Menu

Bojový Systém a Kamera

Obecná diskuze o druhém díle série Risen.
Příspěvekod McMatejovsky » úte 23. srp 2011 16:01:33 » Re: Bojový Systém a Kamera
A jak už jsem zmínil, tak jestli to nezměněj nebo nevysvětlej, tak to nekoupííííííííííííím ! :D
Dohráno: Gothic 1 = 5x, Gothic 2 = 1x, Gothic 2 NotR = 8x, G2A Návraty = 5x, Gothic 3 = 1x, Gothic 3 FG = 1x, Risen = 4x
Uživatelský avatar
McMatejovsky
Uživatel
 
Příspěvky: 496
Registrován: stř 23. zář 2009 21:18:44

Příspěvekod Cursed » úte 23. srp 2011 16:06:28 » Re: Bojový Systém a Kamera
jáááááááááááááá takéééééééééééééééééééééééé ne
ale myslim si, ze nema smysl si kupovat hru i kdyby byla moznost volby
a to noseni hruza zkratka KONZOLOVKA
Uživatelský avatar
Cursed
Trvalý ban
 
Příspěvky: 113
Registrován: pon 07. úno 2011 14:45:04

Příspěvekod McMatejovsky » úte 23. srp 2011 16:15:19 » Re: Bojový Systém a Kamera
El Kamil píše:Podle vyjádření vývojářů to je jejich záměr...


Pravdou je, že pokud bych si ve hře vybral pouze jednu z těchto zbraní, a používal jen jednu a zaměřil se na ní v dovednostním stromě, a účelem by bylo tu druhou zcela vynechat.... potom by mi to nevadilo ba by to bylo i lepší, ale o tom ta hra doufám není, prostě nesmí být, tudíž mne zajímá z jakého důvodu to je jejich záměr, smysl to totiž opravdu nedává
Dohráno: Gothic 1 = 5x, Gothic 2 = 1x, Gothic 2 NotR = 8x, G2A Návraty = 5x, Gothic 3 = 1x, Gothic 3 FG = 1x, Risen = 4x
Uživatelský avatar
McMatejovsky
Uživatel
 
Příspěvky: 496
Registrován: stř 23. zář 2009 21:18:44

Příspěvekod El Kamil » úte 23. srp 2011 16:37:19 » Re: Bojový Systém a Kamera
Doufám, že máme na mysli totéž. Protože mi to nepřijde zase jako taková tragédie. Byli jsme na to zvyklý celý Gothic a první díl Risen, takže bych spíš řekl, že je to jen o zvyku. Stejně tak hrdina nemá opasek, kde se mu hongají různé měšce, lektvárky a takové koniny... :)
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
El Kamil
Velkovévoda panství Česko-Gothického
 
Příspěvky: 5612
Registrován: pon 27. srp 2007 5:41:00
Bydliště: In the middle of nowhere

Příspěvekod Milhaus » úte 23. srp 2011 17:45:56 » Re: Bojový Systém a Kamera
tak ale není to podstatné, jen je to na pohled poněkud hloupé :), když se z ničeho nic objeví na zádech puška a on jí vytasí a začne střílet. Pak zase zmizí neznámo kam a objeví se kouzelný meč :). Ve hře ale ještě budou bambitky, tedy jednou-ruční pistole. Možná to má něco dočinění s tímto, tedy že ta brokovnice je obou-ruční zbraň. Ale nechápu, proč by to měl být úmysl a v čem je výhoda, krom toho, že to vypadá hůř. Spíš si myslím, že si usnadnili práci, aby nemuseli vytvářet nějaké důmyslné podmínky, aby zjistili, kterou zbraň má hrdina použít při tasení zbraně. Takto tasí tu, co má nasazenou, jinak by musela si hra pamatovat, kterou použil naposledy (viz gothic).
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5639
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod McMatejovsky » úte 23. srp 2011 18:11:29 » Re: Bojový Systém a Kamera
A to by bylo pro hru extrémně náročné něco takového pamatovat, nejspíš by nám výkon klesl o 200 % a my museli pořídit ten nejnovější hardware...

Navíc tohle nebude až takový problém, a nebude za tím ani lenost vývojářů... mě by zajímalo v čem skutečně spočívá tento úmysl, možná je čas na zaslání dalších dotazů...:P
Dohráno: Gothic 1 = 5x, Gothic 2 = 1x, Gothic 2 NotR = 8x, G2A Návraty = 5x, Gothic 3 = 1x, Gothic 3 FG = 1x, Risen = 4x
Uživatelský avatar
McMatejovsky
Uživatel
 
Příspěvky: 496
Registrován: stř 23. zář 2009 21:18:44

Příspěvekod Milhaus » stř 24. srp 2011 21:19:47 » Re: Bojový Systém a Kamera
já myslím, že nejde o náročnost HW, ale o náročnost kódu. Tj čím více podmínek, tím větší je pravděpodobnost chyb a pokud je to tak, že NPC postavy fungují stejně, jako hrdina, tedy obojí se řídí stejným skriptem, tak k těm chybám by mohlo docháze zejména u NPC postav. A protože se jim to jednoduše nechtělo řešit, tak to udělali takto. Žádné vysvětlení, v čem jiném by to mohlo být lepší, mě totiž nenapadá a je jasné, že na pohled to vypadá hůř.

Jinak tady je ta scéna, kdy bude hrdina neustále padat k zemi kvůli společníkovi:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... bo#t=3m44s

je zřejmé, že se s tím nedá dělat vůbec nic a jediná šance je útéct z boje :), pokud to hráč vůbec stihne a nepřátelé nebojují se společníkem příliš blízko ležícího hrdiny, protože pak to nemá šanci stihnout.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5639
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod McMatejovsky » stř 24. srp 2011 22:48:31 » Re: Bojový Systém a Kamera
To s tou náročností byla jen sranda... btw asi jsem tam zapoměl přidat pár smajlíků, takže to to možná kvůli tomu vypadá že to myslím vážně :D Že by se jednalo o náročnost kódu a pravděpodobnost chyb, tomu asi taky nevěřím... přeci jen je tohle docela zásadní věc, kterou by řešit měli a na kterou se inteligentní člověk prostě nemůže jen tak vykašlat... Každopádně to tedy je záměr, jak sami řekli... já chci jen vědět jaký záměr by to mohl být ( krom toho že si ušetřili práci ), protože já si žádný dobrý důvod představit nedokážu...

mimochodem ta scéna je vážně komická, doufejme, že s tím něco udělají :D
Dohráno: Gothic 1 = 5x, Gothic 2 = 1x, Gothic 2 NotR = 8x, G2A Návraty = 5x, Gothic 3 = 1x, Gothic 3 FG = 1x, Risen = 4x
Uživatelský avatar
McMatejovsky
Uživatel
 
Příspěvky: 496
Registrován: stř 23. zář 2009 21:18:44

Příspěvekod metius » čtv 25. srp 2011 19:06:35 » Re: Bojový Systém a Kamera
trochu som z tej hry sklamany ... :( hlavne bojovim sistemom :(
metius
Uživatel
 
Příspěvky: 148
Registrován: stř 29. zář 2010 15:59:28
Bydliště: Bošany

Příspěvekod Jémák » čtv 25. srp 2011 19:07:51 » Re: Bojový Systém a Kamera
a všimli jste si, že při boji opět bojuje s hrdinou jen jeden nepřítel a druhý pouze kouká? nebylo to samé také v G3 než to CP změnily?
Uživatelský avatar
Jémák
Crysis fighter no. 1
 
Příspěvky: 7734
Registrován: sob 01. zář 2007 8:29:11

Příspěvekod McMatejovsky » čtv 25. srp 2011 19:09:22 » Re: Bojový Systém a Kamera
Mám pocit že v Risen to fungovalo stejně, jen se občas vystřídali :P
Dohráno: Gothic 1 = 5x, Gothic 2 = 1x, Gothic 2 NotR = 8x, G2A Návraty = 5x, Gothic 3 = 1x, Gothic 3 FG = 1x, Risen = 4x
Uživatelský avatar
McMatejovsky
Uživatel
 
Příspěvky: 496
Registrován: stř 23. zář 2009 21:18:44

Příspěvekod Jémák » čtv 25. srp 2011 19:15:27 » Re: Bojový Systém a Kamera
nevím no, teď jsem to zkoušel u gnómů a ty řezali oba - tedy opět na přeskáčku, ale nestalo se, že by jeden jen stál bokem a nic nedělal.. tak nevím no :)
Uživatelský avatar
Jémák
Crysis fighter no. 1
 
Příspěvky: 7734
Registrován: sob 01. zář 2007 8:29:11

Příspěvekod Milhaus » čtv 25. srp 2011 19:16:30 » Re: Bojový Systém a Kamera
já myslím, že v risen to řešili alespoň trochu. Zde to působí hloupě v tom, že to tak nejspíše bude i v boji s divokými zvířaty a divochy a navíc se to vztahuje i na společníka.
http://www.youtube.com/watch?v=6XBxi7k2bA8#t=25m48s
(mimochodem ti divoši se pohybují a bojují dost jinak, než lidé. Například ona salta vypadají docela lépe, než ten boj lidí :) ).

Co mě více zaráží a čeho se obávám je to, že lidé nejspíše pronásledují hrdinu nonstop a nikdy jim neuteče, respektive nikdy ho nepřestanou pronásledovat, dokud nedojde k boji. Nepronásledují ho jen, pokud bojují se společníkem, čímž se zase ztratí společník.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5639
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod CryCrazy » ned 04. zář 2011 21:00:39 » Re: Bojový Systém a Kamera
Tak jsem si zkoušel Risen a Arcanii a musím říct, že kamera při chůzi mi více vyhovuje v Arcanii. V boji je ale úplně k ničemu.
Uživatelský avatar
CryCrazy
Uživatel
 
Příspěvky: 174
Registrován: pát 26. zář 2008 20:15:47
Bydliště: Allianz Arena

Příspěvekod Wercingetorix » stř 07. zář 2011 15:44:57 » Re: Bojový Systém a Kamera
Já co se bojového systému týče, tak se nejvíce obavám magie, za mága vždy hraju první hru, když hraju nějaké RPG a tady mi nějak voodu magie či co, vůbec nic neříká. Třeba kde se ta magie vzala, třeba v Gothicovi tam byla magie darem od Bohů, ale tady jen tak z ničeho :sad: Navíc nějaká voodu magie, díky ní už si nebudu připadadat jako nějaký mocný mág, ale spíš jako nějakej šarlatán. Takže pro mě je to sklamání.
Uživatelský avatar
Wercingetorix
Uživatel
 
Příspěvky: 493
Registrován: pát 27. bře 2009 17:40:39

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé