Menu

Úprava zvířat [animace, objekty]

Vše o tvorbě a úpravách módů
Příspěvekod vrabčanda » pon 16. lis 2009 22:04:21 » Úprava zvířat [animace, objekty]
Tak už jsem to řešil se Zerem v topicu Uprava textur, ale založim radši topic.
1) Kde a jak zmenšim velikost zvířat?
2) Jak udělam (např. krysokrtovy) bodliny? Prostě 3D model přidanej na zvíře. (MAm 3ds Max, ale moc s nim neumim
3)Jak udělam úplně nové zvíře? Asi 3DS Maxem, ale kde jak atd.?

Budu rád když odpovíte
Díky Vrabčák 18

(Vedlejší: Jak udělam v 3DS maxu třeba řecké sloupy? Nebo most?)
:) :wink:
.-.Štýl.-.
Uživatelský avatar
vrabčanda
Uživatel
 
Příspěvky: 1171
Registrován: ned 01. bře 2009 8:05:28
Bydliště: Tam kde jsem

Příspěvekod mark56 » úte 17. lis 2009 18:34:13 » Re: Zvířata
za prve mas velke ambicije a je to tazke
1.podla toho aky max mas si stiahni import a export 3ds a asc - pre 2009 je to kerrax a pre starsie verzije je niegde na wogu . 2 . zmenit velkost jde aj cez skripty je to modelScale=vec3:1 1 1 posledne tri cisla znamenaju zveczenie uz ale nieviem poradie asi y x z ( vpisuje sa to do skriptu zvierata ) a potom nezabudni respare scripts
3. co sa tyka modelov nieje to lahke ja sam este vela veci nieviem a ani tvorci tt to tusim neveddeli lebo nepridali vela novych zvierat a vsetky nove boli z g2 :D no ale k veci najlehsie to je tak ze ti to postupne vysvetlim na ICQ pretoze tutorial by mal aspon 200 obrazkov a pisal by som ho 4 dni kym bi som vysvetli vsetki pravidla a zakonitosti maxa tak na icq :wink:
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Xko » stř 25. kvě 2011 0:53:31 » Re: Úprava zvířat [animace, objekty]
Potřeboval bych poradit ohledně animací monster, chtěl bych udělat něco jako když udělali Jhakendarského Mrchožrouta z Mrchožrouta normálního, nebo Černého Trola z normálního Trola. Prostě upravit existující model monstra a uložit jej jako nové. Nikde jsem nenašel .ASC soubory monster na internetu (něco na způsob ASC zbrojí g2mdk-asc_armor).

Předem díky.
Uživatelský avatar
Xko
Uživatel
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte 19. dub 2011 14:38:01
Bydliště: Old Camp, House of Elites

Příspěvekod mark56 » stř 25. kvě 2011 17:28:08 » Re: Úprava zvířat [animace, objekty]
protoze malo lidi to upravuje tak to tam neni musis si to sam rozbalit aneb ti je mohu polsat protoze se mi nechce vysvetlovat jak se to rozbaluuje a decompiluje......muzes mne kontaktovat na ICQ nebo skype nebo na pm ..... staci rici ktery model chces. ten pak si upravis a udelas novej skript monstra (i s tim ti pomohu) a budes to mit
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Greg » pát 15. črc 2011 13:10:48 » Re: Úprava zvířat [animace, objekty]
Jak do 3Ds Maxu importnout nějakou animaci? Tlačítko import mám pořád šedý. Verzi pluginu bych měl mít správnou...

Obrázek
Uživatelský avatar
Greg
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 1928
Registrován: pon 25. úno 2008 7:20:59
Bydliště: Mezi piráty...

Příspěvekod mark56 » ned 17. črc 2011 11:52:17 » Re: Úprava zvířat [animace, objekty]
musis importovat najprv kostru z modelem a pak na ne importovat animaci :wink: takze np si najprv importuj nejakou zbroj
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Greg » ned 17. črc 2011 16:09:35 » Re: Úprava zvířat [animace, objekty]
Už jsem zjistil, jak tu animaci rozjet, ale ještě bych potřeboval, aby ta postava měla nějakou hlavu, zbroj a meč. Nevíš jak to udělat? Chtěl bych si vytvořit nové filmové logo s tématikou Gothic.

Takhle se ta kůže nepřirozeně deformuje :???:

Obrázek
Uživatelský avatar
Greg
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 1928
Registrován: pon 25. úno 2008 7:20:59
Bydliště: Mezi piráty...

Příspěvekod mark56 » ned 17. črc 2011 17:36:02 » Re: Úprava zvířat [animace, objekty]
to si muzes vsimnut i v gothicu ma mao poly nato aby sa dala pekne podopnut pod kostru
takisto ako si najprv importoval human body naked len to vymen za zbroj a potom nan vloz animaciu
hlava je osobitny model osobitne animovany ten treba vypakovat je to morphmesh
a zbran normalne importuj daj mu ho do ruky a potom naloz modifier xlink ktorym mu ho pripnes na ruku
hmm skoda ze som tam nevlozil nejake svetlo....
moj maly pokus :wink:
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Fandabl » stř 01. úno 2012 21:57:35 » Re: Úprava zvířat [animace, objekty]
Zdravým, začel jsem se trochu šťourat v gothicu 2 a narazil jsem na problém při úpravě modelu trávy. Když ji upravím aby byla hustší (zkopíruji původní model a několikrát jej vložím) ve hře se změna modelu nijak neprojeví, ale ve spaceru je ten mesh viditelně hustčí a když ten model přejmenuji a vložím do hry jako úplně nový objekt tak se ještě ke všemu tak zmenší, že není skoro vidět i přesto že celí model několikrát zvětším, nebo se stane to, že se neobjeví textura ale vob ve spaceru je červeně ohraničený. Už jsem z toho na nervy. Předem děkuji za odpověď.

K úpravám používám blender 2.49
Fandabl
Uživatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: sob 22. led 2011 17:27:34
Bydliště: Klan ohně

Příspěvekod HOGOFOGO » čtv 09. črc 2015 12:22:01 » Re: Úprava zvířat [animace, objekty]
vrabčanda píše:Tak už jsem to řešil se Zerem v topicu Uprava textur, ale založim radši topic.
1) Kde a jak zmenšim velikost zvířat?


opravdu snadné :)
http://darkforests.info/pages/web/mw_cz/d6.html
HOGOFOGO
Uživatel
 
Příspěvky: 392
Registrován: úte 10. úno 2015 20:28:21


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé