Menu

Hlava hrdiny [objekty, textury]

Vše o tvorbě a úpravách módů
Příspěvekod Oxygen » čtv 21. říj 2010 18:15:15 » Hlava hrdiny [objekty, textury]
(Pro Gothic 2 Noc Havrana)
Neviděl jsem tu návod na změnu hlavy hrdiny tak proto se ptám jak ji změnit, myslím kompletně celou hlavu, protože když vyměním textury tak mu bohužel zůstane model hlavy s tím copánkem a tvář je jakoby nepovedená.
Příklad: postava jménem Valentino (u Vatrase) (jeho hlava nemá copánek a je přesně taková jakou chci mít ale na svým hrdinovi)
Oxygen
Uživatel
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon 27. zář 2010 23:01:24

Příspěvekod mark56 » pát 22. říj 2010 22:43:27 » Re: Hlava hrdiny
mrkni se na skript valentina a napis hrdinovy stejnej model hlavy , jesdnodusej o neumim :D
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Oxygen » sob 23. říj 2010 18:04:29 » Re: Hlava hrdiny
Dobře a jak se dostanu k těm scriptům nebo kde je najdu?
Oxygen
Uživatel
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon 27. zář 2010 23:01:24

Příspěvekod Kimnod » sob 23. říj 2010 19:09:17 » Re: Hlava hrdiny
V gothic sourcery
Návod: Otvoríš GothicSourcer v menu dáš NEW PROJECT tam dáš first decompile action(posledný riadok) a zvolíš si GOTHIC.DAT nájdeš ho v GOTHIC/_WORK/DATA/SCRIPTS
Decompiluješ to F7 a tam máš taký „strom” Story/NPC/ a tam máš všetky npcéčka.
Uživatelský avatar
Kimnod
Uživatel
 
Příspěvky: 203
Registrován: pát 05. bře 2010 12:04:51
Bydliště: In the darkness...

Příspěvekod mark56 » sob 23. říj 2010 19:15:22 » Re: Hlava hrdiny
alebo aj rovno v MDK
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Oxygen » sob 23. říj 2010 20:55:52 » Re: Hlava hrdiny
GothicSourcer mám ale ten New Project v něm nemůžu najít.
Oxygen
Uživatel
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon 27. zář 2010 23:01:24

Příspěvekod Kimnod » sob 23. říj 2010 21:06:39 » Re: Hlava hrdiny
napr. D:/PROGRAM FILES/PYRANHA BYTES/GOTHIC/_WORK/SCRIPTS/_COMPILED
Uživatelský avatar
Kimnod
Uživatel
 
Příspěvky: 203
Registrován: pát 05. bře 2010 12:04:51
Bydliště: In the darkness...

Příspěvekod Oxygen » sob 23. říj 2010 21:12:05 » Re: Hlava hrdiny
Řekl jsi ať nejdřív otevřu GothicSourcer, ten mám a otevřel jsem ho zobrazila se mi tam tabulka, vlevo nahoře mám File,Edit,View atd. ale vůbec tam není ten New Project jak jsi psal ty a jak mám rozumět tomu?
napr. D:/PROGRAM FILES/PYRANHA BYTES/GOTHIC/_WORK/SCRIPTS/_COMPILED

V tomhle mám najít Gothic.dat a otevřít ho v GothicSourceru? Když ho otevřu v GS tak je tam stejná tabulka jako když jsem ho otevřel normálně
Oxygen
Uživatel
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon 27. zář 2010 23:01:24

Příspěvekod Kimnod » sob 23. říj 2010 21:16:16 » Re: Hlava hrdiny
File a tam máš New project
To D/Program files.... Tam nájdeš Gothic.dat
Uživatelský avatar
Kimnod
Uživatel
 
Příspěvky: 203
Registrován: pát 05. bře 2010 12:04:51
Bydliště: In the darkness...

Příspěvekod Oxygen » sob 23. říj 2010 21:26:02 » Re: Hlava hrdiny
Ano už to mám, mám tam všechny NPCčka a našel jsem si valentina (jméno souboru: vlk_421_valentino.d)
teď ho mám otevřít třeba v PsPadu a skopírovat všechno do souboru s hrdinou?

Pak se to ještě stejně musí nějak zacompilovat ne?
Oxygen
Uživatel
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon 27. zář 2010 23:01:24

Příspěvekod palino » ned 24. říj 2010 8:08:58 » Re: Hlava hrdiny [objekty, textury]
nj..... ale najprv si budeš musieť opraviť skripty.... opítajsa milhausa, ten niekde má opravené aj preložené do ČJ.... (bez opravi ti ich nezakompiluje)
palino
Uživatel
 
Příspěvky: 320
Registrován: stř 11. úno 2009 10:39:14

Příspěvekod mark56 » ned 24. říj 2010 10:10:13 » Re: Hlava hrdiny [objekty, textury]
nechcem kritikovat ale prvy dojem mi hovori ze si sa s tym moc nehral ked si nenasiel ani new project :D
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Příspěvekod Oxygen » ned 24. říj 2010 13:32:57 » Re: Hlava hrdiny [objekty, textury]
mark56 píše:nechcem kritikovat ale prvy dojem mi hovori ze si sa s tym moc nehral ked si nenasiel ani new project :D


Promiň ale k New Projectu jsem se dopracoval tak, že jsem otevřel v záložce File New Solution a žádnej New Project a ano jsem začátečník tak to řešení máte trochu rozvinout ne?
Oxygen
Uživatel
 
Příspěvky: 33
Registrován: pon 27. zář 2010 23:01:24

Příspěvekod jursky » sob 30. říj 2010 10:34:47 » Re: Hlava hrdiny [objekty, textury]
Já jsem si scripty opravil sam, ale pak když mně někdo v hře zbil, tak se postava postavila ihned, neležela na zemi celých 30 sekund. Ale už jsem to spravil. :-D
Uživatelský avatar
jursky
Uživatel
 
Příspěvky: 13
Registrován: čtv 06. zář 2007 14:28:06

Příspěvekod mark56 » sob 30. říj 2010 20:08:00 » Re: Hlava hrdiny [objekty, textury]
oxygen : ak ides modovat g1 tak si stiahni worldofgothic.de modkit pre g1 ak ides modovat g2 stiahni si modkit pre g2
pre g2 ich len nainstalujes a pre g1 si musis jednotlive subory poprenasat , potom tam budes mat sktipty v sourcerery das open najdes si v _work/data/skripts/content/story/npc/PC_hero.d to ovoris potom si tam najdes neco ako Mdl_SetVisualBody (self,"new_human_body",0,1,"Hum_Head_pony",9,0,-1); pricom je to tam aj pekne napisnane ze hum_head_pony je model a cisla zatym su cisla textury
Uživatelský avatar
mark56
Uživatel
 
Příspěvky: 495
Registrován: pát 13. úno 2009 20:56:24

Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé