Menu

Vytváření modů a vše okolo

Vše o tvorbě a úpravách módů
Příspěvekod Xko » úte 24. kvě 2011 23:15:21 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Trivett píše:Jelikoz mam po maturite a mam spoustu casu tak mne napadlo ze bych zkusil vytvorit nejaky "modek" do teto podle meho nazoru neeej RPG hry vsech dob:-D...pls nevite jaky programek by byl nejlepsi, nebo jaky se nejcasteji pouziva?? pls diky moc


Tákže... :)

Gothic 2 MDK-2.6 soubory
Poznámkový Blok nebo Gothic File Editor pro práci se scripty
NPC Generator pro scriptování postav (je to trochu rychlejší než poznámkový blok)
3DSmax s pluginem pro import a export animací a modelů který lze stáhnout z http://krximpexp.sourceforge.net/
GoMan pro konverzi textur
VDFS pro vytvoření souboru .MOD
Photoshop nebo GIMP pro ůpravu textur

tohle je většina programů které používám já

přeju hodně štěstí, pevné nervy a hodně času

EDIT: Když už tu píšu...potřeboval bych poradit. Koukněte se na můj avatar, jak můžete vidět tak můj mág má na palici kapuci. Ovšem tohle je situace poté co jsem tento jako jediný item přidal do hry a kompiloval script. Ovšem pokud teď vypnu hru a spustím ji tak kapuce bude neviditelná, nebo z některých částí průhledná. žádná další práce s tím .3ds souborem není možná a ani s kompilovaným .mrm na který to hra konvertuje po kompilaci. Jak se stou kapucí shledat znovu ve hře je jedině ji znova vymodelovat a exportovat jako kerrax .3ds a dát ji znova do hry...
Byl bych opravdu HODNĚ (sem v haj**u :lol: ) vděčný za jakékoli rady.

Předem díky.
Uživatelský avatar
Xko
Uživatel
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte 19. dub 2011 14:38:01
Bydliště: Old Camp, House of Elites

Příspěvekod mark56 » stř 25. kvě 2011 17:31:49 » Re: Vytváření modů a vše okolo
mam chapat ze tu kapuci si udelal jako helmu ? nebo si ji doplnil do modelu roucha magu ve formatu .asc . kdyz mi tohle napoises budu ti moci poradit ackoliv tohle muze myt mnoho pricin proto to opis trocha lepe
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Xko » stř 25. kvě 2011 19:30:22 » Re: Vytváření modů a vše okolo
vytvořil jsem ji jako helmu, ale asi už jsem přišel nato čím to bylo... měl jsem verzi 3DSmax5 dneska jsem sehnal 3DSmax2009 a tam jsem vymodeloval meč a funguje to jak má...bohužel můj soubor .max s kapucí pro mága z předchozí verze i tak nefunguje takže budu to muset dělat znova... :evil: (jinak mě ten 3DSmax2009 blbne v jiných ohledech tak sháním nejnovější verzi, jak to nepojede tak asi zešílím...) No myslím že problém v tomto ohledu se snad vyřešil (opravdu pevně doufám :lol: )
Uživatelský avatar
Xko
Uživatel
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte 19. dub 2011 14:38:01
Bydliště: Old Camp, House of Elites

Příspěvekod Dyrian » úte 19. črc 2011 22:13:04 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Zdravím Vás, mám otázku ohledně 3ds max 2011. Docelá mi vadí, že se u polygonů zobrazuje i druhá strana, která tam doopravdy není, dost mi to překáží při práci. V nastavení jsem to nenašel, tak jestli někdo ví, jak se da vypnout, aby tam ta opačná strana nebyla vidět, prosím poraďte.

Dodatek : V nastavení by to mělo být /Force 2-Sided/ alespoň to tak bylo v gmaxu, ale ať už to v 3ds maxu mám zaškrtlé či ne, nevidím rozdíl.
insert itmw_nimbus_2000
Obrázek
Uživatelský avatar
Dyrian
Uživatel
 
Příspěvky: 52
Registrován: čtv 11. bře 2010 17:28:29

Příspěvekod mark56 » sob 23. črc 2011 20:54:03 » Re: Vytváření modů a vše okolo
hmm ale obe strany vydis rovnako ? protoze ta opacni by mnela byt cerna a v renderu neviditelna.
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Dyrian » sob 23. črc 2011 21:48:26 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Ano, ta opačná strana je tmavá, a při renderu není vidět, ale už jsem si na to víceméně zvykl..
Pak se mi to podařilo vyřešit tím, že jsem v Direct3D Driver Setup přepnul z DX 9 na DX 10, po přepnutí opačné strany polygonů vidět nebyli, ale, na pravo nahoře ve scéně mi zmizel takový ten čtverec pomocí kterého se hýbe s kamerou a při pohledu na objekt ,,prosvítaji" hrany a to je při práci dost nepříjemné..
insert itmw_nimbus_2000
Obrázek
Uživatelský avatar
Dyrian
Uživatel
 
Příspěvky: 52
Registrován: čtv 11. bře 2010 17:28:29

Příspěvekod mark56 » ned 24. črc 2011 15:21:32 » Re: Vytváření modů a vše okolo
no ty polygony z druhe strany maji byt cerne a nikdy sem to nevidel jinak a to sem uz mnel 3 verze maxu a gmax je jen ochudobnelej max takze by to jinak byt nemnelo ale kazdemu to vyhovuje jinak
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod milan.009 » pon 25. črc 2011 11:40:30 » Re: Vytváření modů a vše okolo
U devítky jsem s tím problém občas míval, bohužel ti ale nepomůžu, vždy mě pomohl restart :|. Zkus se pobabrat v nastavení, třeba to tam někde je.
Uživatelský avatar
milan.009
Uživatel
 
Příspěvky: 267
Registrován: pon 03. bře 2008 18:30:23
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod Xko » stř 27. črc 2011 5:01:23 » Re: Vytváření modů a vše okolo
taky mám max9 a ještě jsem tam nikde neviděl aby se neviditelná strana polygonu dala nastavit jako průhledná, možná to tam někde je ale myslím že ne :|

Potřeboval bych vědět v jakém formátu jsou kompilované meshe v G3 a zda existuje dekompiler, který by znich udělal .3ds nebo tak něco. Chcu vidět jaký je rozdíl mezi skřetobijem z G2 a G3...beztak skoro žádnej a o všecko se stará render...ale i tak bych to chtěl vidět, předem díky za jakoukoli informaci :)

(anebo pokud by to někdo měl už dekompilovaný, tak by mohl poslat, to by bylo skvělý)
Uživatelský avatar
Xko
Uživatel
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte 19. dub 2011 14:38:01
Bydliště: Old Camp, House of Elites

Příspěvekod mark56 » čtv 15. zář 2011 12:34:13 » Re: Vytváření modů a vše okolo
hmm modely se z g3 daji vytahnout uz sem to delal slozi na to 3d reaper dx on ti zachyti celou 3d scenu z hry a pak si ji muzes importovat do maxu ja si vyhodil celej inv na zem a pak sem mnel modely vsech zbrani ale 1 musis je upravit 2 nehodit texturu nanovo 3 nehodi se do g2 :)
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Dyrian » pát 23. zář 2011 23:01:06 » Re: Vytváření modů a vše okolo
milan.009 píše:U devítky jsem s tím problém občas míval, bohužel ti ale nepomůžu, vždy mě pomohl restart :|. Zkus se pobabrat v nastavení, třeba to tam někde je.


Zdravím, tak jsem to konecně našel po té dlouhé době :D
Kliknout pravým tlačítkem na označený objekt a zvolit "Object properties.." a tam zaškrtnout "Backface Cull"..
Takhle blbě umístěné :D ..
Teď mám další problém :D .. Textury se vykreslujou v menší kvalitě mež by měli :/.. Zas to vyřeší přepnuti na DX10 ale vyskytnou se zas další problémy .. :X
insert itmw_nimbus_2000
Obrázek
Uživatelský avatar
Dyrian
Uživatel
 
Příspěvky: 52
Registrován: čtv 11. bře 2010 17:28:29

Příspěvekod Algirion » čtv 12. črc 2012 23:59:25 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Zdar, mám jeden problém se spacerem :???:

Když jsem jej ztáhl a dal do složky s G2, tak jej chci logicky zapnout. Ale objeví se hláška: V počítači chybí bugslayerutil.dll... Neví někdo poradit, popřípadě kde stáhnout normální funkční spacer? Díky.
Obrázek
Algirion
Uživatel
 
Příspěvky: 425
Registrován: úte 13. říj 2009 9:46:50
Bydliště: Ishtar

Příspěvekod Kaiser » pát 13. črc 2012 8:14:50 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Na to poradím já :)
Žádný spacer nestahuj nainstaluj MDK a spacer tam bude plně funkcni :wink:
Uživatelský avatar
Kaiser
Trvalý ban
 
Příspěvky: 311
Registrován: stř 21. črc 2010 16:02:30

Příspěvekod Algirion » pát 13. črc 2012 8:48:16 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Ááá, díky ti, brachu ;)
Obrázek
Algirion
Uživatel
 
Příspěvky: 425
Registrován: úte 13. říj 2009 9:46:50
Bydliště: Ishtar

Příspěvekod leonidas » stř 16. led 2013 12:43:19 » Re: Vytváření modů a vše okolo
Ve 3D Maxu mi nejde otevřít žádná zbroj z G2. Prosím o pomoc.
Uživatelský avatar
leonidas
Uživatel
 
Příspěvky: 36
Registrován: ned 08. srp 2010 13:43:20

PředchozíDalší

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé