Menu

Úpravy map [spacer]

Vše o tvorbě a úpravách módů
Příspěvekod Greg » ned 14. bře 2010 23:19:02 » Re: SPACER - ako uložit mapu
Obrázek
Uživatelský avatar
Greg
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 1928
Registrován: pon 25. úno 2008 7:20:59
Bydliště: Mezi piráty...

Příspěvekod kosny666 » pon 15. bře 2010 11:12:49 » Re: SPACER - ako uložit mapu
dik ;) mrknu na to
Uživatelský avatar
kosny666
Uživatel
 
Příspěvky: 306
Registrován: úte 15. led 2008 20:14:58
Bydliště: Brno

Příspěvekod venomen » úte 23. bře 2010 21:12:39 » Re: Práce se Spacerem
Hele lidičky mám takovej menší problém... Poradíte mi někdo jak mám na své mapě propojit waypointy? Milhaus Hi kdysi psal že ty waypointy mají být propojeny takovou červenou čárou ale mě se nepropojí nebo spíš nevím jak je mám propojit... Poradíte mi někdo? předem díky :)
Ve Světě Mrtvých jsem vítán jako král
In Dead World I´m welcome as a king


Zatracenej slabej kompl nemůžu ani dohrát G3A :(
Uživatelský avatar
venomen
Uživatel
 
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 20. bře 2008 17:36:10

Příspěvekod mark56 » úte 23. bře 2010 22:44:30 » Re: Práce se Spacerem
je to umim zitra to napisu dnes nemam cas
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod venomen » stř 24. bře 2010 12:14:26 » Re: Práce se Spacerem
nejak sem na to prisel shiftem sem si oznacil dva waypointy a pak sem tam klikl na jakysi tlacitko a oni se propojili tou cervenou carou ale kdyz sem jednomu NPCcku zadal aby chvilu stal na tom prvnim a pak si stoupl na ten druhej tak uz od zacatku stal na tom druhym :D
Ve Světě Mrtvých jsem vítán jako král
In Dead World I´m welcome as a king


Zatracenej slabej kompl nemůžu ani dohrát G3A :(
Uživatelský avatar
venomen
Uživatel
 
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 20. bře 2008 17:36:10

Příspěvekod mark56 » stř 24. bře 2010 21:03:06 » Re: Práce se Spacerem
to musis np. aby o osmej vecer sel k druhimu a najlepsie si tam dat npr domcek s postelou pred domcek lavicku a skusat nastavovat co najrealnejsi a najzivsi priebeh dna
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod venomen » čtv 25. bře 2010 18:30:24 » Re: Práce se Spacerem
uz se mi to povedlo jen na jine mapce ne na te na ktere sem to skousel predtim... mno ale mam jeste nejaky otazky... 1. jak to udelat aby spacer rozlisil vnitrek a venek jako je to na puvodnich mapach?? 2. jak udelat script aby se pri zacatku hry hned neco zapsalo do deniku? 3. jak to udelat aby byli cesky titulky? ve scriptech je to cesky ae kdyz s nekym mluvim tak otazky cise sou cesky ale ty titulky co bezi nahore sou nemecky.. nevite nekdo jak to dat do cz? predem diky :)
Ve Světě Mrtvých jsem vítán jako král
In Dead World I´m welcome as a king


Zatracenej slabej kompl nemůžu ani dohrát G3A :(
Uživatelský avatar
venomen
Uživatel
 
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 20. bře 2008 17:36:10

Příspěvekod mark56 » čtv 25. bře 2010 18:45:18 » Re: Práce se Spacerem
to musis sam spravit v skriptoch ak nemenis pribeh a vkladas stare postavy tak staci vlozis ceske ou.bin a jeste neco
rotlisovani vnitrzka se dela v maxu - neni to vubec potrebne ... zapisovani v denniku sa nastavuje v skriptoch
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod venomen » sob 27. bře 2010 10:32:57 » Re: Práce se Spacerem
byl bys tak hodnej a popsal bys to trochu konkretneji? Treba jak se jmenuje ten soubor s tema scriptama toho deniku, jaky ty soubory a kam je mam presunout abych mel cesky titulky? a jeste bych se chtel zeptat jak se dela ze kdyz treba udelam dejme tomu dve roviny ale kazdou v jinym souboru .3ds a jak to udelat aby se v te hre nebo snad i ve spacru propojili do jednoho velkyho sveta (v tomhle pripade jen aby se spojily ty dve plosiny)?
Ve Světě Mrtvých jsem vítán jako král
In Dead World I´m welcome as a king


Zatracenej slabej kompl nemůžu ani dohrát G3A :(
Uživatelský avatar
venomen
Uživatel
 
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 20. bře 2008 17:36:10

Příspěvekod mark56 » sob 27. bře 2010 16:41:26 » Re: Práce se Spacerem
plosiny spojis macrem, hore v oknee spacera das maros a nastavis to soory ale ted sem malo na pc tak nemohu se rozpisovat ... cestinu se zeptej grega a tych co delaji cestiny oni to umi lip ...
neni zadni konkretni skript proste to das k dialogu
.. toto je externals - vpisi do dennika preloz si to z nemciny a zistis co na co je
unc void Log_CreateTopic( VAR STRING name, VAR INT section )
// Der Befehl fügt unter der Sektion 'section' ein neues Topic mit Namen 'name' ein.
// Sollte bereits ein Topic dieses Names in irgendeiner Sektion existieren, wird das Topic nicht hinzugefügt.
//
// Parameter:
// - name Eine eindeutige Zeichenkette, die sowohl zur Identifikation als auch zur Anzeige des Topics verwendet wird.
// - section Eine, in der Constants.d definierte Konstante, die besagt, in welcher Sektion das Topic angezeigt werden soll.
// Die Konstante kann folgende Werte annehmen:
// - LOG_MISSION
// - LOG_NOTE

func void Log_SetTopicStatus( VAR STRING name, VAR INT status )
// Der Befehl ändert den Status des Topics 'name' in 'status'.
// Er sollte nur für Topics verwendet werden, die für die Sektion LOG_MISSION erzeugt wurden.
//
// Parameter:
// - name Diejenige Zeichenkette, die bei der Erstellung des Topics per Log_CreateTopic() angegeben wurde.
// - status Eine, in der Constants.d definierte Konstante, die besagt, unter welchem Status die Mission dargestellt werden soll.
// Folgende Werte sind möglich:
// - LOG_RUNNING
// - LOG_SUCCESS
// - LOG_FAILED
// - LOG_OBSOLETE

func void Log_AddEntry( VAR STRING topic, VAR STRING entry )
// Der Befehl fügt dem Topics topic ein neues Entrz namens entry hinzu. Wie auch bei der Erzeugung von Topics dient hier der
// Name sowohl zur Identifikation als auch zur Anzeige und muss somit eindeutig sein. Doppelte Einträge werden auch hier ignoriert.
//
// Parameter
// topic Diejenige Zeichenkette, die bei der Erstellung des Topics per Log_CreateTopic() angegeben wurde.
// entry Eine eindeutige Zeichenkette, die sowohl zur Identifikation als auch zur Anzeige des Eintrags verwendet wird.
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod mark56 » sob 27. bře 2010 16:43:10 » Re: Práce se Spacerem
SKRIPTY SA NEUCIA Z NEJAKYCH TUTORIALOV ale tak ze si precitas subor EXTERNALS.D ten je pri skriptoch a vdaka nemu a vdaka pozorovaniu inych skriptov + znalos trochu C++ a pochopis o co tam ide
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod CholMa » stř 07. dub 2010 13:43:22 » Re: Práce se Spacerem
čaues tak jsem to tu pročítl pochopil jsem jak dát do hry objekty a ostatn věci ale mám jediný porblém. Mám nainstalované MDK a Spacer taky mám ale neumím načíst mapu :lol: jako abych jí mohl upravovat tak kdo by mohl mi poradit jak se načítá? Jsem fakt lama tak pls moc :P
Uživatelský avatar
CholMa
Uživatel
 
Příspěvky: 262
Registrován: stř 01. dub 2009 15:47:09
Bydliště: Vila de la CholMa

Příspěvekod mark56 » stř 07. dub 2010 16:38:50 » Re: Práce se Spacerem
tak ako aj v inych programoch v hotnej casti kliknes file potom LOAD ZEN a ides do slozky _work / data / worlds /_work / world.zen
ak ich tam nemas musis pomocou programu VDF rozbalit zlozku worlds.vdf
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod BALTAZAR13 » úte 26. říj 2010 5:50:51 » práce se spacerem
tak se mi podařilo konečně spustit spacer:Da ptám se kde se dá nahrát nějaká mapa (je tam spusta tlačítek tak newím) + jak mám přescriptovat věci z blendera do nějakého 3ds. který gothic používá?? díky.............


EDIT: Dáte sem pls MDK soubory??já mám nějaké německé a nejde to nainstalovat.............
Innos tě provázej...
BALTAZAR13
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: ned 29. srp 2010 17:44:53
Bydliště: Doma u PC

Příspěvekod mark56 » úte 26. říj 2010 22:04:18 » Re: Úpravy map [spacer]
napis ktory gothic , hmmm file - open zen... ak spravis model sveta v blenderi musis nainstalovat kerrax import/export plugin http://krximpexp.sourceforge.net/ - stiahni si pre blender , a potom exportovat do ormatu 3ds
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron