Název:
Proti Králi
Autor:
VMC
Příběh: Odehrává se několik let po smrti krále Rhobara III. a nástupu jeho syna na trůn. Z králova nařízení je magie trestána. Na samém okraji království si žije svým životem malá vesnička, dokud...
Nelíbí se vám, jak se děj v povídkách odvíjí? Řešili byste někdy situace trochu jinak? Tak teďkon máte šanci. Skoro v každé kapitole se budete moci rozhodnout. Má někdo zemřít nebo žít? Bude hlavní hrdina kladný a nebo záporný?
Po každé nové kapitole budete moci hlasovat v anketě. Logicky podle počtu hlasů děj ovlivní jedna z voleb. Volba ovlivní jak celý příběh, tak chování a reakce hlavního hrdiny.
Hlavní hrdina:
dobro: 70%
zlo: 30%
Důvěra společníků:
Sifríd: 8/10
Gabriel: 4/10
Gnár: 7/10
Aktuální anketa:
Jasný jako facka.
I. Ankteta:
V anketě jste rozhodli poměrem 10/6, že mladík přežije. Díky vašemu rozhodnutí se s postavou v blízké době opět setkáte. Hodnota zla se tak díky vám prozatím nezvýšila.
II. Ankteta:
V anketě jste rozhodli poměrem 12/5, že hlavní hrdinka bude lhát a zatají své magické schopnosti. Lhát se nemá, a tak se lehce zvyšuje hodnota zla ( o 2% ).
III. Ankteta:
V anketě jste rozhodli poměrem 10/8, že hlavní hrdinka zabije mladíka. Vražda je špatná a tudíž se zvyšuje hodnota zla( o 5% ). Avšak i na něčem špatném je něco dobrého. Díky zakrvavené zbrani, mladší z lovců hrdinku nepodezírá a jeho důvěra se zvyšuje o 1 bod.
IV. Ankteta:
V anketě jste rozhodli poměrem 12/5, že král za hlavní hrdinkou pošle čaroděje. V brzké kapitole se s ním tedy setkáme.
V. Ankteta:
V anketě jste rozhodli poměrem 9/4/4, že hrdinka skřeta osvobodí a přijme jej do party. Hodnota dobra se zvyšuje o 3%. Pokud by jste skřeta nechali svobodně jít, tak by se zvýšila ještě více. Přibývá tak nový společník. Důvěra Sifrída se snižuje o 1 bod, protože jste ho neuposlechli. Důvěra Gabriela se snižuje o 2 body, protože jste nedbali rad jeho kolegy, a protože vám jasně naznačil, co si o skřetech myslí.
VI. Ankteta:
V anketě jste rozhodli poměrem 14/5/4, že hrdinka ze skřeta vytáhne informace. Její zájem lehce zvyšuje dobro o 2%, avšak moc otázek někdy škodí a skřetova důvěra se snižuje o jeden bod.
VII. Ankteta:
V anketě jste rozhodli poměrem 5/14/12, že hlavní hrdinka zabije mága. Tím samozřejmě obětuje i životy přihlížejících měšťanů, ale mág už jí nebude obtěžovat. Hodnota zla se zvyšuje o 8%. Gnárova důvěra se zvyšuje o 1 bod. Důvěra lovců zůstává stejná.