Menu

Delší životnost vyvolaných monster v G2A [scripty]

Vše o tvorbě a úpravách módů
Xko píše:otevřít ho můžeš klidně v poznámkovým bloku, já to tak dělám furt, i když na to mám i jiný program

To me mohlo taky napadnout, co :) Kazdopadne diky vsem, vsechno funguje perfektne. Muzete to tady zamknout.
Jen když se přestanete bát smrti, nebojíte se žít!
Ten, kdo překoval meče na pluhy, bude orat pro toho, kdo tak neučinil.
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=EpJV6ZCo84c&feature=related
Uživatelský avatar
Lovec-mag
Uživatel
 
Příspěvky: 426
Registrován: ned 11. kvě 2008 10:35:48
Bydliště: Mezi nebem a zemí.

Dokud tady nezačne nějaký spam, zamykat se nic nebude. Třeba k tomu bude ještě někdo někdy něco mít :) .
Obrázek
Uživatelský avatar
Greg
Zasloužilý člen fóra
 
Příspěvky: 1928
Registrován: pon 25. úno 2008 7:20:59
Bydliště: Mezi piráty...

Kazdopadne diky vsem, vsechno funguje perfektne

Tak jsem zjistil, ze zas tak perfektne ne :x :) Nahral jsem save za maga z 6 kapitoly a vyzkousel jsem to-kostlivci se sami nerozpadly, tak jsem si rekl, ze ok.
Jenze ted jsem chtel rozehrat novou hru a ouha.. menu, nacitaci obrazovka, nazvy predmetu, statistiky- to vsechno je cesky. Jenom dialogy jsou, nevim proc, v nemcine :sad: potom a obcas se to sekne a musim restartovat celej pocitac. Takze to vypada, ze se budu muset smirit s tim, ze se rozpadnou... :???:
Jen když se přestanete bát smrti, nebojíte se žít!
Ten, kdo překoval meče na pluhy, bude orat pro toho, kdo tak neučinil.
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=EpJV6ZCo84c&feature=related
Uživatelský avatar
Lovec-mag
Uživatel
 
Příspěvky: 426
Registrován: ned 11. kvě 2008 10:35:48
Bydliště: Mezi nebem a zemí.

Zkus to takhle:
Kód: Vybrat vše
func void B_SummonedAssessTalk()
{
   Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS,-self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
};

func void ZS_MM_Rtn_Summoned()
{
   Npc_SetPercTime(self,1);
   Npc_PercEnable(self,PERC_ASSESSPLAYER,B_MM_AssessPlayer);
   Npc_PercEnable(self,PERC_ASSESSENEMY,B_MM_AssessEnemy);
   Npc_PercEnable(self,PERC_ASSESSMAGIC,B_AssessMagic);
   Npc_PercEnable(self,PERC_ASSESSDAMAGE,B_MM_AssessDamage);
   Npc_PercEnable(self,PERC_ASSESSFIGHTSOUND,B_MM_AssessOthersDamage);
   if(Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(Wisp_Detector))
   {
      Npc_PercEnable(self,PERC_ASSESSTALK,B_AssessTalk);
   }
   else
   {
      Npc_PercEnable(self,PERC_ASSESSTALK,B_SummonedAssessTalk);
   };
   B_SetAttitude(self,ATT_FRIENDLY);
   self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
   AI_Standup(self);
   AI_SetWalkMode(self,NPC_RUN);
};

func int ZS_MM_Rtn_Summoned_Loop()
{
   B_MM_WispDetect();
   if(Npc_GetDistToNpc(self,hero) > 500)
   {
      AI_GotoNpc(self,hero);
   }
   else if(Npc_GetStateTime(self) >= 1)
   {
      if(!Npc_CanSeeNpc(self,hero))
      {
         AI_TurnToNPC(self,hero);
      };
      
   };
   self.wp = Npc_GetNearestWP(self);
   return LOOP_CONTINUE;
};

func void ZS_MM_Rtn_Summoned_End()
{
};

Mark má nějakou jinou verzi. Nebo spíš já mám tenhle skritp jinak než Mark.
Beyond
Uživatel
 
Příspěvky: 85
Registrován: pon 21. zář 2009 15:46:36

ehh...to že vtom máš němčinu to je souborem OU.bin v Gothic 2\_work\data\Scripts\CONTENT\CUTSCENE, ono to chtělo tento soubor před kompilací scriptu zálohovat a pak ho tam vrátit.. na tohle jsme zapomněli :oops: problém by měla vyřešit reinstalace češtiny
Uživatelský avatar
Xko
Uživatel
 
Příspěvky: 136
Registrován: úte 19. dub 2011 14:38:01
Bydliště: Old Camp, House of Elites

ono mne to vubec nepripada jako dobre reseni protoze to usnadnuje celou hru , vyvolas si ich na zacatku a muzes zaabijet slabsy nestvury a rychle levelit ......
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

To asi bude ten důvod, proč to tam dávali. Kvůli vyvážení a podle mě je to nejlepší a nejatmosféričtější způsob jak to vyvážit. Přeci jen kdyby to udělali zkrz zeslabení vyvovalných monster, tak by to bylo úplně na houby. A možnost, že by vám vyvolaný tvor ubýral manu, dokud by vám nedošla, a pak by se obrátil proti vám taky není dobrá. To se spíš hodí k nějakému ovládnutí či zpřátelštění nepřátelského.

Každopádně se ale o tom tady vůbec nebavíme. Tady jde jen o jejich delší životnost, ne.

ehh...to že vtom máš němčinu to je souborem OU.bin v Gothic 2\_work\data\Scripts\CONTENT\CUTSCENE, ono to chtělo tento soubor před kompilací scriptu zálohovat a pak ho tam vrátit.. na tohle jsme zapomněli :oops: problém by měla vyřešit reinstalace češtiny
Myslím, že by bylo jednodušší a možná i rychlejší, kdybych mu to zkompiloval a ty soubory někde upnul a dal sem odkaz. To ale nejdřív zítra, dnes nemám čas.




Tady jsou ty soubory:
Kód: Vybrat vše
http://www.2shared.com/file/fKo2JsQO/ou_online.html
http://www.2shared.com/file/NMyud1Hq/GOTHIC.html
http://www.2shared.com/file/wK7VZTOC/Menu.html
http://www.2shared.com/file/l5H8y771/MENU.html
http://www.2shared.com/file/H0VX3kPT/Gothic.html

Stáhni je všechny. Ou.bin dej do C:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\Scripts\content\CUTSCENE
Ostatními nahraď soubory v C:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\Scripts\_compiled
Snad ti to bude fungovat.
Beyond
Uživatel
 
Příspěvky: 85
Registrován: pon 21. zář 2009 15:46:36

Diky hosi, vyzkousim a napisu :)
ono mne to vubec nepripada jako dobre reseni protoze to usnadnuje celou hru , vyvolas si ich na zacatku a muzes zaabijet slabsy nestvury a rychle levelit ......

Tak tohle uz zalezi na me a krom toho, v G1 to tak preci bylo a nikdo si nestezoval.
Jen když se přestanete bát smrti, nebojíte se žít!
Ten, kdo překoval meče na pluhy, bude orat pro toho, kdo tak neučinil.
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=EpJV6ZCo84c&feature=related
Uživatelský avatar
Lovec-mag
Uživatel
 
Příspěvky: 426
Registrován: ned 11. kvě 2008 10:35:48
Bydliště: Mezi nebem a zemí.

Nikdo si nestěžoval...spoustá lidí si stěžuje na nulovou obtížnost. Jako až po začátku samozřejmě. Přecijenom syndrom permanentní smrti je přítomný na začátcích všech Gothiců.
Beyond
Uživatel
 
Příspěvky: 85
Registrován: pon 21. zář 2009 15:46:36

To jo, kdyz jsem hral G poprve, trvalo mi strasne dlouho, nez jsem dokazal zabit vlka, pamatuju is ze jak jsem ho zahlidnul, zdrhal jsem az se za mnou prasilo :D
A k tomu ze je g jednoduchej, ano to je. Ale ja ho nehraju kvuli obtiznosti, ale kvuli atmosfere ( tak z 90%). Hlavne G1 diky magicke bariere a vsemu okolo ni ma atmosferu, kterou jsem nevidel v zadny jiny hre. :wink: :)

Edit: ja vim Gregu, sorry za OT :twisted:
Jen když se přestanete bát smrti, nebojíte se žít!
Ten, kdo překoval meče na pluhy, bude orat pro toho, kdo tak neučinil.
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=EpJV6ZCo84c&feature=related
Uživatelský avatar
Lovec-mag
Uživatel
 
Příspěvky: 426
Registrován: ned 11. kvě 2008 10:35:48
Bydliště: Mezi nebem a zemí.

Snad tohle nebem pokladat za OT kzdys uzname ze g1 ma proste supr atmosferu jako ta temna doba , kdyz si to vezmete tak gothic neni zadna pohadka jako jine hry , cely g1 je plny vrahu a zlocincu ktory maji ted novy zivot pod barierou a nerobi im problem zabit takze setko to davalo klimu niecoho co v inych hrach nenajdes ako np dragon age 2 s hrackarskymi mecmi a super-heroicimy vlstnostami.... ok sry za ot proste sem mnel chut povedet svuj nazor...
a k veci beyond neni ten tvuj skript z g1 ? pretoze nazov temy je [g2]
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Sice jsi mě nějak znejistěl, ale stejně tvrdím, že určitě ne. Bral jsem to z českých skript pro G2A opravených Milhausem (ty jak je na ně link v Návodu na překlady)
Beyond
Uživatel
 
Příspěvky: 85
Registrován: pon 21. zář 2009 15:46:36

ja sem je bral z original nemeckych skriptu takze nvm a pritom tam se nic nemenilo medzi ceskyma a nemeckyma.... no ok ale dulezite ze to funguje ne ?
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Předchozí

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé