Menu

Svitek Armáda temnot, Úkol " KDE JE GURU? "

Přišli jste na nějaký fígl nebo bug? Pochlubte se.
Pravidla fóra
  • Sekce Bugy a fígly má pomoct uživatelům v případě, že mají nějaký herní problém, proto je nutné, aby byla přehledná - tak, aby se uživatelé hledající konkrétní radu nemuseli probírat hromadou nic neřešícího balastu (spamu).
  • Proto bude jakýkoliv spam bez varování smazán a každý spamující uživatel tvrdě postihován
  • Než založíte jakékoliv téma, prohledejte nejdříve FAQ + příslušnou sekci, zda již podobné téma neobsahuje (nebylo řešeno) - takto zbytečně založená témata budou smazána a autor bude podle pravidel ohodnocen..
Příspěvekod Dolton » úte 18. pro 2012 12:05:57 » Svitek Armáda temnot, Úkol " KDE JE GURU? "
Našli jste už někdy tento svitek??? Nachází se v kovové truhle nad Údolím hraničářů, kterým procházíte na cestě do Montery od Domenikovy farmy. Střeží ji dva chrliči.

A splnili jste tento úkol??

" KDE JE GURU? "

Při tomto úkolu se nehorázně napakujete :D :D

Screeny stahujte zde:
http://ulozto.cz/xfgArPu/gothic-iii-kde ... nshots-rar
Dolton
Nováček
 
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 28. čer 2012 9:14:09

Příspěvekod Dolton » pát 21. pro 2012 23:27:16 » Re: Svitek Armáda temnot, Úkol " KDE JE GURU? "
No ještě k tomu svitku - a nejen jemu, ale i takovým jako Přivolat bouři, Vyvolat démona -Golema -Kostlivce, Meteor, ale i INGOTU ČISTÉ MAGICKÉ RUDY. Tyhle předměty se nachází většinou v " MASIVNÍ TRUHLE ". Tyhle truhly narozdíl od Tajemných a Zapomenutých generují obsah náhodně, jako třeba obchodníci ve Varantu ( viz. Enzo a nákres Mistrovského meče - jednou má :) , podruhé ne :cry: ). Takže před otevřením truhly udělejte rychlý save F5 a teprve potom ji otevřte. Pokud Vám nevyhovuje obsah, tak truhlu zavřete a rychlý load F9 do doby, než se Vám to bude líbit. Truhlic tohoto typu je tuším :roll: 7 nebo 8 ( klidně mě opravte ), takže možností je moc, než se dostanete - jako třeba já - ke dvěma ČISTÝM ingotům ( +2 z Nordmaru, takže vlastnoruční Moc Předků a 2x Meč Předků ). A nakonec teda k tomu svitku - objevil se mi i v této truhle, takže jdou ve hře sehnat MIN. 2 - co já vím.
Dolton
Nováček
 
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 28. čer 2012 9:14:09

Příspěvekod Dolton » sob 05. led 2013 11:28:26 » Re: Svitek Armáda temnot, Úkol " KDE JE GURU? "
Úkol : Kde je Guru?
Zadá: Nikdo (po přečtení Dědova odkazu 1.část)
Tento úkol se táhne celou hrou a skládá se z pěti částí. Patří do HLAVNÍ LINIE.

1.
Na ostrově vedle Al Shedim (nejjižnější ostrov) najdete POŠKOZENOU TRUHLU, která jde otevřít šperhákem. V truhle je Dědův odkaz 1. Část a Bronzový klíč (1. Klíč Guru).
Po zavření truhly se zjeví:
Vůdce ničeho (žlutý goblin) – zlikvidujte ho a vezměte si jeho 500 zlatých.

2.
Na cestě mezi Bragou a Ben Erai je ve skále na levé straně malá jeskyně se zlobry a PEVNOU TRUHLOU. Tato truhla jde otevřít naším bronzovým klíčem. Obsahuje Dědův odkaz 2.část a Stříbrný klíč (2. Klíč Guru).
Po zavření truhly se zjeví:
Nosič tablety - Tablety štěstí - životy mana výdrž +1 trvale a +100%
Knihobij - Adanosovy slzy - životy mana výdrž +100%
Fanatické zvíře – 1000 zlatých
Opět žlutí goblini.

3.
Před průsmykem do Nordmaru ( vyjdete u „Skřetích bubeníků“) se dejte zpět doleva a jděte ke zřícenině kterou je vidět od „Sildenských otroků v divočině“. Až pomlátíte Kostlivce, otevřte OPRAVENOU TRUHLU. Obsahuje Dědův odkaz 3. část, Zlatý klíč (3. Klíč Guru) a Svitek Skupinová hypnóza.
Po zavření truhly se zjeví:
Zvoník – Innosova útěcha - životy mana výdrž +100%
Rytíř kulatého stolu – Amulet životního ducha – životy +50
Desátý muž – Průrazná kuše –síla 180, dmg 155, pož. Střelba z kuše 1
Černé pírko – Fingerův rapír – lov 180, dmg 95, pož. Boj s mečem 2 ( mnozí by zabíjeli, aby jej získali )
Bezejmenný – 3000 zlatých
Tihle chlapíci jsou hnědí Schrati, takže se zabíjejí hůře.
TIP: Utečte ven mimo zříceninu – následovat Vás nebudou. Použijte třeba luk.
TIP 2: Před otevřením truhly si vyvolejte na pomoc Démona a utečte. Démon je vyřídí sám.

4.
V Nordmaru u Baldarovy hrobky ( je to ta, kde berete Kámen Předků od Stínové šelmy ) je vpravo vedle jeskyně se šelmou ve skále průrva. Vyskákejte nahoru a jděte na konec ke ZDOBENÉ TRUHLE. Obsahuje Dědův odkaz 4. část.
Po zavření truhly se zjeví:
Dvojitý vůdce – Svitek Armáda strachu ( ne temnot, ale fakt strachu :-) )
Titán – Beliarův hněv - životy mana výdrž +100%
Zadavatel – Dlouhý příběh ( Dlouhý příběh může být i krátký… )
Lovec kůží – Mistrovský luk –lov 215, dmg 100, pož. Střelba z luku 3
Lepit se na generála – Přivolávač bouře ( sekera ) síla 230, dmg 110, pož. Boj s těžkými zbraněmi 3
Časoděj – Víno ( mana +1 ne trvale) Koláč ( životy +1 ne trvale )
McAdam – Neznámý teleport, 5000 zlatých
Božská podpora – Lektvar Božská jiskra - životy mana výdrž +10 trvale
Opět hnědí Schrati, takže pozor na těžší boj.

5.
V inventáři použijte svitek „Neznámý teleport“. Ocitnete se za vodopádem na východ od Sildenu, kde nahoře na plošině u ohně sedí odpadlý druid GURU. Zabijte ho a vezměte si jeho
Hůl přírody – znalosti prastarých 100, mana + 25, životy +25, dmg 30 nárazem, bonus Mistrovská transformace, pož. Používání magické hole.
Úkol je splněn.
Odměna: Neuvěřitelných 50 XP. :roll:
Dolton
Nováček
 
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 28. čer 2012 9:14:09


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé