Menu

editace zbraní a brnění?

Vše o tvorbě a úpravách módů
Příspěvekod Drevo » ned 21. dub 2013 16:58:05 » editace zbraní a brnění?
Zdavim,

mam dotaz, jak je možné editovat již existující zbraně a brnění v Gothicu 2 tNoR. Nechci vkládat další nebo je přetexturovávat. Jen změnit jejich staty (dmg, range, protection) atd. Je nějaký relativně jednoduchý způsob, jak to udělat?

Díky za pomoc!
Drevo
Nováček
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon 05. říj 2009 15:43:10

Příspěvekod Drevo » stř 24. dub 2013 18:00:04 » Re: editace zbraní a brnění?
Chodí sem ještě někdy někdo?
Drevo
Nováček
 
Příspěvky: 2
Registrován: pon 05. říj 2009 15:43:10

Příspěvekod stedlo » stř 01. kvě 2013 13:42:06 » Re: editace zbraní a brnění?
Předelej si verzi Gothic 2 z 2.7 na 2.6 (viewtopic.php?f=41&t=108)
nainstni MDK do složky se hrou (např. Počítač,C:,Hry,Gothic 2 ) při instalaci se tě to zeptá co všechno chceš nainstnout tak dej všechno (ja to tak udělal)
až to nainstneš jdi do složky Gothic2/work/data/scripts/content/items a tam máš soubory např
itmw_weapons (tam jsou zbraně :D)
a tam máš skripty

(to vysvětlení dole je od mark56 Díky že to nemusím psát :D)

Skript
/********************************************************************************/
INSTANCE ItMw_Meisterdegen (C_Item)
{
name = "Mistrovský meč";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SWD;
material = MAT_METAL;

value = 230;

damageTotal = 58;
damagetype = DAM_EDGE;
range = 120;

cond_atr[2] = ATR_DEXTERITY;
cond_value[2] = 50;
visual = "ItMw_065_1h_SwordCane_02.3ds";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_ADDON_BONUS_1H; COUNT[4] = Waffenbonus_10;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
/********************************************************************************/

INSTANCE ItMw_Meisterdegen (C_Item) // za instance piseme nazov ktory zbran privola marvinom a pouzije sa pri skriptoch np . ako vybavenie NPC


name = "Mistrovský meč"; // nazov - piseme to "pekny mec atd.. "


mainflag = ITEM_KAT_NF; // znamena pod akou kategoriou mec hladame v tomto pripade pri zbraniach , moze byt aj ITEM_KAT_ARMOR , ITEM_KAT_FOOD , a mnoho inych taktiez urcuje typ predmetu


flags = ITEM_SWD; // toto urcuje bizsi typ ako ITEM_SWD je jednorucny mec , ITEM_2HD_SWD dvorucak , ITEM_AXE , ITEM_2HD_AXE


material = MAT_METAL; // urcuje zvuky a menej podstatne veci


value = 230; // cena nakupovania - pri predaji ze o 50% mensia


damageTotal = 58; //zranenia


damagetype = DAM_EDGE; // typ zranení - dam_edge(čepeľou)dam_blunt(narazom ako kladivo a ine)dam_point(bodnutim ako su šipy , kopije)dam_fire(ohoňom)dam_fly(odhodenie - ma to napriklad golem)dam_magic(magicke zranenia )


range = 120; // dosah zbrane


cond_atr[2] = ATR_DEXTERITY; // typ vymahani atr_dexterity (obratnosť)atr_strength(sila)atr_mana(mana)


cond_value[2] = 50; // pocet vymahani uvedenych v cond_atr[2] =

visual = "ItMw_065_1h_SwordCane_02.3ds"; // model zbrane


description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Dex_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_ADDON_BONUS_1H; COUNT[4] = Waffenbonus_10;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value; // text zobrazovany v inventary


POZOR instance je funkcia ktorej obsah sa zacina { a konci } taktiez kaydz riadok s textom sa musi koncit ; aby bol uznany gothicom
... vysvetlil som zakladny skript , da sa tam napisat este viac funkciji ale tie su zlozitejsie
Tento člověk trpí velice rozsáhlou mozkovou poruchou a je velice agresivní.Neradím vám ho naštvat
Uživatelský avatar
stedlo
Uživatel
 
Příspěvky: 22
Registrován: stř 11. črc 2012 13:53:16
Bydliště: Starý Tábor


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé