Menu

Asi bug - perk Dark Mage

Přišli jste na nějaký fígl nebo bug? Pochlubte se.
Pravidla fóra
  • Sekce Bugy a fígly má pomoct uživatelům v případě, že mají nějaký herní problém, proto je nutné, aby byla přehledná - tak, aby se uživatelé hledající konkrétní radu nemuseli probírat hromadou nic neřešícího balastu (spamu).
  • Proto bude jakýkoliv spam bez varování smazán a každý spamující uživatel tvrdě postihován
  • Než založíte jakékoliv téma, prohledejte nejdříve FAQ + příslušnou sekci, zda již podobné téma neobsahuje (nebylo řešeno) - takto zbytečně založená témata budou smazána a autor bude podle pravidel ohodnocen..
Příspěvekod Aedin » úte 10. čer 2014 21:10:54 » Asi bug - perk Dark Mage
Zdravím, po delší době jsem se znovu pustil do hraní gothicu. hraju za mága a vše zatím šlo, jak mělo. Udělal jsem reputaci v Bakareshi a naučil perk "Dark Mage", očekával jsem, že se jak říká popis zvětší poškození mých spellů v kategorii summoning (je tam napsáno "they deal almost double damage..."), ale nemám pocit, že by to mělo nějaký efekt - zkusil jsem to na několika monstrech, pokaždé jsem je zasáhl fireballem (perk na ohnivou magii nemám) nebo lighting boltem a srovnával poškození a nebyl vidět žádný rozdíl :sad:. Snažil jsem se to vyzkoušet na co nejvíce typech nepřátel, ale bez výsledku. Například strážim v Monteře ubraly oba spelly, plně nabité, stejně. Tak bych chtěl vědět, zda je to bug nebo jen špatně chápu obsah toho perku. Hraju na obtížnost medium, s AB a nejnovějších patchem (1.75). Nikde se mi podobné téma nepodařilo najít. Tak pokud si to někdo přečte a bude vědět, díky za každou odpověd. :)
Aedin
Nováček
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte 10. čer 2014 20:50:31

Příspěvekod Emperor » úte 10. čer 2014 21:15:41 » Re: Asi bug - perk Dark Mage
A neznamená to, že dvojnásobný damage dávaj ty potvory, co si vyvoláš na pomoc? (démon, armáda temnot) ...
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4431
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Aedin » úte 10. čer 2014 21:23:46 » Re: Asi bug - perk Dark Mage
To mě napadlo, ale v popisu je, že to platí na "spells of summoning magic" a ve spellbooku jsou pod tímto nadpisem všechna Beliarova kouzla včetně toho blesku. Vyvolávat jsem nic nezkoušel - tak teda zkusím ještě vyvolávací spell.
Aedin
Nováček
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte 10. čer 2014 20:50:31

Příspěvekod Milhaus » stř 11. čer 2014 7:36:15 » Re: Asi bug - perk Dark Mage
takto to je s drtivou většinou perků ve hře. U luku, u zbraní, u magie, kdekoliv se píše, že bude demage zvýšeno (dvojnásobně) je to kec. Na zranění zdá se mají vliv pouze primární vlastnosti (síla, obratnost nebo starobylé znalosti) a i ty spíše kosmetické. Možná s hodně vysokou hodnotou starobylých znalostí (ale opravdu hodně moc velkou) by se projevil i tento perk a pidi kousek by to zranění zvýšil.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5423
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Emperor » stř 11. čer 2014 10:05:37 » Re: Asi bug - perk Dark Mage
Já hrál G3 v podstatě jen čistě s ohnivou koulí a tam např. perk "mág ohně" byl skutečně znát ... nevím, jestli jsem měl dvojnásobné poškození, ale větší očividně bylo. Jestli to nebylo tím, že jsem tam neměl nejnovější patch.
Uživatelský avatar
Emperor
Moderátor GOTHICZ.NET fóra
 
Příspěvky: 4431
Registrován: pon 05. lis 2007 9:14:02
Bydliště: von Troppau und Kuttenberg

Příspěvekod Milhaus » stř 11. čer 2014 19:33:41 » Re: Asi bug - perk Dark Mage
to nevím, magie je ve hře velmi silná a jakmile má člověk regeneraci many, automaticky ho už nějaké zranění kouzel nezajímá, protože to hraje jak akční střílečku. Nicméně perky, které by měli mít tento vliv u zbraní jsem zkoušel jak v původní verzi, tak v nejnovější s cp1,75 a nemělo to efekt vůbec žádný. V případě magie jsem to zkoušel jen s tou verzí původní (kdysi), ale též se mi nezdálo, že by to nějak mělo vliv, pokud jsem obludu zabil na 3 rány, zabil jsem jí na 3 rány s i bez perku, pokud jsem jí zabil na 1 s i bez atd atd. Vliv na to ale mají starobylé znalosti, možná čím vyšší je máš, tím víc se projeví i rozdíl u těchto perků.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5423
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Aedin » pát 13. čer 2014 11:30:42 » Re: Asi bug - perk Dark Mage
Magie je silná až moc, byl bych radši, kdyby bylo poškození magií tak o 30% menší, ale perky fungovaly tak, jak je v jejich popisu. Zkusil jsem se ten perk naučit na jiném save, kde mám více AK (kolem 370) a opravdu to nějaký vliv mělo (s perkem plně nabitý blesk ubíral o 5-10% více). Díky regenaraci sice dost posílím, ale než zvýším množství své many (mívám regen kolem lvl 18, ale manu pořád na základních 100), tak stejně pořád rychle dochází. Na Gothicu mám rád hodně obtížný začátek, ale neporazitelnost cca v druhé pulce hry. S mágem vybiju vše co chci (Vengard, chrámy v poušti...) bez problému s levlem pod 30, s bojvníkem mám problém i na lvl o 10 větším, takže to vypadá dost nevyrovnaně... Můžu sem mít ještě 2 dotazy?

1. Chci rozehrát novou hru a zkusit 2H warra nebo lovce - jsou i další perky, které nefungují nejlépe a nemá cenu na ně plýtvat body (s Cp 1.5) - zabíjení skřetů, paladin, zlepšení zbroje, něco ve zlodějině, game hunter?

2. Když už tu je ta regenerace many, všiml jsem si, že rychlost závisí na zásobě many, takže jednoduchý dotaz - je tam nějaký strop?
Aedin
Nováček
 
Příspěvky: 3
Registrován: úte 10. čer 2014 20:50:31

Příspěvekod Milhaus » pát 13. čer 2014 12:06:46 » Re: Asi bug - perk Dark Mage
1. Chci rozehrát novou hru a zkusit 2H warra nebo lovce - jsou i další perky, které nefungují nejlépe a nemá cenu na ně plýtvat body (s Cp 1.5) - zabíjení skřetů, paladin, zlepšení zbroje, něco ve zlodějině, game hunter?


Osobně nejsem v g3 zrovna zběhlý a mám k němu svůj vlastní osobitý vztah :), takže můj názor možná nebude přesný a možná bude psát někdo něco jiného a přesnějšího.

Nicméně mé dojmy z toho jsou asi takové:
Učit se obouruční zbraně nemá absolutně žádný smysl.
Učit se mistra jednoručních zbraní (tedy třetí perk) je nevýhodné - boje jsou pak ještě horší, než před tím, protože postavy a skřeti začnou "padat" (hrdina je podrazí, nebo odhodí, nebo jak to mám nazvat), jenže když jsou na zemi, nemůže do nich hrdina sekat, zatímco oni když vstávají, udělají výpad a hrdinu zraní pokud se nekryje (tj na to zapomene a kliká jak vždycky jak o život v domnění, že NPC dorazí, dokud je na zemi)
Učit se štít nemá smysl, protože štíty jsou k ničemu.
Učit se luk na mistra (tj třetí perk) nemá smysl, protože to nemá žádný efekt (nebo jsem alespoň žádný nezaregistroval)
Učit se perky u lovu (větší zranení zvířatům, predátorům, skřetům) nemá smysl, protože nemají žádný efekt (nebo jsem jej nezaregistroval, při svém pokusu hrát za lučišníka). Zřejmě to bude velice podobné, jako v případě toho perku u magie. Střelba lukem a její zranění je kosmeticky upravována hodnoutou vlastnosti Lov, což je asi jediná věc, která zranění ovlivňuje. Člověk jí musí vytáhnout na opravdu hodně, aby byl rozdíl větší. Zranění zbraně a tyo perky zřejmě moc vliv nemají.

U zbrojí zdá se mi to bude podobné a efekt je prakticky nulový (vzhledem k tomu, že zbroje moc efekt nemají). I když je pravda, že v CP 1.7 jsem si už jakýchsi rozdílu všiml, když jsem měl na sobě nejprve počáteční zbroj hassashinů a pak hned těch jejich mágů. Tak potom jsem přežil asi o jednu-dvě rány víc. Perk ale podle mě efekt mít nebude.

Vyplatí se naučit získávat trofeje ze zvířat (co nejdříve), otevírat truhle alespoň na 2 levelu (co nejdřív), naučit se vymlouvat (to když budeš krást a rabovat města, tak aby si se z toho mohl vykecat). Vyplatí se dvě zbraně (boj s nimi mi přišel nejlepší). Můžou se hodit ty dovednosti v odolnostech (jako je delší běh, odolnost proti jedu, chladu, teplu). Hodí se kování a kovat zbraně a prodávat je (meč bastard).

2. Když už tu je ta regenerace many, všiml jsem si, že rychlost závisí na zásobě many, takže jednoduchý dotaz - je tam nějaký strop?


já myslím, že jsem se manu nikdy pořádně ani neučil a stačilo mi to. Ale předpokládám, že tam žádný strop nebude, ale že nemá smysl do toho moc dávat.

doporučuji používat nejnovější CP (1.75)
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5423
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod Delicius169 » pát 13. čer 2014 13:40:57 » Re: Asi bug - perk Dark Mage
Rychlost regenerace many byla tuším 1,nebo 2% za 1-2 vteřinu. Myslím, že s manou na 800 bez problémů s manou vyhraješ každou bitvu
Perky na zlepšení brnění fungují, ale vím, že jen do hranice 80% z poškození. (Tomu odpovídá 200 bodů v odolnosti)
Vylepšení na roucha dá 100% obrany, na zbroje tuším 30% (jde to spočítat)
Zuby
Uživatelský avatar
Delicius169
Uživatel
 
Příspěvky: 546
Registrován: pon 23. lis 2009 9:27:11


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé