Menu

Kůň [modely, animace]

Vše o tvorbě a úpravách módů
Příspěvekod mark56 » úte 02. čer 2009 19:31:25 » Kůň [modely, animace]
NO ja by som sa chcel spytat na par veci
:arrow: 1.Ci uz niekto skusal dat do g1 kona (http://www.worldofgothic.de/modifikation/moddb/index.php?action=view&fileID=553). Nemyslim ze by sa na nam dale jazdit ale aspon ako narmalne zviera

:arrow: 2.Kde vlozit ten model hmt_horse_testmodel.3ds :?:
aby ho vlozilo da g1 (to ako napr. meshes/mobs...alebo inde)

AK to niekto urobil nech hodi link, pls
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Milhaus » čtv 04. čer 2009 5:20:07 » Re: Konik v G1
pokud je to model 3ds, tak to znamená, že se ten kůň nebude hýbat. Je to prostě jen model, podobně, jako například nábytek. Nelze s ním tedy dělat nic, než ho jen někam postavit. Pokud by se měl pohybovat, musel by být vytvořen jako asc a ještě by k němu musely být vytvořeny animace (taktéž v asc).

Takový to model by tedy mělo stačit uložit opravdu do meshes/mobs, nebo do některých těchto složek a pak jej vložit do světa přes spacer.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5639
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod mark56 » čtv 04. čer 2009 13:11:34 » Re: Konik v G1
no bo ja som chcel aby tam bol aspon ako na okrasu , jedno video ma zlakalo http://www.youtube.com/watch?v=3qr6gYjZ ... re=related

a Este jedno do g1 som dal krasnu samurajsku katanu a ked si ju dam tak ju nevidno ale bojovat sa s nou da moze byt chyba v tom ze je vo formete *.max a nie *.3DS ???
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Milhaus » čtv 04. čer 2009 16:03:08 » Re: Konik v G1
to video je děs.

S tou katanou, to je tím. Musí to být uloženo ve formátu 3ds pomocí pluginu do 3d studia. Formát max je standartní formát užíváný 3d studiem.
***
Uživatelský avatar
Milhaus
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 5639
Registrován: čtv 30. srp 2007 10:35:05
Bydliště: Doma

Příspěvekod casino » čtv 04. čer 2009 16:41:36 » Re: Konik v G1
Preboha

To si fakt uz budem chodit pesi.
Mozno by bolo lepsie to vymenut napr za chnapavca, alebo takeho mrchozruta nemuseli by sa nejako paprat s modelmi kona ktore su hrozne.
"Hráči sa stali rozmaznanými frackami bez fantázie, ktorí potrebujú mesto plné anonymných polygónových ľudí, aby si dokázali predstaviť plné mesto." Obrázek
Uživatelský avatar
casino
Uživatel
 
Příspěvky: 522
Registrován: ned 14. pro 2008 21:03:13
Bydliště: Tam kde sú flaše plne a ženy prázdne

Příspěvekod mark56 » čtv 04. čer 2009 21:27:29 » Re: Konik v G1
No ja ked som hral prvy krat g1 tak som rozmyslal na tym ze by sa dal skrotit chnapavec ale by si ho musel krmit mesom. NO to este neviem :sad:
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod martinus » úte 09. čer 2009 18:38:18 » Re: Konik v G1
Co takhle krotit rovnou Břitvy :D
já myslim že kůň je dobrej jenom ba to chtělo aby to tvůrce trochu vypiloval
Mám problém se zakomplexovanými metalisty co se snaží všechny přesvědčit ať taky
poslouchaj Metal

Kdybych měl někde nějáké hrubky tak se omlouvám jsem od narození disdebil
martinus
Uživatel
 
Příspěvky: 86
Registrován: pon 01. čer 2009 11:31:15

Příspěvekod Garnol » stř 17. čer 2009 14:07:11 » Re: Konik v G1
BOŽE ten kôň ale vyzeral a k tomu ten pohyb :roll:
You cannot change your fate
Uživatelský avatar
Garnol
Uživatel
 
Příspěvky: 119
Registrován: úte 18. lis 2008 7:48:35
Bydliště: Kaer Morhen

Příspěvekod mark56 » stř 17. čer 2009 15:01:41 » Re: Konik v G1
no nahodou ak urobis lepsieho tak ho urob aj lepsie animoaneho a si macher
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod vitzw » pon 07. pro 2009 16:41:39 » Re: Konik v G1
co rovnou zkrotit orka?:)
Uživatelský avatar
vitzw
Uživatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: úte 01. pro 2009 13:09:36
Bydliště: No Nekde tam...

Příspěvekod mark56 » úte 08. pro 2009 14:15:55 » Re: Konik v G1
nechci se smat ale ak s hral gothic tak xardas spomynal ze orkovia su inteligentni a vyzeralo by to trochu divne
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod vitzw » úte 08. pro 2009 15:35:05 » Re: Konik v G1
no tak jo no ale bylo by to pekne:D
Uživatelský avatar
vitzw
Uživatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: úte 01. pro 2009 13:09:36
Bydliště: No Nekde tam...

Příspěvekod casino » úte 08. pro 2009 15:37:59 » Re: Konik v G1
Nemyslim
"Hráči sa stali rozmaznanými frackami bez fantázie, ktorí potrebujú mesto plné anonymných polygónových ľudí, aby si dokázali predstaviť plné mesto." Obrázek
Uživatelský avatar
casino
Uživatel
 
Příspěvky: 522
Registrován: ned 14. pro 2008 21:03:13
Bydliště: Tam kde sú flaše plne a ženy prázdne

Příspěvekod vitzw » úte 08. pro 2009 21:36:36 » Re: Konik v G1
asi nemas fantazii jak ja :twisted:
Uživatelský avatar
vitzw
Uživatel
 
Příspěvky: 10
Registrován: úte 01. pro 2009 13:09:36
Bydliště: No Nekde tam...

Příspěvekod mark56 » úte 08. pro 2009 22:01:47 » Re: Konik v G1
asi nemas poneti o modech :D
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé