Menu

Patch: odskakovanie

Obecná diskuze o druhém díle série Risen.
Příspěvekod Jémák » pon 14. kvě 2012 18:01:43 » Re: Patch: odskakovanie
já jsem byl rád, že tam bylo, je to určitě plus.. a ani mi nějak nevadí to, jak ty úskoky vypadají :)
Uživatelský avatar
Jémák
Crysis fighter no. 1
 
Příspěvky: 7736
Registrován: sob 01. zář 2007 8:29:11

Příspěvekod Eru » pon 14. kvě 2012 19:22:39 » Re: Patch: odskakovanie
No, mě zrovna dvakrát nenadchly, jelikož úskok dozadu by mi měl dát drobný čas na přípravu dalšího útoku, ale jelikož se hrdina otočí o 180°, tak tento čas ztratím otočením se zpět a to už je nepřítel zase u mě a já jsem znovu v tahu. To někdo opravdu nedomyslel.
Nehrim (2010) - jedno z nejlepších 1st/3rd RPG všech dob.
Uživatelský avatar
Eru
Uživatel
 
Příspěvky: 292
Registrován: ned 21. pro 2008 0:26:26

Příspěvekod Sibur » pát 18. kvě 2012 16:44:33 » Re: Patch: odskakovanie
presne tak a u uskoku vbok to neni o nic lepsi, jen stojite bokem. uskoky s tou volnou kamerou proste realne moc nefungujou...nebo jsem se je jeste nanaucil efektivne pouzivat, zacal jsem to ted hrat s mecem a proti musketam je to teda drsna palba (pravda, nastavil jsem si to na hard), a to predevsim proto, ze ten system boje je bud schvalne tak tezkej, nebo proste pitomej (to spis;)). krom toho, ze se vzdycky otocite nekam do pryc jeste navic nejde locknot oponenta pri utoku, takze sermujete uplne jinam a ty potvory vas vesele hryzou do prde*e.
Edit: Nu, nakonec se s tim jakz takz naucit da, ale porad je to takove dost chaoticke. Nicmene porazit ze zacatku (Mecove pobrezi) aligatora nebo jaguara sam s mecem bez uskoku... to si nedovedu poredstavit. Takze k necemu to asi bude, hlavne na ty rychly rozbehovy utoky, co maji nektera monstra. Problem je ale hlavne v tom, aby se hrdina po uskoku zase srovnal spravnym smerem, coz z toho dela silenou melu.
Sibur
Uživatel
 
Příspěvky: 119
Registrován: stř 06. kvě 2009 8:39:56

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron