Menu

Kaiserova škola modování pro totální amatéry

Vše o tvorbě a úpravách módů
Ukaz skript obou pripadu.
Sem tu zas a ted budou mody. Prase je kaput tak uz neni v ceste modum. Cenzura padla volejte slava.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1326
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Jakub1 » čtv 26. bře 2020 17:50:18 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
prvý
instance VLK_581_Snaf_Trade(C_Info)
{
npc = VLK_581_Snaf;
nr = 800;
condition = VLK_581_Snaf_Trade_Condition;
information = VLK_581_Snaf_Trade_Info;
permanent = 1;
description = "Ukaž mi svoje zboží.";
trade = 1;
};


func int VLK_581_Snaf_Trade_Condition()
{
return 1;
};

func void VLK_581_Snaf_Trade_Info()
{
AI_Output(other,self,"VLK_581_Snaf_Trade_15_00"); //Ukaž mi svoje zboží.
};


a druhý
func void DIA_Ricelord_Arbeit_Info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Ricelord_Arbeit_15_00"); //Máš pro mě nějakou práci?
AI_Output(self,other,"DIA_Ricelord_Arbeit_12_01"); //Běž za Leem. Obvykle bývá napravo od haly.
};
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Toho Snafa jsi si napsal ty ne? Ten pokud vim ve hre neobchoduje.
Proto ani nema dabing. Ty musis najit nejakou npc ktera ma ten dialog s hrdinou a je ozvucen a nahradit tim to VLK_581_Snaf_Trade_15_00

K tomu druhemu neni moc co rici. Proste Lee prepis na Lefty.
Sem tu zas a ted budou mody. Prase je kaput tak uz neni v ceste modum. Cenzura padla volejte slava.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1326
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Jakub1 » čtv 26. bře 2020 18:05:24 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
S tým Snafom som to vyriešil. Už to funguje jak má.

A ten Rýžový lord volajako to aj tak nereaguje stále je tam že běž za Leem aj keď som to prepísal na běž za Leftym.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Cim kompilujes skripta? Gothic Souncerem?
Umistujes do adresare hry Gothic.dat i ou.bin ?
Z toho co pises mam podezreni ze zapomenas na ou.bin ktery myslim nese obsah dialogu.
Sem tu zas a ted budou mody. Prase je kaput tak uz neni v ceste modum. Cenzura padla volejte slava.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1326
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Jakub1 » čtv 26. bře 2020 20:23:20 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
Ja to kompilujem tak že upravím dané skripta a dám že kompilovať a ono sa ma pýta len či chcem nahradiť súbor Gothic.dat a aj do Ou.bin.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Příspěvekod Jakub1 » pát 27. bře 2020 16:44:31 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
Tak som našiel skripta na internete z toho módu Die Welt der Verurteilten. A podarilo sa mi tam dať toho horského mrchožrouta znížil som mu trochu štatistiky, ale zatiaľ tam ide dať len cez cheat a ide hýbe sa aj útočí.
Ale ak tam dám novú zbraň alebo zbroj čo tam ešte nie je tak mi to nezobrazi alebo mi spadne hra. Ale prečo mi nespadne hra pri tom horskom mrchožroutovi to neviem tiež má takú inú textúru trošku.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Wld_InsertItem(ItFo_Plants_Seraphis_01,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_01");
Wld_InsertItem(ItFo_Plants_Nightshadow_01,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_02");
Wld_InsertItem(ItFo_Plants_OrcHerb_01,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_03");
Wld_InsertItem(ItFo_Plants_Herb_02,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_04");
Wld_InsertItem(ItFo_Plants_RavenHerb_02,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_05");
Wld_InsertItem(ItFo_Plants_RavenHerb_01,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_06");
Wld_InsertItem(ItFo_Plants_Trollberrys_01,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_07");
Wld_InsertItem(ItMi_Plants_Swampherb_01,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_08");
Wld_InsertItem(ItFo_Plants_Velayis_01,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_09");
Wld_InsertItem(ItMi_Plants_Swampherb_01,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_10");
Wld_InsertItem(ItFo_Plants_Seraphis_01,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_11");
Wld_InsertItem(ItFo_Plants_Nightshadow_02,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_12");
Wld_InsertItem(ItFo_Plants_OrcHerb_01,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_13");
Wld_InsertItem(ItFo_Plants_Flameberry_01,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_14");
Wld_InsertItem(ItFo_Plants_RavenHerb_01,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_15");
By ma zaujímalo kde sú tie miesta v tej zátvorke alebo čo to znamená?
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Tak neviete čo s tým?
Naposledy upravil Jakub1 dne sob 09. kvě 2020 15:48:50, celkově upraveno 1
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Wld_InsertItem(ItFo_Plants_Seraphis_01,"FP_PLANT_RESPAWN_OW_01");

Prikaz vlozi item na Waypoint alebo Freepoint. V tomto pripade to vyzera, ze skript vklada item na Freepoint:
FP_PLANT_RESPAWN_OW_01
Vo vanilla Gothic 1 takyto freepoint neexistuje, toto asi nieje z G1.
Priamo v hre mozes zistit, kde sa nachadza konkretny WP alebo FP pomocou Marvinu F2 - console - zapis command:
goto waypoint FP_PLANT_RESPAWN_OW_01
to ta tam teleportuje.

Jakub1 píše:Tak neviete čo s tým?

Myslim, ze by si mal trochu spomalit, ako Kaiser radil - neskakat z temy na temu a mozno zacat od zaciatku :)
Error: Unknown identifier: BARTHOLO_TRADE
Tu ti GothicSourcer hovori, ze nevie, co je to BARTHOLO_TRADE.
Tuto premennu si pravdepodobne nikde nezadeklaroval - musis Gothicu vysvetlit, co to je BARTHOLO_TRADE - je to predpokladam premenna - a teda zadeklaruj:
var int BARTHOLO_TRADE;
func void Info_Bartholo_PERM_Info()
{
        AI_Output (other, self, "Info_Bartholo_PERM_15_00");        //Chtěl bych s tebou obchodovat.
        AI_Output (self, other, "Info_Bartholo_PERM_12_01");        //Můžu toho nabídnout hodně - pokud máš dost rudy.
        if (BARTHOLO_TRADE == FALSE)
        ...
Knowledge is power. Imagination is more important than knowledge.
Uživatelský avatar
Fawkes
Uživatel
 
Příspěvky: 202
Registrován: úte 20. kvě 2008 10:18:01

Fawkes píše:var int BARTHOLO_TRADE;
func void Info_Bartholo_PERM_Info()
{
        AI_Output (other, self, "Info_Bartholo_PERM_15_00");        //Chtěl bych s tebou obchodovat.
        AI_Output (self, other, "Info_Bartholo_PERM_12_01");        //Můžu toho nabídnout hodně - pokud máš dost rudy.
        if (BARTHOLO_TRADE == FALSE)
        ...


Ty vole ono to FUNGUJE :) :) :) :) . Ďakujem Fawkes :wink: :wink: :wink: :wink: .
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Příspěvekod Jakub1 » úte 31. bře 2020 15:54:26 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
Tak som konečne našiel aj skripta z temná tajemství :) :) :) :) . :D :D :D :D som nesmierne nadšený :wink: :wink: :wink: :wink: .
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Kdybys napsal tak jsem ti je poslal a nemusel jsi je hledat.
Sem tu zas a ted budou mody. Prase je kaput tak uz neni v ceste modum. Cenzura padla volejte slava.
Uživatelský avatar
Velký lempl
Uživatel
 
Příspěvky: 1326
Registrován: sob 06. led 2018 16:39:50

Příspěvekod Jakub1 » úte 31. bře 2020 17:11:15 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
Díky vypakoval sem ich cez gothic sourcer nainstaloval sem temná tajemství na pracovnú plochu a vyhodilo mi to všetko čo sa tam nachádza aj skripta. Ale ak chceš rád by som ešte skripta z Golden mode ak máš kludne ich pošli :wink: :wink: :wink: :wink: .
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

Příspěvekod Jakub1 » úte 31. bře 2020 18:11:01 » Re: Kaiserova škola modování pro totální amatéry
Neviem ako ale snažím sa tam z tých skriptov Temná Tajemství hodiť priamo do Gothic 1. Len by sem potreboval vedieť, že či vlastne to bude možné. lebo keď sa mi podarilo dať toho horského mrchožrouta a aj obřího chňapavace a je tam presne tak ako z módu len som mu upravil vlastnosti. Chcem tam dať ešte divoké prase a aligátora viem že to pôjde nejakým spôsobom keď išiel ten horský mrchožrout. Ani neviem ako je to možné, že mi ich zobralo a zobrazili sa mi.
Jakub1
Uživatel
 
Příspěvky: 81
Registrován: úte 12. črc 2016 21:36:04

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

cron