkol splněn. Ještě si o tom můžete promluvit s Hagenem (2000 exp).

Runová magie
Po vítězství v bitvě si promluvte s Pyrokarem. Ten se chce teleportovat zpátky do kláštera, ale zjistí, že to nejde. Pyrokar je velmi znepokojen a pošle vás poptat se ostatních mágů. Máte zjistit, jak jsou na tom s runami. Promluvte si s některým mágem ohně, mágem vody, guru a lordem Hagenem (4x 200 exp). Nikomu runy nefungují. O svých poznatcích se podělte s Pyrokarem (dohromady 500 exp). Ten dostane podezření a požádá vás, ať také nějakou runu vyzkoušíte. Když tak učiníte, zjistíte, že funguje stejně jako dříve. Pyrokar to přisoudí moci bohů, která ve vás dřímá (100 exp). O ztrátě runové magie informujte Hagena (300 exp).

Obléhání kláštera
Ztráta runové magie znamená pro mágy ohně velký problém – nemohou použít teleportační runy a klášter je stále obléhán skřety. Pyrokar vás požádá o službu, máte jemu a jeho bratrům vyčistit cestu do kláštera. Zabijte všechny elitní skřety před klášterem (5000 exp). Informujte o tom Pyrokara (500 exp), mágové ohně se vydají do kláštera.

Osvobození Khorinisu
Úkol je jasný – vyčistit Khorinis od skřetů, nebo alespoň od jejich vůdců. Skřetů je tu opravdu hodně, ale ti už vám nemohou dělat problémy. Nezapomeňte vybít zelenokožce na lodi, kterou mezitím zase zabrali. Vaše vítězství ozvučí fanfáry (5000 exp). Nyní můžete pustit vězně, pokud někoho z vaší posádky chytili. Oznamte vše Hagenovi (200 exp) a svým přátelům (od každého 100 exp).

Zpráva pro krále
Po osvobození Khorinisu si promluvte s Hagenem. Řekněte mu o svých plánech k plutí na pevninu (200 exp). Loď nyní patří pirátům (pokud se zúčastnili bitvy) a ti souhlasí s plavbou na Myrtanu (na začátku G3 vás pěkně podrazí). Hagen vám vrátí mapu na Ztracený ostrov, kterou máte předat králi. Nyní bude znovu potřeba najít kapitána a posádku. Kapitánem bude Greg (500 exp). Pokud piráti odmítli účast v bitvě, je zde velký problém – pravděpodobně jste bez kapitána. Ještě je tu možnost Torlofa, ale jen pokud byl vaším kapitánem na Irdorath a byl chycen skřety (500 exp). Do posádky kromě pirátů můžete vzít Diega, Gorna, Lestera, Miltena, Cora Angara, Larese, Leeho, Falka a Thoruse (9x 200 exp). Jděte na loď a promluvte si s kapitánem (1000 exp). Konec tohoto módu, užijte si závěrečné titulky.
facts don't care about your feelings
Uživatelský avatar
Hellscream
Moderátor
 
Příspěvky: 452
Registrován: ned 04. črc 2010 19:27:09

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé