Menu

Ve jménu smrtihlava

Diskuse a hodnocení komiksů.
Příspěvekod Wilhelm » pát 24. říj 2014 19:20:35 » Ve jménu smrtihlava
Obrázek

Komiks Ve jménu smrtihlava je zasazen do druhé světové války. Šéf oragnizace SS, Heinrich Himmler, tváří v tvář blížícímu se konci války zcela propadá pochmurně romantickému blouznění a skrze pochybné rituály minulosti se snaží získat na svou stranu mocné nadpřirozené síly. Jsou tyto pokusy jen směšným obrazným chytáním se stébla, a nebo bude svět muset čelit nové, netušené hrozbě?

Obrázek

Vestfálské město Paderborn napjatě očekává zprávy z fronty, které jsou den ode dne horší. Město a jeho okolí je však zatím veškerých hrůz ušetřeno. Ale okultisté z řad SS již otevřeli pomyslnou pandořinu skříňku a temný stín minulosti plíživě zahaluje tento kraj...

Obrázek

Říšský vůdce SS přijíždí v noci do paderbornského kláštera, aby tu pátral po spisech z dávné minulosti.

Obrázek

Do Paderboenu přijíždí mladý důstojník, aby zde konal úkoly, o kterých zatím nemá ani ponětí. Himmler sleduje stopu své čarodějné pramáti a věří, že je blízko jednoho ze svých cílů.

Obrázek

Reichsführer SS společně s doktorem Schäferem se zmocnili dalšího tajemství. Hans Hawran a jeho nový kamarád Joachim von Dodenburg se rozhodnou zajít si na tuplák dobrého piva, ale ne všechno je tak idylické, jak se zdá.

Obrázek

Zatímco nově povolaný důstojník Hawran již klidně odpočívá, pod ulicemi Paderbornu se k životu probouzí skupinka odvážných, kteří se postavili hitlerovu režimu. Daří se jim v jejich snažení?


Symboly, hesla ani jiné projevy v tomto díle nejsou vyjádřením podpory k jakýmkoli politickým směrům a ideologiím, slouží pouze pro dokreslení atmosféry komiksu. Pokud vás odrazuje, uráží či šokuje zobrazovaná symbolika, odejděte - pro vás zde není nic zajímavého. Děkuji za pochopení - autor.
Naposledy upravil Wilhelm dne ned 11. bře 2018 18:18:20, celkově upraveno 6
Uživatelský avatar
Wilhelm
Uživatel
 
Příspěvky: 554
Registrován: pát 21. pro 2012 20:55:18
Bydliště: Wewelsburg

Příspěvekod Ramesse » pát 24. říj 2014 19:51:51 » Re: Ve jménu smrtihlava
NEUVERITEĽNÉ!!!! Nádhera, nádhera, proste si mi vyrazil tým prevedením dych, i žaludek :shock: :) :!: Perfektná práca, myslím že zatím bezkonkurenčná! Kamaráde, jak ti to nevadí, tak tento komix od teba, si budem sťahovať do kompu. Keď to ganja uvidí.... :D
Strašne mi to pripomína Indiana Jonesa! Je vidieť, že ide o URE komix už v prvom dieli, čo je správne: zameranie komixu by malo byť zrejmé už v úvode... Čo obdivujem, je modelové prevedenie: skoro nie je poznať, že G2 engine robí s nízko polygonovými objektami. Dosť tomu napomáha tvoja vlastná animácia a zmenšenie screenov :wink: Držím palce, fakticky zasluhuješ poklonu!!!!!
Uživatelský avatar
Ramesse
Uživatel
 
Příspěvky: 165
Registrován: pát 03. led 2014 12:15:17

Příspěvekod Wilhelm » pát 24. říj 2014 20:40:04 » Re: Ve jménu smrtihlava
Děkuju, děkuju... :-D Klidně si to ulož :-D

Konečně už vím (zhruba) co to je URE komiks, takže ano, určitě do tohoto žánru to spadá, i když vlastně spousta je toho postavena na reálném základě. Jsem rád, že ti příjde, že mé vychytávky zapadají, občas je to skutečně složité. Ale přesto tvorba tohoto prologu nezabrala ani v nejmenším tolik času jako první díl Tajemství chrámu a byla to v podstatě pro mě zábava, jelikož už nyní vím co a jak. Tentokrát pomohla Mafia (Himmlerovo auto) a kupodivu, což je úsměvné, LEGO digital designer, což je program, ve kterém můžete virtuálně stavět z Lega a odtud pochází klobouky Landsknechtů na konci komiksu, i když samozřejmě ještě později upravené, aby vypadaly více reálně. Program nabízí také spoustu helem apod; takže má pro mě velký potenciál do budoucna... Holt kdo si hraje, nezlobí.

Každopádně scénář je tentokrát pečlivě promyšlen. Taktéž jsem zjistil, že rozložení screenů tohoto typu (čili hraní si s jejich umístěním a tvarem) umocňuje dynamiku komiksu a nezabírá to ani tolik času, kolik jsem čekal. Do budoucna chci jít tímto směrem, působí to zajímavěji, dynamičtěji. Hlavně to jde vidět třeba u Maxe a u Pivla, a vidíte tam, že ten dojem je úplně jiný. Zjistil jsem, že nelze, jak jsem to dříve proklamoval, se zaměřit na věc jednu a na druhou se vykašlat, že jak jsem prostě odsouval tu grafiku kamsi do pozadía věnoval se těm screenům. Ono se dá věnovat i všemu stejně, nedá to tolik práce, pokud už člověk má systém a ví co a jak.
Uživatelský avatar
Wilhelm
Uživatel
 
Příspěvky: 554
Registrován: pát 21. pro 2012 20:55:18
Bydliště: Wewelsburg

Příspěvekod marco5445 » pát 24. říj 2014 21:19:18 » Re: Ve jménu smrtihlava
Hodně dobrý.. až na jednu chybku (bohužel) Text je moc tmavý a špatně se čte... Jinak dokonalý komiks :D
Kůň sinavý, a jméno jeho jezdce Smrt, a svět mrtvých zůstával za ním.

-Kniha Zjevení
Uživatelský avatar
marco5445
Uživatel
 
Příspěvky: 729
Registrován: pon 01. črc 2013 20:04:58
Bydliště: Sever je mým domovem...:)

Příspěvekod Pivl » pát 24. říj 2014 22:30:23 » Re: Ve jménu smrtihlava
Jen rychlé postřehy, všechno vypadá skvěle a puntikářsky jako u Tajemství chrámu, bohužel grafika absolutně nulový skok dopředu, nnaopak krok zpátky, všechno kazí naprosto nevhodně zvolené záhlaví, které je vážně o pár tříd níže než bylo to u Taemství chrámu. Hodně chválím texturu kněze - Geniální. Teď jdu spát, až bude více dílů hodím více postřehů. ;)
Uživatelský avatar
Pivl
Obecný účet vedení fóra
 
Příspěvky: 4404
Registrován: sob 08. lis 2008 14:34:57
Bydliště: Klan Ohně, Santova 69

Příspěvekod Wilhelm » pát 24. říj 2014 22:51:01 » Re: Ve jménu smrtihlava
Díky mnohokráte. Kritika se přijímá :-D Nechci brát výtku grafického experta na lehkou váhu,možná záhlaví od druhého dílu změním, bylo to takové očichávání se s Photoshopem po dlouhé době, tak jsem chtěl zkusi, co ta věc umí :-D Každopádně díky za koment.
Uživatelský avatar
Wilhelm
Uživatel
 
Příspěvky: 554
Registrován: pát 21. pro 2012 20:55:18
Bydliště: Wewelsburg

Příspěvekod sleeper » pát 24. říj 2014 23:13:27 » Re: Ve jménu smrtihlava
Super! Čo sa grafiky týka - je jednoduchšia a prehladnejšia, ako pri Tajomestve chrámu, ale súhlasím s Pívlom, že záhlavie bolo predtým krajšie. Na druhú stranu chválim font, číta sa lepšie ako predtým. A zaujali ma textúry a dej! :) A príjemným zakončením sú aj zaujímaovsti.
Uživatelský avatar
sleeper
Uživatel
 
Příspěvky: 2357
Registrován: ned 25. kvě 2008 13:30:40
Bydliště: Tam, kde sa dobre pije!

Příspěvekod dragonranger » pát 24. říj 2014 23:27:38 » Re: Ve jménu smrtihlava
Tááákže Wilhelm vydal další komiks. Jde se hodnotit…
Záhlaví. Upřímně neřekl bych, že je vyloženě výborné, ačkoli se mi líbí více než u Tajemství chrámu, vše totiž vypadá tak divně „kostičkovaně“. (Ne, není to tím, že by se ještě nedal do správného rozlišení. Komiks mám kompletně načtený) A tím se logicky dostávám ke grafice, hlavnímu záporu tohoto díla. V kterém by ho dle mě směle předběhli jak Bergmarští rytíři tak i tajemství chrámu. Vše vypadá opravdu dost kostičkovaně a ostře (hlavně v první půli), hlavně okolí (postavy už tak tolik ne) a opravdu mě to bilo do očí. Radil bych ti tedy na tom opravdu zamakat a vytvořit nějakou více nekostičkovanou grafiku. A ještě k tomu záhlaví. Je opravdu hodně tmavé a zase jako zbytek díla i ostře kostičkované radil bych ti ho tedy, jak už řekl Pivl, nějak sladit a zpřehlednit. Zkus i trošku vylepšit i text – na některých místech nebyl moc vidět. A uspořádání screenů, občas jsem nevěděl, který obrázek číst dřív.
Mimochodem, abych ti udělal radost tak se vyjádřím k přidaným věcem a texturám. Celkem se ti podařilo je nerušeně zakomponovat, ikdyž je opravdu zabíjí ta kostičkovanost. Jen jsem se musel pousmát nad texturou tváře kněze v kápi. Není nějak mála? Nebo já fakt nevím, co jsi to stvořil za mutanta. :D Každopádně ostatní textury i oblek již zmíněného kněze jsou fakt pěkné.
Každopádně abych i nějak výrazněji povzbudil: Líbí se mi jak nastudované ty historické údaje a osobnosti. Že čtenáře informuješ o tom, že skutečně žila, kdy, čím jezdila a podobné věci.
Těším se moc na další díly z této temné části historie lidstva a omlouvám se, jestli je můj komentář někde zmatečný, příliš ofenzivně kritický nebo nelogický nebo jsem něco opomenul – je pozdě a já jsem takový...však víte - ospalý. Každopádně doufám, že jsi i tak z něj něco zjistil a dobrou. :)

PS: Schválně jsem napsal, že ten voják má pistoli a ne samopal. Chtěl jsem tě trošku poškádlit. :)
Uživatelský avatar
dragonranger
Uživatel
 
Příspěvky: 511
Registrován: pát 14. říj 2011 14:17:16

Příspěvekod Wilhelm » sob 25. říj 2014 2:48:56 » Re: Ve jménu smrtihlava
Díky všem za konstruktivní kritiku, která mi umožnila zamyslet se nad vadami hned na začátku - takže jsem udělal zcela nové záhlaví a nahradil to staré i u prologu, tudíž se můžete podívat. Nechci, aby se to s komiksem táhlo, abych tak řekl :-) Je i na můj vkus trochu vyšší - vím o tom, ale přišlo mi škoda odřezat hezké detaily, tak jsem trochu přimhouřil oko.

Dragonranger:

Vše vypadá opravdu dost kostičkovaně a ostře (hlavně v první půli), hlavně okolí (postavy už tak tolik ne) a opravdu mě to bilo do očí. Radil bych ti tedy na tom opravdu zamakat a vytvořit nějakou více nekostičkovanou grafiku.


Trochu fantazie :-D Doufám, že všichni pochopili, že v první půlce, která se odehrává venku, prší, ale nechtěl jsem takové ty hloupé čáry padající z nebe, které v gothicu představují déšť, takže jsem ho dodělal v postprodukci, čili žádná rozpixelovaná grafika, ale efekt drobného, hustého deště. Nechci posuzovat, do jaké míry povedený, ale já jsem vcelku spokojený. A hlavně: Experimentovat se má. Takže to jediné by se snad dalo zaměnit s nějakým "kostičkováním :-D " - příště bych radši použil výraz "rozpixelování". Jinak si nejsem nikde vědom toho, že by grafika byla jakkoli špatná, deformovaná, a myslím, že po této stránce nemá komiks problém, naopak všechny screeny velmi pečlivě upravuji a ošetřuji, přidávám různé světelné efekty (čehož si možná často ani nevšimnete) a tak dál. Nedovolil bych si svou práci pak shodit tím, že screen nějak roztahám nebo uložím v blbé kvalitě. Věřím, že v tomto mi dají ostatní za pravdu.

A uspořádání screenů, občas jsem nevěděl, který obrázek číst dřív.


Co se týče uspořádání screenů vím pouze o jedné chybě u konce, kde mi to fakt uteklo a zde to může působit zmatečně, týká se to jen jednoho screenu, jinak by neměl být problém a napříště budu opatrnější.

Jen jsem se musel pousmát nad texturou tváře kněze v kápi. Není nějak mála? Nebo já fakt nevím, co jsi to stvořil za mutanta.


Postava mnicha - i zde doufám, že všichni pochopili - no vlastně doufám, že nad tím nikdo ani neuvažoval :-D že většina mnichova obličeje je "jako" zcela zastíněná a z tohoto stínu vychází pouze brada a ústa - což není můj výmysl, ale tento prvek se objevuje u každé druhé postavy s kápí, kterou někde uvidíte, a osobně myslím, že se mi to docela povedlo udělat tak, aby to působilo přirozeně, čili žádná malá hlava :-D I proporce jen této části odpovídají v měřítku ke zbytku těla, textura je namapována pečlivě, v tomto směru jsem skutečně puntičkář (Můžete si všimnout i třeba u uniforem vždy límce, výložky, kravaty atd. vždy sedí bezchybně tam, kde sedět mají. Rozhodně bych si nedovolil udělat takovouto hrubku :-D

Schválně jsem napsal, že ten voják má pistoli a ne samopal


Pokud jde o vojáka na původním záhlaví, tak nemá ani pistoli, ani samopal, ale útočnou pušku Sturmgewehr 44 :-D

Díky ale za hodnocení, určitě také názor, ze kterého se lze poučit. A za přečtení. Do budoucna nezklamu.
Uživatelský avatar
Wilhelm
Uživatel
 
Příspěvky: 554
Registrován: pát 21. pro 2012 20:55:18
Bydliště: Wewelsburg

Příspěvekod dragonranger » sob 25. říj 2014 9:36:27 » Re: Ve jménu smrtihlava
Wilhelm píše:Postava mnicha - i zde doufám, že všichni pochopili - no vlastně doufám, že nad tím nikdo ani neuvažoval :-D že většina mnichova obličeje je "jako" zcela zastíněná a z tohoto stínu vychází pouze brada a ústa - což není můj výmysl, ale tento prvek se objevuje u každé druhé postavy s kápí, kterou někde uvidíte, a osobně myslím, že se mi to docela povedlo udělat tak, aby to působilo přirozeně, čili žádná malá hlava :-D I proporce jen této části odpovídají v měřítku ke zbytku těla, textura je namapována pečlivě, v tomto směru jsem skutečně puntičkář (Můžete si všimnout i třeba u uniforem vždy límce, výložky, kravaty atd. vždy sedí bezchybně tam, kde sedět mají. Rozhodně bych si nedovolil udělat takovouto hrubku :-D


Jo, už to vidím. :D Sorry já si toho včera nevšiml. Už nikdy nebudu psát kritiku ve 12 v noci. :D
Uživatelský avatar
dragonranger
Uživatel
 
Příspěvky: 511
Registrován: pát 14. říj 2011 14:17:16

Příspěvekod Pivl » sob 25. říj 2014 10:09:57 » Re: Ve jménu smrtihlava
Nové záhlaví je super. ;)
Uživatelský avatar
Pivl
Obecný účet vedení fóra
 
Příspěvky: 4404
Registrován: sob 08. lis 2008 14:34:57
Bydliště: Klan Ohně, Santova 69

Příspěvekod Lordan » sob 25. říj 2014 11:51:04 » Re: Ve jménu smrtihlava
Líbí se mi všechna ta práce co si dáváš s texturami a vkládáním objektů. Děj vypadá taky vcelku zajímavě, doufám v časté a dlouhé pokračování. Těším se také na nějaké denní screeny.
Parádní screen je ten z auta se zpětným zrcátkem. To vypadá fakt luxusně.
Moc se mi nelíbí blesk na screenech, ten jsi při svých kvalitách grafika myslím mohl zvládnout i lépe, nebo ho alespoň neopakovat. Ale to už je opravdu absolutní detail.

Těším se na další díly. :wink:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Lordan
Psanec
 
Příspěvky: 2361
Registrován: stř 30. pro 2009 9:23:46
Bydliště: Tam, kde skřeti dávaj dobrou noc.

Příspěvekod Wilhelm » sob 25. říj 2014 12:59:14 » Re: Ve jménu smrtihlava
Díky, jsem rád, že se (s vaší pomocí) podařilo sjednat nápravu a je to již koukatelné. Blesk mohl být určitě lepší, ale dělal jsem něco podobného vůbec poprvé - v mých komiksech moc efektů kouzel apod. (jestli vůbec nějaké) nezahlédnete, takže jsem s tím byl konfrontován poprvé, ale tak snad taková trága to není.
Uživatelský avatar
Wilhelm
Uživatel
 
Příspěvky: 554
Registrován: pát 21. pro 2012 20:55:18
Bydliště: Wewelsburg

Příspěvekod Vojta1122 » sob 25. říj 2014 19:45:35 » Re: Ve jménu smrtihlava
Už jsem si říkal, že nás čeká parádní konspiračně-mystifikační příběh o původu Heinricha Himmlera - a pak se v zajímavostech (mimochodem, tyhle zajímavosti jsou dost dobrý nápad, jelikož se od II. sv. v. zajímám, tak doufám, že jich bude i více!) dovím, že se jedná o historicky podloženou postavu - velmi zajímavé!
Využití nových prvků je na excelentní úrovni, chválím velmi zpětné zrcátko, zde je vidět skutečná snaha o detail!
Jinak grafika je parádní, atmosféra by se dala krájet. Jen tak dál, těším se na další díly. Ale doufám, že Bergmarští nedostali tak úplně červenou..?
Uživatelský avatar
Vojta1122
Kronikář
 
Příspěvky: 5212
Registrován: sob 21. lis 2009 12:12:06

Příspěvekod Wilhelm » sob 25. říj 2014 19:59:57 » Re: Ve jménu smrtihlava
Díky Vojto :-) Ano, ta paní skutečně existovala (přišel na to Heydrich, který byl pátráním ohledně čarodějnic pověřen) nicméně nikdy se nepodařilo prokázat, zda jde o pokrevní příbuznou. V podstatě když to řeknu ve zkratce, tak chtěl Himmler dokázat světu, že čarodějnice byly vlastně germánské kněžky, které církev pronásledovala a povraždila, což by mui dalo záminku k povýšení svého černého kultu na oficiální náboženství a zničení církve, kterou nenáviděl. Ale to jen tak pro zajímavost :-) JSem rád že na zajímavosti jsou pozitivní ohlasy, příjde mi to jako dobrá podpora příběhu a také třeba předání některých informací dál.

Bergmarští určitě nedostali červenou, ale momentálně mě více naplňuje tvorba tohoto druhu. Hlavně mě štve, že většinu vychytávek jsem přidal takříkajíc za pochodu a opět mám chuť spoustu věcí udělat zcela jinak... Ale jejich doba příjde, doufám :-)
Uživatelský avatar
Wilhelm
Uživatel
 
Příspěvky: 554
Registrován: pát 21. pro 2012 20:55:18
Bydliště: Wewelsburg

Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé